• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Okay een Doctor Who rewatch was echt een slecht idee want nu heeft mijn brein zich gehyperfixeerd en kan ik op kantoor alleen maar verlangen naar verderkijken (fish)

    Waarom moet dat nu van mij afhangen? Jij kan ook gewoon zeggen dat je jezelf niet goed voelt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké. Vandaag ging beter. Maar nog steeds maakt dit hele gebeuren me extra oplettend in de klas nu en moet ik maar dealen met dat ze wel meteen fel is in haar reacties. Wat elke communicatie moeilijk maakt als ik dingen voorstel..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Moe zijn en ongesteld is een slechte combi, want ik ben al de hele dag anxious over de kleinste dingen 🥲


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Soms denk ik echt dat mijn schoonmoeder ons volgt ofzo, i mean - ik kom die vrouw óveral tegen 🙄😑

    Ik wil zeker niet terug naar de Coronaperiode, maar soms biedt een 1,5 meter samenleving toch voordelen.(cat)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gewoon nog een keertje naar het Final Fantasy Rebirth orchestra concert in maart. Ben zo fucking hyped ;-;


    Caution first, always.

    Ugh... Ik dus al een hele week wachten totdat er een brief van de zorgverzekering bezorgd was met info die ik nodig heb, blijkt die bij m'n ouders te liggen... Niet dat ze even een appje doen ofzo met dat ze post voor me hebben want er wordt daar nooit iets voor mij bezorgd en zorgverzekering lijkt me redelijk belangrijk om te melden...

    Echt, ik snap niet wat anderen hier zo leuk aan vinden? Het voelt alleen maar slechter, en de leugen was in good spirit, maar voelt nu ook enkel shitter..
    En dan moet ik nu met familie sociaal gaan zijn? Help..

    [ bericht aangepast op 22 sep 2024 - 12:12 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heb ik wederom nieuwe plantjes besteld nadat alles dood was gegaan? Jazeker.

    Heb ik spijt? Absoluut niet.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ik weet gewoon echt niet meer hoe ik dit moet volhouden. Deze burnout duurt zo lang en ik werk zo hard in mijn ontwikkeling, in het accepteren, in het niet luisteren naar die stem in min hoofd, in het proberen genoeg te bewegen... Maar nog steeds kan ik bijna níks. Een 7 minuten workout en ik sta helemaal te trillen, zelfs een uur later nog. De verjaardag van mijn nichtje en na een uur daar ben ik kotsmisselijk van vermoeidheid. Ik zit al een jaar in deze shit en ik weet gewoon niet meer hoe ik ermee moet dealen...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    4 winkels en nergens glutenvrije producten te vinden (cat)


    Such a useless spell.

    Stem = weg


    love me until I love myself

    Totaal gesloopt, maar wat is iedereen lief.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Caverna schreef:
    Ik weet gewoon echt niet meer hoe ik dit moet volhouden. Deze burnout duurt zo lang en ik werk zo hard in mijn ontwikkeling, in het accepteren, in het niet luisteren naar die stem in min hoofd, in het proberen genoeg te bewegen... Maar nog steeds kan ik bijna níks. Een 7 minuten workout en ik sta helemaal te trillen, zelfs een uur later nog. De verjaardag van mijn nichtje en na een uur daar ben ik kotsmisselijk van vermoeidheid. Ik zit al een jaar in deze shit en ik weet gewoon niet meer hoe ik ermee moet dealen...


    Burn out is echt zwaar kl... :( Maar het gaat echt weer beter worden! Blijf het volhouden!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home