|
"Dat lijkt me een goed plan, dan ben ik wel Aurora," zegt Alex spottend, waarop de glimlach van mijn gezicht glijdt. "Kan ik slapen tijdens het feest." Zijn burrito is inmiddels op, en hij verlaat haast gelijk de woonkamer. "Bedankt voor het Mexicaanse voedsel lieverd."
Ik mompel nog dat het geen probleem is, maar ik betwijfel of hij het gehoord heeft, want hij is haast gelijk verdwenen. Salva's grip om mijn schouder wordt in elk geval losser, waardoor ik gelijk wat meer bewegingsruimte heb.
"Waarom doen jullie dat niet?" reageert Matthew dan, nog op mijn opmerking over het Disney feest. "Lijkt me meer een thema voor de meiden.''
Sal lacht er op. "Daar heeft hij ook weer een punt. We hebben een reputatie hier. Misschien halloween, thema is zombie disney. Nee maar echt love, vraag het aan Elsa. Met een naam als die van haar... She can't just let it go."
"Nou, dan zijn jullie bij deze ook niet uitgenodigd, als het niet mannelijk genoeg is," mompel ik. Ik snap niet zo goed wat het grote probleem is, veel meisjes vinden Disney juist leuk, dus je zou denken dat jongens dan juist wel zo'n feest zouden willen geven om te zorgen dat er veel meisjes komen. Veel zin om ook nog maar iets te zeggen heb ik niet, gezien Sal op al mijn opmerkingen tot nu toe reageerde alsof ik alleen maar domme dingen kan zeggen. Ik ben dol op hem, maar op dit soort momenten weet ik het niet zo goed. Hij is veel liever wanneer we enkel met z'n tweeën zijn. Veel zin in het feest vanavond heb ik ook niet meer. Misschien dat ik beter gewoon met Elsa kan gaan. Ik zit dan ook maar stilletjes op de bank, terwijl ik iets bij Sal vandaan schuif, en de rest van mijn burritobowl op eet. Ik heb niet zo'n honger meer, maar zo heb ik tenminste een excuus om niet te praten. Voor even bedenk ik me nog om langs Alex te gaan, omdat ik me toch lichtelijk zorgen om hem maak, maar voordat ik ook maar een poging kan doen om naar hem toe te gaan, zie ik hem al de trap afstormen. Dat is dus ook geen optie meer.
To: Jax
Noh :c
To: Alex
Sorry van alles van daarnet. U okay? Ik wilde nog naar je toekomen maar je was zo snel alweer weg...
crappy post sorry
|