• "Maar eerlijk gezegd ik weet het niet vaders blijven vaders ook al meent hij het goed
    hij is wel realistisch hij zegt van het gaat een succes worden meerdere boeken,films,game's enzo je kent het wel

    wat denken jullie hiervan ?

    Nou, ik heb geen idee over wat voor verhaal je het überhaupt hebt, so I don't know.
    En ik hoop dat je in je verhaal wel hoofdletters en interpunctie gebruikt hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ken je verhaal niet, dus ik kan daar niet over oordelen. Het lijkt me niet heel realistisch, er zijn niet veel boeken die zo groot worden dat er games over gemaakt worden. Maar ja.. wie weet, niemand kent de toekomst.
    Al zou ik, als je echt een verhaal wilt uitgeven, beginnen met leestekens en hoofdletters te gebruiken. Dat leest aangenamer.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bash schreef:
    Nou, ik heb geen idee over wat voor verhaal je het überhaupt hebt, so I don't know.
    En ik hoop dat je in je verhaal wel hoofdletters en interpunctie gebruikt hebt.




    Ja heb ik gedaan en fantasy : in de naard van harry potter magisch verhaal .
    maar dan zonder school ,toverstokjes,spreuken enzo
    helemaal anders

    Peeling schreef:
    (...)



    Ja heb ik gedaan en fantasy : in de naard van harry potter magisch verhaal .
    maar dan zonder school ,toverstokjes,spreuken enzo
    helemaal anders


    Dan valt er nog steeds niet veel over te zeggen voor ons aangezien wij je hele verhaal niet kennen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het gaat vaak ook niet eens over of het verhaal goed is of niet voor succes. Het heeft echt ontzettend veel te maken met geluk. Ik heb genoeg echt goede verhalen zijn sneuvelen, omdat ze gewoon niet het geluk maar hadden om door te breken. Natuurlijk moet een verhaal ook echt goed zijn om een succes te worden, maar uiteindelijk draait het echt om geluk. Er zijn zoveel onzekere variabele bij het uitgeven van een verhaal.

    Toch betwijfel ik het persoonlijk of het verhaal wel echt goed is, maar dat komt vanwege dat ik vrij cynisch daarin ben xd Ik heb veel verhalen gezien die mensen echt bestempelen als goed of een succes, maar vaak ontbreekt er iets belangrijks als thematiek, character development of echt dat extra's dat jouw verhaal onderscheidt van alle anderen. Maar ik ken je verhaal niet, dus ik kan er niet over oordelen :)

    Veel succes in ieder geval!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het hangt natuurlijk van je talent af, en, zoals Tsukiyomi opmerkt, ook van geluk. Maar een positieve instelling helpt al een boel. Succes!


    Tijd voor koffie.

    Tsukuyomi schreef:
    Het gaat vaak ook niet eens over of het verhaal goed is of niet voor succes. Het heeft echt ontzettend veel te maken met geluk. Ik heb genoeg echt goede verhalen zijn sneuvelen, omdat ze gewoon niet het geluk maar hadden om door te breken. Natuurlijk moet een verhaal ook echt goed zijn om een succes te worden, maar uiteindelijk draait het echt om geluk. Er zijn zoveel onzekere variabele bij het uitgeven van een verhaal.

    Toch betwijfel ik het persoonlijk of het verhaal wel echt goed is, maar dat komt vanwege dat ik vrij cynisch daarin ben xd Ik heb veel verhalen gezien die mensen echt bestempelen als goed of een succes, maar vaak ontbreekt er iets belangrijks als thematiek, character development of echt dat extra's dat jouw verhaal onderscheidt van alle anderen. Maar ik ken je verhaal niet, dus ik kan er niet over oordelen :)

    Veel succes in ieder geval!


