• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Docenten die het een vibe vinden dat hun vak een laag slagingspercentage heeft...

love me until I love myself

Ik weet waarom het evolutionair belangrijk is dat je een fuck geeft om wat mensen vinden, maar het dient echt niet om iedere seconde van mijn vrije tijd anxious te zijn over wat mensen op stage van mij vinden. Over 96 dagen zie ik ze waarschijnlijk nooit meer! Waarom zit ik iedere vrije seconde van mijn leven met een knoop in mijn maag (cat)

On the other hand, het is ook shitty als je collega zegt dat hij echt gek van je zou worden als jullie in je vrije tijd samen moesten zijn, alleen omdat je snel duizelig en moe wordt en daarom geen drugs gebruikt.

[ bericht aangepast op 30 okt 2024 - 13:44 ]

Ik had misschien toch op school moeten blijven voor de geluidstafel, maar de studente waar ik mee bots was er misschien ook. En sowieso zou ik dan hulp moeten vragen om de tafel op een tafel te krijgen, wat me ook tegen houd..
    Morgen na de les ga ik wel vragen of ik nog wat langer met de geluidstafel mag werken voor de andere opdracht!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waarom kan ik nergens een baby pakje vinden van charmander 😭 ik wil mijn vriend daarmee verrassen. Vind alleen maar pikachu en snorlax 🙄

Ich liebe dich 27.12.23