• WAR • OF • HOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Jax — at the bar — outfit

    Ik kijk toe hoe hij het glas water snel achterover slaat. Ik zou zijn voorbeeld wel kunnen volgen, maar ik ben niet zo goed in het snel drinken van wat voor vloeistof dan ook, al gaat de alcohol er wel lekker in.
          'Ik ben bezorgd, omdat ik weet dat je niet altijd voor jezelf kan zorgen, Elsa.' Ik kijk hem aan. Ik kan heus voor mezelf zorgen! Goed, af en toe neem ik domme beslissingen en nu drink ik misschien iets te veel alcohol, maar dat betekent niet dat ik een hulpeloos, pasgeboren lammetje ben. Echt niet. 'Stop hiermee, nu. Want je hebt veel te veel gedronken, je weet niet meer wat je aan het doen bent. Elsa, je mist me niet.' Hij duwt het glas bij wijze van spreken mijn mond in en ik neem nog een slokje.
          'Ze zeggen toch dat dronken mensen het eerlijkst zijn,' zeg ik en ik zet het lege waterglas weg, waarna ik met enige moeite van de barkruk af kom en tegen Jax aan val. 'Ik mis je, Jax,' weet ik nogmaals te zeggen en ik plaats mijn handen tegen zijn borst aan en glimlach een keer. Mijn geverfde haar valt wat uit de doek die ik in mijn haar heb gewikkeld en ik glimlach naar de jongen voor me. 'Niemand laat me zo goed voelen als jij,' ga ik verder en ik ga wat op mijn tenen staan, zodat ik iets hoger kom en hem wat rechter aan kan kijken. Hij steekt nogal wat boven me uit. Dan leg ik mijn armen rond zijn nek heen en zonder waarschuwing druk ik mijn lippen tegen die van hem aan. Een warm gevoel trekt meteen door me heen en genietend glimlach ik. Ergens weet ik wel dat dit niet het handigst is, maar de alcohol zorgt ervoor dat al mijn grenzen wat vervagen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 15:09 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Bar • & Elsa • Outfit


          Jax voelt ietwat opgelucht door zijn lichaam glijden wanneer Elsa drinkt. Alhoewel, ze heeft nog steeds veel alcohol in haar tengere lichaam zitten en daardoor zou hij haar beter in de gaten moeten houden vanavond op feest. Wellicht kan hij één van haar vele vriendinnen inschakelen om te helpen, aangezien hij haar nog niet naar huis kan brengen — dit feest is immers van haar, ze moet gezien worden door de aanwezigen.
          'Nou, ze zeggen toch dat dronken mensen het eerlijkst zijn.'
          Jax kan het niet laten om zijn kijkers heen en weer te laten rollen in hun kassen, aangezien hij dat argument al een miljoen keer aan heeft moeten horen. Normaliter was het op hem gericht, maar vergeleken met Elsa is hij echt nuchter. Jax schudt zijn hoofd als ze bijna van haar kruk afvalt en vangt haar daarbij op door zijn armen rondom haar middel te slaan.
          'Ik mis je, Jax. Niemand laat me zo goed voelen als jij.'
          Voordat Jax een antwoord heeft weten te formuleren binnenin zijn gedachten, voelt hij plotseling Elsa's welbekende lippen op de zijne. Hij voelt haar lachen, maar is bevroren en kan haar niet van zich af duwen. Jax knippert met zijn kijkers en weet dan opnieuw tot leven te komen. Hij duwt Elsa ietwat ruw van zich af en kijkt woedend naar beneden, waardoor hij plotseling oogcontact met haar maakt en verdrinkt in haar kijkers.
          'Oh fuck, Elsa — nu heb je een probleem gemaakt voor jezelf.'
          Jax wacht niet op haar antwoord, maar tilt haar op rondom haar middel — waarna hij haar terug op de barkruk plaatst. Ruw duwt hij twee jongemannen weg aan weerszijden van Elsa en duikt dan op haar af, zijn lichaam tussen haar benen en zijn handen in haar lokken waardoor de stoffen band daarin verschuift. Grommend duwt Jax zijn lippen op die van Elsa, alsof hij haar nooit heeft gekust en nu tijd moet inhalen.
          'Dit ben je zelf begonnen,' bijt hij haar ruw toe wanneer hij eventjes stopt, voordat hij zijn lippen tegen haar nek duwt.

    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle


    •

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Jax — at the bar — outfit



    Het duurt niet lang of Jax reageert op mijn kus. Niet door die te beantwoorden, maar door me weg te duwen. Ik pruil en kijk hem recht aan, recht in zijn mooie, donkere ogen. Fuck, denk ik meteen.
          'Oh fuck, Elsa,' zegt Jax ook en een kleine, zelfvoldane glimlach ontstaat rond mijn mond, 'nu heb je een probleem gemaakt voor jezelf.' Ik voel zijn armen om me heen en al snel zit ik weer op de barkruk voor hem. Hij komt bij me staan en ik kijk naar hem op. Ik merk niet eens wat er om me heen gebeurt, want het warme gevoel dat eerst continu door me heen stroomde als ik bij Jax was, lijkt weer terug te komen en ik heb alleen maar even aandacht voor hem. Ik leg mijn handen tegen zijn zij aan als hij zich naar me toe buigt. Hij zorgt er vrijwel meteen voor dat mijn haren weer loskomen en er plukken uit vallen, maar ik denk er niet meer aan zodra hij zijn lippen weer op die van mij drukt.
          'Dit ben je zelf begonnen,' hoor ik op lichtelijk kwade toon en ik grinnik zachtjes en denk er verder niet meer aan. Genietend sluit ik mijn ogen en ik bijt op mijn onderlip als ik zijn lippen in mijn hals voel.
          'Ik heb er geen problemen mee,' merk ik op zachte, zwoele toon op. Soms kan ik nuchter nogal ongemakkelijk zijn rondom het mannelijk geslacht, zeker omdat ik af en toe niet weet wat wel en niet gepast is en er nogal dingen kunnen ontsnappen uit mijn mond, maar dronken lijkt het me juist allemaal beter af te gaan. Ik denk dan wel niet zo helder op dit moment, maar ik kan niet zeggen dat ik het heel erg vind. 'Helemaal niet, zelfs...' voeg ik zacht toe en ik kijk weer een keer naar hem, waarna ik hem nogmaals kus. Het is misschien niet mijn slimste actie en mijn vriendinnen zouden me hoogstwaarschijnlijk vermoorden zodra ze me zo zouden zien, maar ik was nog altijd verliefd op Jax, ook nadat hij me had geslagen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 17:58 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    F R E Y A M A R S H A L L

    21 Aries Creative Therapy Outside Outfit w/ Matthew

          Met haar handen in haar zakken van haar spijkerjas liep Freya in de donkere avond die door de sterren werd verlicht richting de club. Ze was weliswaar al aan de late kant – niet dat het zoveel uitmaakte. De avond was voor sommigen nog maar net begonnen. Freya had wel zin om haar spieren te laten ontspannen door alcohol en goed muziek voordat ze weer met haar neus in de boeken zou zitten.
          Net voordat ze entree wilde maken, spotte ze een gedaante voor het gebouw. De rook die de jongeman uitblies verdween langzamerhand in de donker. Was dat Matthew? Kort fronste Freya haar wenkbrauwen en kneep haar ogen ietwat samen om haar zicht scherper te maken. Het was inderdaad hem. Voor een moment twijfelde Freya of ze hem zou vergezellen gezien ze de neiging had om naar binnen te gaan om haarzelf te verblijden met wat alcohol. Alcohol in haar bloedsomloop was precies wat ze nodig had.
          Freya keek kort om haar heen terwijl ze een teug lucht binnenzoog. Echter wist zijn gezichtsuitdrukking haar aandacht te trekken waardoor ze toch haar koers veranderde richting de jongeman.
          “Is het nu al saai binnen?” vroeg ze grijnzend voordat ze haar lippen bevochtigde door met haar tong erover te strijken en nam naast Matthew plaats.
          “Of heb je je dag niet?”

