• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

It is not that deeeep

love me until I love myself

Ik hoop heel hard dat m'n vriend donderdag al meer hoort. Ik ben nu hype en ik wil toch graag zeker weten welke wending m'n leven nu zou kunnen gaan nemen.

and I oop–
    did I just order premade journaling pages in the hope of keeping up with journaling in 2025?

Light it up.

Ging vanochtend 'even een notitieboekje kopen'. Kwam thuis met (nog) een kerstboom. En een plakbandhouder. En batterijen. En een emmer nootjes. En een crème brûlée croissant (die wel zeer lekkker was!). En natuurlijk het notitieboekje.

"Finally the flesh reflects the madness within."

Dat ik echt een onheilspellend gevoel heb bij de Amerikaanse verkiezingen.

Omnia mutantur, nihil interit

Frey_ schreef:
    Ik weet waarom het evolutionair belangrijk is dat je een fuck geeft om wat mensen vinden, maar het dient echt niet om iedere seconde van mijn vrije tijd anxious te zijn over wat mensen op stage van mij vinden. Over 96 dagen zie ik ze waarschijnlijk nooit meer! Waarom zit ik iedere vrije seconde van mijn leven met een knoop in mijn maag (cat)

On the other hand, het is ook shitty als je collega zegt dat hij echt gek van je zou worden als jullie in je vrije tijd samen moesten zijn, alleen omdat je snel duizelig en moe wordt en daarom geen drugs gebruikt.

Um, wtf did I just read.

Don't walk. Run, you sheep, run.

And the same old bad feelings hit hard today.. laat me gewoon escapismen naar Hades 2 of Guild wars 2 in plaats van bijles zo.. Ik kan me nu namelijk echt niet focussen op programmeren.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

omfg waarom is Q zo liiiiiicht. ik wordt er zo chagrijnig van, fuck mijn hoofdpijn helpt er niet aan mee 🥲

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hnnnng het idee hebben blijkt toch altijd makkelijker dan de uitvoering lol

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

De ouderdom komt met gebreken...

Mezelf vandaag even wat liefde en gustave geven en gunnen.
    Na een shirt week. Warme douche, een zelf warmende gezichtsmasker, voeten masker, bittergarnituurtje in de bank met gluhwein🥰

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik vind een brassband die loopt te spelen in een mega-supermarkt best intens en vooral vreemd.

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    Ik vind een brassband die loopt te spelen in een mega-supermarkt best intens en vooral vreemd.

Aw HELL no (cat) Wat een vreselijk idee lol

Siegmeyer schreef:
    omfg waarom is Q zo liiiiiicht. ik wordt er zo chagrijnig van, fuck mijn hoofdpijn helpt er niet aan mee 🥲

I'd still like an option to darken Q, whether with templates or not.

[ heaven knows ]

Ik kan me toch een partij genieten van mijn dagelijkse chocolademousseje met slagroom :Y)