• WAROFHOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || daniel || dancefloor ||


    "Ja dat is inderdaad niet erg lief, mocht je me meteen in het diepe gooien," lacht Daniel.
    "Naja, geen zorgen dus, want dat zal niet gebeuren. En de basis is echt makkelijker dan het lijkt, zolang je maar een klein beetje lenig bent. Maar ik weet niet of er iets is dat je graag zou leren? Want dan kunnen we daar wel mee beginnen." Hierna buig ik me naar hem toe en fluister ik hem toe wat ik veel liever zou doen dan op een feest rondhangen.
    "Dat, mevrouw Rutherford, is een geweldig idee," grinnikt Daniel. "Ik ben wel in de stemming voor Vampire Diaries."
    Ik glimlach en voel een lichte opluchting, dat ik in elk geval niet de enige ben die dat liever zou doen. "Ik ben altijd wel in voor Vampire Diaries. Ik heb een stiekeme crush op Damon. Hij heeft gewoon... iets. Waarschijnlijk die mooie, lichte ogen." Ik kan haast ter plekke wel wegdromen. "Maar alles met vampiers en weerwolven is wel leuk. Ik zou haast nog echt weggaan ook omdat te kijken, maar het is een feestje van mijn huis en ze worden denk ik niet zo blij als ik zo snel alweer weg ga..." Bovendien wil ik Elsa niet teleurstellen, niet na alle moeite die zij er ingestoken heeft, al helemaal niet gezien het het allereerste feestje is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    F R E Y A M A R S H A L L


    21 Aries Creative Therapy Aries' kitchen Outfit w/ Ethan

          "Geen zorgen, voortaan sluit ik mijn kamerdeur op donderdagen,” bracht Ethan spottend uit waardoor Freya ietwat verrast haar wenkbrauwen omhoog rees. Wauw. Even wist Freya niet wat ze moest zeggen. Het was niet vreemd dat de jongeman hemzelf verwende, maar het gaf Freya wel een ongemakkelijke gevoel dat ze wist dat Ethan iedere donderdag aan hemzelf zat terwijl ze zelf maar paar meter verderop in haar bed lag.
          “Je hebt dus een vaste dag?” vroeg Freya, al wist ze het antwoord van de vraag al. Ze wist nu al dat ze op donderdagen met oordopjes in haar oren zou slapen om haar gedachten bij de kamer verderop weer te houden. Ethan wist de situatie nog ongemakkelijker voor Freya te maken. “Weet je wat, ik hoef het helemaal niet te weten,” zei Freya om te voorkomen dat de jongeman in geuren en kleuren begon te vertellen. Aan zijn ogen en gedragshouding was het wel te merken dat hij wel in staat was om het uitbundig te vertellen.
          “Awtch,” lachte Ethan bij Freya’s opmerkingen waarop Freya een tevreden lachje liet horen. “Ik beloof het je, hands only to myself.” De brunette legde haar vingers tegen haar voorhoofd en fronste geveinsd, proberend haar lach die in haar opborrelde te onderdrukken. In plaats van de situatie tussen hen tweeën te verlichten, maakte hij het steeds erger. “Daar was ik al bang voor,” mompelde Freya waarna ze haar bruine kijkers weer op de jongeman voor haar richtte.
          “Kom je nog? Als ik te lang stil blijf staan ga ik omvallen.” Het duurde even voordat Ethan wist hoe hij de keuken kon verlaten gezien hij wankelend liep. Freya keek hoofdschuddend toe, twijfelend of ze hem wel naar het feest moest brengen. Het was natuurlijk verstandiger om hem naar zijn kamer te brengen voordat hij hemzelf in de nesten weet te werken. Aan de andere kant – Freya’s innerlijke duivel kant – wilde ze hem juist om die reden naar het feest brengen.
          “Ik kom al,” zei Freya argeloos waarna ze sprintte om naast hem te staan. “Ik kan natuurlijk helpen om je te ondersteunen, maar of ik het wil?” plaagde ze om vervolgens quasi-medelevend aan te kijken. Freya liep naar de voordeur om deze te openen waardoor ze door het koele avondbriesje – die ze met haar haren liet spelen – werd begroet. “Misschien doet frisse lucht je wel goed,” zei ze met een scheve grijns waarna ze de deur voor hem wijd open hield. “Ladies first.”

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________


    Yeah, I'm a dick


    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ Scorpio house ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    De shotjes die ik van de bar had gepakt en door had gegeven aan Lauren waren blijkbaar B52 shotjes, maar ze stonden niet meer in de fik, erg jammer. Ik hield het glaasje in de lucht en tikte hem tegen die van Lauren, gepaard met een knipoog.
          'Op een hele gezellig avond,' grinnikte ik. Lauren gooide net als ik het shotje achterover, maar ze had hem achter haar neer gezet in plaats van hem weg te smijten. Ze trok haar wenkbrauwen op door mijn actie en ik haalde even mijn schouders op, tsjah, dat was gewoon even nodig.
          'Zullen we gaan? Your place?' zei ze zacht terwijl ze voorover boog. Haar stem tegen de huid van mijn hals gaf me een rilling waardoor een grom mijn lippen verliet.
          'Ik heb het wel een beetje gehad hier...' ging Lauren verder, waardoor ik haar even bedenkelijk aan keek. Een "hmm" verliet mijn lippen en ik keek de zaal even rond. Net op dat moment kwamen Ethen en Freya binnen.
          'Nou, vooruit.' Gromde ik in haar oor terwijl ik met mijn hand om haar taille ging. Ik liep samen met Lauren richting de uitgang en ik keek nog even kort om de zaal in, waarna ik de deur uit liep. Het was buiten een heel stuk frisser geworden, maar de alcohol hield mijn lichaam warm. Ik had Lauren's hand vastgepakt en samen met haar richting huize Scorpio gelopen.
          'Volgens mij is er niemand thuis, iedereen is op het feest.' Grinnikte ik terwijl ik de deur open deed en mijn schoenen bij de deur uit had getrapt. Wat mij betreft liet Lauren haar hakken hier achter, als de jongens dat zagen wisten ze tenminste dat ze me niet moesten storen. Zodra Lauren klaar was om verder te gaan tilde ik haar met een brede glimlach op en liep ik richting de keuken, waar ik haar op het aanrecht had gezet.
          'Eindelijk,' gromde ik waarna ik mijn lippen op die van haar drukte.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 16:51 ]


    - thank you for existing -

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Ash & Celine > Jax — dancefloor > outside — outfit

    Ik heb mijn telefoon pas net weggestopt of ik voel ineens al een paar sterke armen om me heen. Ik slik meteen als ik die geur meteen al herken en ik kijk even wat hulpeloos naar Celine en Ash, al weet laatstgenoemde natuurlijk echt niet wat er in godsnaam tussen ons twee is voorgevallen. Misschien vertelt Celine het haar wel, maar zelf houd ik nu mijn mond.
          'Ik ben niet dronken,' hoor ik al, maar de geur uit zijn mond laat toch zeker weten dat hij minstens een drankje op heeft. 'Elsa, liefje, wil je hier praten? Of zoeken we een rustiger plekje op?' vraagt hij me vervolgens en pas op dat moment heb ik de kracht bij elkaar me los te maken uit zijn omhelzing en draai ik me naar hem om.
          'We zoeken wel een plekje,' zeg ik voor ik verder inga op zijn soort van liefdevolle aanrakingen. Ik kijk nog een keer achterom naar Ash en Celine, steek mijn hand op en loop dan voor hem uit. Ik vind het nog altijd niet echt een prettig idee om alleen met hem te zijn, maar hier binnen is het te druk en te warm en ik wil geen scène schoppen hier. Als we buiten aankomen, heb ik het idee dat ik eindelijk weer kan ademen en ik zucht een keer en kijk opzij naar Jax. Mijn lieftallige ex. Fijn.
          'Wat wilde je zeggen?' vraag ik hem als ik mijn armen over elkaar sla en hem wat afwachtend aanstaar. Ik voel me nog steeds niet op mijn gemak, maar ik weet dat het totaal geen zin heeft om Jax te negeren, hem te ontwijken of te doen alsof er niks aan de hand is. Hij wil er dus blijkbaar over praten, wat sowieso al totaal tegen zijn natuur ingaat. Ik waardeer het ergens, maar hoe hij zal reageren of wat hij gaat zeggen weet ik niet. Dat maakt me juist een klein beetje bang.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lauren Aurelia Conley

    Let's have some fun

    Medicine • Gemini • Scorpio house • With Alex • outfit

    In eerste instantie dacht ze dat Alex haar voorstel af zou wijzen. Als hij dat zou doen dan.. tja. Dan was ze waarschijnlijk op zoek gegaan naar een ander maar dat deed hij niet. Hij keek rond en gromde uiteindelijk een 'nou, vooruit' in haar oor. Ze kon een tevreden grijns dan ook niet onderdrukken, omdat ze simpelweg haar zin had gekregen. Ze liet zich mee loodsen door hem naar buiten. De frisse lucht sloeg haar buiten meteen in het gezicht en ze had spijt dat ze geen jas mee had genomen. Gelukkig was het niet erg ver en dus bleef ze maar gewoon tegen Alex aan lopen, terwijl de alcohol de rest van haar lichaam wel redelijk warm hield.
          'Volgens mij is er niemand thuis, iedereen is het op feest.' Ze kon een grijns niet onderdrukken en ze liep achter Alex aan naar binnen. Hij trapte de deur uit en ze trok zelf ook haar hakken uit, blij dat ze verlost was van die dingen. Ze liep graag op hakken maar na er de hele dag op gelopen te hebben, was ze toch wel blij als ze uit konden. Ze duwde de deur achter zich dicht en slaakte een kreetje toen Alex haar optilde. Ze keek grijnzend naar hem terwijl hij naar de keuken liep en ze werd op het aanrecht gezet.
          'Eindelijk.' gromde hij, waarna hij zijn lippen op de hare drukte. Ze glimlachte tegen zijn lippen aan en sloeg haar benen om zijn heupen heen zodat ze hem dichter tegen zich aan kon trekken. Haar armen legde ze om zijn nek en ze sloot haar ogen, om vervolgens de kus te beantwoorden. Ze verplaatste al snel één van haar handen naar zijn haren en ze woelde er zachtjes doorheen terwijl ze haar andere hand naar zijn borstkas liet gaan en daar zachtjes overheen begon te strelen. Ondertussen streek ze met het puntje van haar tong langs zijn onderlip en zodra hij zijn mond een stukje opende, veranderde ze de kus in een tongzoen. Haar ene hand, die ze op zijn borstkas had gelegd, liet ze omlaag gaan langs zijn buik. Haar hand glipte onder zijn shirt door en ze streek zachtjes met haar vingers over de warme huid van zijn buik.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2018 - 9:18 ]

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Outside • & Elsa • Outfit


          Jax is ietwat teleurgesteld wanneer Elsa zichzelf uit zijn armen weet te wringen, maar hij besluit zijn teleurstelling voor eenmalig binnenin zichzelf te houden aangezien hij nog met haar moet praten over hun break up.
          'Nee, we zoeken wel een plekje.'
          Jax knikt richting de vriendinnen van Elsa welke hij vaag weet te herkennen, voordat hij achter zijn ex aan weet te lopen. Jax weet dat ze naar buiten gaan — Elsa gaat altijd naar buiten als ze ruzie heeft.
          'En, wat wilde je zeggen?'
          Jax zuigt de koele avondlucht tussen zijn tanden naar binnen en kijkt Elsa aan. De manier waarop Elsa daar staat met haar armen over elkaar heen geslagen, maakt hem ietwat genoeg opgewonden. Elsa was altijd al een ware power woman. Zelfs de manier waarop ze dit feestje heeft georganiseerd, laat dat helder zien. Ergens diep van binnen is Jax trots op zijn ex.
          Jax ziet een haarstreng van Elsa voor haar gezicht vallen en steekt zijn hand op, waardoor hij ziet dat Elsa onwillekeurig in elkaar krimpt. Jax fronst direct diep — voordat hij zelf eveneens in elkaar krimpt en zijn hand laat zakken.
          'Ik ga je niet slaan, Elsa.'
          Jax is normaal gesproken luid, maar nu fluisterde hij enkel en alleen maar. Zuchtend haalt hij een hand door zijn lokken en kijkt rond, maar niet naar Elsa. Uiteindelijk weet hij dat hij haar aan moet kijken en zijn zegje moet gaan doen, waardoor hij zichzelf plotseling vreemd nerveus voelt. Jax zucht opnieuw hardop en steekt zijn handen dan weer langzaam uit, waarbij hij ze op Elsa's middel legt. Jax stapt dichter naar haar toe en kijkt omlaag.
          'Alsjeblieft, niet losmaken. Ik sla normaal gesproken geen meisjes, Elsa. Hetgeen er tussen ons gebeurde. . . Ik was bang je te verliezen. En ik was zó boos. Ik had. . .' Jax had gedronken, zegt hij in gedachten. 'Ik had het niet moeten doen. Je weet toch dat ik mezelf niet was?'
          Jax buigt zichzelf naar voren en duwt zijn lippen op Elsa's linkse mondhoek, zachtjes zuchtend.

