• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Ohh komt dat door de onregelmatigheid van het werk? Is dat in de gehele sector altijd zo, of alleen voor uitzonderingen? ;)


    Oh nee de onregelmatigheid ga ik eigenlijk wel goed op! Het probleem zit hem meer in dat ik 's avonds extreem overprikkeld raak en dat ik niks meer kan hebben. Na 12 uur doet alles pijn; licht, aanrakingen, bewegen, geluid. Als je dan bij een festival of een concert werkt is dat heel naar :') Ik ben nu ook gelijk klaptsboem ziek met een koortslip, dat heb ik al jááren niet meer gehad. Fijn (fish)

    Dat geld gelukkig niet voor de hele sector, maar ik merk dat mijn hart wel ligt bij de evenementen die veel 's avonds zijn. Ik zou zo graag bij dit theater blijven werken na mijn stage, maar dat lijkt nu niet meer heel realistisch :S

    [ bericht aangepast op 24 sep 2024 - 12:15 ]

    zo moe :c mag de wereld even 48u op pauze dat ik kan bijkomen en wat achterstallig werk in kan halen? ben met 48u niet eens helemaal bij, but at this point i'll settle for it.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik voel zoveel frustratie over hoe kortzichtig, oordelend en egocentrisch zoveel mensen zijn. Misschien moet ik fora en reacties op nieuwsartikelen voortaan vermijden. Lekker blind blijven voor de egoïstische maatschappij waarin we leven.

    Zo, dat moest even uit mijn systeem :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Ik voel zoveel frustratie over hoe kortzichtig, oordelend en egocentrisch zoveel mensen zijn. Misschien moet ik fora en reacties op nieuwsartikelen voortaan vermijden. Lekker blind blijven voor de egoïstische maatschappij waarin we leven.

    Zo, dat moest even uit mijn systeem :')

    This is the way. Oprecht.


    Caution first, always.

    Heb mezelf echt overschat door een dubbele dienst aan te nemen 😭🥲🙃


    love me until I love myself

    Zestigjarige mannen op werk. Jesus fucking christ.


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Ik?? Zin in autorijden?? Who am I??


    Caution first, always.

    Nou een jarenlang mysterie is volgens mij ook opgelost...

    Ik heb al tweemaal al mijn planten weg moeten gooien vanwege het monster genaamd trips: voor de niet planten kenners, tripsen zijn echt zwaar hardnekkige beestjes in je plant. Aaltjes, roofmijt, sprays, niets werkt.
    Nou bestel ik regelmatig op plantje.nl een kneusjesbox, zo kneuzerig zien ze er meestal niet uit, maar ik zie wel een patroon. Ditmaal dacht ik eens een normale box te bestellen in plaats van een kneusjes box. Je raadt het al: zaten allemaal tripsen in .-.

    Nou gelijk maar even de karen uithangen en dan toch maar opzoek naar een andere plek om mijn planten te halen. Goedkoop blijkt toch duurkoop...


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    colour me surprised: een studiedag die gewoon voor 75% nuttig was!!!


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Yaaay, I did it. Grenzen stellen en evt daarbij mensen teleurstellen is eng, maar twee projecten naast elkaar is atm gewoon echt even te veel voor me. Alle muziek van project 2 is ook compleet nieuw voor me en ik heb al bijna niet de tijd om voor project 1 te oefenen, laat staan project 2 erbij nemen. Nu hopen dat het op werk binnenkort ook weer rustiger wordt zodat ik in de toekomst misschien wel met alles mee kan doen.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    The kind of pms that makes me wanna punch someone, or something.


    No growth of the heart is ever a waste

    Novalunosis schreef:
    Nou een jarenlang mysterie is volgens mij ook opgelost...

    Ik heb al tweemaal al mijn planten weg moeten gooien vanwege het monster genaamd trips: voor de niet planten kenners, tripsen zijn echt zwaar hardnekkige beestjes in je plant. Aaltjes, roofmijt, sprays, niets werkt.
    Nou bestel ik regelmatig op plantje.nl een kneusjesbox, zo kneuzerig zien ze er meestal niet uit, maar ik zie wel een patroon. Ditmaal dacht ik eens een normale box te bestellen in plaats van een kneusjes box. Je raadt het al: zaten allemaal tripsen in .-.

    Nou gelijk maar even de karen uithangen en dan toch maar opzoek naar een andere plek om mijn planten te halen. Goedkoop blijkt toch duurkoop...



    Wat balen, zeg. Kunnen trips ook overleven zonder planten? Anders misschien even een paar weken plantvrij leven (sad times) en dan pas nieuwe kopen?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Wat balen, zeg. Kunnen trips ook overleven zonder planten? Anders misschien even een paar weken plantvrij leven (sad times) en dan pas nieuwe kopen?


    Geen idee, ik heb dat eerder ook geprobeerd en had nu al niets meer. Het blijkt nu alleen dat ze steeds meekomen met mijn nieuwe planten 🫠


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Frey_ schreef:
    (...)

    Oh nee de onregelmatigheid ga ik eigenlijk wel goed op! Het probleem zit hem meer in dat ik 's avonds extreem overprikkeld raak en dat ik niks meer kan hebben. Na 12 uur doet alles pijn; licht, aanrakingen, bewegen, geluid. Als je dan bij een festival of een concert werkt is dat heel naar :') Ik ben nu ook gelijk klaptsboem ziek met een koortslip, dat heb ik al jááren niet meer gehad. Fijn (fish)

    Dat geld gelukkig niet voor de hele sector, maar ik merk dat mijn hart wel ligt bij de evenementen die veel 's avonds zijn. Ik zou zo graag bij dit theater blijven werken na mijn stage, maar dat lijkt nu niet meer heel realistisch :S

    Dat maakt het wel lastig ja, zeker als je hart ook bij deze plek en late evenementen ligt.
    Is er niet iets tot 12 mogelijk daar? Of niet elke dag zo laat? Misschien is er nog een middenweg te vinden!

    --

    Ugh. Sinds het gesprek vorige week voel ik me minder op mijn plek in deze hele groep nu. Dit slaat nergens op. /: Al lijkt de groep nog wel chill te doen, maar toch.
    En ik hoop dat diegene niet terug gaat koppelen dat ik net twijfelde aan iets van haar, want dat was niets persoonlijks! Het hing gewoon niet gelijk aan wat de andere helft was, en dat was eventjes confusing.



    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Echt leuk als bijna iedereen in je team tegelijk op vakantie is en je mag 2 weken lang iedereens bugs fixen (fish)


    Caution first, always.