• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Omg, ik ben Chateau Meiland En Route aan het kijken en de camping waar ze nu zijn, is de camping waar ik jaren geleden opgesloten raakte toen ik er even ging plassen voordat we boodschappen gingen doen bij de supermarkt die ernaast lag 😂
    Ik kan het me nog zo goed herinneren... Ik liep terug naar de uitgang waar ik ineens een gigantisch hek zag opdoemen... een hek dat er een paar minuten eerder nog niet was...
    Ja, ik herkende de camping meteen 😂
    What are the odds hahahahaaa

[ bericht aangepast op 11 nov 2024 - 21:35 ]

"Finally the flesh reflects the madness within."

Zelfs met dat het hier leuk en gezellig is, wil ik ondertussen wel gewoon weer naar huis en ik wil klaar zijn met deze thesis, dit soort werk is gewoon echt niet geschikt voor hoe mijn hoofd werkt...

Do it scared, but do it anyway.

OMGOMGOMG, Sabaton tourt volgend jaar weer!!!!!!!!!!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Why the f- zegt iedereen ineens “thank you Beyonce” huh? Heb ik iets gemist. Het wordt zo langzaam echt irritant 😅

[ bericht aangepast op 12 nov 2024 - 11:19 ]

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Why the f- zegt iedereen ineens “thank you Beyonce” huh? Heb ik iets gemist. Het wordt zo langzaam echt irritant 😅

TL;DR: er is een conspiracy theory dat Beyoncé in kahoots is met P Diddy en dat verschillende celebrities om het leven zijn gekomen door hem enz. en dat 1 van de redenen is dat ze Beyoncé niet hebben bedankt, bijvoorbeeld voor hun carrière ofzo. Adele heeft bijvoorbeeld echt superrandom terwijl zij een award kreeg Beyoncé in de spotlight gezet voor dat ze een country album had gemaakt, like wat had dat te maken met Adele's music award? Dus nu bedanken mensen Beyoncé randomly en dat is de hele grap eigenlijk.

Catmint schreef:

I love them! Ze lijken me zulke aardige gozers ook ☺️

Don't walk. Run, you sheep, run.

Het Top 2000 café staat er weer!!! (blush)

"Finally the flesh reflects the madness within."

Siegmeyer schreef:
    (...)
    I love them! Ze lijken me zulke aardige gozers ook ☺️

Oprecht. Hou echt van dat kinderachtige gedrag op het podium, heerlijk.

Good grief wat valt er een last van mij af. Tegen alle verwachtingen in krijg ik een andere stagebegeleider (blush)

Catmint schreef:
    (...)

Oprecht. Hou echt van dat kinderachtige gedrag op het podium, heerlijk.

Ik vond het juist irritant hahaha, ben er om de muziek te horen en niet dat eeuwige gelul :'D

Every villain is a hero in his own mind.

Catmint schreef:

Oooommgg 👀👀

Hnnnngg ik wil niet, maar ik moeehoeet

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    Hnnnngg ik wil niet, maar ik moeehoeet

I feel you!!

Do it scared, but do it anyway.

Heb mn brein de afgelopen twee dagen zeer veel gebruikt so I am tired af now

Nog maar drie dagen werken (en stapels nakijkwerk) te gaan 🫥

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Jaaaaaaa. Heel slim...

Omnia mutantur, nihil interit