• WAROFHOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hello c:


    El Diablo.

    Present


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mine :Y)


    I have seen my own sun darkened

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Aries, common room • & Skylar


          Jax weet de gemeenschappelijke ruimte van Aries met een gigantische grijns binnen te stappen, de helm van zijn geliefde motor bungelend aan zijn wijsvinger terwijl hij met zijn andere hand zijn lokken perfect terug in model weet te brengen. Voor enkele seconden kijkt hij de ruimte rond, geeft her en der een knipoog en loopt uiteindelijk op Skylar af — zittende in één van de fijne, grote, rode fauteuils. Jax heeft behoefte aan goed gezelschap.
          Hi, kiddo.'
          Jax kan de overeenkomsten tussen Mack en Skylar absoluut niet ontkennen en is haar langzaamaan steeds meer gaan waarderen in de afgelopen paar maanden. Alhoewel Skylar soms ietwat geïrriteerd is door zijn beschermende persoonlijkheid, weet Jax simpelweg van geen ophouden.
          Jax plaats zijn helm op één van de salontafels en draait zich dan om naar Skylar met een jongensachtige grijns rondom zijn lippen gevouwen, kijkers schitterend. Plotseling zakt hij door zijn knieën, neemt haar simpelweg in zijn armen omhoog en ploft zelf met haar op schoot terug op de fauteuil neer.
          'Weekend, Sky. Wat doe je aan vanavond? Ik laat je met mij mee heen rijden, oké? En met niemand anders mee naar huis gaan, natuurlijk — alleen met mij. Volgens mij heb ik verder geen dingen van m'n lijstje die ik moet doorgeven. Alsjeblieft, niet gaan zeuren — het is weekend.'












    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle


    MT


    Bowties were never Cooler

    mt


    - thank you for existing -

    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || nineteen || matt and sal || scorpio livingroom || outfit minus the jewelry and clutch + a heavy af backpack

    Met een vermoeid hoofd stap ik mijn statistiek les uit. Het is nog maar de eerste maand en ik snap er nu allemaal al niks van. Mijn eerste jaar had ik al met erg veel moeite gehaald, en eigenlijk alleen dankzij de vele bijlessen van Jax. Nu na het zien van de lesstof van komend semester, kruip ik het liefst weg onder een steen, weg bij alles wat ook maar met nummertjes te maken heeft.

    To: Jax
    Ik heb volgende week al een toets, heb je misschien tijd dit weekend om te helpen? I'll bake you some muffins.


          Ik hoop echt dat Jax tijd heeft, want ik begeef het nu al zo'n beetje van de zenuwen. Het feest zal me waarschijnlijk wel wat laten ontspannen, maar ik weet nu al wel dat die stress morgen voor de volle honderd procent terugkomt. Maar nu eerst: afleiding.
          Sal had tijdens mijn les een berichtje gestuurd dat Matthew en hij in de huiskamer van Scorpio zitten. Ik heb de hint begrepen en loop nu dan ook richting het Scorpiohuis, maar niet voordat ik een omweg neem om nog wat te eten te halen.

          Het is een halfuur later voordat ik aankom bij de fraternity. Matthew en Sal zitten nog steeds in de woonkamer, en ik blij om te zien dat het enkel hun twee zijn, want bij de meeste jongens van Scorpio voel ik me behoorlijk ongemakkelijk. Het is behoorlijk zonde dat ze binnen zitten met dit mooie weer, maar ik zeg er niks van. Mijn rugzak laat ik op de grond zakken, die daar met een luide plof op terechtkomt door de dikke boeken die er in zitten.
          "Ik heb wat eten voor jullie meegenomen." Ik plaats de kartonnen zak van Chipotle op tafel, en haal mijn eigen burritobowl eruit. Vervolgens druk ik een kus op Sal's wang, waarna ik plaats neem naast hem op de bank. "En, zijn jullie al helemaal klaar voor vanavond? Elsa heeft flink haar best gedaan om de club te regelen."





