• Ik kan het lied welk duizende keren luisteren, maar nog altijd staan de tranen in mijn ogen. Ik snap niet waarom mensen dat doen? Ik snap niet waarom sommige mensen zo onuitstaanbaar kunnen zijn? Ik snap niet waarom sommige mensen zo ondankbaar zijn?
    En bovenal, ik snap niet waarom niemand zijn bek open durft te trekken! Je staat er bij, je kunt iets doen. Op z'n minst ren je weg en bel je op een afstandje de politie? Is dat alles nou zó moeilijk? Echt ik snap deze hele fucking klote-wereld niet!

    En ja, ik wéét hoe het is om iemand getrapt te zien worden. Maar ik vind het raar, dat ík wel mijn bek open durf tet trekken tegen een groep die vele malen groter en ouder is dan mij, als hun iemand een mep geven. Kan iemand mij dat godverdomme uitleggen?!


    Let it come and let it be

    Omdat het misschien zinloos is?
    Nee geen idee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niet iedereen durft dat, logisch als ze denken dat ze jou anders doodtrappen.


    I love you Tim

    This is why I hate people :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Angst.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb precies hetzelfde als jij.

    Dan mogen ze mij ook doodslaan.

    Ben ik temmiste gestorven als een held.

    PureObsessed schreef:
    Niet iedereen durft dat, logisch als ze denken dat ze jou anders doodtrappen.

    Doen ze niet, die daders hebben lef. Maar zodra ze aangesproken worden, schijten ze 10 kleuren stront.

    Ik snap mensen gewoon niet. Het is onuitstaanbaar en het maakt me gewoonweg woeddend!


    Let it come and let it be

    Ik heb precies hetzelfde!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Grindylow schreef:
    Angst.

    Als je daarvoor al bang bent, hebben die mensen nog een lange weg te gaan. Als ze écht bang zouden zijn, zouden ze wegrennen en niet als een stel idioten staan toekijken!


    Let it come and let it be

    Hale schreef:
    Ik heb precies hetzelfde als jij.

    Dan mogen ze mij ook doodslaan.

    Ben ik temmiste gestorven als een held.

    Precies, ik snap ook niet waarom je nog zou wíllen leven in zo'n wereld. Je staat oog in oog met de werkelijkheid en nog kunnen mensen zó blind zijn!


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Als je daarvoor al bang bent, hebben die mensen nog een lange weg te gaan. Als ze écht bang zouden zijn, zouden ze wegrennen en niet als een stel idioten staan toekijken!

    Verstijfd van angst? 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mensen doen niets omdat we altijd eerst onszelf beschermen, dat is ons instinct. We zijn van naturen heel egoïstisch en denken altijd eerst aan onszelf en ons leven. Als je iets doet bestaat er een kans dat je gewond raakt, of erger, sterft. Dus doe je het niet. Dat is een hele natuurlijke reactie. Je bedenkt het meestal niet zo, maar zo is het wel.
    Daarbij denk je ook nog, niemand doet iets dus waarom ik wel? Of je denk die man is zo groot en sterk die kan beter iets doen dan ik.

    Het is heel egoïstisch maar zo zijn we nu eenmaal, doe je niks aan. Het heeft ons geholpen met overleven dus krijg je dat het er niet zo snel uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Grindylow schreef:
    (...)
    Verstijfd van angst? 8)

    Van mijn part kunnen die mensen daar dan voor de rest van hun leven vast staan. Met hun 'angst'.
          Egoïstisch, zo noem ik het. We kunnen allemaal zo prachtig vertellen wat voor goeds we doen, maar als het puntje bij paaltje is kruipt meer dan de helft terug!


    Let it come and let it be

    MrsLovett schreef:
    Mensen doen niets omdat we altijd eerst onszelf beschermen, dat is ons instinct. We zijn van naturen heel egoïstisch en denken altijd eerst aan onszelf en ons leven. Als je iets doet bestaat er een kans dat je gewond raakt, of erger, sterft. Dus doe je het niet. Dat is een hele natuurlijke reactie. Je bedenkt het meestal niet zo, maar zo is het wel.
    Daarbij denk je ook nog, niemand doet iets dus waarom ik wel? Of je denk die man is zo groot en sterk die kan beter iets doen dan ik.

    Het is heel egoïstisch maar zo zijn we nu eenmaal, doe je niks aan. Het heeft ons geholpen met overleven dus krijg je dat het er niet zo snel uit.

    Leg jij mij dan maar eens uit, hoe het komt dat sommige mensen wél hun bek open trekken?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Van mijn part kunnen die mensen daar dan voor de rest van hun leven vast staan. Met hun 'angst'.
          Egoïstisch, zo noem ik het. We kunnen allemaal zo prachtig vertellen wat voor goeds we doen, maar als het puntje bij paaltje is kruipt meer dan de helft terug!

    Ach, ja. Je probeert toch eerst je eigen hachje te beschermen (: Vaak al ze zoiets zien, zijn ze helemaal verstijfd. En dan moet 't even tot hun doordringen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Leg jij mij dan maar eens uit, hoe het komt dat sommige mensen wél hun bek open trekken?

    Want sommige mensen bezitten die 'helden'eigenschap niet. [:


    "I shut my eyes in order to see.'