• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Hahahaaa waar komt dit nou ineens vandaan? :S

"Finally the flesh reflects the madness within."

Sommige mensen zijn gewoon zo kortzichtig... 'Het werkt voor mij dus werkt het voor de hele wereld.' Nee, iedereen is een ander persoon, met een andere persoonlijkheid, andere geschiedenis en andere problemen. Zo werkt het dus niet.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh. Deze vriendschap.. we zouden dit weekend praten maar hij was ziek. En het voelt toch echt niet meer wat het was.
    (Zeker met hoe hij over politiek denkt, het begint opvallender te worden..)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Phlegethon schreef:
    Ugh. Deze vriendschap.. we zouden dit weekend praten maar hij was ziek. En het voelt toch echt niet meer wat het was.
    (Zeker met hoe hij over politiek denkt, het begint opvallender te worden..)

Als een vriendschap constant meer energie vergt dat het oplevert, vraag ik me af of je er nog mee door moet gaan ...

Scriptie verdediging gehad en ik dacht echt... dit kon zoveel beter..
    maaar heb zulke goede feedback gehad en ze waren zo positief.. ben helemaal verbaasd haha
    perfectionistisch zijn, is niet altijd goed. Soms even meer in mezelf geloven!!!

love me until I love myself

Woeehh toch niet die debiele verhoging van de btw op boeken *O* *O*

Every villain is a hero in his own mind.

Ik verveel me

Caverna schreef:
    (...)

Als een vriendschap constant meer energie vergt dat het oplevert, vraag ik me af of je er nog mee door moet gaan ...

Ik begin me dit ook serieus af te vragen ja. Het is alleen ca 8 jaar aan vriendschap, waarvan 6 jaar goede vriendschap. Dus ik kan het niet zomaar 'opgeven'. Dat voelt ook niet fair.
    Ik hoop gewoon dat we elkaar snel goed kunnen spreken en dat dat goed gaat.

--

Aah. Een docent zei dat ze het me gunde om eventueel op deze plek stage te mogen lopen!! En blijkbaar is de leraarsfeedback voor mij positief. (Ik hoor het zo.) Wat fijn!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Phlegethon schreef:
    (...)
    Ik begin me dit ook serieus af te vragen ja. Het is alleen ca 8 jaar aan vriendschap, waarvan 6 jaar goede vriendschap. Dus ik kan het niet zomaar 'opgeven'. Dat voelt ook niet fair.
    Ik hoop gewoon dat we elkaar snel goed kunnen spreken en dat dat goed gaat.

Snap ik. Maar soms groeien mensen ook uit elkaar, en soms groeien ze later weer naar elkaar toe. Belangrijk is vooral om wel voor jezelf te kiezen, zonder de ander uit het oog verliezen natuurlijk.

mygods hoe overleef ik ziek zijn als ademhalen al pijn doet? D:

[ bericht aangepast op 14 nov 2024 - 16:25 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

oh.my.god. we girlbossed a litttttle too close to the sun?!?!?!?! wtF?! i mean, go us, but ??????

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    mygods hoe overleef ik ziek zijn als ademhalen al pijn doet? D:

Longonsteking?

Ik voel me zo eenzaam

Er ging zojuist even iets helemaal mis in mijn hoofd.
    Loop de badkamer binnen en begin gewoon mijn lenzen uit te doen en mijn tanden te poetsen alsof het al tijd is om naar bed te gaan... :S

"Finally the flesh reflects the madness within."

Vandaag begon verschrikkelijk, maar is gelukkig leuk geëindigd🥰