Oliver Sebastian Campbell
23 || Veterinary Science || Aries Leader || The Club || Seriously Memphis? Couldn't you wait for another hour? Ow well, you'll do just fine as well || Memphis || Outfit
Ik was net op het punt gekomen om de jongen te vragen of we iets meer privacy op zouden gaan zoeken, toen ik plots een wel heel bekende stem hoorde. Verdomme, waarom kon hij niet even wachten? Het was niet of ik hem af ging wijzen, maar waarom mocht ik niet even het speeltje zijn van iemand anders? Het was niet of hij niet genoeg te kiezen had. Er waren hier genoeg jongens en meiden die hem de avond van zijn leven wilden bezorgen. Ik trok mijn lippen met tegenzin terug van mijn voor mij nog naamloze hunk en keek met vuur in mijn ogen naar Memphis. "Serieus Kowalski? Zie je niet dat we bezig zijn?" beet ik hem kort toe, maar ik kon de blik in zijn ogen ook niet negeren. Die blik verzekerde me van een hele goede avond en het feit dat ik morgen moeite zou hebben om te lopen. De jongen bij wie ik op schoot was werd toch een beetje ongemakkelijk van Memphis' aanwezigheid. De jongen was dus duidelijk een Libra. Een Scorpio zou toch wel anders op hem hebben gereageerd, en ik kende iedereen uit Aries. Ik schonk Memphis een kort knikje, voor ik mijn rug nog even naar hem toekeerde om de zaken met mijn knappe Libra hunk af te handelen. Ik drukte hem nog een kus in zijn nek, die ik al snel veranderde in een goed geplaatste zuigzoen, waarna ik hem met een stem vol lust in zijn oor fluisterde: "Scorpio's hebben nooit geduld, maar jij hopelijk wel. Ik zie je hopelijk snel weer, dan kan ik je laten zien hoe een cowboy dingen aanpakt, en tot die tijd kan je altijd langskomen bij Aries."
Ik drukte nog een korte kus op zijn lippen, voor ik van zijn schoot stapte, Memphis bij zijn shirt pakte, en meetrok richting de herentoiletten. Daar waren nog een aantal lege zitplekken naast een muur. Ik pinde hem vast tegen die muur, maar zeker niet zo stevig als je eigenlijk met een jongen als hij moest doen om hem de macht uit handen te nemen. "Had je niet een uurtje kunnen wachten, Kowalski? Je verrassing kan beter iets spectaculairs zijn, want we weten allebei dat een scharrel blokkeren niet okay is." Eigenlijk hoefde ik weinig uitleg en was ik hem gewoon een beetje aan het opnaaien om zeker te zijn dat de avond zo zou lopen als ik hoopte. We bleven jonge heren en om eerlijk te zijn maakte dat beetje extra testosteron in zijn aderen dit spel allemaal net een stukje leuker. Ik was geen dominante jongen, zeker niet in deze setting, maar Memphis was dat zeker wel, en dat was precies waar ik op rekende, al leken mijn acties dat op dit moment tegen te spreken. Hij had ondanks alles nogsteeds eigenlijk alle macht in handen, het enige wat ik deed was wat olie op het vuur van zijn dominantie gooien. Dit was ook duidelijk te zien in mijn ogen, waar niets anders dan lust in te zien viel met een lichte zweem van jongensachtige brutaliteit.
|
I'm a small town gay from the South. I know no fear.
|
[ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 23:42 ]
Bowties were never Cooler