• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

I might just be paranoid, maar als je baas er een meeting in schiet met de HR manager erbij, getiteld "overleg", why do I feel dat het iets heel slechts gaat zijn?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Oh well.

Het pand waar ik woon gaat blijkbaar verkocht worden. Een buur kreeg vandaag te horen dat daarom zijn huurcontract niet verlengd wordt en dat hij dus uiterlijk volgende maand moet verhuizen.

Een andere buur had een vriend gerefereerd maar die mag nu ook niet meer hier komen wonen, werd hen vandaag meegedeeld. De studio wordt niet meer verhuurd in verband met voorgenomen verkoop.

Verder heeft niemand nog iets gehoord, er is (nog) geen algemeen bericht verstuurd. Ik ben héél benieuwd waar dit op uit gaat draaien.

Gelukkig wilde ik sowieso uiterlijk eind 2025 verhuisd zijn, maar dit zorgt ook weer voor extra concurrentie op de woningmarkt…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Verstandig gedaan maar wat is dat klote

Trots op mezelf omdat ik om hulp gevraagd heb voor stomme mental stuff!

Also daardoor heb ik portugese studentencultuur meegemaakt die ik anders niet gezien zou hebben ^^

Also also daardoor ben ik wel compleet doorweekt, maar met 21 graden is dat niet zo'n probleem. For once had ik het niet veel te warm ^^"

[ bericht aangepast op 2 okt 2024 - 19:54 ]

Do it scared, but do it anyway.

Hoewel beiden shit zijn, is van den haag naar mijn opleiding toe rijden rondom spitstijd echt wel vervelender dan vanuit breda hierheen komen. Maar net als dinsdag met iets op twee manieren te kunnen doen: het hoeft geen competitie te zijn. Waarom voor haar wel?
    En jeez, zo erg zijn de andere meiden echt niet hoor? Ze klikken gewoon goed samen en zouden misschien meer kunnen doen, maar dat is geen reden om zo over ze te praten. En nu vindt ze samenwerken met mij blijkbaar wel chill? Ik snap haar echt niet en hoop dat we niet samen op stageplekken moeten staan, want ik ben continu bezig met niet te veel helpen enzo..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik had eerder Airpods moeten kopen. Sooo good. ;-;

Caution first, always.

M'n huisgenoten hier zijn best prima en gezellig enzo, maar dude door even relaxt als je om 7 uur s ochtends over een trap stormt en gaat douchen... Ik had nog drie kwartier voordat ik hoefde te beginnen met op staan...

[ bericht aangepast op 4 okt 2024 - 8:19 ]

.

[ bericht aangepast op 4 okt 2024 - 10:46 ]

Caution first, always.

Moeeeeee

Caverna schreef:
    Moeeeeee

Same....

At least it's Friday :'}

[ bericht aangepast op 4 okt 2024 - 10:46 ]

Caution first, always.

Ik: Misschien kan ik in de trein schrijven
    NS: Ho ho, niet zo snel!

Omnia mutantur, nihil interit

Chill! Hier is het blijkbaar de taak van de professor (of in ieder geval die van mij) om een planning te maken voor afstuderen ipv door de student dus dan hoef ik dat lekker niet te doen en heb ik meteen ook een realistische planning gemaakt door iemand met ervaring ^^

Iemand bood decemberzegels op Marktplaats aan voor 12,50 euro. Ik dacht: wow, goeie prijs, alvast inslaan voor kerst. Is goedkoper dan via postzegelsmetkorting.

Maar ondanks alle positieve recensies vond ik het een beetje tricky om per post te bestellen. Afhalen kon ook, zei de verkoper, bij Rotterdam Centraal.

Prima. Dus ik naar Rotterdam gereisd, 2,5 uur ivm werkzaamheden. Op de afgesproken tijd op de afgesproken plek een uur gewacht, een aantal berichtjes gestuurd via de Marktplaats app die niet gelezen zijn en even later niet eens meer afgeleverd werden.

Godzijdank ben ik niet té naïef geweest en heb ik het niet per post laten versturen, want dan was ik mijn geld sowieso kwijt geweest.
    Nu heb ik in ieder geval m'n 50 euro nog op zak 😅. Maar ja, het heeft me wel 6 uur gekost vandaag en ik ben gesloopt terwijl ik nog meer te doen heb…

De verkoper is uiteraard gerapporteerd aan Marktplaats.

[ bericht aangepast op 5 okt 2024 - 20:52 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Door onrust en emotie snacken en je daarna er rot over voelen. :')