• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Ik ben blij als ik vanaf morgen half 10/10 uur weer bijna twee weken aan stress vrij werken heb. Ik snap dat de uni wil dat ik extra gemonitord word omdat ik in het buitenland zit, maar verschrikkelijk hoeveel extra stress dat dat opleverd...

Do it scared, but do it anyway.

Had een smartwatch gekocht om m'n stresslevels een beetje te meten op werk om te kijken waar ik nou het meeste stress van krijg...
    Mogen wij na de kerstvakantie geen smartwatches meer gebruiken, want mobiel vrije school en het personeel moet het juiste voorbeeld geven .-.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Van 9-9 op de uni
    Thanks roostermaker, good job 😂😭💀

love me until I love myself

Nog anderhalf uur...

Moest vandaag lachen omdat mijn partner een "necrologiebespreking" in zijn agenda heeft staan (goede typefout).

Omnia mutantur, nihil interit

M'n Nederlandse begeleider was super lief vandaag en heel erg behulpzaam! Veel gepraat over hoe we het process minder stressvol kunnen maken en meer concreet hoe ik bepaalde feedback kan aanpakken en ze probeerde zelf ook minder harsh over te komen dan dat ze nog wel eens de neiging heeft om te doen ^^

Catmint schreef:
    (...)

TL;DR: er is een conspiracy theory dat Beyoncé in kahoots is met P Diddy en dat verschillende celebrities om het leven zijn gekomen door hem enz. en dat 1 van de redenen is dat ze Beyoncé niet hebben bedankt, bijvoorbeeld voor hun carrière ofzo. Adele heeft bijvoorbeeld echt superrandom terwijl zij een award kreeg Beyoncé in de spotlight gezet voor dat ze een country album had gemaakt, like wat had dat te maken met Adele's music award? Dus nu bedanken mensen Beyoncé randomly en dat is de hele grap eigenlijk.

Wat raar 🙈

Ich liebe dich 27.12.23

Waarom moet ik nou weer ziek zijn? Ik ben het er niet mee eens :C

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Boven mijn bank hangen twee collagelijsten en ik ben van plan om alle foto's te gaan vervangen. Nu hangen die lijsten dus helemaal vol post-its waarop staat welke nieuwe foto waar moet komen. Dat is een erg bijzonder en grappig gezicht 😅
    Word er wel blij van dat ik her en der wat dingetjes aan het veranderen ben in huis (blush)

[ bericht aangepast op 13 nov 2024 - 14:28 ]

"Finally the flesh reflects the madness within."

Ok, de docent was zelf in de fout en heeft dit ingezien. Fijn!
    Nu hopen dat ik niet met de persoon waar ik het vorige project een duo bij was weer een duo ga zijn voor de projecten. En ik ben beniuewd wat de eventuele stageplek volgende week gaat zeggen. (En naar wat de rest van mijn cijfers is, maar het lijkt best redelijk te zijn so far)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Jeej trauma's aanpakken :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Using your brain costs a lot of energy

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ugh de mensen hier snappen gewoon echt niet hoe ze een vaatwasser inruimen... Dingen zo hoog dat het de sproeier blokkeert om rond te draaien, bestek en deksels voluit horizontaal in de rekken, halve rekken leeg met vaat op het aanrecht en 'm dan aanzetten, borden zo dat er overal extra gaten tussen zitten in plaats van netjes aaneengesloten in het rek. Ik snap dit gewoon niet...

Fueled by anger (typing)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Aaahh zo leuk dat mijn novelle in een podcast besproken is *O*

Every villain is a hero in his own mind.