ThestraI schreef:
(...)
Wat een kreng. Sorry not sorry. Zij weet ook dondersgoed dat het beter is om bepaalde emoties en zaken rustig te laten zakken en op een ander moment door te gaan. En zelfs dan, jij hebt duidelijk je grenzen aangegeven. This has red flags all fucking over it. (Sorry for my language, liefie, maar dit is één van de dingen die ik absoluut niet accepteer.) Jij bent een hartstikke lieve meid en probeert er altijd voor je dierbaren te zijn, of iemand die het nodig heeft. Ik wens je een stabiele en veilige omgeving toe, en ik hoop oprecht dat dit snel opgelost wordt. Laat me weten als ik iets voor je kan doen oké. ♡
Het is ook echt één grote red flag, en mijn medestagaire heeft dezelfde (hoewel minder intense) ervaring tot nu toe. Het lastige is, die begeleider heeft alle macht en management denkt dat ze het hartstikke goed doet. Ik ga heel hard proberen om er wat aan te doen, maar als ik mijn stage verlies en studievertraging oploop dan kom ik in de schulden terecht, dus ik moet goed op mijn tellen passen
Dank je wel voor je lieve berichtje though, zulke dingen geven mij weer een beetje moed
[ bericht aangepast op 6 okt 2024 - 14:41 ]