    [trash short post, sorry]

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Bar • & Elsa • Outfit


          'Ik heb er geen problemen mee — helemaal niet, zelfs. . .'
          Jax maakt een tevreden grommend geluid vanuit de achterzijde van zijn keel. Elsa's hese stem was voorheen altijd al een enorme bron van opwinding voor hem. En nu — met haar lokken losjes rondom haar gezicht en haar wangen rood — voelt Jax opnieuw de warmte die hij in het begin van hun relatie iedere dag voelde. Zuchtend graaien zijn vingertoppen dieper in haar heupen, terwijl hij glimlacht en zichzelf naar achteren laat leunen voor wat ademruimte.
          Jax weet dondersgoed dat hij ieder moment overvallen kan gaan worden — vriendinnen van Elsa met torenhoge hakken en vlijmscherpe nagels als wapens. Echter, voor nu nam Jax het risico voor lief.
          'Als je morgen spijt hebt, dan heb je een probleem.'
          Alhoewel Jax zijn woorden als grapje heeft uitgesproken, verstijft hij direct. Enigszins gepanikeerd kijkt hij omlaag naar Elsa, zijn handen haar gezicht grijpend. 'Dat was een grapje, Elsa.' Jax wrijft over haar wangen, zoekend naar een glimlach. Zachtjes duwt hij zijn lippen op de hare.
          'Mag ik nu Matthew slaan omdat hij zojuist mijn meisje wilde versieren? Alsjeblieft?' Jax grijnst even breed, waarna hij plotseling boze blik weet te werpen richting een jongeman naast Elsa — welke direct enkele centimeters opschuift. 'Waarom trek je ook alweer zo veel mannen aan?' gromt hij ietwat geïrriteerd, terwijl zijn wenkbrauwen in een diepe frons glijden.


    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle


    •

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy • Party • Alone -> Freya • outfit

    Matthew zat al een tijdje buiten, te genieten van de joint, toen er iemand naar hem toe kwam. In eerste instantie had hij het niet eens door. De alcohol en de joint waren wat naar zijn hoofd gestegen maar over het algemeen zorgde dat ervoor dat hij enkel wat meer ontspande.
          'Is het nu al saai binnen?' Hij keek om naar de jongedame. Matthew kneep zijn ogen iets samen aangezien het hem wat moeite kostte om te bedenken welke naam er ook al weer bij het gezicht hoorde. Freya, dacht hij zich goed te herinneren maar hij had haar niet zo vaak gesproken. Zijn mondhoeken krulden iets omhoog en hij blies de rook opnieuw langzaam uit terwijl hij knikte.
          'Of heb je je dag niet?' Freya had plaatsgenomen naast hem, nadat ze eerst wel erg uitdagend haar lippen vochtig had gemaakt met haar tong en het kostte hem de grootste moeite om er geen opmerking over te maken. Matt haalde zijn schouders eens grijnzend op.
          ''Een beetje van beide.'' mompelde hij vervolgens met een pruillip. ''Sommige meiden zijn gewoon te ingewikkeld.'' voegde hij eraan toe. Hij was nog nuchter genoeg om te bedenken dat hij niet alle meiden over een kam moest scheren als hij nog enige kans wilde maken bij Freya, al had hij de hoop voor vanavond al wel redelijk opgegeven. Misschien moest hij maar gewoon genieten van de joint en daarna naar huis gaan. Zijn blik viel op de joint in zijn hand en hij hield die omhoog terwijl hij zijn blik op Freya richtte.
          ''You want some?'' vroeg hij met een speelse grijns op zijn gezicht aan haar. ''I don't mind sharing.'' Zijn vrije hand haalde hij door zijn haren, die wat in de war waren geraakt. Hoe precies wist hij niet eens meer.
          ''Of wil je liever naar binnen - ook al is het daar ontzettend saai. Het enige leuke is de alcohol.'' Vragend keek hij de dame naast hem aan, benieuwd naar wat haar antwoord zou zijn. Eigenlijk zou Matthew meer op zijn hoede moeten zijn nu hij op straat was, hij was nog steeds minderjarig namelijk.. maar momenteel trok hij zich daar niets van aan.

