Matthew Joseph Puccio
Accountancy • Party • Freya • outfit
|
Hoewel Freya alleen reageerde met een oogrol, spraken haar omhoog krullende mondhoeken dat toch behoorlijk tegen. Misschien was zijn opmerking ook wel wat cheesy geweest maar ach. Zo was hij nu eenmaal. Hij had haar daarna drankjes aangeboden en gezegd dat hij wel zou trakteren, tenzij ze naar binnen wilde gaan. Tegen die tijd stond hij al wel op de grond en had hij zijn hand naar haar uitgestoken zodat hij haar kon helpen. Ze hield zijn uitgestoken hand wel vast terwijl ze van haar plek kwam maar ze leek het niet echt te gebruiken. Ach, wat kon hem het ook schelen.
'Darling, ik ben niet opgetut om voor de club te staan zonder alcohol in mijn bloedsomloop. Plus, ik word getrakteerd. No way dat ik buiten blijf.' Hij begon te grijnzen toen hij de fonkeling in haar ogen zag. 'Ik waarschuw je alvast - je gaat rut naar huis.' Hij trok zijn wenkbrauwen op maar nog voor hij kon reageren, haakte ze haar arm in de zijne en trok ze hem mee naar binnen. Gehoorzaam liep hij mee en bij binnenkomst kreeg hij een klap van de warmte in zijn gezicht. Het maakte hem wat misselijk maar gelukkig ebde dat gevoel al snel weg. Hij liep met Freya mee naar de bar, waar ze drie shotjes bestelde. Zijn blik viel even op Elsa en Jax verder op maar eigenlijk kon het hem echt geen zak interesseren. Elsa keek maar wat ze deed, zolang ze hem er niet mee lastig viel.
'Hij betaalt trouwens voor al mijn dranken vandaag.' Matthew keek om naar Freya, die knipoogde naar hem en hij rolde lachend met zijn ogen.
''Je maakt misbruik van me.'' grijnsde hij en hij bestelde ondertussen een Goldstrike, die binnen een paar seconden voor zijn neus stond. Hij betaalde alvast voor zijn drankje en de drie shotjes die Freya had, waarna hij zich naar de brunette draaide.
''Wat krijg ik ervoor terug?'' grijnsde hij speels naar haar. Hij vond het echt prima om haar drankjes te betalen maar als het even kon dan had hij liever wel iets ervoor terug. Hij kon het dan ook niet laten om zijn arm rond haar middel te slaan en haar iets naar zich toe te trekken.
''Dat is wel zo eerlijk, toch?'' mompelde hij zacht en op uitdagende toon in haar oor, waarna hij zijn greep weer wat loste en hij met een speelse grijns haar aan keek.
|
[ bericht aangepast op 1 juli 2018 - 16:18 ]