• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Pfffff kom je terug na zwangerschapsverlof, zegt je baas gewoon helemaal f*cking niks. Lul

    Sadness gewoon om hoe het nu is en hoe het gaat. Ze doet zo haar best, maar hij is te beschadigd en kwetst ons met zijn gedrag. Sad beepers :c


    Dramatic

    Me while writing: weet je wat dit slechte plan van een karakter in dit verhaal nodig heeft? Een angst die naar voren komt. Nog meer fun om te schrijven!
    Sorry R.. en het gaat nog wat worden zodra hij iemand die supposedly dood is weer gaat tegenkomen hierna.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ugh, als iets gepland wordt is het altijd prima, maar het moment dat ik ergens naartoe moet wil ik m'n huis niet uit....

    Minder leuk: naar werk gaan terwijl de bijeenkomst waarvoor ik kwam niet doorging.
    Minder leuk: weer natregenen.
    Iets leuker: voor drie jaarlagen een toets voor over 3 weken gemaakt.
    Leuk: op tijd naar huis, geen werk meer doen en tijd voor rpg's.

    Also morgen examenuitslag en ahhh beter slagen al m'n kinderen gewoon (ijdele hoop maar toch)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2024 - 14:33 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Missing him


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tahani schreef:
    Missing him


    😔😔


    You could rattle the stars.

    Weergoden pls laat me in mn bikini liggen op het dakterras 🙏🏻🙃😭


    You could rattle the stars.

    Ieeeee zo excited voor volgend jaar🤩

    Zo is de keuze snel gemaakt.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Zeer benieuwd naar hoe m'n leerlingen de andere vakken hebben gedaan... wel happy met de N-term! 🎉


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Enige voordeel aan het ziekenbezoek in het ziekenhuis: de cappuccino in het restaurant is heel lekker


    What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

    Misschien had ik eerst het weerbericht moeten checken voor ik m’n spullen ging pakken, nu in ik de helft weer terugleggen💀💀

    Oké. Twee nieuwe mails gestuurd in elk geval. Nu nog de rest van deze lijst af durven te werken. I hate this.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Urgh ik begin mijn vermoeidheid echt heel hard te haten. Ik kan de hele dag wel slapen.


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.