|
Het duurt niet lang of Jax reageert op mijn kus. Niet door die te beantwoorden, maar door me weg te duwen. Ik pruil en kijk hem recht aan, recht in zijn mooie, donkere ogen. Fuck, denk ik meteen.
'Oh fuck, Elsa,' zegt Jax ook en een kleine, zelfvoldane glimlach ontstaat rond mijn mond, 'nu heb je een probleem gemaakt voor jezelf.' Ik voel zijn armen om me heen en al snel zit ik weer op de barkruk voor hem. Hij komt bij me staan en ik kijk naar hem op. Ik merk niet eens wat er om me heen gebeurt, want het warme gevoel dat eerst continu door me heen stroomde als ik bij Jax was, lijkt weer terug te komen en ik heb alleen maar even aandacht voor hem. Ik leg mijn handen tegen zijn zij aan als hij zich naar me toe buigt. Hij zorgt er vrijwel meteen voor dat mijn haren weer loskomen en er plukken uit vallen, maar ik denk er niet meer aan zodra hij zijn lippen weer op die van mij drukt.
'Dit ben je zelf begonnen,' hoor ik op lichtelijk kwade toon en ik grinnik zachtjes en denk er verder niet meer aan. Genietend sluit ik mijn ogen en ik bijt op mijn onderlip als ik zijn lippen in mijn hals voel.
'Ik heb er geen problemen mee,' merk ik op zachte, zwoele toon op. Soms kan ik nuchter nogal ongemakkelijk zijn rondom het mannelijk geslacht, zeker omdat ik af en toe niet weet wat wel en niet gepast is en er nogal dingen kunnen ontsnappen uit mijn mond, maar dronken lijkt het me juist allemaal beter af te gaan. Ik denk dan wel niet zo helder op dit moment, maar ik kan niet zeggen dat ik het heel erg vind. 'Helemaal niet, zelfs...' voeg ik zacht toe en ik kijk weer een keer naar hem, waarna ik hem nogmaals kus. Het is misschien niet mijn slimste actie en mijn vriendinnen zouden me hoogstwaarschijnlijk vermoorden zodra ze me zo zouden zien, maar ik was nog altijd verliefd op Jax, ook nadat hij me had geslagen.
|