• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Opruimen heeft even goed gedaan


    Ich liebe dich 27.12.23

    Alles in mij wil huilen. Waarom komen die tranen dan niet?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Pls shut up the crying child.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik die om 20:45 nog even broccoli bladerdeeg rolletjes in de oven gooit, omdat vriendlief zo thuis komt en we er beiden trek in hebben. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn. Is de eerste keer dat ik het maak. Inspo: Instagram


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ohja het in slaap vallen om 22:00 op een vrijdagavond is altijd even wennen na de zomervakantie. De lange dag van gisteren (ouderavond) hielp natuurlijk niet mee.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Novalunosis schreef:
    Ohja het in slaap vallen om 22:00 op een vrijdagavond is altijd even wennen na de zomervakantie. De lange dag van gisteren (ouderavond) hielp natuurlijk niet mee.


    Gewoon lekker je rust pakken wanneer dat nodig is mop! 🩷


    love me until I love myself

    Boodschappen doen op zaterdagochtend/middag is een hel.


    love me until I love myself

    Die twee steken in mijn banden daarstraks waren echt niet fijn. Werd er echt even naar van 😅


    Ich liebe dich 27.12.23

    Met m'n ouders mee een tv kopen stond niet op m'n planning, maar ik geloof dat ze wel heel blij waren met de hulp, haha.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    hoe kan het dat ik alles teruggeschreven heb, zelfs de oudste ooit, en nu heb ik niets om te schrijven? en dat terwijl ik in een inspiratiebui zit.
    . . . dat wordt dan maar levenloos naar een film staren.


    [ heaven knows ]

    Hmm, the choice... Naar de academisch jaar opening, meedoen met de picknick en de activiteiten, misschien wat mensen leren kennen en sociaal doen. Of alleen m'n welcome kit ophalen en verder lekker thuis zijn, een lading was draaien, naar de winkel voor wat meal-prep, lezen, misschien een RPG post of wat DnD prep.

    Mazino schreef:
    Hmm, the choice... Naar de academisch jaar opening, meedoen met de picknick en de activiteiten, misschien wat mensen leren kennen en sociaal doen. Of alleen m'n welcome kit ophalen en verder lekker thuis zijn, een lading was draaien, naar de winkel voor wat meal-prep, lezen, misschien een RPG post of wat DnD prep.


    Ongevraagd advies, misschien, maar als iemand die met studenten werkt zou ik je willen aanraden om te gaan als het gaat en je er verder natuurlijk toe in staat bent.


    Omnia mutantur, nihil interit

    verbeelding schreef:
    (...)

    Ongevraagd advies, misschien, maar als iemand die met studenten werkt zou ik je willen aanraden om te gaan als het gaat en je er verder natuurlijk toe in staat bent.

    Thanks, maar nee. Als ik jonger was en minder zeker van m'n eigen sociale netwerk, goed idee, zeker gaan inderdaad c; Maar het idee van met eerste jaars een stormbaan rennen als je al aan het eind van je master bent is toch less appealing ^^" (I know, context die je nog niet had)

    Mazino schreef:
    (...)
    Thanks, maar nee. Als ik jonger was en minder zeker van m'n eigen sociale netwerk, goed idee, zeker gaan inderdaad c; Maar het idee van met eerste jaars een stormbaan rennen als je al aan het eind van je master bent is toch less appealing ^^" (I know, context die je nog niet had)


    Oh ja herkenbaar, op een gegeven moment zit je tax van "in mensen investeren" vol 😂

    Anyway. Ik ben wel klaar met om de week ziek zijn (letterlijk). Was ook leuk geweest als m'n lichaam me in mijn vakantie wat fitheid had gegund, maar helaas.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Oh ja herkenbaar, op een gegeven moment zit je tax van "in mensen investeren" vol 😂

    Jep, ik ben momenteel aan het investeren in mensen die ik daadwerkelijk interessant vind en hobbies mee deel (yay voor kunnen DMen en het vinden van een game store ^^), wat veel leuker is dan random mensen.