• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ga waarschijnlijk de wedstrijd niet winnen, maar de meet en greet met een van de Sven's zou wel erg tof zijn. Dus ik ga zeker wel meedoen aan deze wedstrijd met R of Lor.
    En een week geleden was crap.. maar werk vanavond is er geode afleiding van hoop ik

Edit: uhm niet als ik een stomme fout als dit doe. This never happened before.. soms mag ik echt meer uit mijn hoofd zijn bij werk. Dan gebeurt dit niet zo snel. Stomme stress etc in mijn hoofd.

[ bericht aangepast op 27 sep 2024 - 21:14 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

ThestraI schreef:
    I'm so tired and cold but I wanna write

OT: Haha, ik fucking wist het! Je bent zo fucking zielig. Je hebt jezelf expres en met voorbedachte rade op invisible gezet @ the game. You know you did (something) wrong and that you hurt a lot of people! But you kept (and keep) on doing it. Het is gewoon rinse and repeat met jou. Jij verdient geen liefde en vriendschap. Ik hoop echt dat je karma 10x zo hard terug komt hiermee.

Also: I love this weather. Eindelijk dat schijtweer van de zomer weg.

[ bericht aangepast op 27 sep 2024 - 22:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik snap echt niet hoe mensen pas na 10 uur uit kunnen gaan en dingen kunnen doen. Als ik dat wil doen moet ik eigenlijk al iets gepland hebben daarvoor waardoor ik uit huis/sociaal bezig ben. Ik ben na 10 uur echt te cosy om nog naar buiten te willen gaan ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Jeetje, in wat voor een kutwereld leven we toch ook.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

*vloekwoord* wat een klote jaar. Dit kan er ook nog wel bij.

Na deze jaren wil ik nóóit meer met HR, de vakbond of andere gremia praten over al dan niet tijdelijke en vaste aanstellingen.

Ik kan ook niet geloven dat ik ondanks een vaste aanstelling straks DRIE functies zal hebben om de kansen op baanbehoud te vergroten.

Omnia mutantur, nihil interit

Voor m'n gevoel ben ik de eerste in drie onderzoeken die daadwerkelijk aan het onderbouwen is waarom bepaalde design keuzes goed of slecht zijn in plaats van maar gewoon een schatting doen op basis van hoe lekker de koffie was die ochtend of weet ik het wat. Yay voor design assignments gedaan door mensen die daar eigenlijk niet zoveel verstand van hebben...

De zoektocht naar een chille regenjas continues, maaaar running out of time met dit weer

love me until I love myself

Doe normaal

Omnia mutantur, nihil interit

ndndnssnejlslsls

waarom doe ik zo toxic.... klaaaaaaar nu

Mensen hebben echt een tering kort lontje tegenwoordig, wtf.
    I'm just doing my job. Denk je echt dat ik er zou zitten als het vrijwilligerswerk zou zijn?

Such a useless spell.

Ik ben blij dat m'n directe begeleider en ik op dezelfde lijn zitten betreft het project, nu alleen mijn supervisor nog overtuigen dat wat ze bedacht heeft echt veel beter kan en dat het dom is om puur alleen de problemen die er nu zijn op te lossen ipv. naar het gehele concept te kijken.

Eerst een beetje reep witte chocolade eten en dan balen dat ik nu misselijk ben. Fijne zelfsabotage hier.

Waarom lopen mensen nu allemaal hun schoonmaak te cancellen deze week?? Zo irritant dit, want met een beetje pech werk ik nu morgen tot 5 ipv 3.

[ bericht aangepast op 1 okt 2024 - 21:23 ]