Frey_ schreef:
(...)
Oh nee de onregelmatigheid ga ik eigenlijk wel goed op! Het probleem zit hem meer in dat ik 's avonds extreem overprikkeld raak en dat ik niks meer kan hebben. Na 12 uur doet alles pijn; licht, aanrakingen, bewegen, geluid. Als je dan bij een festival of een concert werkt is dat heel naar :') Ik ben nu ook gelijk klaptsboem ziek met een koortslip, dat heb ik al jááren niet meer gehad. Fijn
Dat geld gelukkig niet voor de hele sector, maar ik merk dat mijn hart wel ligt bij de evenementen die veel 's avonds zijn. Ik zou zo graag bij dit theater blijven werken na mijn stage, maar dat lijkt nu niet meer heel realistisch
Dat maakt het wel lastig ja, zeker als je hart ook bij deze plek en late evenementen ligt.
Is er niet iets tot 12 mogelijk daar? Of niet elke dag zo laat? Misschien is er nog een middenweg te vinden!
--
Ugh. Sinds het gesprek vorige week voel ik me minder op mijn plek in deze hele groep nu. Dit slaat nergens op. /: Al lijkt de groep nog wel chill te doen, maar toch.
En ik hoop dat diegene niet terug gaat koppelen dat ik net twijfelde aan iets van haar, want dat was niets persoonlijks! Het hing gewoon niet gelijk aan wat de andere helft was, en dat was eventjes confusing.
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn