• WAROFHOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Aries, common room • & Skylar


          'Pff — jij hebt het te druk met de duizenden meiden die om je nek vliegen om op mij te letten, thank God. Daarbij ben ik te lui om naar mijn kamer te lopen, dus stel ik dat succes nog maar even uit.'
          Jax kan het niet laten om uitgebreid met zijn kijkers te rollen en te grinniken voordat hij naar zijn telefoon kijkt om wat berichten te antwoorden.

          > Audrey
          Ik heb geen fashion sense, darling. Ik help je wel met uitkleden.
          > Eleanore
          Ik beloof niets.
          > Elsa
          Ik wil met je praten. Daarom.

          Jax laat zijn telefoon weer langs zijn zij op de bank glijden en stelt zijn vraag rondom alcohol aan Skylar.
          'Ga me nou niet vertellen dat jij niet allang twee flessen leeg hebt gezopen — in tegenstelling tot jou, ben ik niet gezegend met een hoog alcohol tolerantie niveau. Ik wil me nog wel graag herinneren wat ik gedaan heb de volgende ochtend, als je het niet erg vindt.
          Jax drukt zijn vingertoppen even in Skylars zij en grijnst breeduit naar haar. Natuurlijk weet ze dat hij al wat heeft gedronken. Dat weet inmiddels iedereen al. Jax is lang geleden al gestopt met het geheim te houden.
          'Sexy.'
          Jax leunt loom achterover tegen de leuning van de bank en kijkt Skylar aan — interesse in zijn kijkers.
          'Moet ik deze vanavond ophouden, ja? Kan ik jou dan eindelijk versieren? Volgens mij ben jij de enige die niet voor mijn charmes valt, Sky.'
          Jax slaat zijn armen rond Skylars middel en trekt haar dichter tegen zich aan. Glimlachend duwt hij een kus op haar schouder.
          'Grapje, schat. Ik wil je niet bederven met mijn aanwezigheid.



    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 12:06 ]


    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:44 ]


    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || matt and sal || scorpio livingroom || outfit minus the jewelry and clutch + a heavy af backpack

    "Dat lijkt me een goed plan, dan ben ik wel Aurora," zegt Alex spottend, waarop de glimlach van mijn gezicht glijdt. "Kan ik slapen tijdens het feest." Zijn burrito is inmiddels op, en hij verlaat haast gelijk de woonkamer. "Bedankt voor het Mexicaanse voedsel lieverd."
          Ik mompel nog dat het geen probleem is, maar ik betwijfel of hij het gehoord heeft, want hij is haast gelijk verdwenen. Salva's grip om mijn schouder wordt in elk geval losser, waardoor ik gelijk wat meer bewegingsruimte heb.
          "Waarom doen jullie dat niet?" reageert Matthew dan, nog op mijn opmerking over het Disney feest. "Lijkt me meer een thema voor de meiden.''
          Sal lacht er op. "Daar heeft hij ook weer een punt. We hebben een reputatie hier. Misschien halloween, thema is zombie disney. Nee maar echt love, vraag het aan Elsa. Met een naam als die van haar... She can't just let it go."
          "Nou, dan zijn jullie bij deze ook niet uitgenodigd, als het niet mannelijk genoeg is," mompel ik. Ik snap niet zo goed wat het grote probleem is, veel meisjes vinden Disney juist leuk, dus je zou denken dat jongens dan juist wel zo'n feest zouden willen geven om te zorgen dat er veel meisjes komen. Veel zin om ook nog maar iets te zeggen heb ik niet, gezien Sal op al mijn opmerkingen tot nu toe reageerde alsof ik alleen maar domme dingen kan zeggen. Ik ben dol op hem, maar op dit soort momenten weet ik het niet zo goed. Hij is veel liever wanneer we enkel met z'n tweeën zijn. Veel zin in het feest vanavond heb ik ook niet meer. Misschien dat ik beter gewoon met Elsa kan gaan. Ik zit dan ook maar stilletjes op de bank, terwijl ik iets bij Sal vandaan schuif, en de rest van mijn burritobowl op eet. Ik heb niet zo'n honger meer, maar zo heb ik tenminste een excuus om niet te praten. Voor even bedenk ik me nog om langs Alex te gaan, omdat ik me toch lichtelijk zorgen om hem maak, maar voordat ik ook maar een poging kan doen om naar hem toe te gaan, zie ik hem al de trap afstormen. Dat is dus ook geen optie meer.

    To: Jax
    Noh :c

    To: Alex
    Sorry van alles van daarnet. U okay? Ik wilde nog naar je toekomen maar je was zo snel alweer weg...


    crappy post sorry


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Démira "Dèmi" Laine

    Zuchtend keek Démira in haar koelkast en fronste. Niks, er was helemaal niks waar ze echt zin in had. Ze wist dat ze een goede bodem moest leggen voor vanavond. Het huis van Gemini gaf een feest, niet dat Dèmi zeker wist of ze zou gaan. Ze had op een of andere reden geen zin in een feestje. Al hoewel, die gedachten gingen vaker door haar heen en op een of andere manier was ze uiteindelijk altijd op het desbetreffende feest beland. Ze rommel nog wat in haar koelkast en besloot dat ze vandaag niet ging koken, daar had ze totaal geen zin in. Ze pakte haar telefoon uit haar broekzak en opende de app van thuis bestellen. Langzaam scrolt ze door de lijst van restaurants. Elke keer deed ze er uren over om te beslissen wat ze wilde bestellen maar eigenlijk bestelde ze altijd hetzelfde bij hetzelfde restaurant. Pizza Hawaï bij het Italiaanse restaurant op de hoek. De glimlachte bij het idee hoe lekker de pizza's van hen zijn en besloot het hele gedoe met kiezen over te slaan en gelijk daar te bestellen. Toen ze bijna op bestellen had gedrukt besloot ze dat ze er beter nog een Margarita bij kon bestellen. Er was altijd wel iemand in de common room die haar eten op wilde eten en nu kon ze degene dan gewoon een stuk van de andere pizza laten eten en de hawaï helemaal voor zichzelf houden. Soms hou ik ervan dat ik zo slim ben, grinnikte ze in gedachten. Ze drukte op bestellen en opende daarna naar whatsapp.
    Kom naar de common room. Ik heb pizza, appte ze naar Celine. Ze wist hoe dol Celine op pizza was en ze kon het niet maken om haar niet op de hoogte te stellen dat ze bij die lekker Italiaan had besteld, en daarnaast is samen eten altijd nog leuker dan alleen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    F R E Y A M A R S H A L L


    21 Aries Creative Therapy Aries' front yard Outfit w/ Oliver, Lauren and Ben

          "Die hond krijgt meer liefde dan ik.”
    Een lach rolde over Freya’s lippen toen ze Oliver hoorde klagen. “Is je baasje jaloers?” vroeg Freya met een hoge stem aan Ben, alleen om Oliver verder mee te plagen. Ben keek – met zijn tong buiten zijn mond – haar aan en kwispelde met zijn staart. “Ach, Oliver toch. Kom hier,” zei ze terwijl ze uitnodigend haar armen spreidde en hem knuffelde. “Ik ben er altijd voor je, al denk ik dat je liever iemand wilt met een grote vriend daarbeneden,” zei Freya met een grijns en wiebelde met haar wenkbrauwen. Vervolgens kneep ze kort in zijn wang en keek even kort om haar heen terwijl ze vroeg of ze hun kon voorzien van hapjes of drinken.
          “Een biertje op een zonnige vrijdagmiddag gaat er altijd wel in.”
    “Doe maar wat er in huis is, zolang er maar alcohol zit,” zei Lauren met een grijns. Wat zouden we toch zonder Oliver doen? Zelfs Lauren had nood aan zijn uitleg over haar huiswerk.
          “That’s the spirit,” zei Freya vrolijk terwijl ze naar de keuken liep. Ze opende de koelkast en scande kort de inhoud. Het was niet veel, maar toen ze een sixpack Beavertown zag, was Freya al tevreden. Ze pakte drie blikken en sloot de koelkast met haar kont weer dicht. Net wanneer ze de keuken wilde verlaten, kon ze het niet laten om nog een zak chips en chocoladereep te pakken. Voor extra energie, bedacht Freya als smoes. Ze had gewoon zin om te snacken. Toch legde ze de reep weer terug. Met Ben in haar buurt was het wel gevaarlijk om chocolade te eten en Freya wilde vandaag nog naar het feest gaan in plaats van de dierenarts.
          “Zijn jullie al een stuk wijzer geworden zonder mij?” vroeg Freya met haar hand vol toen ze weer terug naar de tuin liep. Ze legde de spullen op het kleed waarna ze plaats nam. De zon scheen zo hinderlijk fel in haar gezicht. "Ik denk dat ik niet lang blijf, moet nog klaarmaken voor het feest vanavond," meldde Freya zich terwijl ze kort over Ben's kop aaide. Vervolgens pakte ze haar tas - met tegenzin - uit en legde de boeken op het kleed. "Daar gaan we weer."



    Some people are like clouds.
    When they disappair, it's a beautiful day

    Celine Oceana Alexander
    hey cutiepie!

    20 ━ aries ━ outfit ━ with Démira ━ pizza

    Half in coma lag ik op mijn bed. De week was ongelofelijk lang geweest en vandaag had ik maar één uurtje les gehad. Op het achtergrond hoorde ik het nieuwe album van Post Malone mijn oren verwennen. Otherside was absoluut mijn favoriete nummer van dit album, hij stond dan ook al een kwartier op repeat. Zachtjes zong ik mee terwijl ik op mijn telefoon op instagram zat te snuffelen. Bijna liet ik mijn telefoon vallen zodra hij keihard trilde in mijn hand.
    Démiii:
          Kom naar de common room. Ik heb pizza,
    Een enthousiast gilletje verliet mijn lippen en ik sprong meteen op uit mijn bed. Met een gigantische glimlach rende ik de kamer uit, de trap af en sprong ik bij Démi op de bank.
          'PIZZAAAAAA!' riep ik opgewekt in haar oor. Een gigantische glimlach stond op mijn gezicht en met twinkelende oogjes keek ik Démi aan. Mijn ogen gingen de woonkamer rond, maar ik zag nog nergens pizza.
          'Heb je pas net besteld?' vroeg ik met een pruillipje. 'Hoe kun je me dat nou aan doen...' snik ik quasi-verdrietig. Na een paar seconden kon ik al niet meer doen alsof ik verdrietig was, ik was namelijk veel te blij dat ik pizza kreeg. Mijn pruillipje veranderde weer in een glimlach en ik drukte Démi een kus op haar wang.
          'Je bent een schat,' meende ik. Démira was oprecht een ontzettende schat. Ik bedoel maar, wie besteld er nou een pizza voor iemand zonder het eerst te vragen, dat doen alleen mensen die door god zelf op de wereld zijn gezet.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 20:38 ]


    - thank you for existing -

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — alone — Gemini common room — outfit

    Het duurt niet lang voor Fin toch besluit in zijn eentje te gaan eten. Het huis is wederom leeg en de stilte overvalt me een beetje, maar na de pauze van enkele minuten van mijn werk, kan ik me eindelijk weer concentreren. Toch duurt het niet al te lang, want ik krijg een berichtje van Matt binnen en ik grinnik wel geamuseerd.

    To: Matt
    Ik ben nog bezig voor het feest... afleiding is welkom x

    Net wanneer ik mijn telefoon weer weg wil leggen, springt Jax' naam weer in beeld. Hij wil praten. Ja, natuurlijk.

    To: Jax
    Praten of schreeuwen? Behalve als je compleet nuchter bent, wil ik niet praten.

    Ik schud mijn hoofd en verberg mijn gezicht even in mijn handen. Snapt Jax niet dat ik nu andere dingen te doen heb? Daarbij weet ik dat hij vanavond zal drinken, als hij daar nu al niet mee bezig is. Hij heeft een probleem en dat heb ik hem meerdere malen duidelijk proberen te maken, maar hij heeft nooit naar me geluisterd en hij geloofde me niet. We kregen alleen maar slaande ruzie zodra ik het woord 'alcohol' in de mond nam, omdat dat vaak gepaard ging met 'minder' of 'stoppen', en dat werd helemaal niet gewaardeerd. Ik durf best toe te geven dat ik bang voor hem ben. Als hij me toen kon slaan, waarom zou hij dat niet nog een keer doen? Ik waag het er liever niet op. De kans dat hij op een feest nuchter blijft, is net zo groot als de kans dat ik met Prins Harry zal gaan trouwen. Nihil, dus. Jax heeft een drankprobleem, maar wil dit niet toegeven. Als hij dronken is, wordt hij alleen maar agressiever, en ik wil liever niet weer de boksbal zijn.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MERCY ''ASH'' LILITH TWAIN



    ''I can be a lover, a hater, a fighter, a player, but that just ain't my style. I'm nothing but a mystery with a pretty smile.''

    Studenten Ash — Rechtenstudie • 21 jaar (outfit) — Aries Front Yard (Oliver, Lauren and Freya)

    Ash was die dag bezig geweest zich zelf klaar te maken voor haar nieuwe leven, namelijk ''studente''. Nada ze, volgens haar ouders, een ''tussenjaar'' had genomen had ze zich opgegeven voor een studie op een school, waar ze zich gedroeg zoals ze anders had gedaan. Tegen de leraren ingaan, zich misdragen, niet op komen dagen en dergelijke. Ze zou nog één kans kunnen krijgen, maar niet op de gekozen universiteit. Ze hebben haar gewisseld naar Heatherville University in Los Angeles, waar ze zich nu braaf gevestigd heeft. Natuurlijk heeft ze wel een preek gekregen van haar ouders, maar Ash is toch gewoon naar school gegaan? Heel anders dan op de middelbare scholen.
          Ash had die ochtend dus haar lessen misgelopen, want de reis duurde langer dan verwacht. Ze moest ook van Seattle (Washington) naar Los Angeles (Californië) wat meer moeite was dan gedacht. Ze had met haar spullen lopen sjouwen, tot ze zich eindelijk op het schoolterrein bevond. Ze mompelde ook een paar scheldwoorden, omdat dat hoorde bij Studenten Ash. Die was al ontstaan op haar vorige school, maar nu was ze weer teruggekomen. En Ash hoopte dat studenten Ash nog wat langer zou blijven.
          Ze liep langzaam richting haar huis voor het rest van het jaar. Haar koffer wiebelde over het gras richting huize Aries, waar ze dan ook even op een afstandje bleef staan om op adem te komen. Ze bleef even staan om op adem te komen, waarna ze naar het huis liep en naar het groepje in de voortuin keek. ''Hoi,'' zei ze een beetje onwennig. De jongedame had geen idee hoe ze zich in deze situatie moest redden. ''Ik ben nieuw hier, is dit huize Aries?'' Haar hand gleed langs het handvat, het was één van de drie die ze in de auto had zitten. Ze voelde zich nog niet echt op haar gemak met haar koffers, maar het zou haar wel lukken.


    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 14:26 ]


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy• Scorpio's -> Gemini's • With Elsa • outfit


    "Daar heeft hij ook weer een punt. We hebben een reputatie hier. Misschien halloween, thema is zombie disney. Nee maar echt love, vraag het aan Elsa. Met een naam als die van haar... She can't just let it go." Matthew kon een flauwe grijns niet onderdrukken - die woordspeling was ontzettend flauw maar hij zag er de humor wel van in. "Nou, dan zijn jullie bij deze ook niet uitgenodigd, als het niet mannelijk genoeg is," Hij kon het niet laten om met zijn ogen te rollen maar prima - dan gaven ze vast zelf wel een feest en anders kwam hij op de één of andere manier heus wel binnen.
    Verder kwam er niet veel zinnigs van het tweetal. Hij keek eens op toen hij iemand de trap af hoorde rennen en trok zijn wenkbrauwen op toen het Alex was. Hij zuchtte eens en rekte zich uit, waarna hij zijn mobiel nam die weer trilde.
    From Elsa:
    Ik ben nog bezig voor het feest... afleiding is welkom x

    Onwillekeurig begon hij te grijnzen en kwam hij overeind. Hij nam zijn glas met wodka en sloeg het laatste restje achterover, waarna hij op stond. ''See you later, lovebirds.'' zei hij grijnzend tegen de twee, waarna hij naar de keuken liep. Hij nam de fles wodka die hij zojuist open had gemaakt en liep ermee de voordeur uit naar buiten. Hij ging ervan uit dat Elsa in het huis van de Gemini's was - en anders zou hij haar wel een berichtje doen waar ze uit hing.
    Het duurde niet lang voor hij aan kwam bij het huis - gelukkig maar, anders zou de wodka warm worden door de zon. Waarschijnlijk hadden de vrouwen ook wel drank in huis maar hij wilde het er niet op gokken en nam dus voor de zekerheid de wodka mee.
    Zonder kloppen of iets in die richting duwde Matt de deur open en liep hij naar binnen. Hij grijnsde toen hij Elsa inderdaad in de woonkamer aan trof. ''Hey, love'' begroette hij haar met een grijns terwijl hij op haar af liep. Hij boog voorover en drukte een kus op haar voorhoofd, waarna hij de fles omhoog hield. ''Ik heb afleiding meegebracht.'' zei hij met een knipoog - aangezien hij zichzelf ook al een behoorlijke afleiding vond. ''Heb je al gegeten?'' Stiekem hoopte hij van wel - aangezien hij dus al een burrito op had maar hij vond het wel zo aardig om het eerst te vragen.

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Matthew — Gemini common room — outfit

    Het blijft stil in huis en ik krijg ook niks meer terug van Matt. Hij is vast te druk met de andere Scorpio's, en ik hoop maar dat Jax er niet bij is. Ineens vliegt de deur open en ik staar op. Matthew komt met grootse gebaren naar binnen en hij begroet me door een kus op mijn voorhoofd te drukken. Ik lach even en leg mijn pen neer en staar hem aan.
          'Ik heb afleiding meegebracht. Heb je al gegeten?'
          Ik kijk even naar de halflege fles wodka in zijn hand en ik rol kort met mijn ogen, waarna ik mijn hoofd schud. Toch kan ik het niet laten te lachen en ik zet mijn vilten hoed af en leg die op de tafel neer. 'Ik heb nog niet gegeten,' zeg ik hem en ik sta op, waarna ik naar de keuken loop en daar in de kastjes rondsnuffel om te zien of er nog wat te eten is. Ik moet sowieso een goede bodem leggen, maar ik kan niet zeggen dat ik nu al zin heb om veel te drinken. Wij leiden het feest en ik wil dat alles goed verloopt. Ik draai me om naar de woonkamer, waar Matt nog altijd zit. 'Zorg jij er vanavond voor dat onze geliefde Scorpio's geen drugs mee naar binnen smokkelen? Als ze erachter komen, zijn we de lul,' merk ik wel op en ik leun tegen de deurpost van de deur die de keuken en woonkamer scheidt. Alcohol vinden ze in de club geen probleem, maar ze hebben een zero-tolerance-beleid als het op drugs aankomt, of het nou hard- of softdrugs zijn. Ik schud mijn haren uit en draai me vervolgens weer om, waarna ik een bagel pak en deze met een dikke laag cream cheese besmeer.
          Niet veel later loop ik terug de woonkamer in en zak ik op dezelfde stoel neer, waarna ik mijn benen optrek en weer naar de jongen kijk die naast me zit. Dan pruil ik naar hem, hoewel mijn ogen glinsteren van plezier. 'En je bent nog niet eens legaal... zo schattig en jong.'