    Some people are art and do art at the same time

    'T is toch een Harry Potter- fanfic?
    Dan zou ik het niet doen, want Harry Potter bestaat al, en als je die als hoofdpersoon gebruikt, kun je problemen krijgen. (Dat kun je overigens ook al krijgen als je een zinnetje uit een songtekst overneemt bij het uitgeven van een boek). Tenzij je onder elke pagina waar hij in voorkomt onderaan een copyrighttekentje en J.K.Rowling neerzet en de naam cursief maakt. Maar dat moet je zelf weten, als ik jou was zou ik het iig niet doen.

    Veel succes met verder schrijven.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tsukuyomi schreef:
    Het gaat vaak ook niet eens over of het verhaal goed is of niet voor succes. Het heeft echt ontzettend veel te maken met geluk. Ik heb genoeg echt goede verhalen zijn sneuvelen, omdat ze gewoon niet het geluk maar hadden om door te breken. Natuurlijk moet een verhaal ook echt goed zijn om een succes te worden, maar uiteindelijk draait het echt om geluk. Er zijn zoveel onzekere variabele bij het uitgeven van een verhaal.

    Toch betwijfel ik het persoonlijk of het verhaal wel echt goed is, maar dat komt vanwege dat ik vrij cynisch daarin ben xd Ik heb veel verhalen gezien die mensen echt bestempelen als goed of een succes, maar vaak ontbreekt er iets belangrijks als thematiek, character development of echt dat extra's dat jouw verhaal onderscheidt van alle anderen. Maar ik ken je verhaal niet, dus ik kan er niet over oordelen :)

    Veel succes in ieder geval!

    I agree this shit with him.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij was je vader simpelweg aardig door dit te zeggen. Geheel realistisch is het namelijk niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xVixncxiex schreef:
    'T is toch een Harry Potter- fanfic?
    Dan zou ik het niet doen, want Harry Potter bestaat al, en als je die als hoofdpersoon gebruikt, kun je problemen krijgen. (Dat kun je overigens ook al krijgen als je een zinnetje uit een songtekst overneemt bij het uitgeven van een boek). Tenzij je onder elke pagina waar hij in voorkomt onderaan een copyrighttekentje en J.K.Rowling neerzet en de naam cursief maakt. Maar dat moet je zelf weten, als ik jou was zou ik het iig niet doen.

    Veel succes met verder schrijven.






    haha nee ,nee het zijn andere personages andere karakters, helemaal anders :p
    het gaat alleen zowat de richting op :) Magisch

    Marshall schreef:
    (...)
    I agree this shit with him.



    Moet het verhaal er niet uit springen ?
    ik bedoel daarmee boven alle anderen
    zo van dit is iets anders,iets nieuws.
    en je kan je verhaal toch zelf ook uitgeven op bol.com
    Als jou verhaal mooi is ,prachtig doe het dan
    dan zullen mensen het kopen xp

    Bash schreef:
    Nou, ik heb geen idee over wat voor verhaal je het überhaupt hebt, so I don't know.
    En ik hoop dat je in je verhaal wel hoofdletters en interpunctie gebruikt hebt.


    We kunnen maar moeilijk oordelen als we het zelf niet gelezen hebben.
    Ik hoop trouwens ook dat de grammatica wat juister is.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    We kunnen maar moeilijk oordelen als we het zelf niet gelezen hebben.
    Ik hoop trouwens ook dat de grammatica wat juister is.


    Ja ik weet het maar ik kan moeilijk 50 pagina's op deze site gaan zetten ..
    Haha ik werk eraan

    Peeling schreef:
    (...)


    Moet het verhaal er niet uit springen ?
    ik bedoel daarmee boven alle anderen
    zo van dit is iets anders,iets nieuws.
    en je kan je verhaal toch zelf ook uitgeven op bol.com
    Als jou verhaal mooi is ,prachtig doe het dan
    dan zullen mensen het kopen xp


    Zo simpel is het niet. Gewoon uitspringen volstaat helemaal niet, kwaliteit is al veel waard, maar er komt inderdaad heel veel geluk bij kijken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...