• WAROFHOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oliver Sebastian Campbell
    23 || Veterinary Science || Aries Leader || The Club || I don't know who you are, but you're hot and I really need to get laid || Not Alone || Outfit


    We waren best een eind gekomen met de bijles, nadat ik het nieuwe meisje het huis en haar kamer had laten zien. Ze had geluk dat we nog een paar plekjes hadden, want Aries was een van de volste huizen. Ik had haar alleen gelaten om uit te pakken en zelf nog wat rond te scharrelen, zodat ik de bijles af kon maken. Freya en Lauren hadden nog best veel vragen en ik hoopte maar dat ik ze genoeg had kunnen helpen dat ze zelf verder konden met hun leerstof.
    Na een tijdje waren we toch maar gestopt om ons klaar te maken, en dat had z'n vruchten afgeworpen, in elk geval voor mij. Ik had nog niet eens dat gratis rondje shotjes gehad die Lauren me had beloofd, of mijn oog viel al op een hunk niet veel verderop aan de bar. Het maakte me op dit soort avonden niets uit uit welk huis hij kwam, zeker niet omdat ik al net iets te lang voor mijn zinnen droog stond. Hij had gelukkig al wel genoeg drank op om zich ook geen zorgen meer te maken over wie er nu weer met hem stond te flirten. Erg lang hoefde ik dan ook niet mijn best te doen, voor hij me meetrok naar een wat donkerder hoekje. Hij plofte op de bank neer die er stond en ik liet me gewoon bovenop zijn schoot trekken. Het zag er misschien vreemd uit, maar ik hield wel van een man die de leiding nam. Ik drukte mijn lippen op die van hem en sloeg mijn armen stevig om zijn nek. Ik had niet eens een idee wat zijn naam was, maar zijn krullen voelden goed aan mijn vingers en hij was goed in zoenen. Ik probeerde toch wel wat naarmate het zoenen verder ging. Zo een hand onder zijn shirt, en ik voelde zijn hand naar mijn kont schuiven. Zou het dan zo makkelijk zijn om iemand mee te krijgen? Was dit wat heteros normaal altijd meemaakten? Het maakte me ook allemaal niet uit. Ik had een knap stuk man in mijn armen en hopelijk zou hij pas weggaan als we beiden aan onze trekken waren gekomen. En als iemand nu kwam storen, draaide ik die persoonlijk z'n nek om.


    I'm a small town gay from the South. I know no fear.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 22:46 ]


    Bowties were never Cooler

    SALVADOR 'SALVA' ANDRÉS CASTILLO
    23 | Psychology student | With Skylar | Scorpio leader



    Iets aan Nore ergerde me vandaag, maar ik liet er niet al te veel van merken. Ze deed moeilijk. Ik stond toch weer op tijd voor haar deur, wat ook deels kwam omdat ik niet wou hebben dat een of andere wijsneus haar naar het feest bracht. Ik vertrouw Nore wel redelijk op dat vlak, maar die gasten voelen zich nog iets te zelfverzekerd. Zo gezegd zo gedaan, en zo komen we aan bij de afgehuurde club. We lopen gelijk door naar de bar waar ik mijn gebruikelijke whiskey bestel om mee te beginnen. Ik kijk even Nore na en vernauw mijn ogen wat als ik haar bij Daniel zie, maar richt me dan toch weer op mijn drankje. Het was het begin van de avond en ik had nog niet al te veel zin in drama. Dat kwam later wel.
    Ik zucht en sla dan in een keer mijn whiskey achterover. Ik zoek net weer de barvrouw op als iemand anders mijn aandacht trekt. Skylar. Nonchalant stak ze haar vinger in de lucht en ik knik haar even toe, waarna ik mezelf lichtjes van de bar waar ik tot nu toe op leunde weg duw. Ik loop langzaam naar haar toe en haal mijn wenkbrauw geamuseerd op bij het zien van haar ietwat blauwgekleurde lippen. “Kleine tip, de blauw shotjes zou ik laten staan. De bluetooth van je telefoon is echt wel voldoende.” Ik lach en schud mijn hoofd. 'Dat verklaart veel, ik dacht dat je het gewoon extreem koud had.' grijns ik plagend en laat mijn blik over haar gaan. 'Looking good tonight, Cartwright.' ik leg kort een hand op haar arm en draai me dan naar de bar. Hier bestel ik wederom een whiskey voor mezelf en kijk kort naar Sky, voor ik ook een cocktail voor haar bestel. 'Ik zorg er wel voor dat je geen blauwe dingen meer binnen krijgt.' zeg ik wederom op een plagende toon en schuif dan een rood-roze cocktail naar haar. Ik knipoog speels en neem dan een grote slok van mijn whiskey.


    El Diablo.

    MEMPHISKEATONKOWALSKI


    21 • Scorpio • Fysiotherapie • With Oliver

    Memphis was het type dat tien minuten in slaap viel en vervolgens zijn kater alweer helemaal kwijt was. Hij kon daarbij van geluk spreken, anders kon hij die levensstijl nooit lang volhouden. Nu kon hij makkelijk de ene avond zich helemaal lam drinken (met alle gevolgen van dien) en de volgende dag kon hij redelijk fris en fruitig verschijnen op het nieuwe feestje. Hij had zich snel opgefrist, nieuwe kleding aangetrokken en hij was helemaal klaar voor een nieuwe avond.
          Eenmaal aangekomen op het feest greep Memphis meteen naar de shotjes. Hij sloeg er snel enkele achterover en waagde zich toen tussen de dansende studenten. Hier en daar werd hij aangesproken door een meisje, waarschijnlijk had hij met de helft het bed al gedeeld, maar hij liet zich niet zomaar strikken. De ene avond voelde hij meer voor een vrouw, de ander meer voor een man - en dit was zeker een avond voor de laatste doelgroep. Het was algemeen bekend dat Memphis seks had met alles wat los- en vastzat en deze avond zou zeker geen uitzondering worden.
          In de verte zag hij Oliver zich vermaken met een jongen. Memphis grijnsde breed. 'Dat gaat niet gebeuren, Ollie,' zei hij zacht tegen zichzelf met een verdacht duivelse ondertoon. Hij wandelde nonchalant richting het hoekje waar de jongen zijn prooi mee naar toe had genomen. Van een afstandje bleef Memphis kort toekijken en hij kon het niet laten om te lachen. Hij wist beter waar Oliver behoefte aan had en dat droeg toevallig de naam Memphis Keaton Kowalski. Memphis plofte naast het zoenende stel neer. 'Dit breekt mijn hart, Ollie,' sprak hij melodramatisch, maar vooralsnog met zijn bekende, lustige grijns op zijn gezicht. 'Mag ik Ollie even stelen van je, wat je naam ook is?' zei Memphis uitdagend terwijl hij zijn ogen gericht hield op Oliver. 'Hij heeft nog wat van me tegoed.'

    I'M AS SINGLE AS A DOLLAR AND I'M NOT LOOKING FOR CHANGE


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Daniël Jace Swanson
    we live in a strange world


    You look stunning in a million ways,
    I wouldn't know how to explain


    22 — astronomy degree — dork — at the club with Eleanore — outfit

    Prutsend probeerde ik de knoopjes van mijn overhemd dicht te krijgen. Wat een rotwerk was dat toch altijd. Zodra alle knoopjes eindelijk dicht zaten, zag ik dat hij scheef zat... ik had hem verkeerd geknoopt.
          'Heb ik weer,' mompel ik in mezelf. Na ongeveer vijf minuten zat mijn overhemd eindelijk goed en netjes in de pantalon. Met een zucht ging ik op het bed zitten en trok ik mijn witte Stan Smith Adidas schoenen aan. Normaal droeg ik liever nette schoenen, maar die zijn te duur om te dragen naar een feest. Twijfelend keek ik naar mezelf in de spiegel, maar besloot toch maar gewoon zo de deur uit te gaan. Als laatst spoot ik wat deodorant op en deed ik wat wax in mijn haren. Op naar de club, waar ik verdorie twintig euro voor neer heb moeten leggen. Ik houd niet eens van feestjes.
          Na een paar minuutjes te hebben gefietst, kwam ik aan bij de club. Er klonk luide muziek en opzich was het nog niet eens slechte muziek. Klunzig kreeg ik eindelijk mijn fiets op slot, na een andere fiets om te hebben laten vallen. Natuurlijk zette ik die wel weer recht op hé, ik met m'n goede gedrag. Een zucht verliet mijn lippen net voor ik de club binnen stapte. Bij de deur gaf ik mijn uitnodiging, waarna ik naar binnen liep. Meteen liep ik naar de bar, ik had echt dorst.
          'Een bitter lemon alstublieft,' vroeg ik netjes aan de bardame, die me nog net niet begon uit te lachen. 'Oké, een gin tonic dan.' Veranderde ik van gedachten, waardoor ze me een knipoog schonk en een gin tonic voor me maakte. Met een glimlach gaf ze me het drankje.
          'Hey, Daniël!' hoor ik een zoete stem achter me zeggen, waardoor ik me verward omdraai. Oh god, Eleanore. Ze stapte op me af en gaf me een knuffel, die ik voor zo ver het lukte accepteerde.
          'Eleanore, wat een eer!' glimlach ik naar de dame. Ze is echt prachtig, maar als Salvador dit zou zien, dan eindigt mijn Gin Tonic in mijn broek.
          'Alles goed? Ik heb je al een tijdje niet gezien. — Wil je zo mee dansen?' Vroeg ze spontaan waardoor ik haar verward aan keek.
          'Het gaat goed hoor!' glimach ik naar haar. 'maar ik ben niet zo goed in dansen ,' mijn wangen werden rood en ik keek de danszaal even rond. Er waren nog niet heel veel mensen, maar te veel om mezelf voor schut te zetten.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 12:08 ]


    - thank you for existing -

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Yeah, I'm a dick
    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ Lauren's room ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    Lauren had zichzelf in het zwarte jurkje gewurmd en ze zag er prachtig uit. Ze zeurde nog over het feit dat ik iets met zwart had, maar zwart was gewoon een mooie en sterke kleur, ondanks het feit dat het geen kleur is.
          'Het zal vast wel goed gekeurd zijn want het is zwart.' Hoorde ik Lauren plagen. Met een zoete grijns en grote ogen bekeek ik haar, het was absoluut goedgekeurd.
          'Je bent prachtig Lauren, zoals altijd.' Kwam er dan ook iets zachter uit mijn mond dan verwacht. Ik was nooit lief, echt niet, maar Lauren deed iets met me. Ze huppelde haar kamer rond en deed wat sieraden om. Ook deed ze zwarte hakken aan en spoot ze nog wat parfum in haar hals. Met een glimlach volgde ik haar bewegingen. De parfum drong binnen en het rook absoluut heerlijk, zoet, verleidelijk en vrouwelijk. Als laatst pakte ze haar tasje en trok ze me uit mijn dagdroom door me aan mijn arm mee te sleuren naar de gang.
          'Kom, anders zijn we al helemaal laat.' Hoorde ik haar zeggen. Lachend liet ik mezelf mee sleuren, de trap af en de deur uit. Zodra we buiten het huis stonden tilde ik Lauren op.
          'Wil je niet gewoon mee naar huis?' grinnik ik. Aangeschoten ik was zo anders dan de nuchtere ik. Ik was al handtastelijk en flirterig, maar drank maakte het veel erger. Ik zette Lauren maar weer neer en nam haar hand in de mijne.
          'Laten we maar snel naar de club gaan, voor ik je ontvoer.' Grap ik vervolgd door een knipoog. De club kwam in zicht en ik deed mijn arm om Lauren heen terwijl we naar binnen liepen. Bij de bar zag ik al wat bekenden staan, dus ik had geen zin om me daar bij te voegen.
          'Even dansen om er in te komen?' grijns ik breed.


    - thank you for existing -

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy• Party • With Elsa • outfit

    Aangezien Matthew niet echt de behoefte had gehad om weer terug naar huis te gaan - was hij de hele dag blijven hangen bij Elsa. Ze was zich tussendoor om gaan kleden en hij was braaf in de woonkamer blijven wachten - waarna hij haar goedkeurend had bekeken toen ze terug kwam maar god, had ze nu echt zo nodig geen beha aan moeten doen? En dan moest hij zijn handen thuis zien te houden.. ze had al meerdere malen bij hem op de rem getrapt en hij snapte nog steeds niet waarom, sinds hij nooit echt een duidelijke reden had gehad.

    Het feest was begonnen en langzaamaan druppelden de andere studenten binnen. Het was grappig om te zien hoe Elsa een poging deed om mensen aan te sporen om te gaan dansen - ze wilde echt alles perfect hebben schijnbaar. Inmiddels stond hij naast Elsa en hij merkte wel dat ze af en toe naar hem keek - maar voor nu ging hij er niet op in. Ze had daarstraks ook niet erg positief op zijn uitdagende opmerking gereageerd.. dus hield hij die uitdagerij nu ook maar voor zich. Hij trok echter zijn wenkbrauwen op en keek om naar haar toen ze haar drankje achterover had geslagen, grijnzend naar hem keek en daarna wegliep. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen hij zag dat ze naar de dansvloer ging. Oh help. Ze wilde dansen? Nu kon Matthew opzich wel dansen zonder zichzelf voor schut te zetten - maar hij had toch liever eerst wat meer drankjes op. Met een zucht keek hij naar Elsa. Hij kon haar ook moeilijk alleen laten.. althans, er waren genoeg mensen hier die ze kende maar het liefste bracht hij haar ook weer thuis vanavond - en hopelijk kwam daar dan meer bij kijken.
    Hij sloeg zijn drankje achterover en zette het lege glas op de bar, waarna hij dan toch maar tussen de mensen door naar Elsa toe liep. Hij liep naar haar toe van achteren en hij kon het niet laten om zijn handen op haar heupen te leggen toen hij bij haar was. Zijn mond plaatste hij naast haar oor.
    ''Vooruit, omdat jij het bent.'' mompelde hij in haar oor - zacht genoeg zodat alleen zij het kon horen. Hij liet vervolgens haar heupen weer los en hij nam haar ene hand, waarna hij haar een rondje liet draaien en hij grijnzend op haar neer keek.

    Lauren Aurelia Conley


    Medicine • Gemini • Party • With Alex • outfit

    De brunette had gelijk - aan de blik van Alex te zien was haar outfit goedgekeurd en hij maakte dan ook nog eens de opmerking dat ze prachtig was - zoals altijd. De toon die erbij zat zorgde ervoor dat ze geen idee had hoe ze moest reageren, aangezien het niet klonk alsof het een plagerij was - en dus had ze dat ook niet gedaan. Het was ontzettend lief dat hij het had gezegd en de manier waarop, maar.. tja. Ze was zich dan ook verder gaan aankleden zodat ze snel naar het feest konden gaan.
          ''Wil je niet gewoon mee naar huis?'' vroeg Alex grinnikend zodra ze buiten stonden en hij haar op had getild. Ze begon zachtjes te lachen en schudde haar hoofd eens. ''Dat kan ik niet maken, ik moet gaan. Plus ik heb wel zin om te dansen en wat drankjes gaan er ook wel in.'' Het was overduidelijk dat Alex op zijn minst aangeschoten was - en ze gokte dat hij ook nog redelijk stoned was. Ach, zo was hij tenminste gezellig en ze hoopte maar dat dat zo zou blijven.
          ''Laten we maar snel naar de club gaan, voor ik je ontvoer.'' zei hij grappend met een knipoog nadat hij haar neer had gezet en haar hand had gepakt. Ze kon een glimlach niet onderdrukken terwijl ze mee liep met hem. Misschien moest ze hem altijd maar wat alcohol voeren als hij in een slechte bui was.
          Eenmaal aangekomen bij de club had Alex zijn arm om haar schouders heen geslagen - iets wat makkelijk ging aangezien ze kleiner was dan hem, zelfs met hakken aan. Toch had ze daar absoluut geen problemen mee.Door haar lengte in combinatie met hakken was ze soms nog wel eens langer dan andere jongens - en dus was ze alleen maar blij dat Alex zo lang was.
          ''Even dansen om er in te komen?'' vroeg hij zodra ze binnen stonden en ze keek eens op naar hem met een pruillip. ''Ik had wel zin in wat shotjes.'' antwoordde ze terwijl haar blik naar de bar gleed. Er stonden meerdere bekenden en ze wist niet zo goed of Alex gewoon zin had om te dansen of dat hij geen zin had in de mensen aan de bar. Ze keek dan ook om naar hem met opgetrokken wenkbrauwen en een glimlach.
          ''Ik wist trouwens niet dat jij kon dansen?'' kwam er vervolgens met een onschuldige glimlach over haar lippen. Ze kon zich niet herinneren dat ze hem ooit had zien dansen - al kon dat ook komen doordat ze er een handje van had om zoveel te drinken dat ze niet meer wist wat er was gebeurd die avond.

    ⋆      Skylar Amanda Cartwright      ⋆

    "I actually gave a shit earlier. You missed it."

          Zodra ik doorkreeg dat Salvador nu ook mij aankeek, stak ik nonchalant mijn wijsvinger in de lucht. Hij knikte me toe en zette zichzelf af van de bar om mijn kant op te komen gelopen. De manier waarop hij zijn wenkbrauw optrok, zorgde ervoor dat ik mijn blauwe tanden bloot lachte – zo ontiegelijk sexy.
          “Kleine tip,” begon ik terwijl ik naar het bekertje wees waar tot voor kort een blauwgekleurde substantie in had gezeten, “de blauwe shotjes zou ik laten staan. De bluetooth van je telefoon is echt wel voldoende.” Het feit dat hij moest lachen om mijn verschrikkelijk slechte humor lieten ook mijn mondhoeken omplooien tot iets wat dichtbij een glimlach kwam.
          “Dat verklaart veel, ik dacht dat je het gewoon extreem koud had.” Ik rimpelde mijn neus. “Ahah, vandaar dat je naar me toe kwam – since you are hot as fuck.” Een plagende knipoog van mijn kant volgde. Nu was het de beurt aan Sal om me in hem op te nemen. Hij kwam al snel tot de conclusie dat ik er goed uitzag – met dank aan Jax – en streek kort met zijn vingers langs mijn arm.
          “Only tonight?” vroeg ik hem quasi-geschokt terwijl ik een hand op mijn hart legde. “Dat doet zeer, Castillo.” Er werd een koraalrode coktail mijn kant opgeschoven en verrast fronste ik mijn wenkbrauwen. “Ik zorg er wel voor dat je geen blauwe dingen meer binnen krijgt,” zei hij tegen me op een plagende toon alvorens hij een grote slok nam van zijn drankje.
          Glimlachend nam ook ik een slok van cocktail – eentje die een héél stuk zoeter was dan ik verwacht had. “Oh boy. Volgens mij is het blauw nu wel van mijn tanden afgebrand. Man, wat is dat zoet.” Ik nam nog een slok en nu ik aan de smaak gewend was, kon ik het beter voorduren. Echter bleef er een vreemde nasmaak in mijn mond hangen, dus pakte ik vlug het bekertje van Sal en sloeg de rest ervan achterover.
          Meteen voelde ik de whisky achterin mijn keel branden, maar dit was een veel lekkerder gevoel dan de smaak van de rood-roze cocktail. “Dat is goed spul,” mompelde ik goedkeurend waarna ik de barvouw naar ons toe wenkte. Ik legde het laatste beetje geld op tafel wat ik bij me had en bestelde nogmaals één whisky die ik Sal zijn kant opschoof.

    Skye ⋆ 21 ⋆ w. Salvador ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ starting to get drunk ⋆ @ Gemini Party


    I have seen my own sun darkened

    SALVADOR 'SALVA' ANDRÉS CASTILLO
    23 | Psychology student | With Skylar | Scorpio leader



    “Ahah, vandaar dat je naar me toe kwam – since you are hot as fuck." Ik grijns en knik. 'Kijk, jij hebt goed door hoe het leven in elkaar zit.' zeg ik tevreden. Met haar voor me en al behoorlijk wat alcohol in mijn systeem -sinds ik in het huis ook al wat glazen op had door de dag heen- voel ik me al snel wat losser worden. Ik kan het simpelweg dan ook niet laten om te zeggen dat ze er goed uit ziet vanavond, wat geen leugen was. Skylar is een van de meer aantrekkelijke dames op campus. “Only tonight?” vroeg ze me quasi-geschokt terwijl ze een hand op haar hart legde. “Dat doet zeer, Castillo.” Ik pruil kort maar mijn lippen krullen dan al snel weer om in mijn bekende grijns. ''Sorry sweetheart, natuurlijk zie je er elke dag echt geweldig uit. Je leid elke jongen op campus af.'' zeg ik rustig. 'Ik wou gewoon niet overkomen als een al te erge slijmbal.' vervolg ik plagend.
    Ik schuif een van de drankjes haar kant op, waar ze glimlachend een slok van nam. “Oh boy. Volgens mij is het blauw nu wel van mijn tanden afgebrand. Man, wat is dat zoet.” Ik lach en schud mijn hoofd lichtjes. Vervolgens kijk ik toe hoe ze mijn eigen glas achterover slaat en mijn wenkbrauw schiet wat de lucht in. “Dat is goed spul,” mompelde ze. 'Zo erg kan het toch niet zijn?' zeg ik en pak haar glas, waar ik een grote slok van neem. Ik zat fout. Met enige moeite weet ik het weg te werken en zet het halfvolle glas op de bar, waarna ik het nonchalant van ons weg schuif. 'Never mind.' zeg ik luchtig.
    Ik neem het nieuwe glas aan van haar en bestel dan voor haar ook een whiskey. 'Cheers love.' Ik hou mijn glas wat omhoog en neem dan een grote slok, waarna ik mijn blik kort door de club laat gaan. 'Nog wilde plannen voor vanavond?' vraag ik haar en draai dan weer naar haar toe met een speelse en ietwat uitdagende glimlach.


    El Diablo.

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Matthew — party — outfit

    Matt lijkt nog niet te volgen, maar ik besluit er geen aandacht aan te besteden. Ik ben vastbesloten een leuke tijd te helpen en ik wil mezelf een beetje afleiden. Natuurlijk moet alles goed verlopen, maar als ik continu rond blijf lopen om alles goed te laten gaan, heb ik zelf geen plezier. En dat wil ik niet.
          Ineens voel ik een paar handen op mijn heupen en ik hoef niet eens om te kijken om erachter te komen dat het Matt is. Jax zou zoiets nooit doen, niet als er een snellere manier is om iemand in bed te krijgen. 'Vooruit, omdat jij het bent,' hoor ik en ik grinnik zacht. Dan laat hij me weer los en niet veel later draai ik een rondje onder zijn arm door.
          'Lief hoor,' plaag ik hem met een brede grijns. Ik laat zijn hand los en begin losjes te dansen op de muziek. Ik ben dan wel niet heel soepel, maar ik sta tenminste niet echt voor gek. Hoop ik dan maar. Niemand heeft me er ooit op gewezen dat ik echt niet kan dansen, dus het zal allemaal wel meevallen. Dan bedenk ik me dat ik Jax zo ongeveer genegeerd heb sinds hij me dat laatste berichtje heeft gestuurd. Ik wil wel met hem praten, maar ik ben doodsbang voor hem. Na een dans van enkele minuten wijs ik naar de bar en loop ik voor Matt uit terug om wat drinken te halen. Ik bestel een of andere cocktail die verbazingwekkend goed bij mijn outfit kleurt en ik haal mijn telefoon tevoorschijn.

    To Jax
    Ik weet het niet, Jax. Ben je al in de club?

    Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik neem de cocktail maar al te graag aan en neem er een slokje van. 'Sorry, boy troubles,' mompel ik naar Matt.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy • Party • With Elsa • outfit

    ''Lief hoor.'' was haar plagende antwoord. Ze liet zijn hand echter alweer los en begon te dansen - waarna hij dan maar gewoon mee bewoog op de muziek. Het zou er ontzettend stom uit zien als hij midden op de dansvloer stil stond - en hij had zelf net gezegd tegen haar dat hij voor haar wel mee zou gaan dansen. Hij was er niet dol op maar als hij het dan moest doen om een meid - of soms een jongen - in bed te krijgen.. prima. Het liefste had hij meteen zijn handen weer op haar heupen gelegd maar hij betwijfelde of ze zijn aanrakingen wel waardeerde - en hij wilde het niet verpesten. Niet vanavond.
    Ineens gebaarde ze naar de bar en begon ze te lopen, waarop hij zijn wenkbrauwen op trok terwijl hij achter haar aan ging. Ze bestelde bij de bar een cocktail en nog voor ze kon betalen - deed hij dat al voor haar terwijl hij zelf ook een wodka erbij bestelde. Hij nam tevreden een slok van het drankje toen hij het eenmaal in zijn handen had gekregen en hij keek fronsend naar Elsa die haar telefoon had gepakt. Als het zo door ging dan zou hij haar alsnog dumpen - hij had geen zin om de hele avond te slijmen en dan vervolgens alsnog in zijn eentje in bed te belanden.. no way.
          ''Sorry, boy troubles.'' Hij trok één wenkbrauw op en bestudeerde haar gezicht eventjes terwijl hij zich probeerde te bedenken met wie dat dan kon zijn. Hij zuchtte zachtjes. Great, als ze met een ander in haar hoofd zat dan was de kans groot dat hij.. geen kans maakte.
    ''En wil je hem vergeten of wil je dat ik je alleen laat?'' vroeg hij dan maar - behoorlijk direct. Hij had liever dat ze nu gewoon eerlijk antwoord gaf en als ze hem weg wilde hebben, dan was hij meteen weg en zocht hij een nieuwe prooi voor vanavond. Als ze zijn gezelschap wel op prijs stelde dan zou hij het vanzelf wel horen - ook al had hij die optie niet echt gegeven.. het zou vanzelf wel duidelijk worden uit haar antwoord. Hij nam nog een grote slok van zijn wodka en liet zijn blik langs de mensen aan de bar gaan om te kijken of hij bekenden zag voor het geval ze echt geen zin had in zijn gezelschap.

    F R E Y A M A R S H A L L


    21 Aries Creative Therapy Aries' kitchen Outfit w/ Ethan

          Met haar ene hand onder haar kin keek Freya kritisch naar haar kleren die ze op haar bed had gegooid. Na de korte bijles van Oliver nam een Freya een snelle douche om zich klaar te maken voor het feest. Of Freya wijzer van zijn bijles was geworden, was nog niet zeker. Ze had nu al het gevoel dat zijn uitleg van de ene oor in en het andere weer uit was gegaan, ook al had ze het ergens wel genoteerd. Of ze het nog terug kon lezen, was nog de vraag. Haar gedachten waren meer bij het feest dan bij Oliver.
          Na een uur later stond ze fris en fruitig in haar badjas voor haar kledingkast, nog steeds niet wetend wat ze zou aantrekken. Het was een feest dat door een Gemini werd georganiseerd, dus Freya wilde niet te opgetut ernaar toe alsof ze veel aandacht aan haar uiterlijk besteedde – wat ook het geval was, maar niemand hoefde dat te weten.
          Uiteindelijk haalde ze toch een zwarte jurk en een spijkerjack uit haar kast. Dit zag er nog wel oké uit. Ze kleedde zich snel om waarna ze naar haar make-up tafel ging om haar gezicht wat op te vrolijken met een eyeliner. Het duurde gelukkig niet lang voordat Freya klaar was met haar make-up gezien ze haar gezicht zo naturel mogelijk wilde houden. Nadat ze haar haren in een hoge knot had gedaan, wierp nog een snelle blik op haar spiegelbeeld waarna ze haar kamer verliet. Haar kamer zou ze wel later opruimen.
          Door de hitte kreeg Freya zin om nog een flesje water te drinken voordat ze uit huis vertrok. Wanneer haar hand de handvat omlaag trok om vervolgens de deur open te duwen, ging er een schok door haar lichaam toen ze de jongeman - die ze de vorige keer in een ongemakkelijke situatie betrapte - zag.
          “Oh God.” Haar hand hield ze automatisch voor haar ogen, bang dat ze weer door hem werd verrast. Het bloed steeg naar haar wangen terwijl ze probeerde om zo zachtjes mogelijk de keuken te verlaten. Hold on. Ze bevond zich in de keuken en niet in zijn kamer. Freya spiekte tussen haar vingers naar de jongeman. Hij was - gelukkig - bedekt met kleren en er stond geen laptop voor zijn neus. Een opgeluchte zucht rolde over haar lippen en verplaatste haar hand die voor haar ogen stond naar haar borstkas.
          “Je liet me schrikken,” mompelde Freya. Ze liep direct richting de koelkast om een flesje water te pakken. Ze wilde zo snel mogelijk van hier weg, maar kon het toch niet laten om een blik naar Ethan toe te werpen. Hij zag er niet bepaald honderd uit. Fronsend sloot Freya de koelkast weer dicht en draaide met haar lichaam richting Ethan om terwijl ze de dop van de fles opendraaide.
          “Ben je van plan om zo naar het feest te gaan?” vroeg Freya. Om oogcontact te vermijden, keek Freya geïnteresseerd naar haar fles waarna ze een slok van nam. Het koude water voelde goed in dit warme weer.



    Some people are like clouds.
    When they disappair, it's a beautiful day


    ⋆      Skylar Amanda Cartwright      ⋆

    "I actually gave a shit earlier. You missed it."

    Met grote ogen die mijn quasi-gechoqueerde toestand verduidelijken, keek ik Salvador aan. Mijn hand hield ik op mijn hart om het helemaal af te maken. Dit resulteerde in een pruillipje van zijn kant waardoor ik hem automatisch nadeed. “Sorry, sweetheart, natuurlijk zie je er elke dag geweldig uit. Je leid elke jongen op de campus af. Ik wou gewoon niet overkomen als een al te erge slijmbal.” Ik wuifde zijn bezorgdheden weg en leunde iets naar voren. “Damn, je hebt me goed door.” Vlug ging ik weer naar achteren en deed alsof ik niets gezegd had door onschuldig te fluiten.
          Dankbaar voor het feit dat hij me wilde helpen met mijn smurfengebit-probleem nam ik een slok van de cocktail. Echter wist ik niet hoe snel ik het weer neer moest zetten met een vertrokken gezicht. Iemand had hier de héle verdomde suikerpot in geflikkerd – zo zoet was het gewoon. Daarbij liet het een vieze nasmaak achter dus onmiddellijk pakte ik het glas van Sal en zette dat aan mijn lippen. Het brandde gevoel dat deze achterliet in mijn keel was een gehele verbetering – dat kon ik hem wel nagegeven. Uiteindelijk goot ik de volledige inhoud van zijn glas achterover.
          “Dat is goed spul,” verklaarde ik terwijl ik met mijn tong langs mijn lippen ging. Het enige wat ik daarmee bereikte, was dat de smerige smaak weer terug kom waardoor ik een moeilijk gezicht trok. “Zo erg kan het toch niet zijn?” vroeg Sal me waardoor ik geamuseerd mijn wenkbrauw optrok en uitdagend mijn glas zijn richting opschoof. “Dit wordt lachen,” grijnsde ik. Hij nam een grote slok en moest dit onmiddellijk bekopen met de weeïg zoete smaak. Om zijn mannelijke waardigheid niet te verliezen, duurde het even voordat hij zich wist te herpakken. “Never mind.”
          “Weet je zeker dat je niet nog een slokje wilt? Zo erg kon het toch niet zijn.” Ik kon het niet laten die opmerking te laten liggen. Vluchtig stak ik mijn hand in de lucht om de barvrouw te wenken. Het geld wat ik bij me had, was nog net genoeg voor één groot glas whisky die ik dan ook in de richting van Sal schoof. “Hier, als bedankje voor de extra wijsheid die je me gegeven hebt. Neem geen rozerode cocktails voor de rest van je leven.” Toen hij ook voor mij een glas bestelde, wilde ik eerst protesteren. Maar alleen een gek zou dit doen tegenover gratis alcohol, dus hield ik wijselijk mijn mond.
          Hij tikte zijn glas tegen de mijne. “Cheers, Mister Hot-As-Fuck.” Zijn blik hield ik gevangen in de mijne. Het was immers een gezegde dat proosten zonder oogcontact gelijk stond aan zeven jaren slechte seks. Of dat waar was, wist ik niet. Ik had nooit de neiging gevoeld dit te willen uittesten.
          “Nog wilde plannen vanavond?” vroeg hij me met een uitdagende glimlach. Zijn ogen twinkelden ondeugend. “Vraag me dat maar wanneer de alcohol begint te werken,” grinnikte ik. Ow, het grinniken begon al. Dat zou later overslaan in verschrikkelijk meisjesachtig gegiechel – wist ik uit ervaring. “Ik hoef niet te vragen of jij ze wel hebt. Je ziet eruit alsof je testosteron teveel hebt, vriend. Ik daarentegen wordt het beste omschreven als een Oud Wijf op feestjes. Deze stoel – “ Een kort klopje op de zitting volgde “ - mijn kont komt er niet meer vanaf.” Ik bleef even stil. “Tenzij de alcohol er net zo hard weer uitkomt als dat ik deze erin heb gegooid.” Dat gezegd hebben, nam ik nog een grote slok en voelde hoe mijn gedachten langzaam wazig werden. Lang leven de lage alcohol-tolerantie!

    Skye ⋆ 21 ⋆ w. Salvador ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ starting to get drunk ⋆ @ Gemini Party


    I have seen my own sun darkened

    Oliver Sebastian Campbell
    23 || Veterinary Science || Aries Leader || The Club || Seriously Memphis? Couldn't you wait for another hour? Ow well, you'll do just fine as well || Memphis || Outfit


    Ik was net op het punt gekomen om de jongen te vragen of we iets meer privacy op zouden gaan zoeken, toen ik plots een wel heel bekende stem hoorde. Verdomme, waarom kon hij niet even wachten? Het was niet of ik hem af ging wijzen, maar waarom mocht ik niet even het speeltje zijn van iemand anders? Het was niet of hij niet genoeg te kiezen had. Er waren hier genoeg jongens en meiden die hem de avond van zijn leven wilden bezorgen. Ik trok mijn lippen met tegenzin terug van mijn voor mij nog naamloze hunk en keek met vuur in mijn ogen naar Memphis. "Serieus Kowalski? Zie je niet dat we bezig zijn?" beet ik hem kort toe, maar ik kon de blik in zijn ogen ook niet negeren. Die blik verzekerde me van een hele goede avond en het feit dat ik morgen moeite zou hebben om te lopen. De jongen bij wie ik op schoot was werd toch een beetje ongemakkelijk van Memphis' aanwezigheid. De jongen was dus duidelijk een Libra. Een Scorpio zou toch wel anders op hem hebben gereageerd, en ik kende iedereen uit Aries. Ik schonk Memphis een kort knikje, voor ik mijn rug nog even naar hem toekeerde om de zaken met mijn knappe Libra hunk af te handelen. Ik drukte hem nog een kus in zijn nek, die ik al snel veranderde in een goed geplaatste zuigzoen, waarna ik hem met een stem vol lust in zijn oor fluisterde: "Scorpio's hebben nooit geduld, maar jij hopelijk wel. Ik zie je hopelijk snel weer, dan kan ik je laten zien hoe een cowboy dingen aanpakt, en tot die tijd kan je altijd langskomen bij Aries."
    Ik drukte nog een korte kus op zijn lippen, voor ik van zijn schoot stapte, Memphis bij zijn shirt pakte, en meetrok richting de herentoiletten. Daar waren nog een aantal lege zitplekken naast een muur. Ik pinde hem vast tegen die muur, maar zeker niet zo stevig als je eigenlijk met een jongen als hij moest doen om hem de macht uit handen te nemen. "Had je niet een uurtje kunnen wachten, Kowalski? Je verrassing kan beter iets spectaculairs zijn, want we weten allebei dat een scharrel blokkeren niet okay is." Eigenlijk hoefde ik weinig uitleg en was ik hem gewoon een beetje aan het opnaaien om zeker te zijn dat de avond zo zou lopen als ik hoopte. We bleven jonge heren en om eerlijk te zijn maakte dat beetje extra testosteron in zijn aderen dit spel allemaal net een stukje leuker. Ik was geen dominante jongen, zeker niet in deze setting, maar Memphis was dat zeker wel, en dat was precies waar ik op rekende, al leken mijn acties dat op dit moment tegen te spreken. Hij had ondanks alles nogsteeds eigenlijk alle macht in handen, het enige wat ik deed was wat olie op het vuur van zijn dominantie gooien. Dit was ook duidelijk te zien in mijn ogen, waar niets anders dan lust in te zien viel met een lichte zweem van jongensachtige brutaliteit.


    I'm a small town gay from the South. I know no fear.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 23:42 ]


    Bowties were never Cooler

    SALVADOR 'SALVA' ANDRÉS CASTILLO
    23 | Psychology student | With Skylar | Scorpio leader



    Ze tikte haar glas tegen het mijne. “Cheers, Mister Hot-As-Fuck.” Ik grijns duivels en neem mijn eerste slok, terwijl ik haar blik vast houd in de mijne. Ik lik langzaam over mijn lippen als ik mijn glas weg zet en laat mijn blik dan door de club gaan. Het duurde echter niet lang voor ze weer op de dame naast me waren gebrand. “Nog wilde plannen vanavond?” vroeg ik haar toen met een uitdagende glimlach. “Vraag me dat maar wanneer de alcohol begint te werken,” grinnikte ze en geamuseerd kijk ik haar aan. 'Oh, dat zal ik zeker doen.' zeg ik en leun wat meer naar haar toe. Mijn hoofd leun ik lichtjes tegen mijn hand, die op zijn beurt weer tegen de bar leunt.
    “Ik hoef niet te vragen of jij ze wel hebt. Je ziet eruit alsof je testosteron teveel hebt, vriend. Ik daarentegen wordt het beste omschreven als een Oud Wijf op feestjes. Deze stoel – “ Een kort klopje op de zitting volgde “ - mijn kont komt er niet meer vanaf.” Ik trek mijn wenkbrauwen wat op, de grijns nog altijd present op mijn lippen. 'Wil je wedden, darling?' grijns ik. Ze bleef even stil. “Tenzij de alcohol er net zo hard weer uitkomt als dat ik deze erin heb gegooid.” ik schud mijn hoofd. 'Geen zorgen,' Ik streel kort over haar wang en grijns speels. 'Ik hou je wel in de gaten vanavond, I promise.' Ik hou mijn hoofd wat schuin en trek langzaam mijn hand terug. 'Als je lief bent zal ik zelfs je haar achter houden, mocht het nodig zijn.' ik glimlach en neem nog wat slokken.
    'Maar, ik ken wel wat leukere dingen om deze stoel voor uit te komen.' zeg ik dan nonchalant en ik lach zachtjes. 'Maar ik krijg toch geen jaloerse vriendjes achter me aan, hoop ik?' spreek ik wederom plagend.


    El Diablo.