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ⋆      Skylar Amanda Cartwright      ⋆

    "Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"

    Met een grijns dumpte ik mijn hoed op Jax zijn hoofd. “Sexy,” merkte ik droogjes op terwijl ik mijn vingers door mijn haren liet gaan. Sommige irritante plukken stonden namelijk rechtovereind of bleven plakken aan mijn wimpers.
          Loom leunde Jax naar achteren en door deze gewichtsverschuiving werd ik zijn kant opgeworpen. Ik moest mijn hand stevig op zijn borst planten om te voorkomen dat onze hoofden tegen elkaar aankwamen. Ik had al een ei-hoofd, ik hoefde er geen bult ter grote van een ei bij. Zonder al te veel moeite kwam ik weer overeind te zitten.
          “Moet ik deze vanavond ophouden, ja? Kan ik jou dan eindelijk versieren? Volgens mij ben jij de enige die niet voor mijn charmes valt, Sky.” Heel subtiel sloeg hij zijn armen om mijn middel en trok me nog dichter tegen hem aan. “Houwe zo,” mompelde ik. Ik fronste zodra ik voelde dat zijn lippen contact maakte met mijn schouder. “En, bedankt. Nu moet ik ook nog mijn schouder ontsmetten voordat we gaan.” Het sarcasme droop er letterlijk vanaf.
          “Grapje, schat. Ik wil je niet bederven met mijn aanwezigheid.” Ik schoot in de lach en draaide mijn bovenlichaam half om zodat ik hem recht aan kon kijken. “Daar is het volgens mij al een beetje te laat voor, niet?” zei ik zo serieus mogelijk. “Trouwens, als ik op de motor zit, lijkt het me verstandiger om een broek te dragen. Ik heb namelijk geen zedige onderbroeken om onder mijn jurk te dragen voor als deze opwaait. Straks bezorg ik oude mannen nog een hartaanval.”


    Skye ⋆ 21 ⋆ w. Jax ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ tired AF ⋆ @ Aries Common Room


    I have seen my own sun darkened

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy • Gemini's • With Elsa • outfit

    Zodra hij binnen was gekomen en haar begroet had, had ze gelachen - al had ze ook wat verrast geleken maar dat kon ook aan hem liggen. Nouja, hij had natuurlijk ook niet laten weten dat hij eraan kwam. Haar blik viel op de fles wodka en ze rolde met haar ogen - al begon ze toch te lachen. Haar hoed zette ze af en hij liet zich zakken op de stoel naast haar. 'Ik heb nog niet gegeten,' Hij keek haar na toen ze naar de keuken liep en hij zuchtte eens terwijl hij zich uitrekte. De fles wodka zette hij voor nu op de tafel voor zijn neus, waarna hij zijn blik weer op de keuken richtte - althans, in hoeverre hij iets kon zien van de keuken vanuit zijn positie.
    'Zorg jij er vanavond voor dat onze geliefde Scorpio's geen drugs mee naar binnen smokkelen? Als ze erachter komen, zijn we de lul,' Hij trok zijn wenkbrauwen op toen Elsa met de vraag in de deuropening verscheen en hij haalde zijn schouders eens op.
    ''Is het niet de taak van Sav om dat te regelen?'' vroeg hij met een grijns. ''Nore droeg ons net ook al op dat we ons moeten gedragen..'' Dat er niks aan was op deze manier hield hij maar voor zich - hij dacht namelijk niet dat Elsa een dergelijke opmerking zou waarderen en als het even zou kunnen dan wilde hij haar nog steeds in zijn bed. Ze was intussen weer uit de deuropening verdwenen en hij nam haar hoed in zijn handen, waar hij wat mee 'speelde'. Hij moest gewoon iets om handen hebben en om nu meteen die halve fles wodka leeg te zuipen - tja. Dat maakte waarschijnlijk ook niet bepaald een goede indruk.. plus, hij zei wel eens dingen waar hij later spijt van had als hij alcohol op had. Of eigenlijk gebeurde dat áltijd.
    Ze kwam terug met een bagel in haar handen en hij trok zijn wenkbrauwen even op toen hij naar het geval in haar handen keek. Het was maar goed dat hij net en burrito op had, hij was niet zo dol op bagels en de geur alleen al..
    Matthew richtte zijn blik op haar toen ze haar benen op trok en naar hem keek - haar lip pruilend maar een glinstering in haar ogen. 'En je bent nog niet eens legaal... zo schattig en jong.' Hij rolde eens met zijn ogen en legde de hoed weer op tafel. ''Ik? Schattig? Droom verder.'' mompelde hij. Dachten meiden nu echt dat hij het leuk vond te horen dat hij 'schattig' was? Hij wilde eerder horen dat ze hem in hun bed wilden - niet dat hij schattig was.
    ''Pas nou maar op met wat je zegt, anders moet ik nog bewijzen dat ik niet schattig ben.'' En met die woorden kwam er een jongensachtige grijns tevoorschijn op zijn gezicht. Daar had hij heus wel plannen voor - alleen wist hij niet of Elsa die wel kon waarderen. ''En ik was niet van plan om naar de scorpio's terug te gaan voor het feest - of je moet me weg willen hebben..'' En met die laatste woorden was híj diegene die een pruillip trok, als ze hem dan toch al schattig vond dan had hij immers niets te verliezen.