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Jax — at the bar — outfit



    'Als je morgen spijt hebt, dan heb je een probleem,' hoor ik en wat verbaasd kijk ik naar hem op, maar de blik die hij meteen in zijn ogen krijgt, zorgt ervoor dat ik toch kan glimlachen. 'Dat was een grapje, Elsa.' Ik grinnik kort en sluit mijn ogen weer zodra onze lippen elkaar raken. De laatste weken heb ik dit gevoel en deze intimiteit echt gemist. Ik ben dan redelijk dronken en mijn gedachten zweven als sluierbewolking door mijn hoofd heen, maar ik weet wél dat dit gewoon fijn is.
          'Mag ik nu Matthew slaan omdat hij zojuist mijn meisje wilde versieren? Alsjeblieft?'
          Ik kijk hem met blossen op mijn wangen en een glimlach rond mijn lippen aan en ik laat mijn vinger zacht over zijn wang strelen. 'Jouw meisje?' vraag ik zacht. Mijn hart maakt een sprongetje en ik lach even, waarna ik nog een zacht kusje op zijn lippen druk. 'Ben ik weer je meisje?'
          'Waarom trek je ook alweer zo veel mannen aan?' bromt hij en ik leun tegen de bar achter me aan en een plagende grijns staat rond mijn lippen.
          'Misschien komen ze wel voor jou... je bent tenslotte gewoon heel knap...' mompel ik en een lieve glimlach verschijnt rond mijn mond. 'En ik heb Matthew zelf al afgewezen... Ik wil niets met hem. Hij kan het blijven proberen, maar het gaat echt niet gebeuren, geloof me.' Loom kantel ik mijn hoofd als ik hem aankijk en ik haal de gekleurde doek maar uit mijn haar, omdat die er anders toch wel uit zal vallen. Mijn geverfde haren vallen los rond mijn gezicht en ik kijk weer naar de knappe man voor me.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Bar • & Elsa • Outfit


          'Jouw meisje? Ben ik weer je meisje?'
          Jax kan het niet tegenhouden dat zijn mondhoeken zacht omhoog krullen, waardoor er een geheimzinnige glimlach op zijn gezicht weet komen te staan. Natuurlijk weet Jax dondersgoed dat meisjes deze woorden fijn vinden te horen, maar bij Elsa is hij eerlijk — hij wil haar, ze is van hem.
          'Misschien komen ze wel voor jou. . . je bent tenslotte gewoon heel knap. . . En ik heb Matthew zelf al afgewezen. . . Ik wil niets met hem — hij kan het proberen, maar het gaat echt niet gebeuren, geloof me.'
          Jax weet zichzelf direct voor te nemen dat hij Matthew in elkaar zal slaan, wanneer hij Elsa opnieuw tracht te versieren. Voor nu glimlacht hij simpelweg, waarbij hij Elsa's doek van haar over weet te nemen en hem in zijn broekzak stopt. Zuchtend trekt hij aan haar heupen, waardoor ze naar de punt van de stoel schuift en dichter tegen hem aan zit.
          'Elsa, je bent altijd mijn meisje geweest. Dat is nooit gestopt.' Jax kust haar, waarbij hij zachtjes op haar onderlip bijt. 'Word ik overvallen door je vriendinnen? Of denk je dat ik een free pass krijg?' Jax weet dat dat niet het geval zal zijn, aangezien hij iets onvergefelijks heeft gedaan.
          'Ben ik gemeen als ik zeg dat ik niet kan wachten op Matthews gezicht wanneer hij ons opnieuw samen ziet hier?' Jax geeft Elsa een wolfachtige grijns, waarbij hij zijn vingertoppen over haar blote benen laat glijden.


    You have been warned
    I will be brutal
    I can be hard to handle


    •

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Jax — at the bar — outfit



    Hij neemt de doek over en ik glimlach een keer naar hem en leg mijn armen rond zijn middel zodra ik naar voren word geschoven op de barkruk. Mijn evenwicht is nooit zo te prijzen, maar met nogal wat alcohol in mijn systeem wordt het helemaal een drama.
          'Elsa, je bent altijd mijn meisje geweest. Dat is nooit gestopt.' Ik grinnik en beantwoord zijn kus gretig. 'Word ik overvallen door je vriendinnen? Of denk je dat ik een free pass krijg? Ben ik gemeen als ik zeg dat ik niet kan wachten op Matthews gezicht wanneer hij ons opnieuw samen ziet?'
          Ik lach weer door die twee opmerkingen en ik streel kort langs zijn kaaklijn. 'Ik hoop maar dat ze je alleen zullen laten — en anders zal ik maar uitkijken, want het zijn net katten,' plaag ik hem met een knipoog en ik leg mijn handen tegen zijn zij aan en ik kijk naar hem op. Zijn vingers glijden over mijn bovenbenen heen en ik bijt op mijn onderlip. Ik voel de blossen op mijn wangen nog wat roder worden en ik lach weer. Mijn hand plaats ik nu op zijn gespierde borst en ik trek hem weer naar me toe. Nu kom ik van de barkruk af en sta ik ietwat wankel op mijn benen, maar ik houd me vast aan de lange, gespierde man voor me en leg mijn armen om zijn nek heen. 'Het kan me geen fuck schelen wat iedereen vindt,' merk ik op. Ik meen het. Ik ben gek op Jax, zelfs na wat gebeurd is. Dat hij naar me toe kwam om zijn excuses aan te bieden, gaf de doorslag.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    F R E Y A M A R S H A L L

