• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Nou wat een verhaal voor later dit… 🙃


    You could rattle the stars.

    Wat hou ik van die mensen op de club. Ik zei tegen een vrouw dat ik vandaag kwam voor afleiding i.v.m. liefdesverdriet, zegt ze meteen heel lief "oh, je had wel bij mij mogen eten als ik niet al eters had!" en daarna "moet ik 'm even bellen???" <3 En toen ik even m'n telefoon pakte, meteen met zo'n lieve grijns van "wil hij het weer aan?" Love them


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijita schreef:
    ik zal nooit goed genoeg zijn in jouw ogen

    In mijn ogen, always ♥️


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eerste week waarin ik maar 1 nacht slecht heb geslapen, we zien verbetering <3


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    ja sorry ik kan niet praten ik ben ontvoerd door mijn passies. ja alweer. sorry ik moet gedichten schrijven over de zee en onophoudend dagdromen over mijn vrienden en ik die in het bos wonen na de zombie apocalypse. als ik iets anders probeer te doen val ik praktisch gezien gewoon direct dood neer


    obsessive rage

    Nooooh, onze fav retsina is niet meer in stock. En het acceptable alternatief ook niet :'(.


    Stenenlikker

    Ik kan niet slapen… Oordopjes in, rustgevende / slaapmuziek opzetten via YouTube, ik word slaperig, ogen vallen dicht, bijna in slaap… WTF , hyperactieve reclame van KitKat. Ik ben weer klaarwakker. Dag slaap (A)

    Waarom twijfel ik zooooo veeeel


    You could rattle the stars.

    wELP that was an intrusive thought we definitelydidn't need


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hmmh. De uitslag in Nederland valt nog wel mee, maar ik word toch echt minder blij van de algemene uitslag.. Maar goed. Het had een stuk erger kunnen worden I guess. Nu maar eens echt meer mails gaan sturen morgen, zodat ik hopelijk kan gaan doen waat mijn hart ligt.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Kinda sad now.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Frustratiesssssssss


    Omnia mutantur, nihil interit

    Nog steeds upset over de nieuwe Dragon Age trailer. Wat is de fuck is dit??????????


    Caution first, always.

    Holy FUCK dit weer


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh. Waarom hebben zij nu dat gestemd. Zo verschrikkelijk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque