• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik heb wel de toppers in de klas hoor. Een V6-jongen die heel consequent twee keer "leesde" schrijft. Love it

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Incoming: imposter syndrome...

Caverna schreef:
    (...)

Verschrikkelijk als er machtsverhoudingen zijn. Maar weet dat er ook nog andere wegen zijn, hè. Je kunt ook contact met iemand hogerop zoeken zonder haar meteen helemaal af te vallen; door te zeggen dat je niet op één lijn ligt, of er niet helemaal lekker met haar uitkomt. En daarnaast heb je vertrouwenspersonen binnen elke organisatie.

ThestraI schreef:
    (...)

ProngsPotter schreef:
    (...)

+1

Succes meid! You got this; en jij kent jezelf het beste. Als jij aanvoelt dat je een gesprek niet aankan of niet meer gezond kan afronden, dan is dat zo - en de enige die daar echt goed over kan oordelen ben jij zelf. Ze kan die "ik wil dat je in de emotie blijft" in d'r reet steken. Sending positive vibes and peace thru the force to you <3

Dank jullie wel lieverds, het geeft echt een warm gevoel vanbinnen om zo veel steun te krijgen <3 Jullie geven mij moed om het bespreekbaar te maken!

Another day achter de laptoppp

love me until I love myself

Hoe moeilijk kan het zijn om normaal te communiceren?

Omnia mutantur, nihil interit

Oh my wat een dag.

Ik heb het gevoel weer terug bij af te zijn wat betreft slaapproblemen en kan daar wel om janken. 4 weken zonder klachten dacht echt dat het einde in zicht was en dan nu alweer de 3e zondag op een rij dat ik niet kan slapen....

En dan moet je met 4 uur slaap dealen met gedoe in je mentor klas en boze ouders 🫠

Imma call it a day.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ze mag zich een master of science noemen?! Ik wil niet weten hoeveel fouten en slecht opgeschreven dingen ik al niet uit haar thesis heb gehaald en al helemaal op gebieden waarin zij beter onderwezen zou moeten zijn dan ik gezien dat meer haar studie is...
    Ik zit soms echt te schelden op vaag referentie materiaal dat ik moet gebruiken...

Do it scared, but do it anyway.

YASS! Mijn beugel mag er deze maand nog uit eindelijk!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Frey_ schreef:
    (...)
    Dank jullie wel lieverds, het geeft echt een warm gevoel vanbinnen om zo veel steun te krijgen <3 Jullie geven mij moed om het bespreekbaar te maken!

Veel sterkte, liefie, en als je erover wilt ranten/praten, weet je me te vinden. <3

oneindig schreef:
    Hoe moeilijk kan het zijn om normaal te communiceren?

You'd be surprised.

Novalunosis schreef:
    Oh my wat een dag.
    (. . .)

Ik weet maar al te goed hoe ontzettend kut dat is. Het tast gelijk alles aan. Dus ik hoop oprecht dat je goed kan slapen en je je beter voelt!

[ heaven knows ]

Ik hoop zo dat de osteopaat me kan helpen

Duuurt lang :'D

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Hahaha, fuck my life, klotefiets. Moet ik straks wss weer ruim een week met het ov.

Ja het is ook wel logisch dat school aanraadt om het bespreekbaar te maken, maar van het idee van mijn handen trillen en zitten de tranen al in mijn ogen (fish)

Aan de andere kant mag ik straks lekker een avondje de Dubliners begeleiden met een hele toffe collega, dus de dag kan alleen maar beter worden c:

[ bericht aangepast op 8 okt 2024 - 13:29 ]

Zo enorm moe, hormonaal en mentaal even helemaal naar de klote.

Ich liebe dich 27.12.23

ik ga zo mijn haaknaald door het raam gooien als ik weer kramp krijg

--