    21 Aries Creative Therapy Outside Outfit w/ Matthew

          "Een beetje van beide,” mompelde Matthew voordat hij simpel zijn schouders ophaalde. Haar reebruine ogen vonden meteen de bruine ogen van Matthew. Zelfs bij het weinige licht kon Freya de kleur van zijn ogen onderscheiden.
          “Sommige meiden zijn gewoon te ingewikkeld,” pruilde Matthew waarop Freya haar spontane lach liet horen. Ze had niet eens alcohol in haar systeem en moest nu al andermans geklaag horen, al wist ze niet of Matthew het meende.
          “Vertel mij wat,” speelde ze mee waarna ze haar wangen bol blies om vervolgens een teug lucht die ze binnenhield vrij te laten.
          “You want some?” Een speelse grijns sierde rond de lippen van Matthew terwijl hij de joint in zijn hand uitnodigend omhoog hield.
          “I don’t mind sharing. Of wil je liever naar binnen – ook al is het daar ontzettend saai. Het enige leuke is de alcohol.” Veel hoefde Freya niet na te denken, voor haar maakte het niet eens uit of ze eerst haar slokdarm verblijdde met alcohol of juist haar longen met een joint. Met dezelfde grijns als de jongeman naast haar nam ze de joint van hem aan die ze meteen tussen haar lippen legde om een hijs van te nemen.
          Freya kantelde haar hoofd iets naar achteren terwijl ze de rook uitblies. De rook verdween langzamerhand in de lucht waardoor de donkere nacht in haar zicht kwam. Ditmaal verscheen er een tevreden grijns op haar gezicht. Voordat ze de joint weer teruggaf aan de eigenaar, nam ze nog een flinke hijs.
          “Welke meid is volgens jou ingewikkeld?” vroeg Freya grinnikend nadat ze de rook uitblies, ietwat benieuwd welke meid de hersenen van de arme jongen zo in war heeft gemaakt.

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy • Party • Freya • outfit

    'Vertel mij wat.' ging Freya mee in zijn woorden nadat ze gelachen had. Hij wist niet zo goed of ze hem nu uitlachte of niet - maar eigenlijk kon het hem bar weinig schelen op het moment. Hij had haar de joint aangeboden en ze begon vrijwel meteen te grijnzen. Hij keek toe hoe ze een hijs nam en de rook uit blies, waarna ze opnieuw grijnsde. Ze nam nog een hijs en daarna kreeg hij de joint terug, die hij aan nam.
          'Welke meid is volgens jou ingewikkeld?' Hij zuchtte eens en nam een hijs, een poging doende om te bedenken of hij dit wel moest vertellen aan Freya. Ze hoorde immers toch niet bij Gemini en de vraag was of ze Elsa wel goed kende. Daarbij, moest hij wel tegen een dame gaan klagen over zijn mislukte poging tot flirten? - zelfs al had hij het niet eens echt als flirten bedoeld maar eerder als een poging om Elsa wat af te leiden. Nee, dat leek hem geen strak plan. Elsa zocht het maar uit en hij was niet van plan om nog meer tijd aan haar te verspillen, als ze dan toch zo ondankbaar was.. Matthew blies de rook langzaam uit en schoot daarna het restant van de joint weg.
          ''Niet belangrijk.'' zei hij terwijl hij met een glimlach om keek naar Freya. ''Niet nu jij er bent.'' Matthew gebruikte zijn.. in zijn ogen charmante toon tegen Freya. Meestal wist hij de dames daarmee wel zover te krijgen en anders hoopte hij alleen dat Freya het ook als een compliment zag - en niet ook moeilijk begon te doen. Hij rekte zich eens uit en keek even rond, waarna zijn blik toch weer bij de brunette naast hem bleef hangen. Ze was eigenlijk best wel knap, waarom had hij nooit eerder met haar gesproken?
          ''Zin in wat shotjes?'' grijnsde hij naar haar. ''Of wat je dan ook lekker vindt, ik trakteer.'' Hij duwde zich van het muurtje af zodat hij weer op zijn voeten stond en hij wankelde toch ietsjes - oeps. Hij draaide zich om naar de brunette en stak zijn handen uit zodat hij haar van het muurtje kon helpen als ze die aan nam. ''Of had je toch liever zin om hier buiten te blijven?'' voegde hij er plagerig aan toe.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 9:29 ]