    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 21:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    MT

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ going home ━ Eleanore, Matt and Sal
    _______________________________________________________________

    Geïrriteerd liep ik over de stoep richting de voordeur van het huis. Het was best een lange dag geweest. Ongeveer drie uur lang had ik les gehad over abstract tekenen, niet dat dat iets was dat mij interesseerde. Met moeite kreeg ik de sleutel in het sleutelgat, waarna ik de deur open smeet en mijn rugzak op de grond liet vakken zodra ik naar binnen was gestapt. Bij de voordeur trapte ik ook mijn schoenen uit, iets wat ik altijd deed zodra ik binnen kwam. Dat was me thuis aangeleerd en dat zal ik ook nooit afleren.
          Het was pittig warm buiten, maar des al niet te min had ik een trui en een jas aan. Ik was nooit een t-shirt mens geweest. Winter was meer mijn seizoen en dat zal het ook altijd blijven. Met wat geprust trok ik ook mijn jas uit en hing deze op aan de kapstok. Een zucht verliet mijn lippen en ik nam mijn rugzak weer op mijn schouder, waarna ik mijn telefoon ook uit mijn broekzak haalde. Met mijn ogen gefocust op de telefoon liep ik de gang uit, richting de woonkamer.
          In de woonkamer hoorde ik echter een wel heel bekende stem, die ik niet snel hoor in dit huis. Van de schrik laat ik mijn mobiel op de grond donderen.
          'Godverdomme!' mopper ik terwijl ik mijn mobiel weer van de grond raap, waar gelukkig geen barst in zit. Mijn ogen gingen over de mensen in de woonkamer en bleven even hangen bij Eleanore.
          'Wat brengt jou hier?' vraag ik met een nogsteeds iets wat geïrriteerde toon in mijn stem aan Eleanore. Met mijn rugzak nogsteeds op mijn schouder loop ik door en gooi ik de tas op de bank.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 23:43 ]


    - thank you for existing -

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — alone — Gemini common room — outfit

    Ik heb vrijwel de gehele tafel in de grote woonkamer van Gemini in beslag genomen. Overal liggen papieren en mijn laptop en telefoon liggen er ergens in verborgen. Ik had vanmorgen alleen vroeg college, dus de rest van de dag kon ik me bezighouden met het tot in de puntjes uitwerken van het feest. Ik ben bloed- en bloednerveus. Natuurlijk heb ik vaker meegeholpen met het regelen en organiseren van feesten binnen onze sorority, maar nog nooit was het zo groot... en nog nooit was ík de leidster en nam ik alle verantwoordelijkheid op me. Ik weet dat het echt wel goed zal gaan — ik bedoel, geef iedereen alcohol en ze zijn tevreden — maar toch kan ik het niet laten om allerlei doemscenario's door mijn hoofd te laten spoken. Zuchtend besluit ik maar om naar de keuken te lopen en een glas water voor mezelf te pakken, maar vrijwel meteen zak ik weer op de stoel neer en bekijk ik alle spullen nog een keer. Vrijwel alle meisjes in Gemini hebben me gezegd dat het allemaal wel goedkomt, maar ik moet mezelf bewijzen. Ik ben als leidster aangesteld en ik wil alles goed doen, anders krijgen de jaloerse typetjes gelijk en dat wil ik niet.
          Ik pak mijn telefoon erbij en ik wrijf in mijn ogen (gelukkig draag ik nog geen make-up) en ik open het gesprek met Nore, dat de afgelopen dagen alleen maar over het feest leek te gaan. Toch stuur ik haar niets; ik wil haar niet storen en ze heeft me deze dagen al genoeg gesteund. Kreunend laat ik mijn hoofd op de tafel vallen en ik sluit mijn ogen even. Het is vermoeiend, maar het is het waard. Als dit feest goed verloopt, heb ik grote kans dat misschien ook de mensen die niet zo blij zijn met mijn aanstelling, me zullen accepteren. Het verbaast me niets als ook veel van de meisjes in Gemini me vandaag zo goed mogelijk ontlopen, want het lijkt al uren doodstil in het grote huis. Ik heb in ieder geval het geluk dat het feest niet hier in het huis plaats zal vinden, maar juist in een club die ik met veel moeite heb weten te regelen. Dat draagt wel bij aan het hele 'serieus'-gedoe, denk ik. Het werd dan wel wat duurder, maar iedereen moet dat er maar voor overhebben als ze een goed feest willen met goede drank, in plaats van die verwaterde versies van bier.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SALVADOR 'SALVA' ANDRÉS CASTILLO
    23 | Psychology student | With Nore, Matt & Alex | Scorpio leader



    Ik had maar twee lessen gehad vandaag, 's ochtends. Het grootste deel van de dag heb ik dan ook besteed aan meer slaap inhalen en chillen rond het Scorpio huis. Kortom, een dag om niet over te klagen. Mijn derde jaar vond ik tot nu toe weinig om over te klagen, nog altijd was het goed te doen voor mij dan. Momenteel was ik na een tijdje genoten te hebben van het mooie weer, gesetteld in de woonkamer van Scorpio met Matt. Ik kijk enkel op als ik de voordeur hoor opengaan, gevolgd door een luide plof. Ik grijns lichtjes als Nore in mijn zicht komt en mijn grijns wordt nog wat groter als ik de Chipotle zak in haar handen zie. "Ik heb wat eten voor jullie meegenomen." zegt ze waarna ze de zak op tafel zet. 'That's my girl.' zeg ik tevreden en ik volg haar met mijn ogen tot ze plaats neemt naast mij.
    Ze drukt een kus op mijn wang en ik sla mijn arm om haar schouders. Ik ken de jongens hier wel een beetje en ze moesten zich niks in het hoofd halen, tenzij ze meteen een probleem met mij wouden hebben. Gelukkig was dit vaak al genoeg. "En, zijn jullie al helemaal klaar voor vanavond? Elsa heeft flink haar best gedaan om de club te regelen." Even ben ik stil als ik een Burrito uit de zak haal en ik knik tevreden. Ze kent me goed. Ik richt mijn blik weer op haar en haal dan lichtjes mijn schouders op. 'Dat zal best, maar ik zal toch eerst moeten zien wat het wordt voor ik ook maar lichtjes onder de indruk zal zijn.' zeg ik nonchalant. Ik was veel gewend geraakt door mijn leven, een dure club zal me niet meteen enorm doen opkijken.
    Wat me wel doet opkijken, is een nieuw gezicht die de woonkamer inloopt. 'Godverdomme!' moppert deze meteen en ik haal mijn wenkbrauw wat op. Ook een goede avond Alex. 'Wat brengt jou hier?' vraagt hij vervolgens aan Nore en onbewust verstrakt mijn greep om haar schouders wat. 'She brought food' zeg ik kalmpjes en wederom nonchalant, waarna ik ondertussen mijn benen wat optil om ze op tafel te leggen. 'En ze kwam ons even mededelen dat Elsa blijkbaar heel erg haar best heeft gedaan. Weet je, wat vrij normaal is als de leider.' vervolg ik op dezelfde toon gevolgd door een lach, en neem ondertussen een hap van mijn burrito. Ik kijk naar Nore. 'Vind je niet?'


    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 4:15 ]


    El Diablo.

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy• Scorpio livingroom • With Nore, Salv & Alex • outfit


    Matthew had - gelukkig - een vrij relaxte dag gehad. De rest van de week had hij behoorlijk lange dagen gemaakt op school en hij was blij dat hij met het goede weer op tijd vrij was. 's Middags had de jongeman eigenlijk vooral wat geslapen in de zon, genietende van het weer. Het grote voordeel van de zon was dat hij dan ook meteen wat kleur mee zou krijgen. Hij had van zichzelf al geen bleke huid en hij werd snel bruin - niet iets waar hij zich per sé druk om zou maken maar als hij dan toch bij wilde komen, dan deed hij dat met goed weer liever meteen buiten.
    Uiteindelijk had hij het wel genoeg gevonden en had hij zich verplaatst naar de bank binnen, waar hij op was gaan liggen. Salvador was erbij komen zitten en eigenlijk hadden ze vooral wat gerelaxt. Matthew keek niet op toen de voordeur ging, hij zou vanzelf wel horen wie het was en eerlijk gezegd had hij weinig zin om overeind te komen. Zijn blik verplaatste hij naar het gezicht van Salvador, die breed zat te grijnzen. Hij kon al wel raden wie er dus binnen was gekomen.
    ''Ik heb wat eten voor jullie meegenomen.'' Hij keek op naar de zak die op tafel plofte en Matt kon een grijns niet onderdrukken. ''That's my girl.'' Matthew drukte zich overeind zodat hij kwam te zitten op de bank. ''Je bent geweldig.'' zei hij grijnzend terwijl hij een burrito uit de zak haalde en toekeek hoe Nore een kus op de wang van Salvador drukte. ''En waar blijft mijn kus?'' Hoewel zijn gezicht serieus stond, was de plagende toon in zijn stem niet te missen. Een kus van haar zou hij alles behalve erg vinden - maar hij wist dat ze samen was met Salvador en dat ze helaas trouw was. Plus hij had zich gehecht aan zijn gezicht en die hoefde nog niet verbouwd te worden, dus hield hij het maar op de plagerijen. Daar kon Salvador onmogelijk boos om worden - en anders moesten ze dat maar niet doen waar hij bij zat.
    ''"En, zijn jullie al helemaal klaar voor vanavond? Elsa heeft flink haar best gedaan om de club te regelen." 'Dat zal best, maar ik zal toch eerst moeten zien wat het wordt voor ik ook maar lichtjes onder de indruk zal zijn.' Bevestigend knikte Matthew eens, hij had er niets aan toe te voegen en daarbij had hij zojuist een hap van zijn burrito genomen dus had hij zijn mond vol. 'Godverdomme! Wat brengt jou hier?' Alex. Die was dus ook in een goede bui. 'She brought food. En ze kwam ons even mededelen dat Elsa blijkbaar heel erg haar best heeft gedaan. Weet je, wat vrij normaal is als de leider. Vind je niet?'
    Matthew kon een grijns niet onderdrukken nadat hij zijn hap burrito door had geslikt. ''En waarom ben jij in zo'n slechte bui?'' vroeg hij vervolgens aan Alex, terwijl hij op stond en hij keek naar Salv en Nore. ''Willen jullie iets drinken?'' De manieren waren er wel, als hij daar zin in had.

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 14:15 ]

    ⋆      Skylar Amanda Cartwright      ⋆

    "Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"

    Met een zucht plofte ik neer in een van de foeilelijke knalrode sofa’s en zonk onmiddellijk weg in de zachte bekleding. Wel moest ik het Aries nageven – de stoel was absoluut geenlust voor het oog, mijn kont voelde zich er bij de eerste aanraking al in thuis. Ik liet mijn hoofd achterover leunen en trok mijn knieën wat meer naar mijn borst zodat ik het me gemakkelijk kon maken.
          Tenminste...dat was het plan. Totdat ik een bekende stem hoorde waardoor ik loom één oog opendeed. “Hi, kiddo,” begroet Jax me. Demonstratief liet ik mijn oog weer dichtvallen en mompelde: “Oi, Old Man.” Het had even geduurd voordat ik aan de titel ‘kiddo’ gewend was geraakt en van het één kwam het ander. Echter sloeg Jax geen acht op mijn houding. Zonder pardon schoof hij zijn arm onder mijn knieholtes, tilde hij me in een beweging op alvorens hijzelf plaatsnam met mij op zijn schoot. Door de snelheid ervan rolde er een charmante ‘Oh, fuck’ over mijn lippen.
          “Weekend, Sky. Wat doe je aan vanavond? Ik laat je met mij heen rijden, oké? En met niemand anders mee naar huis gaan, natuurlijk – alleen met mij. Volgens mij heb ik verder geen dingen van m’n lijstje die ik moet doorgeven. Alsjeblieft niet gaan zeuren – het is weekend.” Sceptisch draaide ik mijn bovenlichaam naar hem toe. “Volgens mij is het aan mij om die laatste zin uit te spreken.” Ik rolde met mijn ogen terwijl ik mijn benen zijwaarts over de leuning heensloeg.
          “Ik was van plan om een oud halloween-kostuum aan te trekken. Je weet wel. Toen ik dacht dat gigant dicks een geweldig idee waren.” Geïrriteerd kamde ik met mijn vingers door mijn platinablonde lokken. “Geef maar eerlijk toe, zelfs daarin zag ik er goed uit.” Ditmaal kon ik een grijns niet onderdrukken waarvoor de irritatie plaats maakte. In eerste instantie was ik van plan om gewoon in de outfit te gaan die ik nu droeg, maar dat idee stond me eigenlijk best wel aan.

    Skye ⋆ 21 ⋆ w. Jax ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ tired AF ⋆ @ Aries Common Room

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 15:45 ]


    I have seen my own sun darkened