• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blegh! Ik haat het huishouden! Vandaag ben ik lang bezig geweest met de keuken grondig schoonmaken, stofzuigen en dweilen, mijn koffer in pakken voor een midweekje weg, wasjes draaien en ramen lappen. Ik heb er echt een hekel aan, maar ben wel blij dat mijn huis weer schoon is!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarom blijft tijd altijd door gaan? Ik wil gewoon het stomme ding kunnen uitstellen door niet verder te gaan naar de volgende stap...

    Family was fine. Maar ik voel me enkel slechter over vrijdagnacht. We hadden er beiden echt beter over na moeten denken zodat hij ook aan mij kon vragen hoe ik me voelde. Dan had het nu beter gevoeld in plaats van enkel shit.. het voelt slechter dan de afgelopen week met schoolchaos, dat zegt al een hoop.

    En dan vindt hij dat ik niet aan de positieve dingen denk van wat er was en dat ik niet over dit ene ding in moet zitten. Maar hij is niet degene met mijn poblemen hier nu mee.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vier banen in één jaar. En een verhuizing. Hoe dan.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Nieuwe manager, nieuwe kansen. Tijd om toch maar op m'n strepen te gaan staan, want ik begin deze hoeveelheid overuren toch een beetje te veel van het goede te vinden.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Waarom is al mijn energie op


    obsessive rage

    Novalunosis schreef:
    (...)

    Burn out is echt zwaar kl... :( Maar het gaat echt weer beter worden! Blijf het volhouden!


    Dankjewel (flower) Het gaat nu gelukkig weer ietsje beter, maar inderdaad, wat is een burnout zwaar, zeg. Spreek je uit ervaring? :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb denk ik nog nooit zo'n last gehad van mijn ADHD als met deze stage. Eén avondje tot 01:00 uur werken en gelijk twee dagen burned out. Bijna de opleiding afgerond en klaar om te werken... en dan erachter komen dat ik deze sector helemaal niet aankan ffs (cat)

    Rugpijnnnnn 🥲


    love me until I love myself

    De game store community hier is zo welcoming! Ik ben er net twee weken en iedereen is super aardig. Ondertussen ben ik ook bekend bij naam (oke, soort van met een spellingsmistake maar who cares) bij de eigenaar enzo. Mja ik val ook wel een beetje op als enige engelse tussen allemaal portugees. Als store zijn ze best klein maar organiseren best wel veel ^^
    Toen ik vandaag langs ging was de oudere eigenaar vet blij met alle activiteit en enthousiasme in de app en probeerde dat in z'n beste engels aan mij over te brengen en constant verontschuldigen dat z'n engels niet zo goed was enzo.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2024 - 18:39 ]

    Caverna schreef:
    (...)

    Dankjewel (flower) Het gaat nu gelukkig weer ietsje beter, maar inderdaad, wat is een burnout zwaar, zeg. Spreek je uit ervaring? :(


    Niet persoonlijk, maar mijn moeder heeft er een gehad. Zij is er wel helemaal vanaf gekomen dus verbetering is echt mogelijk!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Novalunosis schreef:
    (...)

    Niet persoonlijk, maar mijn moeder heeft er een gehad. Zij is er wel helemaal vanaf gekomen dus verbetering is echt mogelijk!


    Ahh ja dat komt wel dichtbij, dan zie je wel wat het met iemand kan doen. Dan blijf ik maar duimen, rust pakken en accepteren, en proberen vertrouwen te houden dat het bij mij ook weer overgaat. Kan niet wachten :")

    [ bericht aangepast op 23 sep 2024 - 20:24 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Frey_ schreef:
    Ik heb denk ik nog nooit zo'n last gehad van mijn ADHD als met deze stage. Eén avondje tot 01:00 uur werken en gelijk twee dagen burned out. Bijna de opleiding afgerond en klaar om te werken... en dan erachter komen dat ik deze sector helemaal niet aankan ffs (cat)

    Hey. Misschien komt het wel door collega's of iets anders op de werkplek en past een andere werkplek wel bij je? Of misschien is iets anders doen wat tegen je opleiding/werk aanligt wel mogelijk?

    --

    Dit is nog steeds een van mijn grootste fouten ooit.. Ik ga nooit meer normaal naar September kunnen luisteren, en we hadden hier beiden meer over moeten nadenken van te voren. Dus het ligt zeker niet enkel aan hem, maar hopelijk kan hij bij een volgende meeting wel horen dat hij ook dingen niet had moeten doen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Frey_ schreef:
    Ik heb denk ik nog nooit zo'n last gehad van mijn ADHD als met deze stage. Eén avondje tot 01:00 uur werken en gelijk twee dagen burned out. Bijna de opleiding afgerond en klaar om te werken... en dan erachter komen dat ik deze sector helemaal niet aankan ffs (cat)


    Ohh komt dat door de onregelmatigheid van het werk? Is dat in de gehele sector altijd zo, of alleen voor uitzonderingen? ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Concentratie is nog niet echt te vinden vandaag...