    Daniël Jace Swanson
    we live in a strange world

    22 — astronomy degree — dork — at the club with Eleanore — outfit

          'Hij zal je heus niet vermoorden hoor, geen zorgen,' probeerde Eleanore me gerust te stellen, maar zeker wel dat Salvador me te grazen zou nemen. Hij was stikjaloers en als iemand met zijn tengels aan Eleanore zat, oh god.
          'Laten we daar maar niet van uit gaan...' slikte ik met een scheve glimlach. Nore was prachtig, maar ik wilde mezelf graag heel houden.
          'Ik weet zeker dat hij het niet zo erg zal vinden.' Zei ze waarna ze een slok van haar drankje nam. Ik volgde haar voorbeeld en nam ook een slok van mijn drankje. Ze bewoog wat heen en weer een ook dat probeerde ik zo soepel mogelijk te doen.
          'Zullen we dan voor binnenkort een keertje afspreken, en gewoon beginnen bij seizoen 1?' Stelde Eleanore voor, waarop ik glimlachend knikte. Een serie kijken bij een van de mooiste meiden van de school, hell yeah.
          'Ik kan wel popcorn en drankjes en zo halen. Volgens mij staat de serie zelf op Netflix.' Ging ze verder. Ik knikte weer enthousiast waarna ik een slok van mijn drinken nam.
          'Ik heb Netflix en een heerlijk recept voor nacho's! als je dat lekker vindt maak ik het met alle liefde voor je.' Een brede glimlach stond op mijn gezicht en ik voelde mijn wangen wat warm worden. Stelde ik nou echt voor om iets te koken? Snel zette ik het glas weer aan mijn lip en nam ik twee slokken achter elkaar.

    You look stunning in a million ways,
    I wouldn't know how to explain


    - thank you for existing -

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio


    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ Scorpio house ━ Lauren


          'Dus, jij slaapt hier vannacht?' grinnik ik haar kant op terwijl ik mijn hand over haar arm liet glijden, richting haar hals. Zacht gingen mijn vingers over haar sleutelbeen terwijl ik haar in haar ogen aankeek.
          'Dat hangt er van af.' Hoor ik haar speels zeggen, vervolgd door een klopje op mijn buik. Overdreven liet ik een pijnlijke kreun horen en greep ik naar mijn buik.
          'Sla je me nou gewoon in elkaar?!' Roep ik alsof ik dood ga. Ik sloot mijn ogen en liet mijn tong uit mijn mond hangen, alsof ik daadwerkelijk "dood" was. Ik kon echter niet heel lang mijn lach inhouden en na een paar seconden begon ik al weer te grinniken. Lauren had mijn trui vastgepakt en haar kant op getrokken, waarna ik tot mijn verbazing haar lippen weer op de mijne voelde. Tevreden gaf ik haar een zoen terug en grinnikte ik tussendoor nog. Aangeschoten was ik altijd heel melig, daar kon ik echt niets aan doen. Lauren trok zich weer terug en keek me grijnzend aan.
          'Wat? Verwacht je soms iets jongedame? Vrouwen willen ook altijd seks hé, misschien wil ik wel gewoon over mijn gevoelens praten,' grinnikte ik op een "vrouwelijke" manier. Plagerig stak ik mijn tong uit en porde ik haar in haar zij.
          'Of is dat niet wat je wilt? hmh?' grinnik ik vervolgd door een knipoog.


    - thank you for existing -

    Lauren Aurelia Conley

    Let's have some fun

    Medicine • Gemini • Scorpio house • With Alex • outfit

    Alex stelde zich enorm aan toen ze hem een klopje op zijn buik gaf. Ergens vond ze het kinderachtig dat hij zich nu gedroeg alsof hij daar om 'dood' zou gaan.
          'Sla je me nou gewoon in elkaar?!' riep hij. Ze had eens gezucht maar om de sfeer niet verder te verpesten had ze hem bij zijn trui gepakt en hem naar zich toe getrokken, waarna ze haar lippen op de zijne had gedrukt. Zelfs tijdens de zoen vond Alex het nodig om nog eens te grinniken en toen ze hem na de zoen met een grijns aan keek, begon hij zich weer aan te stellen.
          'Wat? Verwacht je soms iets jongedame? Vrouwen willen ook altijd seks hé, misschien wil ik wel gewoon over mijn gevoelens praten.' Die toon... echt, als een jongen een moment wilde verpesten, dan moest hij vooral die toon gebruiken. Hij porde haar in haar zij, waarop Lauren wat geërgerd zijn hand weg duwde.
          'Of is dat niet wat je wilt? hmh?' Normaal vond ze de knipoog die volgde sexy - maar dat had hij op het moment toch wel verpest. De brunette rolde dan ook eens met haar ogen en zuchtte. Ze zette haar handen tegen zijn borst en duwde hem wat aan de kant, zodat ze overeind kon komen.
          ''Ik slaap wel thuis.'' bromde ze terwijl ze naar de rand van het bed schoof. Ze had liever de Alex toen ze hier binnen kwamen, die haar op het aanrecht zette en haar meteen gretig zoende. Liever dat dan dit.. kinderachtige gedoe. Ze had heus wel humor maar in haar ogen was dit geen humor meer. Eenmaal bij de rand van het bed stond ze op en trok ze haar jurkje weer wat recht, die iets omhoog gekropen was en ze keek nog eens om naar Alex met een zucht. Lauren had toch wel gehoopt dat Alex haar een leuke nacht zou bezorgen maar nu kwam het over alsof hij alleen maar zin had om grapjes te maken. Goed, misschien stelde ze zich aan maar Lauren was nou eenmaal niet zo.. redelijk als ze alcohol op had.

    F R E Y A M A R S H A L L

    21 Aries Creative Therapy At the club Outfit w/ Matthew

          Freya kon al merken dat Matt in dubio stond door haar vraag. Uiteindelijk besloot hij het weg te wuiven door te zeggen dat het niet belangrijk was, al wekte dat alleen maar nieuwsgierigheid in haar op. Toch hield ze wijselijk haar mond. Het was tenslotte niet haar zaken en Matthew was niet verplicht om het aan haar te vertellen.
          “Niet nu jij er bent,” zei hij waarop Freya overdreven met haar reebruine ogen rolde terwijl haar mondhoeken gelijkelijk omhoog gingen. Hoewel het echt een cheesy opmerking was, kon Freya complimenten altijd appreciëren. Als het maar niet over haar grens ging waardoor haar handpalmen tintelden om diegene een klap te verkopen, zag ze het probleem niet van.
          ”Zin in wat shotjes?” vroeg Matt grijnzend. “Of wat je dan ook lekker vindt, ik trakteer.”
          Meteen maakte Freya aanstalten om op te staan. Niet dat ze een gierig persoon was, maar wie werd nou niet vrolijk met een traktatie op drank?
          “Of had je toch liever zin om hier buiten te blijven?” vroeg Matt nadat hij zijn hand uitstak om Freya overeind te krijgen. Hoewel ze zelf in haar eentje makkelijker overeind kon komen gezien ze niet op Matthew kon steunen door zijn wankelende houding, hield ze zijn uitgestoken hand vast.
          ”Darling, ik ben niet opgetut om voor de club te staan zonder alcohol in mijn bloedsomloop. Plus, ik word getrakteerd. No way dat ik buiten blijf.” Freya stond soepel op haar voeten terwijl ze met fonkelingen in haar ogen de jongeman keek.
          ”Ik waarschuw je alvast – je gaat rut naar huis,” grinnikte Freya onschuldig waarna ze haar arm in die van hem haakte, deels om hem te ondersteunen gezien hij al paar dranken op had. Ze sleurde hem mee naar binnen – met als gevolg begroette de warme, benauwde lucht de blote huid van Freya waardoor ze een zucht tussen haar lippen liet ontsnappen. Jeetje, wat was het benauwd.
          Natuurlijk liep Freya meteen naar de bar om daar drie shotjes te bestellen voor haarzelf waarna ze een blik naar Matt wierp.
          “Hij betaalt trouwens voor al mijn dranken vandaag,” voegde ze nog grijnzend toe om vervolgens Matt een knipoogje te schenken. Het waren niet letterlijk zijn woorden, maar goed. Freya zag een kans en die gebruikte ze ook.