    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle



    Daniël Jace Swanson
    we live in a strange world

    You look stunning in a million ways,
    I wouldn't know how to explain
    22 — astronomy degree — dork — at the club with Eleanore — outfit

    Een grijns verscheen op Eleanore's gezicht zodra ik had gezegd dat ik zin had in het kijken van Vampire Diaries. Het was alleen wel eng, want mocht ze mee gaan en mochten we een serie gaan kijken, dan zou Salvador me echt af maken.
          'Ik ben altijd wel in voor Vampire Diaries. Ik heb een stiekeme crush op Damon. Hij heeft gewoon... iets. Waarschijnlijk die mooie, lichte ogen.' Bij de woorden van Eleanore moest ik even lachen, meiden en de guys in die series, het is te erg voor woorden. Al moest ik eerlijk zeggen dat ik een zwak had voor Katherine. Ze was zo duister, gemeen en zo mooi.
          'Maar alles met vampiers en weerwolven is wel leuk. Ik zou haast nog echt weggaan ook omdat te kijken, maar het is een feestje van mijn huis en ze worden denk ik niet zo blij als ik zo snel alweer weg ga...' Ging Eleanore twijfelend verder, waarop ik knikte. Het was ook niet echt verstandig om nu al weg te gaan, al zag ik in mijn ooghoek wel dat Lauren met Alex was weggegaan en daar werd ik niet erg vrolijk van.
          'Ik denk dat Salvador me op zou hangen,' kwam er onzeker over mijn lippen. Ik kon Eleanore echt niet zomaar mee nemen, hoe mooi ze ook was, ze had een vriend.



    - thank you for existing -

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Jax — outside — outfit

    Hij zegt nog niks. Een haarpluk valt uit mijn zo zorgvuldig opgestoken knot en ik zie dat Jax zijn arm opsteekt. Ik krimp ineen. Het gaat totaal automatisch en ik staar de man tegenover me aan, die uiteindelijk onthand zijn arm weer laat zakken.
          'Ik ga je niet slaan, Elsa,' zegt hij op zachte toon. Wederom iets dat compleet in contrast staat met de Jax die ik ken en waar ik verliefd op ben/was geworden. Ik weet het zelf niet eens. Ik blijf zwijgen en ik kijk door mijn wimpers naar hem, maar hij kijkt alleen rond en ontwijkt juist mijn blik. Dan legt hij zijn handen rond mijn middel en hij komt dichtbij me staan. Mijn hartslag versnelt meteen en ik voel al mijn spieren aanspannen.
          'Alsjeblieft, niet losmaken. Ik sla normaal gesproken geen meisjes, Elsa. Hetgeen er tussen ons gebeurde... Ik was bang je te verliezen. En ik was zó boos. Ik had... ik had het niet moeten doen. Je weet toch dat ik mezelf niet was?'
          Deze monoloog hoor ik aan, maar ik weiger hem aan te kijken. Hij buigt meer naar me toe en zodra ik zijn lippen op mijn mondhoek voel, sluit ik mijn ogen even. Shit. Shit, shit, shit. 'Je was dronken,' merk ik uiteindelijk op als ik mijn stem terug heb gevonden. 'Je bent vaak dronken... het begint verdacht veel te lijken op je normale gesteldheid,' voeg ik toe en ik breng nu de moed op hem aan te kijken. Ik glimlach kort naar hem en zucht een keer. Hij wil het niet horen, maar hij heeft een drankprobleem. 'Daardoor ben je me kwijtgeraakt, niet door Gemini... ik zou je altijd trouw blijven, dat weet je toch?'

