• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ughh. Ik vind het toch wel eng allemaal.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

damn nou lichaaaaam doe ff rustig

love me until I love myself

Meh, ik voel me zo down en ongelukkig op het moment.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Als jullie teamleider/stagebegeleider/anything-above-you grensoverschrijdend gedrag (emotionele intimidering) zou vertonen, en HR wil dat jullie onder begeleiding in gesprek gaan. Zouden jullie dat doen?

Ik wil haar niet met dit gedrag weg laten komen, maar deze confrontatie is doodeng en alles gewoon laten gaan zou zo veel makkelijker zijn. Ze doet net weer een beetje vriendelijker. Ik wil me niet door angst laten leiden, maar misschien heeft angst gelijk?

Frey_ schreef:
    Als jullie teamleider/stagebegeleider/anything-above-you grensoverschrijdend gedrag (emotionele intimidering) zou vertonen, en HR wil dat jullie onder begeleiding in gesprek gaan. Zouden jullie dat doen?

Ik wil haar niet met dit gedrag weg laten komen, maar deze confrontatie is doodeng en alles gewoon laten gaan zou zo veel makkelijker zijn. Ze doet net weer een beetje vriendelijker. Ik wil me niet door angst laten leiden, maar misschien heeft angst gelijk?

Ik zou eerst zelf m'n verhaal doen (eventueel met begeleiding) zonder haar zodat mijn kant van het verhaal in ieder geval gehoord is. Maar daarna zou ik wel met haar in gesprek gaan denk ik, sowieso met begeleiding (het liefst iemand die weet wat voor problemen ik voorzie met het gesprek en waar ik graaf hulp/interventie bij zou hebben).

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    (...)
    Ik zou eerst zelf m'n verhaal doen (eventueel met begeleiding) zonder haar zodat mijn kant van het verhaal in ieder geval gehoord is. Maar daarna zou ik wel met haar in gesprek gaan denk ik, sowieso met begeleiding (het liefst iemand die weet wat voor problemen ik voorzie met het gesprek en waar ik graaf hulp/interventie bij zou hebben).

Mijn kant is al gehoord en hij snapt helemaal dat ik bang ben voor haar reactie omdat ik 'achter haar rug om ben gegaan'. Hij gaat ook eerst wederhoor bij haar toepassen voordat we samen gaan zitten.

Ik ben minder bang voor haar reactie in het gesprek, want ze houdt een hele vriendelijke façade op als er supervisors bij zijn. Ik ben bang dat ze daarna op een sneaky manier het leven zuur gaat maken.

Zou je er dan nog steeds voor gaan denk je?

Frey_ schreef:
    (...)

Mijn kant is al gehoord en hij snapt helemaal dat ik bang ben voor haar reactie omdat ik 'achter haar rug om ben gegaan'. Hij gaat ook eerst wederhoor bij haar toepassen voordat we samen gaan zitten.

Ik ben minder bang voor haar reactie in het gesprek, want ze houdt een hele vriendelijke façade op als er supervisors bij zijn. Ik ben bang dat ze daarna op een sneaky manier het leven zuur gaat maken.

Zou je er dan nog steeds voor gaan denk je?

Ik zou die concerns aangeven voor het gesprek, maar dan nog steeds denk ik.

Do it scared, but do it anyway.

@ Frey: Zit er iemand bij het gesprek verder? Een vertrouwenspersoon, studieadviseur, etc.?

En: staat de uitkomst al vast? Als in: teruggaan?

Omnia mutantur, nihil interit

Nog ff een interview uitwerken want vrijdag weet ik het écht niet meer, maar pfff ik ben toe aan m'n bed haha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

oneindig schreef:
    @ Frey: Zit er iemand bij het gesprek verder? Een vertrouwenspersoon, studieadviseur, etc.?

En: staat de uitkomst al vast? Als in: teruggaan?

Onze teamleider zit er sowieso bij, voor mij voelt hij als een vertrouwenspersoon!

Ik kan naar mijn stagebegeleider terug, maar ik kan ook een andere begeleider krijgen. Dit zal dan wel een random persoon zijn die het bovenop diens werklading krijgt. Maar mijn werk zal altijd met die stagebegeleider verweven blijven, dus ik moet sowieso nog met haar samen werken :/ Bovendien wordt ons drama dan openbaar, daar kunnen we niet omheen helaas.

morgen dagje sauna 🤍

Light it up.

Fendyr schreef:
    morgen dagje sauna 🤍

Oh, wat heerlijk, geniet ervan!

Ik ben laatst voor het eerst gegaan en vond het echt heerlijk, haha.

oneindig schreef:
    (...)

Oh, wat heerlijk, geniet ervan!

Ik ben laatst voor het eerst gegaan en vond het echt heerlijk, haha.

thaaanks girl
    sauna is echt ultiem ontspannen ✨

Light it up.

Frey_ schreef:
    (...)

Onze teamleider zit er sowieso bij, voor mij voelt hij als een vertrouwenspersoon!

Ik kan naar mijn stagebegeleider terug, maar ik kan ook een andere begeleider krijgen. Dit zal dan wel een random persoon zijn die het bovenop diens werklading krijgt. Maar mijn werk zal altijd met die stagebegeleider verweven blijven, dus ik moet sowieso nog met haar samen werken :/ Bovendien wordt ons drama dan openbaar, daar kunnen we niet omheen helaas.

Ai, wat vervelend dat je niet aan haar ontkomt. Wel heel fijn dat die teamleider zo betrokken is en er bij zal zitten. Ik weet niet of dat mogelijk is, maar misschien kan je met hem een soort "voorgesprek" voeren en alvast bespreken wat er dan besproken moet worden? Het kan in dat soort situaties ook helpen om gewoon concreet e.e.a. op papier uit te werken van tevoren en dat mee te nemen naar het gesprek zelf.

Kan er ook iemand van je onderwijsinstelling bij zitten? Ik weet niet of dat mogelijk is, maar ik kan me voorstellen dat het wel in het belang is voor evt. verslaglegging en et cetera dat ook je instelling betrokken is.

Harry Potter for the autumn vibes 🍂

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Light it up.