• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ugh. Overdenken is zo stom.. En nu ben ik bang dat dat al mijn kansen voor werk in deze hoek of al heeft verpest met mijn onhandigheid soms bij werk en dat ene slechte interview, of gaat verpesten bij de stages dit jaar. Maar ik ga hier wel echt op aan. Het zou volgens mij al veel schelen als ik tijdens werk minder in mijn hoofd zit..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lol, serieus?

Also, waarom is mijn slaapritme fucked?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

ikwilhierwegikwilhierwegikwilhierweguggggggggh

[ heaven knows ]

Oké, ik ben halverwege de week, I can do this.

y'know what imma do? take a nap. :)

[ bericht aangepast op 9 okt 2024 - 12:49 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Okay maar ik was stiekem wel een beetje trots toen ik bekenden tegenkwam en ik kon vertellen dat ik de productieleider was van die avond (blush)

Sorry weggebruikers voor mijn incapabelheid achter het stuur van de auto van een collega. Paar groene stoplichten gemist, niet vanuit onoplettendheid, maar vanwege het rode acculampje dat ging branden, het oranje motorlampje dat constant brandde en de auto die om de haverklap afsloeg. Verder ging het prima hoor, maar het duurde even voor ik 'm weer aan de praat kreeg 🫣 op de terugweg had ik 'm gelukkig wat beter onder controle, maar wat een k*tauto zeg.

Gelukkig ging het schakelen verder alsof ik nooit wat anders heb gedaan

[ bericht aangepast op 9 okt 2024 - 16:25 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Niet alleen onhandig. Ook social awkward soms... Maar Hey, ze herkennen mijn achternaam tenminste als Grieks hier en vroegen waar ik vandaan kom. Dat was fun en het zal dus vast goed eten zijn hier!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Verdrietig om te zien hoe oude mensen hun laatste dagen moeten beleven nu alles weg bezuinigd is voor ze.. 💔

love me until I love myself

I'm going backwards, I don't wanna go backwards. *internal screaming*

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Wat een mega klote kut dag
    En tegelijk zo trots op mezelf maar al die tranen en bijna paniek aanvallen blegh

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik word zo verdrietig van al die beelden over orkaan Milton, maar het is het enige wat tiktok me momenteel wil laten zien. Ik wil het volgen en blijven zien, maar waar zijn alle schattige puppys die ik ook nodig heb?

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Van een stuk homofoob verdriet had ik niet meer kunnen verwachten, maar zorg op zijn minst dat je een basiskennis hebt van hetgeen waar je over praat zodat het niet zo makkelijk is voor mij om je met feiten de grond in te boren voor al je vrienden en kennissen.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Oké, blijkbaar kun je dus een boete krijgen voor het niet rijden als het stoplicht groen is.

Nu heb ik stress.

Het was niet expres dat ik niet wegreed bij groen… ik kreeg de auto met geen mogelijkheid gestart 🙃🙃🙃. 5x €180,- tikt zegmaar wel enorm aan. Fingers crossed dat er niks komt.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik wil me gewoon weer goed voelen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain