Frey_ schreef:
(...)
Onze teamleider zit er sowieso bij, voor mij voelt hij als een vertrouwenspersoon!
Ik kan naar mijn stagebegeleider terug, maar ik kan ook een andere begeleider krijgen. Dit zal dan wel een random persoon zijn die het bovenop diens werklading krijgt. Maar mijn werk zal altijd met die stagebegeleider verweven blijven, dus ik moet sowieso nog met haar samen werken Bovendien wordt ons drama dan openbaar, daar kunnen we niet omheen helaas.
Ai, wat vervelend dat je niet aan haar ontkomt. Wel heel fijn dat die teamleider zo betrokken is en er bij zal zitten. Ik weet niet of dat mogelijk is, maar misschien kan je met hem een soort "voorgesprek" voeren en alvast bespreken wat er dan besproken moet worden? Het kan in dat soort situaties ook helpen om gewoon concreet e.e.a. op papier uit te werken van tevoren en dat mee te nemen naar het gesprek zelf.
Kan er ook iemand van je onderwijsinstelling bij zitten? Ik weet niet of dat mogelijk is, maar ik kan me voorstellen dat het wel in het belang is voor evt. verslaglegging en et cetera dat ook je instelling betrokken is.
Omnia mutantur, nihil interit