    SALVADOR 'SALVA' ANDRÉS CASTILLO
    23 | Psychology student | With Nore & Matt | Scorpio leader



    "Nou, dan zijn jullie bij deze ook niet uitgenodigd, als het niet mannelijk genoeg is," mompelt Nore die zich vervolgens op haar eten richt. Langzaam draai ik mijn gezicht haar kant op om haar even aan te kijken, voor ik mijn ogen rol en weer met vernauwde ogen voor me uit kijk. Alsof zo'n feest echt speciaal was, genoeg andere dingen om een leuke avond te hebben hoor. Ik kijk even op als Alex de trap afstormt maar voor ik iets kan zeggen is hij al weg. Het duurt echter ook niet lang voor Matt opstaat. ''See you later, lovebirds.'' ik kijk hem even na en zucht. 'Later.' mompel ik.
    Ik eet mijn burrito op en neem dan een grote slok van mijn whiskey, voor ik me weer wat naar mijn vriendin keer. Ik hou mijn hoofd wat schuin en leun dan wat naar haar toe. 'Je weet toch dat het niks persoonlijks is love,' zeg ik en mijn adem strijk kort over haar nek, voor ik mijn lippen zachtjes tegen de huid duw. 'No need for attitude.' mompel ik. Ik pak langzaam de burrito bowl uit haar handen en plaats hem op tafel, waarna ik mijn handen op haar middel plaats. 'Of vind jij van wel, darling?' ik druk nog een paar kussen in haar nek. Dan til ik haar met gemak op mijn schoot en laat mijn handen afdwalen naar haar heupen.
    Ik leun wat naar achter en laat mijn blik langzaam over haar heen gaan. Dan glimlach ik en laat mijn duim zachtjes rondjes draaien over haar heup. 'Je bent echt prachtig, wist je dat?' mompel ik en neem zachtjes haar hand vast om er een kus op te drukken. 'I feel very lucky.'


    El Diablo.

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Aries, Skylars room • & Skylar


          'Houden zo — en bedankt, nu moet ik ook nog mijn schouder ontsmetten voordat we gaan. Daar is het volgens mij al een beetje te laat voor, niet? Trouwens, als ik op de motor zit lijkt het me verstandiger om een broek te dragen. Ik heb namelijk geen zedige onderbroeken om onder mijn jurkje te dragen voor als deze opwaait en straks bezorg ik oude mannen nog een hartaanval.'
          Jax kan het opnieuw niet laten om uitgebreid met zijn kijkers rond te draaien. Schijnbaar heeft hij die neiging vaker bij Skylar. Alhoewel hij dat kan waarderen, aangezien het hem alsmaar meer aan Mackenzie laat denken.
          'Volgens mij overdrijf je, Sky. Niet over je onzedige onderbroeken, natuurlijk. Gelukkig heb ik voldoende ervaring met meisjes op de motor om ervoor te zorgen dat niemand ook maar één blik ziet van je ondergoed. Kom op, laten we wat uitkiezen. En dan gaan we naar de Pizza Hut.'
          Jax gaat gemakkelijk staan vanuit zijn zittende positie, zijn telefoon oppakkend en Skylar nog steeds in zijn armen. Grijnzend werpt hij haar over zijn schouder en laat zijn vrije hand één keer op haar billen neerkomen wat een zachte pets geeft. Alhoewel Skylar hardop, luid aan het protesteren is, vliegt hij snel de trap op — vreemde blikken negerend.

