• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

I did the difficult coding assignment!! En ik raakte niet eens gestrest omdat ik het niet snapte! Het kan vast netter, maar ik heb het resultaat dat mijn professor wilde hebben en ik hoefde niet eens iemand om hulp te vragen ^^

Do it scared, but do it anyway.

Toch best leuk als je driejarige een metalversie van The Misty Mountains op YouTube aanzet in plaats van de gebruikelijke Bing en PlayDoh-filmpjes :')

Every villain is a hero in his own mind.

On my way, frend :3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    On my way, frend :3

Be very welcome, frend :3

Dramatic

Typical. Back to being basic stealing lil bitches. Wat inspiratie opgedaan van mijn verhaal misschien? 😒

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oh ja de studieschuld moet ik ook nog afbetalen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

10 Jaar lang heb je een systeem dat werkt voor kerst waarbij je iedereen kunt zien en half Nederland doorreist in 3 dagen, maar blijkbaar moest nu iemand van dag wisselen....

Do it scared, but do it anyway.

Ik moet toch maar een massage gaan boeken, want au au au mijn schouder.

1/3e van de kast opgeruimd en nu al zoveel zooi dat weg gaat.

Opruimen is soms zoooo fijn

Such a useless spell.

Waar komt al die haat toch vandaan, je durft amper nog je eigen geloof te behouden… 🥲

Waarom kan mijn eten zichzelf niet koken? Ik ben echt te lui om mijn reet op te heffen, maar ik kan het absoluut niet maken om nog eens ongezond eten te laten komen.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

pffff soms moet je hopen dat je niet hoog bejaard wordt in dit land

maybe I could save you from your sins

Dat ik het eigenlijk echt stom vind dat topics op Quizlet na een paar maanden gesloten worden, want ik wilde een topic opzoeken en iets posten, maar dat is nu dus ook dicht.

Omnia mutantur, nihil interit

En dat ik er echt even helemaal geen zin in heb om mijn schoonouders de hele dag te gaan entertainen. Ik wil ontspannen, ik wil schrijven, ik wil lezen, ik wil vrienden zien die ik te lang niet heb gesproken, ik wil dansen.

Omnia mutantur, nihil interit

catastrofe schreef:
    Dat ik het eigenlijk echt stom vind dat topics op Quizlet na een paar maanden gesloten worden, want ik wilde een topic opzoeken en iets posten, maar dat is nu dus ook dicht.

Ik stuur dan altijd gewoon een melding met de vraag of hij weer open kan. ;P

Every villain is a hero in his own mind.