• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Docenten die het een vibe vinden dat hun vak een laag slagingspercentage heeft...

love me until I love myself

Ik weet waarom het evolutionair belangrijk is dat je een fuck geeft om wat mensen vinden, maar het dient echt niet om iedere seconde van mijn vrije tijd anxious te zijn over wat mensen op stage van mij vinden. Over 96 dagen zie ik ze waarschijnlijk nooit meer! Waarom zit ik iedere vrije seconde van mijn leven met een knoop in mijn maag (cat)

On the other hand, het is ook shitty als je collega zegt dat hij echt gek van je zou worden als jullie in je vrije tijd samen moesten zijn, alleen omdat je snel duizelig en moe wordt en daarom geen drugs gebruikt.

[ bericht aangepast op 30 okt 2024 - 13:44 ]

Ik had misschien toch op school moeten blijven voor de geluidstafel, maar de studente waar ik mee bots was er misschien ook. En sowieso zou ik dan hulp moeten vragen om de tafel op een tafel te krijgen, wat me ook tegen houd..
    Morgen na de les ga ik wel vragen of ik nog wat langer met de geluidstafel mag werken voor de andere opdracht!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waarom kan ik nergens een baby pakje vinden van charmander 😭 ik wil mijn vriend daarmee verrassen. Vind alleen maar pikachu en snorlax 🙄

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Waarom kan ik nergens een baby pakje vinden van charmander 😭 ik wil mijn vriend daarmee verrassen. Vind alleen maar pikachu en snorlax 🙄

Even op Etsy kijken! Daar is heel veel, echt schattig hihi

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Even op Etsy kijken! Daar is heel veel, echt schattig hihi

Dank je!!!!

Ich liebe dich 27.12.23

i have a new laptop and im getting used to it and im not happy about having to get used to new shit

edit: my autism is showing
    edit2: am i going to order laptop nr. 4 (!!!) because this keyboard is getting on my nerves? i think so. also; why the fuck did i buy a 40 dollar mouse. i need a mouse, yes. but i use it only when at my desk, which is only 50% of the time. i should return that too i think. gOD why is adulting this hard

[ bericht aangepast op 31 okt 2024 - 21:07 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Niet ik die me slecht voelt omdat mijn eerste mix ooit niet zo goed klinkt.. Misschien niet zo gek als ik nog niet echt weet wat ik aan het doen ben en ik volgens mij veels te veel doe door mijn perfectionsme in combinatie met nog niet weten wat ik hoe fix. Maar nu ga ik aan mezelf twijfelen natuurlijk. De tafels zijn logischer tenminste..
    Ik heb wel aangegeven dat ik in theaters wil werken uiteindelijk!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Dat ik niet weet in hoeverre ik vandaag adequaat heb gehandeld.

Omnia mutantur, nihil interit

Zo hard mijn best aan het doen om niet alles te analyseren en me gewoon verdrietig te voelen. Uit het hoofd, naar mijn lichaam. Maar zo moeilijk.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

I'm tired. And still sorta traumatized about yesterday, and omfg pls don't do that again anytime soon.

[ heaven knows ]

Ik wil in bed liggen en de komende dagen niemand zien

Omnia mutantur, nihil interit

zo'n zin om vanavond op de bank in m'n boek te duiken

Light it up.

Nou pffff emoties zitten hoog (ik dank de hormonen) want ik kijk één filmpje van Strictly en omfg bijna janken hier. Een van mijn favoriete pro dansen ooit

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ugh... Wanneer je wel inspiratie had, maar geen tijd en het moment dat je wel tijd hebt, is je inspiratie en motivatie natuurlijk weg...

Do it scared, but do it anyway.