          •••

          Jax laat zijn kijkers langzaam heen en weer glijden over Skylars lichaam — ditmaal gehuld in een wit met zwart gestreept jurkje.
          'Nee — probeer deze eens.'
          Skylar rolt even met haar kijkers, maar gaat dan toch aan de slag met de jurkjes waardoor Jax' gedachten even leeg geraken door de aanblik van haar in lingerie gecombineerd met hoge kousen. Damn, wat een lijf — wat een verdomd lekker lijf. Kuchend weet Skylar hem duidelijk te maken dat hij ongegeneerd ligt te staren, waardoor hij snel wat berichten schrijft op zijn telefoon.

          > Elsa
          Volgens mij weten we beiden dat ik nooit nuchter ben.

          'En?'
          Jax kijkt omhoog richting Skylar, waarbij zijn mond daadwerkelijk open glijdt. Skylar heeft een grijs jurkje aan — donkerder rondom haar borsten door haar BH. Jax kan niets anders doen dan knikken.
          'Godver, Sky. . .'
          Skylar rolt opnieuw met haar kijkers, maar Jax ziet eveneens de twinkeling waardoor hij weet dat zijn complimenten haar goed doen.
          'Hé, weet je wat daar goed bij zou staan. . .'
          Jax komt overeind en sjort zijn lederen jasje van zijn schouders naar beneden, waarna hij het richting Skylar gooit. Jax geeft het nooit ofte nimmer zomaar af, maar Skylar is een grote uitzondering op vrijwel alles.
          'Ik moet de mannen van je afslaan, vanavond.'




    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || matt and sal || scorpio livingroom || outfit minus the jewelry and clutch + a heavy af backpack

    Nadat Alex de deur uit is gegaan, gaat Matthew ook al snel weg, waarschijnlijk omdat de situatie niet entertainment genoeg meer was. "See you later, lovebirds."
          De stilte die achterblijft is erg ongemakkelijk, maar ik blijf stilletjes verder eten, omdat ik nog steeds weinig behoefte heb om iets te zeggen. Ik sta op het punt om te zeggen dat ik er zo maar vandoor ga, met als excuus dat ik nog moet douchen en andere kleding moet aantrekken, als Sal de stilte al doorbreekt.
          "Je weet toch dat het niks persoonlijks is love." Hij drukt opnieuw zijn lippen in mijn nek, ondanks dat ik zonet heb gezegd dat ik dit niet fijn vind in het openbaar. Er mogen dan wel geen andere bij zijn, die kunnen alsnog zomaar binnen komen. "No need for attitude." Hij pakt het eten uit mijn handen en zet het op tafel, waarna ik me binnen enkele seconden op zijn schoot zit. "Of vind jij van wel, darling?" Zijn handen dwalen af naar mijn heupen en ik onderdruk de neiging om zijn handen weg te duwen. "Je bent echt prachtig, wist je dat? I feel very lucky." Hij pakt mijn hand vast en drukt er een kus op.
          Ik denk terug aan de laatste keer dat ik Ethan zag, toen hij boos werd en zei dat Sal me enkel leuk vindt omdat ik er goed uit zie, en verder om niks. Ik glimlach dan ook slechts lichtelijk bij zijn compliment. "Oh, dankje Sally," mompel ik, waarna ik me tegen zijn borstkas nestel. "En ik heb geen attitude, jullie hebben gewoon geen smaak." Ik zucht zachtjes en trek me weer terug van zijn borstkas. "Ik moet wel zo gaan, ik wil nog even douchen voor het feest."




    crappy post sorry


    To the stars who listen — and the dreams that are answered