━ALEX CROSBY RIVERS━
fuck off, I'm a scorpio
_____________________________________________________________________________________________________________________
Yeah, I'm a dick
|
Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ at the club ━ Lauren _____________________________________________________________
Ik had Lauren verteld waar ik aan dacht, op dat moment; aan haar, in bed. Haar flirtende glimlach veranderde in een uitdagende grijns en ik keek haar even onderzoekend aan, waar dacht ze aan?
'En wat zou ik dan aan hebben?' hoor ik haar zacht in mijn oor vragen waarna ze zacht in mijn oor bijt. De grip op haar been verstrakt weer, maar ik laat hem al snel weer los, anders had ze een blauwe hand in haar been staan.
'Niet erg veel,' grijns ik haar kant op waarna mijn hand iets verder richting de rand van het jurkje ging. Met mijn duim en wijsvinger speelde ik met de rand van het jurkje terwij ik Lauren aankeek.
'Wil je nog een drankje? of misschien een shotje?' glimlach ik naar haar. Ze moet natuurlijk wel tevreden blijven en dat gaat natuurlijk niet zonder iets lekkers te drinken, of eten.
'Ik haal wel wat te drinken.' Zei Lauren met een glimlach waarna ze doorschoof naar de andere kant van de bank om daar vervolgens op te staan. Mijn ogen hadden haar beweging gevolgd en bekeken haar lichaam zodra ze op was gestaan. Een paar rode vlekjes stonden op haar bovenbeen en een grijns ontstond op mijn gezicht.
'Wat wil je?' vraagt ze vervolgens waardoor ik haar pols vastpak en haar wat dichterbij trek. Ik ging met mijn lippen naar haar wang en drukte er een zacht kusje op.
'Jou,' gromde ik zacht in haar oor. 'Verras me maar met het drankje,' glimlach ik zodra ik haar los liet. Eigenlijk wilde ik niet riskeren dat iemand tegen haar ging praten zodra ze naar de bar liep, maar ik vond het wel leuk dat ze de leiding nam over de drankjes. Mocht er iemand iets te dicht bij haar in de buurt komen, gaat er iets goed mis met het glas dat hier op tafel staat.
|
[ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 1:16 ]
- thank you for existing -