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Outside • & Elsa • Outfit


          Gedurende Jax' woorden heeft Elsa niets anders gedaan dan in stilte te staan, terwijl haar gedachten momenteel hoogstwaarschijnlijk alle richtingen uitschieten. Jax hoopt alsnog dat ze zal antwoorden — zijn ongeduldigheid omhoog komend. Elsa heeft normaal gesproken haar grote mondje klaar voor alles en iedereen — maar ditmaal blijft ze stil.
          'Jax — Je was dronken. Je bent vaak dronken. Het begint verdacht veel te lijken op je normale gesteldheid. En daardoor ben je me kwijt geraakt, niet door Gemini. Ik zou je altijd trouw blijven. Dat weet je toch?'
          Alhoewel Jax zich zojuist nog hoopvol voelde, voelt hij nu voornamelijk irritatie. Waarom moet Elsa altijd beginnen over zijn drankgebruik? Dat is zijn probleem. Zelfs de andere studenten in zijn huis hielden hun mond — wijselijk — gesloten. Als Jax wil drinken, drinkt hij — simple as that.
          Jax trekt zijn handen langzaam terug van Elsa's lichaam, strak van de spanning. Zuchtend haalt hij een hand over zijn gezicht heen en kijkt dan opzij naar de club. Na enkele teugen ademhaling, kan hij het aan om weer richting Elsa te kijken zonder dat hij het idee heeft dat hij ieder moment kan ontploffen van frustratie. Jax steekt zijn handen in de zakken van zijn jasje.
          'Ik ben hier niet om te praten over mijn drankgebruik — Elsa. Dat is mijn zaak. Ik kwam hier om mijn verontschuldigingen aan te bieden tegenover jou zelf, Elsa. Maar als dat niet voldoende is. . .'
          Jax plaatst een aantal stappen naar achteren en draait zich vervolgens om, waarna hij zijn handen uit zijn zakken haalt, samen met een shotflesje Jack Daniels. Jax plaatst het flesje aan zijn mond en klokt de inhoud gemakkelijk naar binnen, waarbij hij het tintelen van zijn handen voelt afnemen.
          'Mocht ik je overigens samen zien met die verschrikkelijke kwal van een Matt, eet hij de aankomende maand door een rietje.'
          Jax gooit het shotflesje met een wijde boog weg richting een groepje bosjes. Glimlachend draait hij zich om en geeft Elsa een knipoog.

    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle


    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Jax — outside — outfit

    Jax reageert niet. Het lijkt net alsof we afwisselen in spreken en een doodse stilte laten vallen. Ergens werkt het, want zo denken we tenminste beiden na. Hoop ik dan. Hij laat me uiteindelijk los en wendt zijn blik af, waarna hij me na enkele seconden weer aankijkt.
          'Ik ben hier niet om te praten over mijn drankgebruik — Elsa. Dat is mijn zaak. Ik kwam hier om mijn verontschuldigingen aan te bieden tegenover jou zelf, Elsa. Maar als dat niet voldoende is...' Hij draait zich om en ik zie hoe hij een flesje uit zijn zak haalt en daar meteen enkele slokken van neemt. Natuurlijk.
          'Mocht ik je overigens samen zien met die verschrikkelijke kwal van een Matt, eet hij de aankomende maand door een rietje.'
          Ik loop naar hem toe en even leg ik mijn hand op zijn onderarm. 'Ik waardeer echt dat je naar me toegekomen bent, Jax, echt...' merk ik op en ik kijk hem recht aan. Ik volg met mijn ogen het flesje dat hij in de bosjes gooit en kort rol ik met mijn ogen. Dat ruim ik niet op. 'Maar het deed me echt zeer toen je me sloeg... lichamelijk en mentaal.' Ik glimlach heel kort. 'Ik vergeef je,' zeg ik zacht. Lichtelijk onzeker kijk ik naar hem op en ik laat mijn vingers dan door mijn blonde haren glijden en ik laat mijn andere hand afglijden naar zijn hand en geef er een kneepje in. Zo makkelijk gaat het niet, maar ik weet dat het voor hem al een enorme stap is om überhaupt zijn excuses aan te bieden. Dan laat ik zijn hand weer los en ik loop langs hem heen terug naar binnen. Ergens is een enorme last van mijn schouders gevallen nu ik heel kort met hem gesproken heb, en ergens voelt het heel fijn weer zo naast hem te lopen. Maar toch... zijn drankgebruik doet mij echt zeer.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MEMPHISKEATONKOWALSKI


