• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Ga ik straks weer voor student worden aangezien??

Omnia mutantur, nihil interit

Waarom kan niemand anders even de jassen naar de drukker brengen…

Pfooee, gelukkig is de locatie van mijn opleiding niet in het centrum, maar vlakbij de snelweg in Utrecht. Wat betekent dat ik niet met het OV hoef.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik heb gewoon echt zo geen zin in vandaag... Waarom kan ik niet nog een dag weekend hebben...

Do it scared, but do it anyway.

Het is weer eens zo'n dag...

"Finally the flesh reflects the madness within."

Ik ben zenuwachtig voor werk vanavond again, why?
    Dingen gaan beter zonder deze zenuwen. En eerst maar eens kijken hoe het met Loras is..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lol, deze nacht had ik het over een Amerikaan, vandaag lees ik het bewijs dat het in NL even kut is. En wat een walgelijke reacties ook. Zijn we echt zo'n rotmaatschappij geworden?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Mijn systeem is zo overspannen, zelfs op vrije dagen ben ik verkrampt en anxious. Ik weet dat ik zo op burnout afsteven, maar ik kan geen seconde ontspannen. Iedere dag spanningshoofdpijn, verkrampte kaken, misselijk en bibberig... pfff, ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.

Frey_ schreef:
    Mijn systeem is zo overspannen, zelfs op vrije dagen ben ik verkrampt en anxious. Ik weet dat ik zo op burnout afsteven, maar ik kan geen seconde ontspannen. Iedere dag spanningshoofdpijn, verkrampte kaken, misselijk en bibberig... pfff, ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.

Je systeem gaat niet zomaar omdraaien; daar heb je rust en ruimte voor nodig. Dat je je er bewust van bent, is stap 1, maar nu is het enorm belangrijk dat je stressoren weg gaat nemen. Dat betekent: ziek melden voor werk (als je dat doet), je verplichtingen uit je agenda halen, alleen maar dingen doen waar je wél blij van wordt en dan niet te lang en niet te vaak. En om je zenuwstelsel rust te geven, kan het helpen om regelmatig een prikkelvrij kwartier/20 minuten in te plannen, om je parasympatische zenuwstelsel (het deel dat jou in rustmodus krijgt) weer te trainen.

Kan legpuzzels, met lego bouwen, lijn-puzzels, tekenen of knutselen en haken/breien aanraden.

En dit klinkt wellicht allemaal overdreven, maar je wilt die burnout voor zijn. Echt waar. En dat kan ook 😘 Als je behoefte hebt aan tips of een ervaringsdeskundige om mee te sparren: stuur me een berichtje. Sterkte ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wat een rot dag..

Ich liebe dich 27.12.23

Magnesium lijkt te helpen met sneller in slaap vallen: c:

Magnesium maakt me overdag ontzettend moe: :c

[ bericht aangepast op 11 nov 2024 - 18:29 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Caverna schreef:
    (...)

Je systeem gaat niet zomaar omdraaien; daar heb je rust en ruimte voor nodig. Dat je je er bewust van bent, is stap 1, maar nu is het enorm belangrijk dat je stressoren weg gaat nemen. Dat betekent: ziek melden voor werk (als je dat doet), je verplichtingen uit je agenda halen, alleen maar dingen doen waar je wél blij van wordt en dan niet te lang en niet te vaak. En om je zenuwstelsel rust te geven, kan het helpen om regelmatig een prikkelvrij kwartier/20 minuten in te plannen, om je parasympatische zenuwstelsel (het deel dat jou in rustmodus krijgt) weer te trainen.

Kan legpuzzels, met lego bouwen, lijn-puzzels, tekenen of knutselen en haken/breien aanraden.

En dit klinkt wellicht allemaal overdreven, maar je wilt die burnout voor zijn. Echt waar. En dat kan ook 😘 Als je behoefte hebt aan tips of een ervaringsdeskundige om mee te sparren: stuur me een berichtje. Sterkte ❤️

Wat een lieve reactie, dank je wel voor de houvast die je biedt <3 Ik ben alleen zó dicht bij (48 werkdagen) het einde van mijn stage en daarmee mijn opleiding, en als ik nu vertraging oploop kom ik in de schulden terecht. Ik hoop het echt te redden, dus als je tips hebt om je zenuwstelsel rust te geven èn 4 a 5 dagen in de week te werken dan sta ik daar heel hartelijk voor open :')

Zit ik dan, als 25-jarige in mijn Harry Potter pyjama van de kinderafdeling (baby)

"Finally the flesh reflects the madness within."

Frey_ schreef:
    (...)

Wat een lieve reactie, dank je wel voor de houvast die je biedt <3 Ik ben alleen zó dicht bij (48 werkdagen) het einde van mijn stage en daarmee mijn opleiding, en als ik nu vertraging oploop kom ik in de schulden terecht. Ik hoop het echt te redden, dus als je tips hebt om je zenuwstelsel rust te geven èn 4 a 5 dagen in de week te werken dan sta ik daar heel hartelijk voor open :')

Sterkte, ik heb je een privebericht gestuurd 😘

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh. Een docent had een tijdje terug gezegd dat een opdracht een week later mee inleveren oké was. Maar nu stuurt ze in de hele klas het bericht dat er nog een ontbreekt bij mij? (Via een checklist van de klas.)
    Had dat privé naar mij gestuurd, en had dan niet eerst gezegd dat het oké was.. hopelijk ziet ze mijn vraag hierover nog op tijd.

En natuurlijk bennik nu het gesprek hier met een collega aan het overdenken en twijfel ik alweer aan mezelf.. terwijl het echte werk nog moet beginnen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn