• WAR • OF • HOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Yeah, I'm a dick

    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ at the club ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    'Zie je nou wat je doet?' grijnsde ik naar Lauren, waardoor er ook een grijns op haar gezicht verscheen. Lauren beet op haar lip en keek me onschuldig aan.
          'Ik doe niks hoor,' onschuldig keek ze me aan, waardoor ik even gromde,. Met opzet verschoof ze even wat op mijn schoot, waardoor ik op mijn lip beet en haar boos aan keek. Lauren boog mijn kant op en zette haar lippen in mijn hals, waar ze een plekje maakte. Goedkeurend keek Lauren naar mijn hals, waarna ze er met haar vingers overheen streek. Een duivelse grijns stond op mijn gezicht en nog steeds had ik de donkere blik in mijn ogen.
          'Weet waar je aan begint,' grom ik haar kant op. Speels stond ze op van mijn schoot en wilde ze richting de bar lopen. Ik wilde opstaan en achter haar aan gaan, maar dat ging niet echt op dit moment. Grommend peuterde ik aan mijn broek, in de hoop dat hij wat beter ging zitten. Na een halve minuut had ik geen zin meer om te wachten en stond ik gewoon op. Meteen liep ik naar Lauren die uitdagend bij de bar stond en ik ging heel dicht tegen haar aan staan. Eleanore stond verder op, maar dat negeerde ik.
          'Wat denk je dat je aan het doen bent?' fluisterde ik in haar oor, terwijl mijn lippen zacht haar oor aanraakte. Gefrustreerd liet ik mijn arm rond haar middel glijden en zacht kneep ik in haar zij.
          'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan hier niet lang blijven op deze manier.' Gromde ik zacht haar kant op. Door haar jurkje voelde ik het randje van haar ondergoed, waardoor ik haar met een grijns aan keek.


    - thank you for existing -

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Party • Alone


          Jax plaatst zijn beide ellebogen achter zijn lichaam op de rand van de bar — zijn flesje bier losjes in zijn hand heen en weer deinend op de beat van de muziek. Zo'n vijftien minuten geleden is hij gearriveerd en hij wil er nu alweer vandoor. Skylar is verdwenen en zin om op iemand af te stappen, heeft hij niet.
          Jax voelt zijn telefoon zoemen in de achterzak van zijn zwarte spijkerbroek, maar hij besluit het simpelweg te negeren. Voor nu is slechts de alcohol genoeg. Voorheen heeft hij een aantal glazen wodka gedronken, dus tijd voor afwisseling. Daarbij, bier laat de mist in zijn hoofd altijd verdwijnen voor een korte periode waardoor hij zich meer zichzelf voelt.
          Jax kijkt met een fronsende blik naar de dansende personen in het midden, welke her en der elkaar simpel staan op te geilen door middel van droogneuken. Jax zucht, stelletjes kleuters.
          'Hé. Handsome. Waarom zo'n boze blik?'
          Jax kijkt even de dronken eerstejaars aan die hem aan heeft durven spreken. Met een zachte grom geeft hij haar een zetje met de zijkant van zijn knie — waardoor ze naar achteren strompelt.
          'Ugh, fuck off.'
          De eerstejaars maakt een verontwaardigd geluidje, diep vanuit haar keel, waarna ze besluit om het hazenpad te kiezen. Jax kijkt haar schaamteloos na, toegegeven: ze heeft een lekkere kont.
          Jax neemt een slokje van zijn biertje en maakt dan een gebaar naar achteren, waarna er een nieuw exemplaar bij zijn elleboog wordt geplaatst. Jax zucht even, waarna hij zijn biertje leeg drinkt en de nieuwe vast neemt in zijn linkse hand. Wanner het zo door zou gaan, zou hij niet lang blijven.






    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle


    •

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy • Party • With Jax • outfit

    Al vrij snel was er een meisje dat hij niet kende naar Elsa en Celine gegaan - waardoor ze hem al helemaal leken te vergeten. Geweldig. Hij gromde zachtjes en draaide zijn rug naar het drietal toe. Hij snapte niet waarom Elsa nu zo over de zeik was.. vrouwen. Hij werd er gestoord van. Goed, hij had meerdere opmerkingen gemaakt maar ze vroeg er gewoon om.. en hij had haar nog nooit aangeraakt tegen haar zin in. Het gebeurde nog wel eens bij andere dames maar dat was over het algemeen als ze hem uit hadden staan dagen en dan moest hij ineens op rotten. Zo werkte het niet. Echter had hij dat ook niet bij Elsa gedaan, hij had misschien een wat botte opmerking gemaakt maar hij had zijn excuses er toch weer voor aangeboden? Hij had er gewoon geen zin in dat ze de hele avond met haar telefoon in haar handen stond, zo gek was dat toch niet? Schijnbaar wel.
          Hij had zijn nieuwe drankje achterover geslagen en het lege glas weer op de bar gezet, waarna zijn blik over de mensen aan de bar gleed. Hij rolde eens met zijn ogen toen hij Lauren en Alex samen zag, serieus, zelfs Alex had iemand aan de haak weten te slaan? Zijn blik viel op Jax en hij zuchtte eens. Zodra hij een nieuw drankje had liep hij dan maar naar Jax toe, waarna hij zich op de barkruk naast hem zitten.
          ''Hey.'' begroette hij de jongeman die er ook niet bepaald vrolijk uit zag. Hij zou het vanzelf wel merken als Jax geen zin had in gezelschap en waarschijnlijk zou hij dan maar gewoon naar huis gaan. Hij zag nou niet echt een potentiële bedpartner voor vannacht en eigenlijk was hij ook gewoon te geïrriteerd om moeite doen voor iemand.
          ''Geen date kunnen regelen voor vanavond?'' vroeg hij om een gesprek te beginnen. Het was niet erg subtiel maar eigenlijk vroeg hij zich wel af waarom Jax alleen was - en waarom hij de eerstejaars van net had weggejaagd, maar daar hield hij zijn mond maar over.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 14:20 ]

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Party • & Matthew


          Wanneer Jax vanuit zijn ooghoeken bewegingen ziet ontstaan op een barkruk kan hij niets anders doen dan een geïrriteerde zucht uit zijn mond laten glijden. Waarom kan niemand hem simpelweg met rust laten op momenten als deze? Schijnbaar is zijn woedende gezichtsuitdrukking niet voldoende.
          'Hey.'
          Jax kijkt enkele seconden opzij om oog in oog te staan met Matthew Puccio, één van de opgeblazen blaaskaken uit Scorpio. Jax geeft hem een minimale knik en kijkt vervolgens weer terug naar de menigte op de dansvloer.
          'Geen date kunnen regelen voor vanavond?'
          Jax' rechtse mondhoek weet langzaam minimaal de hoogte in te krullen, schijnbaar in een verwrongen grijns. Matthew is zo doorzichtig dat het grappig is. Waarom denken alle Scorpio's met hun lul? Jax kan er natuurlijk ook wat van — maar zelfs een persoon als Jax heeft zo zijn standaarden.
          'Ik doe niet aan daten, Puccio.'
          Jax ziet plotseling Elsa's sneeuwwitte lokken op de dansvloer verschijnen en zijn kijkers haken zich direct aan haar fijne, mooie en o—zo—herkenbare gestalte vast. Jax heeft de neiging naar haar toe te wandelen om te praten over. . . alles, maar momenteel wordt ze opgehouden door vriendinnen. Jax besluit te wachten en het op een later moment te proberen, maar maakt voor momenteel oogcontact om haar een donkere, veelzeggende blik toe te zenden.
          Dus, Puccio — kan je geen onschuldig meisje je bed in kletsen op het feestje? Vandaar die zielige pruillip. Het staat je niet.'
          Jax lacht even kort, zijn blik nog steeds op Elsa en haar vriendinnen gericht. Uiteindelijk plaatst hij zijn biertje weer aan zijn lippen en drinkt de helft op.







    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle


    •

    Lauren Aurelia Conley

    Let's have some fun


    Medicine • Gemini • Party • With Alex • outfit

    De boze blik van Alex in combinatie met het bijten op zijn lip was haar niet ontgaan maar ze had haar onschuldige blik volgehouden, waarna ze een zuigzoen in zijn hals had geplaatst. De duivelse grijns met zijn donkere blik.. gosh, het maakte haar moeilijk om niet nog meer uit te halen. Ze hield ervan om uit te dagen en de grenzen op te zoeken.
          ''Weet waar je aan begint.'' Had hij gegromd, waarop ze enkel had gegrijnsd en vervolgens was ze ervandoor gegaan naar de bar. Hij had niet meteen haar pols vastgepakt en dus was ze doorgelopen naar de bar, waar ze aan was gaan hangen. Ze wachtte tot de barvrouw haar kant op kwam - maar nog voor die bij haar was, voelde ze ineens iemand tegen haar rug aan.
          ''Wat denk je dat je aan het doen bent?'' Fluisterde Alex in haar oor. Zijn lippen die haar oor aanraakten zorgden ervoor dat een aangename rilling door haar ruggengraat trok en ze kon een grijns dan ook niet onderdrukken. Zijn arm gleed rond haar middel en hij kneep in haar zij. Normaal kon ze er slecht tegen maar de alcohol die ze al op had zorgde ervoor dat ze enkel reageerde met een zacht, speels kreetje.
          ''Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan hier niet lang blijven op deze manier.'' gromde hij, waardoor ze met een onschuldige blik over haar schouder naar hem keek.
          ''Ik dacht dat het wel tijd was voor shotjes.'' verklaarde ze onschuldig, op de vraag wat ze dacht dat ze aan het doen was. Ze vond het heerlijk dat ze hem zo ver had gekregen dat hij achter haar aan was gekomen en dat haar uitdagingen hem ook echt uitlokten. Ze draaide zich met wat moeite om zodat ze alsnog tussen hem en de bar in stond, maar wel met haar gezicht naar hem toe.
          ''En dit..'' zei ze zachtjes terwijl ze haar vingers op de plek in zijn hals legde en er zacht overheen streek. Ze haalde haar schouders op en keek hem met een glimlachje aan. ''Is zodat die meisjes op de dansvloer weten dat je vanavond al bezet bent.'' Ze had heus wel gezien dat hij ernaar had gekeken en hoewel ze niks hadden - wilde ze gewoon zijn volledige aandacht.. en anders was het pech en zocht ze wel een ander voor vanavond. Ze legde haar beide handen tegen zijn borstkas aan - al liet ze het deze keer wel boven zijn shirt - omdat ze niet wist waar ze haar handen anders moest laten en ze keek met een onschuldige blik omhoog naar hem.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 20:26 ]

    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || daniel || dancefloor ||

    Daniel wil een gin tonic, dus dat wat ik bestel voor hem, en voor mezelf ga ik aan de zoete witte wijn, erg voorzichtig. Mijn alcohol tolerantie is niet veranderd het afgelopen kwartier. Als ik echt dronken wil worden, dan zou het ook niet eens zoveel uitmaken, want dan zou Sal er wel voorzorgen dat ik veilig in mijn bed beland. Of eerder, in zijn bed, als hij deze avond nog loskomt van Skylar tenminste.
          Ik sip van mijn wijn en neem plaats op een vrijgekomen barkruk.
          "Wat dans je dan?"
          "Voornamelijk modern en jazz, maar af en toe ook wel wat ballet. En met Sal altijd latindances, want hij wil de andere dingen niet dansen. Niet mannelijk genoeg, volgens hem." Ik haal mijn schouders op en bijt zachtjes op mijn onderlip wanneer ik Alex en Lauren een eindje verderop aan de bar nogal intiem zie staan. Ze zijn nog net niet bezig. Alex is dan wel al een tijdje mijn ex, maar zulke dingen zien, is niet altijd even leuk. Hij had ook niet meer op mijn smsje gereageerd, dus misschien moet ik heb vanavond nog maar aanspreken, als hij niet zo... bezig is.
          Ik zucht zachtjes en focus mijn aandacht weer op Daniel. "Maar is dat waar je bang voor bent, de dansstijl? Geen zorgen hoor, ik zou je gewoon met wat makkelijkere dingen laten beginnen. Het zou wat gemeen van me zijn om je gelijk maar in het diepe te gooien." Mijn benen bewegen lichtjes mee op de maat van de muziek terwijl ik Daniel glimlachend aan kijk. Ik neem nog een slokje van mijn wijn, en buig dan naar hem toe. Omdat ik niet wil dat iedereen het hoort, fluister ik het in zijn oor. "Heb jij soms ook zin om dit soort feestjes gewoon te skippen en in oversized kleding slechte tv-series in bed te kijken?"








    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MEMPHIS • KEATON • KOWALSKI


    21 • Scorpio • Fysiotherapie • With Oliver

    "Serieus Kowalski? Zie je niet dat we bezig zijn?" was de eerste reactie van Oliver. Memphis kon het niet laten om breed te grijnzen. Hij hield ervan om spelletjes te spelen en het liefste nog wel met jongens als Ollie. Hij was het perfecte slachtoffer: knap, meegaand en zo gewillig als een hongerig dier. Memphis keek dan ook stil toe toen Oliver afscheid nam van de jongen onder hem. Memphis was zelfverzekerd (arrogant) genoeg om te weten dat Oliver die Libra binnen drie tellen zou dumpen als Memphis zichzelf aanbood. Ze hadden immers vaker onvergetelijke avonden met elkaar beleefd.
          Voor Memphis kon reageren, greep Oliver hem bij zijn shirt en trok hem mee een wc in. 'Kinky,' zei Memphis zacht en nog steeds met dezelfde zelfingenomen grijns op zijn gezicht. "Had je niet een uurtje kunnen wachten, Kowalski? Je verrassing kan beter iets spectaculairs zijn, want we weten allebei dat een scharrel blokkeren niet okay is." sprak Oliver. Memphis lachte kort. Het kwam hem als een aangename verrassing dat Oliver zich wat dominanter dan gewoonlijk gedroeg. 'Blijf praten zoals je nu doet en je komt er snel genoeg achter,' zei Memphis uitdagend. Hij bekeek Oliver van top tot teen. Memphis hield ervan als iemand hem wilde en dit geval was dat Oliver.
          'Wie was die gast eigenlijk?' vroeg hij vervolgens. 'Je gaat toch niet serieus menen dat je hem had verkozen boven een avond met mij als ik jeu niet was komen zoek. Dat zou ik echt als een belediging zien, Ollie.' Memphis knipoogde speels. Langzaam, maar hardhandig duwde hij Ollie van zich af om hem op zijn beurt tegen de muur aan te zetten. 'Niet te ongeduldig, Campbell,' grijnsde Memphis. 'Alles op zijn tijd. Het is een marathon, geen sprint.' Bijzonder sierlijk draaide hij zich de wc uit en keek over zijn schouder naar Ollie. 'Kom mee. Dit is pas het begin van de avond.'

    I'M AS SINGLE AS A DOLLAR AND I'M NOT LOOKING FOR CHANGE


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Ash & Celine — party — outfit

    Het meisje, Ash, vertelt dat ze vandaag pas is aangekomen. Ik vraag maar niet hoe ze een toegangsbewijs voor het feest heeft gekregen, want het was al uitverkocht, maar ik negeer het voor het gemak maar even. 'Worden mensen hier nooit dronken? Of laat ik het anders zeggen: nuchter voor meer dan één uur, want ik wed dat ik dat record zo kan verbreken.' Ik glimlach wel even naar haar en draai mijn hoofd naar Celine, die meteen reageert dat wij twee niet nuchter zijn. Uhm.
          'Je bent toch niet meer nuchter, hoop ik toch? Want dan moeten we daar verandering in brengen!' zegt ze meteen. Ik schud mijn hoofd even en lach.
          'Ik ben nuchter,' antwoord ik eerlijk en ik haal mijn schouders op. 'Iemand moet ervoor zorgen dat niemand hier de tent afbreekt. Ik wil geen problemen,' verdedig ik mijn keuze meteen. Ik heb dan wel een martini op en ik kan goed tegen drank, maar ik wil het lot niet tarten. Ik wil alles goed in de gaten kunnen houden en als ik ladderzat aan de bar hang, wordt dat een onmogelijke opgave. Daarom bestel ik bij Celine een non-alcoholisch drankje en ik kijk nog eens op mijn telefoon, maar Jax heeft nog niet gereageerd. Ik kijk rond in de club en ik zie met een tevreden glimlach rond mijn lippen dat iedereen het leuk lijkt te hebben. Even verderop staat Jax aan de bar en Matt hangt er nu bij. Laatstgenoemde lijkt nogal geïrriteerd, maar mijn gedachten gaan niet naar hem uit, maar juist naar mijn lieftallige ex. De blik op zijn gezicht spreekt boekdelen en ik slik een keer, voor ik mijn telefoon erbij pak.

    To Jax:
    Stop met staren. Je bent dronken. Zo ga ik niet met je praten.

    Misschien wat kortaf, maar dat lijkt het best te werken bij hem. Ik kan eerlijk zeggen dat ik het eng vind. Hij heeft een drankprobleem en schoof dat op mij af, terwijl ik hem oprecht alleen maar wilde helpen. Wil helpen, misschien wel. Natuurlijk geef ik nog om hem, maar het is eng. Hij is eng.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy • Party • With Jax • outfit

    Jax keek om bij zijn begroeting - maar gaf hem niet meer dan een knik, waarna hij zijn blik weer op de menigte op de dansvloer richtte. Waarom dacht hij ook al weer dat het een goed plan was om naar Jax toe te gaan? Waarschijnlijk dacht hij dat alleen omdat hij liever niet alleen aan de bar hing - maar die optie leek hem ineens veel aantrekkelijker. Toch had hij gevraagd of Jax geen date had kunnen regelen voor vandaag maar ook daar op kreeg hij geen antwoord - alleen een grijns die er nogal.. gedwongen en fake uit zag.
          ''Ik doe niet aan daten, Puccio.'' zei hij uiteindelijk, waarop Matthew met zijn ogen rolde. Jax zou het toch niet zien, die leek al weer afgeleid door iets of iemand op de dansvloer - hij had echter geen idee dat het Elsa was.
          ''Dus, Puccio - kan je geen onschuldig meisje je bed in kletsen op het feestje? Vandaar die zielige pruillip. Het staat je niet.'' Matthew trok zijn wenkbrauwen op en de neiging was groot om Jax gewoon een klap te verkopen. Het sloeg misschien nergens op, het was maar wat plagerij, maar daar was hij nu niet bepaald in de stemming voor. Hij mocht iemand plagen op het moment - maar andersom absoluut niet. En iemand als Jax al helemaal niet. Hij kon het dan ook niet helpen maar zijn handen klemde hij stevig om het glas in zijn handen.
          ''Alsof jij ook maar één haar beter bent dan mij.'' kaatste hij terug, waarna hij de rest van zijn drankje achterover sloeg. Hij zette het lege glas een stukje verder op de bar, voordat het nog ergens op de grond zou belanden. Hij had aan Elsa beloofd zich te gedragen en aangezien ze al boos op hem leek te zijn - kon hij zich daar misschien maar beter aan houden door zich in te houden en Jax geen mep te verkopen. Daarbij, hij had niet echt het idee dat hij het van Jax zou winnen.. al zou dat niet hetgeen zijn dat hem tegen zou houden.
          ''Dat chagrijnige gezicht van je - dat staat jou ook niet.'' zei hij uiteindelijk met een uitdagende grijns op zijn gezicht, al vroeg hij zich af of Jax überhaupt de moeite zou nemen om naar hem te kijken. ''En ach, soms zijn die 'onschuldige meisjes' alleen maar vervelend en leveren ze gezeik op.''

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 14:00 ]

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Party, dance floor • & Elsa


          Jax houdt zijn kijkers vastgelijmd aan Elsa's tengere en welbekende postuur, terwijl ze ietwat heen en weer tracht te bewegen op de muziek. Jax zucht even, wensend dat het anders was gelopen tussen hun twee en hun korte, prille relatie. Alsnog — ze zouden moeten praten. Maar Elsa houdt zijn pogingen ver van zich af en daar zou vanavond verandering in moeten komen.
          Wanneer Jax ziet dat Elsa op haar telefoon bezig is, glimlacht hij breeduit en voelt hij al snel zijn broekzak trillen. Met een korte blik op zijn mobiele telefoon, stoot hij een korte lach uit. Elsa denkt hem rond te kunnen commanderen — inmiddels zou ze beter moeten weten.
          'Alsof jij ook maar één haar beter bent dan mij.'
          Knipperend weet Jax de aanwezigheid van Matthew opnieuw op te merken. Zojuist was hij de jongeman alweer helemaal vergeten. Zuchtend kijkt hij om, zojuist heeft Jax helemaal niets gezegd dat hij ietwat beter is dan Matthew. Natuurlijk moest hij een wedstrijd beginnen wiens lul groter was.
          'Dat chagrijnige gezicht van je. Dat staat jou ook niet. En ach, soms zijn die 'onschuldige' meisjes alleen maar vervelend en leveren ze gezeik op.'
          Matthew kijkt uitdagend, maar Jax zou zich niet laten verleiden tot een gevecht. Jax grijnst alleen maar terug, een lome en verveelde glimlach.
          'Gast, dan doe je toch echt iets verkeerd met die meiden. Later.'
          Jax lacht en slaat de rest van zijn biertje achterover, voordat hij zich afzet en gemakkelijk de dansvloer opstapt. Binnen enkele seconden staat hij achter Elsa — bij wie hij zijn armen rondom haar middel slaat en haar rug tegen zijn borst trekt waarna hij zijn hoofd langs het hare buigt.
          'Ik ben niet dronken,' fluistert hij zachtjes in haar oor met een subtiele grijns, waarna hij haar omdraait en zijn handen op haar heupen plaatst zoals vroeger. 'Elsa, liefje. Wil je hier praten? Of zoeken we een rustiger plekje op?'




    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle


    •

    Oliver Sebastian Campbell
    23 || Veterinary Science || Aries Leader || The Club || You're so lucky you're cute and a great f*ck. || Memphis || Outfit


    Ik zag aan de sprankel in Memphis' ogen dat hij het geen enkel probleem vond dat ik hem hier tegen de muur duwde. Hij was uitdagend en hoe graag ik hem ook wilde weerstaan, het ging niet. Hij was heel goed, dat wist die, en daar was hij veel te arrogant over, maar het werkte elke keer weer. Zijn woorden waren volledig de waarheid, maar ik wilde hem echt geen gelijk geven. Toch kon ik niets anders meer toen hij de rollen omdraaide en mij tegen de muur drukte. Ik hapte heel even naar adem en beet op mijn onderlip. "Ik zal nooit weten wie hij is, gezien jij hem hebt weggejaagd." beet ik hem toe, maar mijn speelse ondertoon maakte het niet erg overtuigend. Ik wilde hem, en hij wist dat dondersgoed. Ik leunde naar hem toe om hem te zoenen, maar hij had duidelijk andere plannen. Onbedoeld verscheen er een klein pruillipje op mijn gezicht toen hij zei dat ik geduld moest hebben. Dat wilde ik niet en het feit dat ik mijn eerdere scharrel, en dus ook mijzelf, volledig al had zitten voorbereiden op mee, hielp niet. Hij draaide weg en ik pakte zijn hand, om hem zo makkelijker tussen iedereen door te kunnen volgen. Toch gaf hij me wel maar heel weinig, zelfs voor een marathon. Je had namelijk wel brandstof nodig om het lang vol te houden. Daarom trok ik hem nog geen twee stappen verderop naar me toe en drukte mijn lippen stevig op die van hem. Ik sloeg mijn vrije arm om zijn nek, om hem zo toch in elk geval dichtbij me te houden. Ik was misschien erg gretig, maar dat kon je me niet kwalijk nemen met zo'n jongen en weinig tijd voor seks de laatste tijd. Na even trok ik toch weer terug. "Een marathon loper heeft ook waterpunten nodig." zei ik simpelthes. Ik had weer even mijn fix gehad om het weer een paar minuten vol te kunnen houden. Vreemd genoeg voelde ik me altijd weer als een stoute schooljongen rond Memphis. Ik liet me verder door hem meevoeren, terwijl mijn ogen over de verschillende mensen hier gleden. Ik herkende de meesten wel die geen eerstejaars waren. Uiteindelijk eindigden we aan de bar en bestelde hij twee shotjes. Ik kreeg ook nog een shotje van Lauren, maar Memphis kennende, zou ik al onder de bar liggen van de combi die hij had bedacht, was het niet dat ik van huis uit moonshine gewend was, waardoor ik mijn alcohol goed kon hebben. "Op een geweldig jaar?" zei ik met een scheve jongensachtige grijns op mijn gezicht, terwijl ik het shotje omhoog hield naar hem toe. Ik had zeker wel zin in het jaar, en als dit een maatstaf was voor mijn sociale leven dit jaar, dan kwam het zeker wel goed.


    I'm a small town gay from the South. I know no fear.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 23:12 ]


    Bowties were never Cooler


    ETHAN WILLIAM BURKE

    Musical Jerk/Weirdo || House Aries




    Freya beet even geamuseerd op haar onderlip, ze had vast nog traumas na die ene donderdag. Nou ja het was ook haar fout, wie kwam er ook donderdag ongevraagd mijn kamer binnen stormen? Het was misschien één van mijn schaamstevolle momenten geweest, gezien het toch wel echte hardcore porn was geweest en Freya echt op het slechte moment binnen kwam gestormd. Maargoed, meestal ontweken we elkaar gezien ik er sober ook amper nog een woord met haar zou kunnen wisselen, maar nu? Nah nu kende ik geen schaamte. Maakt niet uit. Ik deed het meer voor mijn eigen veiligheid. Tenslotte wil ik niet dat mijn ogen – voor de tweede keer zelfs – bloeden door het uitzicht.” Plaagde Freya me waardoor ik zacht lachend mijn hoofd schudde. “Geen zorgen, voortaan sluit ik mijn kamerdeur op donderdagen.” Kwam er licht spottend over mijn lippen
    Bij mijn vraag of ze naar het feest ging kwam er een lach over haar lippen rollen. “Zeker,” klonk het dan ook standvast terwijl ze knikte waarna ze iets verrast haar wenkbrauwen optrok toen ik voorstelde om samen te gaan. “Voor mij of voor jou?” Wist ze uitdagend terug te kaatsen waardoor een “oooeh” mijn lippen verliet voor de burn. “Als jij je handen maar kan beheersen, maakt het voor mij niet uit.” Dubbel burn “Awtch.” Klonk er dan ook lachend over mijn lippen. “ Ik beloof het je, hands only to myself.” Ik wiebelde speels met mijn wenkbrauwen, gezien ik dat bij onze vorige encounter ook had gedaan en zette me daarna af van het aanrecht waar ik tegen leunde om half wankelend de keuken uit te strompelen. “ Kom je nog? Als ik te lang stil blijf staan ga ik omvallen.” Klaagde ik lichtelijk ongeduldig al scheen er nogsteeds een brede grijns om mijn lippen.

    (prutstukkie, sorry!)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________


    Yeah, I'm a dick


    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ at the club ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    Bij de bar was ik tegen Lauren aan gaan staan, waardoor iets in mijn broek weer tegen haar aan was gedrukt. Mijn ogen gingen over haar heen en mijn hand gleed over haar jurkje.
          'Ik dacht dat het wel tijd was voor shotjes,' zei Lauren met een speelse blik, waardoor ik even glimlachte. Lauren draaide zich om. waardoor ze met haar gezicht mijn kant op stond. Haar hand gleed over mijn hals, volgensmij over de zuigzoen die ze eerder had geplaatst.
          'En dit...' glimlachte ze terwijl ze haar schouders ophaalde. 'Is zodat die meisjes op de dansvloer weten dat je vanavond al bezet bent.' Lauren liet haar handen op mijn borstkas rusten en ze keek onder haar wimpers door naar boven, met een onschuldige - maar oh zo aantrekkelijke - blik. Zacht drukte ik mijn tanden in mijn onderlip terwijl ik naar beneden keek, in Lauren haar ogen.
          'Ben je soms bang dat ik er vandoor ga met een van die grietjes?' grinnikte ik terwijl ik iets dichterbij kwam. 'Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken, ik kan mijn ogen niet meer van je afhouden...' gromde ik zacht terwijl ik nog verder naar voren ging en net naast haar lippen een kusje plantte. De hand die om haar middel was gesloten trok ik wat strakker aan, zodat Lauren vast zat tussen mij en de bar. Met een grijns en een donkere blik in mijn ogen keek ik haar aan.
          'Welke shotjes heb je voor ons besteld, hmh?' zei ik zacht terwijl ik even keek naar de shotglaasjes keek die achter Lauren op de bar waren gezet. Ik leunde tegen Lauren aan, waardoor ze achterover gebogen werd en ik pakte de twee shotglaasjes van de bar. Eén van de glaasjes gaf ik aan Lauren en de ander hield ik in de lucht, klaar om te proosten.
          'Op een hele gezellig avond,' grinnikte ik waarna ik het shotje achterover gooide en het glaasje achter me op de grond kapot smeet.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 13:41 ]


    - thank you for existing -


    Daniël Jace Swanson
    we live in a strange world

    You look stunning in a million ways,
    I wouldn't know how to explain

    22 — astronomy degree — dork — at the club with Eleanore — outfit

    Eleanore had drankjes besteld voor haar en mij. Zelf nam ze wijn, een zoete witte dacht ik en voor mij bestelde ze een gin tonic. Ik vroeg wat voor dans ze deed, want ballet was een lastig verhaal, ik was totaal niet lenig en ontzettend houterig.
          'Voornamelijk modern en jazz, maar af en toe ook wel wat ballet. En met Sal altijd latindances, want hij wil de andere dingen niet dansen. Niet mannelijk genoeg, volgens hem.' Vertelde ze en ik kon horen dat ze lichtelijk teleurgesteld was over het feit dat Salvador alleen maar latin wilde dansen. Niet mannelijk, pff, niets anders doen dan schuren tegen vrouwen op gitaar is wél mannelijk wil je zeggen. Patsergedrag, dat is het.
          'Ik kan mijn best doen...' mompelde ik zacht en twijfelend. Eleanore glimlachte mijn kant op, maar ik zag dat haar gedachten ergens anders zaten. Haar ogen gingen richting de andere kant van de bar, waardoor ik ook even keek. Alex stond tegen Lauren aangedrukt. Van alle meiden hier moest hij mijn nichtje persé aanranden? Een grom verliet mijn lippen terwijl ik weer naar Eleanore keek.
          'Maar is dat waar je bang voor bent, de dansstijl? Geen zorgen hoor, ik zou je gewoon met wat makkelijkere dingen laten beginnen. Het zou wat gemeen van me zijn om je gelijk maar in het diepe te gooien.' Glimlachte ze, waardoor ook ik even moest lachen.
          'Ja dat is inderdaad niet erg lief, mocht je me meteen in het diepe gooien,' een lachje verliet mijn lippen en ik bekeek Eleanore even, die naar voren boog, waardoor mijn hart ineens mijn keel in ging en ik bijna een hartstilstand kreeg. Ze leunde richting mijn oor en zodra ik haar parfum rook ging mijn hartslag weer normaal, het was erg kalmerend.
          'Heb jij soms ook zin om dit soort feestjes gewoon te skippen en in oversized kleding slechte tv-series in bed te kijken?' fluisterde ze in mijn oor, waardoor ik haar eerst met een pokerface aan keek. Ik creëerde een pretgezicht, wat bestond uit een onderkin en een brede grijns.
          'Dat, mevrouw Rutherford, is een geweldig idee.' Grinnikte ik terwijl mijn gezicht weer ontspande. 'Ik ben wel in de stemming voor Vampire Diaries,' zei ik met een brede glimlach. Die vampier en weerwolf series waren echt een guilty pleassure, Teenwolf net zo.


    - thank you for existing -

    Lauren Aurelia Conley

    Let's have some fun


    Medicine • Gemini • Party • With Alex • outfit

    Ze grinnikte zachtjes zodra Alex op zijn onderlip beet en omlaag keek naar haar nadat ze omhoog naar hem had gekeken met een onschuldige blik.
          'Ben je soms bang dat ik er vandoor ga met een van die grietjes? Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken, ik kan mijn ogen niet meer van je afhouden...' Ze grijnsde eens toen hij dichterbij was gekomen en om zijn woorden - dat maakte haar al een stuk gelukkiger. Hij kwam opnieuw op haar af en een dacht ze dat hij haar zou zoenen - maar hij plaatste een kusje net naast haar lippen. Ze lachte zachtjes toen Alex haar weer wat dichter tegen hem aan trok en zodra ze zijn donkere blik in combinatie met de grijns op zijn gezicht zag.
          'Welke shotjes heb je voor ons besteld, hmh?' Ze keek over haar schouder naar de shotjes die weg waren gezet. ''B52.'' zei ze met een grijnsje, al stonden de shotjes er waarschijnlijk al langer omdat ze niet meer brandden - jammer. Ze werd wat achterover gedrukt door Alex die de shotjes pakte en er vervolgens één aan haar overhandigde. Ze grinnikte toen hij weer proostte maar ze deed mee en tikte haar glaasje zacht tegen het zijne aan.
          ''Op een hele gezellig avond.'' Ze grinnikte en sloeg het shotje tegelijkertijd met hem achterover - al zette zij het glaasje netjes achter zich op de bar, in tegenstelling tot Alex die het glaasje op de grond smeet. Ze trok haar wenkbrauwen op en keek op naar hem, enigszins vragend. Waar was dat voor nodig? Het was nou niet bepaald.. slim om glas kapot te gooien in een bar dus misschien was het maar tijd om te gaan, voordat ze het feestje van Elsa zouden verzieken. Ze legde haar handen weer tegen zijn borstkas aan en ze streek over zijn borst heen terwijl ze wat meer op haar tenen ging staan en naar zijn oor toe boog.
          ''Zullen we gaan? Your place?'' zei ze zachtjes en op uitdagende toon in zijn oor - hopende dat hij erop in ging. Haar blik gleed naar Oliver en Memphis die iets verder op aan de bar stonden. Ze had Oliver dan wel een shotje beloofd.. ze leken zo klef te zijn - oké, dat was zij ook met Alex maar dan nog - dat ze er niet tussen wilde komen. En daarbij wilde ze hen niet zien - en ze had Daniël en Eleanore wel zien kijken. Dat Daniël zo keek snapte ze niet helemaal.. oké ze was zijn nichtje maar ze mocht toch zelf wel weten wat ze deed?
          ''Ik heb het wel een beetje gehad hier..'' vervolgde ze.