• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh. Nog steeds niet 100% fit. Jammer dat ik hierdoor even activiteit moet missen vandaag, net als ik hiervoor weer achiever begon te worden /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik heb de stageplek van mijn dromen, fantastische collega's en geweldige projecten, maar mijn stagebegeleider is zo emotionally abusive dat ik mijn vrije dagen in angst doorbreng voor de maandag. Ik ben de dagen aan het aftellen tot mijn stage eindelijk afloopt. Nog maar 119 dagen ellende -,-"

Frey_ schreef:
    Ik heb de stageplek van mijn dromen, fantastische collega's en geweldige projecten, maar mijn stagebegeleider is zo emotionally abusive dat ik mijn vrije dagen in angst doorbreng voor de maandag. Ik ben de dagen aan het aftellen tot mijn stage eindelijk afloopt. Nog maar 119 dagen ellende -,-"

Is er niet iemand met wie je dit kunt bespreken?? Je stagebegeleider vanuit je studie, of een collega/leidinggevende? 119 dagen is hartstikke lang en het is echt zonde als je het verder zo leuk vindt

Wat een klotezooi. Kan er nu eens iets goed gaan?

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Caverna schreef:
    (...)

Is er niet iemand met wie je dit kunt bespreken?? Je stagebegeleider vanuit je studie, of een collega/leidinggevende? 119 dagen is hartstikke lang en het is echt zonde als je het verder zo leuk vindt

Ik ga het dinsdag met mijn begeleider vanuit school bespreken, maar ik ben heel erg bang dat hij gaat zeggen dat ik zelf met haar moet gaan praten. De vorige keer dat ik dat deed duwde ze mij expres een paniekaanval in (ze is jarenlang social worker geweest dus ze weet precies wat ze doet), en toen ik twee keer aangaf dat ik me niet meer veilig voelde en graag het gesprek op een ander moment wilde voortzetten, mocht dat niet. Want, zei ze, ze wilde graag dat ik in emotie bleef. (krul)

[ bericht aangepast op 6 okt 2024 - 13:27 ]

Frey_ schreef:
    (...)
    Ik ga het dinsdag met mijn begeleider vanuit school bespreken, maar ik ben heel erg bang dat hij gaat zeggen dat ik zelf met haar moet gaan praten. De vorige keer dat ik dat deed duwde ze mij expres een paniekaanval in (ze is jarenlang social worker geweest dus ze weet precies wat ze doet), en toen ik twee keer aangaf dat ik me niet meer veilig voelde en graag het gesprek op een ander moment wilde voortzetten, mocht dat niet. Want, zei ze, ze wilde graag dat ik in emotie bleef. (krul)

Wat een kreng. Sorry not sorry. Zij weet ook dondersgoed dat het beter is om bepaalde emoties en zaken rustig te laten zakken en op een ander moment door te gaan. En zelfs dan, jij hebt duidelijk je grenzen aangegeven. This has red flags all fucking over it. (Sorry for my language, liefie, maar dit is één van de dingen die ik absoluut niet accepteer.) Jij bent een hartstikke lieve meid en probeert er altijd voor je dierbaren te zijn, of iemand die het nodig heeft. Ik wens je een stabiele en veilige omgeving toe, en ik hoop oprecht dat dit snel opgelost wordt. Laat me weten als ik iets voor je kan doen oké. ♡

[ heaven knows ]

ThestraI schreef:
    (...)
    Wat een kreng. Sorry not sorry. Zij weet ook dondersgoed dat het beter is om bepaalde emoties en zaken rustig te laten zakken en op een ander moment door te gaan. En zelfs dan, jij hebt duidelijk je grenzen aangegeven. This has red flags all fucking over it. (Sorry for my language, liefie, maar dit is één van de dingen die ik absoluut niet accepteer.) Jij bent een hartstikke lieve meid en probeert er altijd voor je dierbaren te zijn, of iemand die het nodig heeft. Ik wens je een stabiele en veilige omgeving toe, en ik hoop oprecht dat dit snel opgelost wordt. Laat me weten als ik iets voor je kan doen oké. ♡

Het is ook echt één grote red flag, en mijn medestagaire heeft dezelfde (hoewel minder intense) ervaring tot nu toe. Het lastige is, die begeleider heeft alle macht en management denkt dat ze het hartstikke goed doet. Ik ga heel hard proberen om er wat aan te doen, maar als ik mijn stage verlies en studievertraging oploop dan kom ik in de schulden terecht, dus ik moet goed op mijn tellen passen :/

Dank je wel voor je lieve berichtje though, zulke dingen geven mij weer een beetje moed (flower)

[ bericht aangepast op 6 okt 2024 - 14:41 ]

Frey_ schreef:
    (...)

Het is ook echt één grote red flag, en mijn medestagaire heeft dezelfde (hoewel minder intense) ervaring tot nu toe. Het lastige is, die begeleider heeft alle macht en management denkt dat ze het hartstikke goed doet. Ik ga heel hard proberen om er wat aan te doen, maar als ik mijn stage verlies en studievertraging oploop dan kom ik in de schulden terecht, dus ik moet goed op mijn tellen passen :/

Dank je wel voor je lieve berichtje though, zulke dingen geven mij weer een beetje moed (flower)

Verschrikkelijk als er machtsverhoudingen zijn. Maar weet dat er ook nog andere wegen zijn, hè. Je kunt ook contact met iemand hogerop zoeken zonder haar meteen helemaal af te vallen; door te zeggen dat je niet op één lijn ligt, of er niet helemaal lekker met haar uitkomt. En daarnaast heb je vertrouwenspersonen binnen elke organisatie.

Frey_ schreef:
    (...)

[ heaven knows ]

Nooo. Morgen na drie weken vrij weer de eerste werkdag. Na de melding die ik heb gemaakt is het extra lastig om terug te komen. Ook al stonden al mijn collega’s vierkant achter me. Ik vind het doodeng.
    Sowieso altijd om na een paar weken vrij weer terug te gaan.

Edit- en please, waarom moet ze precies nu bezoek ontvangen? Op zondagavonden ben ik veel liever alleen of alleen met haar. Niet met anderen, al helemaal niet de laatste avond van de vakantie..

[ bericht aangepast op 6 okt 2024 - 19:09 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Waarom blijf ik dingen onhandig doen? En zo in mijn hoofd zitten tijdens en meteen na dingen? Deze groeipijn mag wel stoppen.

Ik zal straks maar op de otw mail reageren en verder werken aan een poster die mij is zonder een foto van mij of mijn naam.. Alsof ik niet de enige ben die geuit heeft dat ze musicals leuk vindt, dus met mijn Tanz, Frozen en Les Mis foto's is het meteen herkenbaar dat de poster om mij gaat.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Frey_ schreef:
    (...)

Caverna schreef:
    (...)

Verschrikkelijk als er machtsverhoudingen zijn. Maar weet dat er ook nog andere wegen zijn, hè. Je kunt ook contact met iemand hogerop zoeken zonder haar meteen helemaal af te vallen; door te zeggen dat je niet op één lijn ligt, of er niet helemaal lekker met haar uitkomt. En daarnaast heb je vertrouwenspersonen binnen elke organisatie.

+1

Succes meid! You got this; en jij kent jezelf het beste. Als jij aanvoelt dat je een gesprek niet aankan of niet meer gezond kan afronden, dan is dat zo - en de enige die daar echt goed over kan oordelen ben jij zelf. Ze kan die "ik wil dat je in de emotie blijft" in d'r reet steken. Sending positive vibes and peace thru the force to you <3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Fuck man, als ik al op een andere collega moet rekenen in plaats van mijn eigen vriend.. Het erge is dat ik er totaal geen vertrouwen in zou hebben als hij ja had gezegd, omdat hij gewoon ook echt altijd te laat is en/of het zou vergeten.
    En hoewel ik hem mijn brein en anxiety niet wil toewensen, zou ik hem toch graag wat meer gestresst zien, of toch alleszins iets zien doen/hebben waaruit blijkt dat hij actief aan zijn ADHD-symptomen werkt. Want fuck het is soms zo frustrerend.

EN JA GA GEWOON EENS EEN HALFUURTJE VROEGER NAAR SCHOOL OM MIJN TOETSEN AF TE DRUKKEN. IK ZOU HET OMGEKEERD AL ZELF VOORSTELLEN VOORDAT GE HET VRAAGT EN GIJ DOET FUCKING MOEILIJK OMDAT GE OCHOT EEN DAG 7 UUR MOET LESGEVEN FUCK OFF ECHT WAAR

Mijn brein breint zoals het breint.

het is een deadline herfst

love me until I love myself

Frey_ schreef:
    (...)

Dat klinkt erg rot en onveilig. Ik hoop voor je dat de situatie vlug verbetert.

Mocht je er behoefte aan hebben dat iemand met je meedenkt (ik werk bij een onderwijsinstelling in studentenbegeleiding) mag je me altijd een DM sturen.

Omnia mutantur, nihil interit