• http://www.youtube.com/watch?v=eoFRamgGugE&NR=1
    oké pas na dit filmpje weet k dat slangen tanden hebben ><


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Das kinda stupid, iedereen weet dat slangen tanden hebben. Hoe spuiten ze anders gif in je?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Das kinda stupid, iedereen weet dat slangen tanden hebben. Hoe spuiten ze anders gif in je?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Assassin schreef:
    Das kinda stupid, iedereen weet dat slangen tanden hebben. Hoe spuiten ze anders gif in je?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    LOLOL, wist je niet dat slangen tanden hadden? D: Heb je nooit Crocodile Hunter of zo'n programma's gekeken? -Animal Planet-


    I live for the applause, you will die for it.

    Assassin schreef:
    Das kinda stupid, iedereen weet dat slangen tanden hebben. Hoe spuiten ze anders gif in je?


    I solemny swear i am up to no good

    ik weet niet of het aan mij ligt maar in de helft van de youtube filmpjes is het die muziek O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Joker schreef:
    LOLOL, wist je niet dat slangen tanden hadden? D: Heb je nooit Crocodile Hunter of zo'n programma's gekeken? -Animal Planet-


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    iel dat beest is echt lelijk, groot en best wel eng

    Slangetjes ^^

    Ik had er een, maar die is onsnapt en weggelipt :'D, en natuurlijk hebben ze tanden, ze bijten hun prooi, vullen die hun lichaam met gif en slikken ze dan in ^^


    The only thing that's worse than one is none.

    iSeeNoFuture schreef:
    Slangetjes ^^

    Ik had er een, maar die is onsnapt en weggelipt :'D, en natuurlijk hebben ze tanden, ze bijten hun prooi, vullen die hun lichaam met gif en slikken ze dan in ^^
    Of wurgen C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Heeft die slang niet een beetje veel tanden?
    De slang op mijn bureaublad heeft er maar twee.. *confused*


    Let the Night embrace you