• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    (TW: Seksueel misbruik)

    Ik heb gisteravond eindelijk aan mijn moeder verteld van mijn vage herinneringen en flashbacks aan vroegtijdig seksueel misbruik en nu blijkt het dat zij en mijn vader dit beiden al jaren vermoedden. Ik vraag me af of dit is waarom ze niet verbaasd leken over het feit dat mijn laatste therapeut vermoedde dat ik DIS heb. Ik heb nu tenminste wat meer grond om op te staan wat mijn herinneringen betreft want ondanks al het werken aan mezelf bleef er in mijn achterhoofd altijd het idee dat ik het verzonnen moest hebben.


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    (TW: Seksueel misbruik)
    Ik heb gisteravond eindelijk aan mijn moeder verteld van mijn vage herinneringen en flashbacks aan vroegtijdig seksueel misbruik en nu blijkt het dat zij en mijn vader dit beiden al jaren vermoedden. Ik vraag me af of dit is waarom ze niet verbaasd leken over het feit dat mijn laatste therapeut vermoedde dat ik DIS heb. Ik heb nu tenminste wat meer grond om op te staan wat mijn herinneringen betreft want ondanks al het werken aan mezelf bleef er in mijn achterhoofd altijd het idee dat ik het verzonnen moest hebben.


    Wow wat knap dat je het verteld hebt, zeg...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Worlds Worlds Worlds :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het weer ziet er uit als weer voor cosy kleren (grijs en regen), maar het is te warm voor cosy kleren (overdag gewoon 20 graden) :c

    inktzwart schreef:
    (TW: Seksueel misbruik)
    Ik heb gisteravond eindelijk aan mijn moeder verteld van mijn vage herinneringen en flashbacks aan vroegtijdig seksueel misbruik en nu blijkt het dat zij en mijn vader dit beiden al jaren vermoedden. Ik vraag me af of dit is waarom ze niet verbaasd leken over het feit dat mijn laatste therapeut vermoedde dat ik DIS heb. Ik heb nu tenminste wat meer grond om op te staan wat mijn herinneringen betreft want ondanks al het werken aan mezelf bleef er in mijn achterhoofd altijd het idee dat ik het verzonnen moest hebben.


    Wat ontzettend dapper dat je dat hebt verteld, dat moet niet makkelijk voor je zijn geweest. Ik hoop dat je gedachte dat je het verzonnen had verder af zal nemen. 🩷


    Omnia mutantur, nihil interit

    Geen reacties lezen geen reacties lezen geen reacties lezen...

    Mislukt. En nu chagrijnig en gefrustreerd.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jezus, dit is helemaal niet meer jouw probleem dus laat me met rust. Thanks.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Beetje zenuwachtig voor morgen. Hoop dat de kleine goed genoeg ligt om te kunnen zien wat het is 🥰


    Ich liebe dich 27.12.23

    Het plan: ga op tijd naar bed.
    De uitvoering: raakt langer dan een uur met je huisgenoten aan de praat over onder andere de nieuwe huisgenoot die morgen komt, de huisgeest, ai airfreshners die met je koelkast communiceren over dat je koelkast opzettelijk je eten verrot omdat die jaloers is op hoeveel je met je smartlampen praat, en het gebruik van elektrische auto's.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2024 - 1:07 ]

    Plan ik mijn agenda alweer te vol? Maar het zijn leuke dingen en ik heb er zoveel zin in...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Net een musje gered dat het gebouw binnen vloog! Het was zo schattig ^^ Geen idee hoe die via de deur binnen kwam, ik zit op de derde verdieping, achteraan in het gebouw?

    Caverna schreef:
    Plan ik mijn agenda alweer te vol? Maar het zijn leuke dingen en ik heb er zoveel zin in...


    Aan de waas in mijn hoofd te merken: ja, ik plan mijn agenda te vol. Wat toch jammer is, als je de hele week niks gedaan hebt en nu dan twee heel laagdrempelige dingen op één dag, en dat is dan te veel...

    Also: wat een schijtweer :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    SweetTooth schreef:
    Beetje zenuwachtig voor morgen. Hoop dat de kleine goed genoeg ligt om te kunnen zien wat het is 🥰


    Nou mooi niet dus 😂
    Net zo eigenwijs als ons, blijkbaar. Over twee weken de volgende afspraak 🙈

    [ bericht aangepast op 27 sep 2024 - 12:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    I'm so tired and cold but I wanna write


    [ heaven knows ]

    Ik ben zo focked up moe, echt, hoe de fuck kom ik zo moe als ik gisteren de hele dag in bed heb gelegen en m'n agenda heb leeggeveegd omdat ik nergens toe in staat was vanwege de vermoeidheid?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly