• Hay guys, ik heb een vraagje. Dat verhaal dat jullie hieronder zien staan zouden jullie dat lezen? Of moet ik er nog iets aan toevoegen? Zoals:

    - gedachten lezen
    - overleden moeder helpt haar
    - hulp van buitenaf

    Dat soort dingen? Laat het me maar weten in een reactie!

    Tamar is bijzonder meisje. Haar moeder is overleden, dus leeft ze alleen met haar vader in een gigantisch huis. Haar vader heeft een eigen bedrijf en verdient daar veel geld mee. Tamar krijgt alles wat haar hartje begeert. Als ze op een gegeven moment niet krijgt wat ze wilt loopt ze weg. Na een nacht houdt ze het niet langer vol en besluit weer terug naar huis te gaan. Ze beseft dat het dom was om weg te lopen en dat ze niet zo verwend moet doen. Ze besluit haar excuses aan te bieden aan haar vader die er altijd zo voor haar was. Maar onderweg naar huis loopt het iets uit de hand. Ze word ontvoerd. Als de daders dan beginnen te dreigen dat ze haar zullen vermoorden als haar vader het geld niet geeft. Ondertussen is haar vaders bedrijf failliet gegaan en heeft hij geen geld meer. Hoe kan hij zijn dochter terug kopen zonder dat hij geld heeft? En hoe houdt hij het stil dat hij geen geld meer heeft?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 13:09 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Ik zou er als ik jou was wel nog iets aan toevoegen, maar gedachten lezen lijkt me dan iets te cliché. Maar doe wat je wilt, het is jouw verhaal! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ik zou er als ik jou was wel nog iets aan toevoegen, maar gedachten lezen lijkt me dan iets te cliché. Maar doe wat je wilt, het is jouw verhaal! (:


    Ja klopt haha, suggesties?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Ik zou die twee dingen er niet in verwerken. Verwerk er dan in dat ze hulp van buitenaf krijgt, van een onbekend persoon oid.

    Maar eigenlijk hoeft er niets aan toe gevoegd te worden, vind ik. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Ik zou die twee dingen er niet in verwerken. Verwerk er dan in dat ze hulp van buitenaf krijgt, van een onbekend persoon oid.

    Maar eigenlijk hoeft er niets aan toe gevoegd te worden, vind ik. ;)


    Dat is wel een awesome idee ja. Daar kan ik zeker iets mee! Dankjewel!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Dat is wel een awesome idee ja. Daar kan ik zeker iets mee! Dankjewel!


    Haha oke, geen dank! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    hmm gedachten lezen lijkt me wat cliché.. ik denk dat je het best zo kan houden =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou het eigenlijk zo simpel mogelijk houden. Hoe simpeler een verhaal, hoe mooier het soms uiteindelijk is.


    From these ashes, I will rise

    Thankyou guys! Ik ga mijn best doen.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.