Oliver Sebastian Campbell
23 || Veterinary Science || Aries Leader || The Club || You're so lucky you're cute and a great f*ck. || Memphis || Outfit
Memphis was zijn normale arrogante zelf, misschien nog wel iets erger nu ik een ander had verlaten voor hem. Het was aan de ene kant verschrikkelijk, maar aan de andere kant wist ik ook dat dit het allemaal waard was als onze kleren eenmaal uit waren. Na mijn korte toast gooiden we allebei ons shotje achterover en ik zette het shotglas ondersteboven op de bar. Even kneep ik kort mijn ogen dicht door het brandende gevoel in mijn keel, maar al snel herstelde ik mezelf. Ik kon nog veel sterker aan, maar de eerste klap van sterke drank kwam nog altijd wel hard aan. Ik schonk Memphis een speelse glimlach, terwijl ik langzaam wat wegzonk in zijn ogen. Het duurde dan ook wel heel even voor ik in dezelfde richting keek als hij toen hij eenmaal had weggekeken van mijn gezicht. Ik keek wat verward, voor ik nog een glimp opving van mijn eerste scharrel van de avond. Ik rolde met mijn ogen bij zijn woorden. "Don't overestimate yourself, Kowalski. Je bent een solide acht, maar zeker nog geen 10." Okay, dat was niet helemaal was, hij was zeker wel een 8.5 tot een krappe 9, maar zijn ego had echt geen boost meer nodig. Ik nam het volgende shotje ook aan en goot het weer achterover net als de vorige, al had mijn keel er dit keer nog amper een reactie op. Ook dit shotglas eindigde ondersteboven op de bar, en dat was maar goed ook, want anders was die uit mijn handen gevallen tijdens de lachstuip die hij me gaf. Memphis Kowalski die iets of iemand deelde? Amerika zou nog eerder weer deel worden van Groot-Brittannië. Anders zou hij dat eerder ook wel hebben aangeboden. Daarbij had ik er ook gewoon weinig zin in vandaag. Een trio af en toe was leuk, maar niet te vaak. Ik herpakte mezelf snel weer, maar besloot toch te kijken hoe ver hij dit zou laten gaan tot hij me echt zou claimen. "Een keer in de maand is meer dan genoeg, maar voor jou maak ik graag een uitzondering." Ik stal nog snel een kus van zijn lippen, als een prepuberale tiener in een drankloze discotheek. Deze situatie had echter geen van die twee ingrediënten. Het liefst wilde ik gewoon de kleren van zijn lijf scheuren, maar ik wist ook wel dat dat hier niet ging. Je kon het stout noemen, maar zelfs het braafste jongetje van de klas had z'n guilty pleasures nodig, en Memphis was die van mij, en dat wist hij dondersgoed. "Zolang het trio niet met een meid is." mompelde ik nog wel voor de zekerheid voor ik nog een rondje shotjes voor ons twee bestelde. Hij wist ook dat ik dan meteen weg zou zijn en ondanks dat hij best wel een enorme zak was, vertrouwde ik hem er wel op dat hij die grens niet over zou gaan. Al hoopte ik gewoon dat dit een grap was en we snel ergens wat meer privé met z'n tweeën zouden eindigen. Tot die tijd dronk ik nog wel een shotje. We konden allebei onze alcohol goed hebben, en als hij me graag aan het lijntje wilde houden, kon ik net zo goed op zijn kosten drinken, of niet?
|
I'm a small town gay from the South. I know no fear.
|
[ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 20:13 ]
Bowties were never Cooler