    21 • Scorpio • Fysiotherapie • With Oliver

    "Ik zal nooit weten wie hij is, gezien jij hem hebt weggejaagd." beet Oliver hem toe. Memphis bespeurde een vleugje irritatie in de onschuldige ogen van Oliver en dat maakte hem aan het grijnzen. Oliver wist beter dan te denken dat Memphis een lieverdje was die aan iedereen dacht behalve aan zichzelf. Memphis was zo egocentrisch als de pest en daar kwam hij vol trots voor uit.
          Na Memphis' bijdehante opmerking over een marathon versus sprint drukte Oliver gewillig zijn lippen op de mond van Memphis. Door de kus heen kon Memphis het niet laten om ondeugend te lachen. Hij hield ervan dat Oliver zo graag wilde. "Een marathon loper heeft ook waterpunten nodig." zei Oliver vervolgens. Memphis gunde Oliver een uitdagende knipoog waarna hij zich enkele stappen van Oliver's lichaam verwijderde. De twee jongens bestelde enkele shotjes aan de bar. "Op een geweldig jaar?" stelde Oliver voor als toost. Memphis hield zijn glas instemmend omhoog en goot vervolgens het drankje in één teug naar achteren. Hij rilde even van de sterkte van de drank en lachte vrolijk. Hij keek enkele seconden onafgebroken naar Oliver. Uiteindelijk maakte hij zijn blik los van het schattige gezichtje van de jongen voor hem en keek eens in het rond. 'Daar gaat je mystery guy,' lachte hij bij het zien van de jongen met wie Oliver eerder een moment deelde. 'Kom op, ik ben toch zoveel knapper?' grijnsde Memphis bijvoorbeeld. Was Memphis één van de arrogantste jongen op de campus? Uiteraard. Hij bestelde nog twee shotjes en bood Oliver er een aan. 'We kunnen er een trio van maken, if you want' Hij stelde dat voor om te kijken hoever Oliver zou gaan. Hoogstwaarschijnlijk zou hij de derde persoon toch net voor de echte daad dumpen, want hij zat helemaal niet te wachten op een echte trio. Memphis wilde graag alle aandacht alleen krijgen.

    I'M AS SINGLE AS A DOLLAR AND I'M NOT LOOKING FOR CHANGE


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy • Party • Elsa & Jax • outfit

    Het was te merken dat Jax niet echt zin had in een gesprek maar Matthew had het niet kunnen laten om hem wat.. 'uit te dagen'. Jax keek echter amper om en zodra hij door had dat Jax zo naar Elsa staarde, voelde hij een steek van jaloezie. Was Elsa met hem bezig? Had ze daarom geen oog voor hem? Hij geloofde het niet echt.
          'Gast, dan doe je toch echt iets verkeerd met die meiden. Later.' Hij had Jax nagekeken en moeite gehad om zijn handen aan de bar te houden maar hij wilde het nog steeds niet verpesten voor Elsa - plus hij wist ook wel dat hij geen kans maakte tegen een jongen zoals Jax, die langer en breder dan hem was.
    Zijn blik volgde Jax, die naar Elsa op de dansvloer liep en hij gromde zachtjes maar bleef kijken terwijl hij ook zijn nieuwe drankje achterover sloeg. Al vrij snel ging het tweetal richting de deur en op de één of andere manier vertrouwde hij het niet. Als Elsa echt al bezig was met Jax en daarom niks wilde, dan had ze dat toch best kunnen zeggen? Sterker nog, hij geloofde niet dat Elsa dan zo.. 'geheimzinnig' zou doen. Toch wist hij voor een paar minuten zijn geduld bewaren maar daarna zette hij zich toch af van de barkruk en baande hij zich een weg door de mensen naar de uitgang. Het leverde hem wat boze blikken op omdat hij niet erg voorzichtig deed maar daar had hij simpelweg het geduld niet meer voor. Net toen hij de deur naar buiten open wilde doen kwam Elsa daar al aan en hij bleef even staan met opgetrokken wenkbrauwen. Hij overbrugde toch de laatste paar meters naar haar en bleef voor haar staan zodat ze niet verder kon lopen - want als ze langs hem zou lopen dan zou hij haar pols pakken.
          ''Hey, ben je oké?'' vroeg hij enigszins voorzichtig aangezien hij het eerder al bij Elsa had verpest en hij dat niet nog erger wilde maken. ''Ik bedoel, het was niet mijn bedoeling om daarstraks een lullige opmerking te maken en als je al iets met Jax hebt dan kon je dat best zeggen tegen me..'' Door de alcohol had hij zelf maar half door wat hij nu eigenlijk zei, al klonk hij nog redelijk 'helder'. Matthew had zijn stem wat gedempt gehouden - Jax hoefde dit immers niet te horen en de rest in de buurt ook niet.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 15:30 ]

    Oliver Sebastian Campbell
    23 || Veterinary Science || Aries Leader || The Club || You're so lucky you're cute and a great f*ck. || Memphis || Outfit


    Memphis was zijn normale arrogante zelf, misschien nog wel iets erger nu ik een ander had verlaten voor hem. Het was aan de ene kant verschrikkelijk, maar aan de andere kant wist ik ook dat dit het allemaal waard was als onze kleren eenmaal uit waren. Na mijn korte toast gooiden we allebei ons shotje achterover en ik zette het shotglas ondersteboven op de bar. Even kneep ik kort mijn ogen dicht door het brandende gevoel in mijn keel, maar al snel herstelde ik mezelf. Ik kon nog veel sterker aan, maar de eerste klap van sterke drank kwam nog altijd wel hard aan. Ik schonk Memphis een speelse glimlach, terwijl ik langzaam wat wegzonk in zijn ogen. Het duurde dan ook wel heel even voor ik in dezelfde richting keek als hij toen hij eenmaal had weggekeken van mijn gezicht. Ik keek wat verward, voor ik nog een glimp opving van mijn eerste scharrel van de avond. Ik rolde met mijn ogen bij zijn woorden. "Don't overestimate yourself, Kowalski. Je bent een solide acht, maar zeker nog geen 10." Okay, dat was niet helemaal was, hij was zeker wel een 8.5 tot een krappe 9, maar zijn ego had echt geen boost meer nodig. Ik nam het volgende shotje ook aan en goot het weer achterover net als de vorige, al had mijn keel er dit keer nog amper een reactie op. Ook dit shotglas eindigde ondersteboven op de bar, en dat was maar goed ook, want anders was die uit mijn handen gevallen tijdens de lachstuip die hij me gaf. Memphis Kowalski die iets of iemand deelde? Amerika zou nog eerder weer deel worden van Groot-Brittannië. Anders zou hij dat eerder ook wel hebben aangeboden. Daarbij had ik er ook gewoon weinig zin in vandaag. Een trio af en toe was leuk, maar niet te vaak. Ik herpakte mezelf snel weer, maar besloot toch te kijken hoe ver hij dit zou laten gaan tot hij me echt zou claimen. "Een keer in de maand is meer dan genoeg, maar voor jou maak ik graag een uitzondering." Ik stal nog snel een kus van zijn lippen, als een prepuberale tiener in een drankloze discotheek. Deze situatie had echter geen van die twee ingrediënten. Het liefst wilde ik gewoon de kleren van zijn lijf scheuren, maar ik wist ook wel dat dat hier niet ging. Je kon het stout noemen, maar zelfs het braafste jongetje van de klas had z'n guilty pleasures nodig, en Memphis was die van mij, en dat wist hij dondersgoed. "Zolang het trio niet met een meid is." mompelde ik nog wel voor de zekerheid voor ik nog een rondje shotjes voor ons twee bestelde. Hij wist ook dat ik dan meteen weg zou zijn en ondanks dat hij best wel een enorme zak was, vertrouwde ik hem er wel op dat hij die grens niet over zou gaan. Al hoopte ik gewoon dat dit een grap was en we snel ergens wat meer privé met z'n tweeën zouden eindigen. Tot die tijd dronk ik nog wel een shotje. We konden allebei onze alcohol goed hebben, en als hij me graag aan het lijntje wilde houden, kon ik net zo goed op zijn kosten drinken, of niet?


    I'm a small town gay from the South. I know no fear.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 20:13 ]


    Bowties were never Cooler

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ Scorpio house ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    Lauren had de kus gretig ontvangen en veranderde hem al snel in een tongzoen. Ze had haar benen om me heen gesloten, waardoor ik dichter tegen haar aan stond. Haar hand ging over mijn shirt, van boven naar beneden en al snel ging hij onder mijn shirt door weer naar boven. Kippenvel ontstond op mijn huid zodra ik haar nagels zacht over mijn huid voelde gaan en ik kon een glimlach niet onderdrukken tussen de zoen door. Het was bloedheet hier, dus ik zette me even kort van het aanrecht af, waarna ik mijn spijkerjasje uit trok en hem richting de eettafel smeet. Gretig leunde ik weer naar voren en drukte ik mijn lippen weer op die van Lauren, waarna ik haar weer optilde en richting de woonkamer liep. Meteen ging ik richting de trap en voorzichtig liep ik naar boven, met Lauren in mijn armen. Eenmaal boven gooide ik haar over mijn schouder, omdat ik anders de deur niet kon openen. Met een grijns gaf ik een tik op haar billen en liep ik mijn kamer in, waar ik haar op mijn bed neer had gelegd. Heel even deed ik niets, ik keek alleen even.
          'Hoe kun je zo prachtig zijn,' grijns ik haar kant op. Ik liep richting mijn boxje, waar ik mijn telefoon op aansloot en muziek aanzette. Muziek maakte altijd alles beter. Mijn ogen gingen over Lauren heen en met een glimlach liep ik haar kant op, waarna ik me ook op het bed liet zakken.
          'Dus, jij slaapt hier vannacht?' grinnik ik haar kant op terwijl ik mijn hand over haar arm liet glijden, richting haar hals.


    - thank you for existing -

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Outside • & Elsa • Outfit


          Jax wil zich concentreren op de warmte van de Jack Daniels die naar beneden glijdt — hem van binnenuit opwarmende. Helaas weet Elsa — opnieuw — tussenbeide te komen vanwege haar hand op zijn onderarm.
          'Ik waardeer echt dat je naar me toegekomen bent, Jax — echt. . . Maar het deed me echt zeer toen je me sloeg. . . lichamelijk en mentaal. Ik vergeef je.'
          Jax haalt zijn schouders op, maar Elsa is inmiddels al van hem weggelopen. Zuchtend kijkt Jax even omhoog naar de maan en sterren, zacht vloekend. Uiteindelijk wandelt hij Elsa achterna.
          Wanneer hij naar binnen stapt, vernauwen zijn kijkers zich tot spleetjes. Natuurlijk moet Matthew bij Elsa staan vanaf het moment dat hij is verdwenen — de kwal. Jax stapt naar voren en duwt zijn handen tegen Matthews borstkas aan, waardoor hij enkele stappen naar achteren moet zetten.
          Jax steekt één vinger op richting Matthew, waarna hij Elsa kort aanwijst. Grommend stapt hij naar voren en spreekt Mattew dreigend toe onder zijn adem. 'Wanneer ik ook maar hoor, ruik of zie dat je haar met één vinger raakt, Puccio — ben je dood. Heb je dat begrepen? Dan eet je een maand door een rietje, gozer. Blijf van haar af. Ze verdient beter dan jij.'
          Jax snuift even en trekt zich dan terug. Hij kijkt Elsa nog eenmaal woest aan, voordat hij de club binnenstapt en in de menigte verdwijnt. Elsa kan veel beter — ook als Jax, maar dat hoeft Matthew niet te weten.
          Uiteindelijk weet Jax bij de bar terecht te komen, waar hij een whisky bestelt. Grommend kijkt hij naar de dansende menigte, waar hij enkele bekenden ziet. Geen zin om naar ze toe te lopen, sipt Jax van zijn drankje.







    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle