• WAROFHOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb de dubbele post weggehaald (:


    I am an idiot, I move.

    MERCY ''ASH'' LILITH TWAIN



    ''I can be a lover, a hater, a fighter, a player, but that just ain't my style. I'm nothing but a mystery with a pretty smile.''

    Flirt/Party Ash — Rechtenstudie • 21 jaar (outfit) — At the Party (Elsa & Celine)

    Ash had een kort gesprek gevoerd met degene in de tuin, een rondleiding gekregen door een jongeman genaamd Oliver en kreeg uit eindelijk een kamer aangewezen. Hier had ze dan ook te horen gekregen over het feest, iets waar ze sowieso op zou verschijnen. Al uren van te voren had Ash een soort gevoel gekregen, een nieuw gevoel. Ze stond lachend voor haar koffer, wat vanavond werd het Flirt/Party Ash. Niemand zou haar moves kunnen breken, haar hand gleed over de zetjes. De jongedame had een aantal overdreven kledingstukken, echte gala jurken of enorm strakke party dresses. Dat zou het vanavond nog niet worden, dus gooide ze die alvast in er uit. Blauw was geen flirty Ash kleur, dus die kon ook wel weg. Uit eindelijk bekeek ze de overgebleven mogelijkheden. Ze trok er een willekeurig uit, waarna ze zich omkleedde. Toen Ash klaar was bekeek ze zich zelf in de spiegel, ''classy with an assy, zoals altijd, Merc.'' Een brede grijns nam haar lippen over, nam haar gezicht over. Donkerrode gelakte vingers gingen een aantal keer haar hand door haar haar, vanavond zou ze voor het eerst haar mede studenten te zien krijgen.

          Ze leek uit eindelijk een soort van te laat, maar dat deerde haar niet. Eerst maakte ze een praatje met een paar studenten uit Virgo, wat erg goed ging. Tot het gesprek ten einde liep en de leerlingen haar verlieten. Een beetje onbenullig liep ze tussen wat mensen door, botste tegen ze aan en struikelde vier keer bijna. Met plekken die morgen blauw zouden worden stond ze uit eindelijk bij de bar, waar ze eigenlijk niks bestelde. Ze hing maar wat, te staren naar andere studenten. ''Waarom was mensen ontmoeten zo vreselijk,'' mompelde Ash naar haar zelf gericht. Haar kont werd geplet tegen de bar, haar armen droegen haar gewicht op de tafel. Onwillekeurig ging haar blik naar een klein groepje, zou ze? Ash zette haar liefste glimlach op, terwijl ze naar hen toe liep. ''Hoi,'' begon ze. ''Wat een geweldig feest, is het niet?''
         


    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 16:20 ]


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Celine Oceana Alexander
    hey cutiepie!

    20 ━ literature ━ at the club ━ outfit ━ with Elsa and Ash

    Elsa was blij om te horen dat ik het feestje geslaagd vond en Matthew zo te zien ook. Een kleine glimlach kwam bij hem tevoorschijn en ik glimlachde terug. Elsa deed een beetje bot tegen Matthew en ik zou niet weten waarom, misschien had hij eerder iets verkeerds gezegd. Nieuwsgierig nam ik een slokje van mijn cocktail. Ik was altijd heel nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurde op evenementen. Misschien kwam dat wel door het feit dat ik graag schrijf over dingen en dat ik overal de details van wil hebben. Bruut werd ik uit mijn dagdroom getrokken door Elsa.
          'Kom, ━ dansen,' zei ze terwijl ze mijn hand vastpakte en me mee sleurde naar de dansvloer. Een giechel verliet mijn lippen en ik liep met een grijns achter Elsa aan. Dansen was een van mijn favoriete bezigheden als ik niets beters te doen had. Snel nam ik nog een slokje van mijn cocktail waarna ik met Elsa begon te dansen. Matthew was achtergelaten op het plekje waar we zojuist stonden en hij liep met een geïrriteerde blik richting de bar. Arme Matthew, ik vroeg me echt af wat hij fout had gedaan. Ik liet Elsa een pirouette draaien en ik glimlachte breed, met Elsa was het altijd leuk om even te dansen. Een onbekend gezicht kwam onze kant op waardoor ik even stil bleef staan.
          'Hoi, ━ wat een geweldig feest, is het niet?' sprak de dame onze kant op, waardoor ik haar een glimlach schonk. Trots deed ik mijn arm om Elsa heen.
          'Absoluut! en dit is de host van vanavond,' grijns ik breed terwijl ik van Elsa naar de onbekende dame keek. Mijn arm gleed weer van Elsa af en ik stak hem uit naar de dame.
          'Ik ben Celine!' zei ik met mijn hand uitgestoken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2018 - 0:04 ]


    - thank you for existing -

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Yeah, I'm a dick

    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ at the club ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    Lauren beet op haar lip na mijn woorden en ik kon het niet laten om toch even te grijnzen. Ze had gevraagd wel drankje ik wilde, dus ik zei dat ze me mocht verassen, in de hoop dat ze met iets goed aan kwam zetten. Zodra ik haar pols los had gelaten liep ze heupwiegend richting de bar, waar ze Matthew even kort begroette. Meteen verliet een grom mijn lippen en ging ik rechter op zitten. Na een minuutje draaide ze zich om en liep ze terug mijn kant op, waardoor er een glimlach op mijn gezicht kwam te staan. God damn, ze is echt goddelijk.
          'Hope you like it,' zei ze terwijl ze twee gouden drankjes op tafel had gezet. Gold Strike, nice move sweetheart, probeert ze me nou dronken te voeren? Lauren keek even naar de bank, waar ik op de hoek zat en naar de andere kant. Net voor ze om wilde lopen pakte ik haar weer bij haar pols vast en trok ik haar op schoot.
          'Dit zit veel beter, vind je niet?' zei ik zacht in haar hals waarna ik er een heel klein kusje in drukte. Met een glimlach pakte ik het glas van tafel en hield ik hem in de lucht om te proosten. Tijdens het proosten keek ik Lauren in haar ogen aan, want je weet wat ze zeggen, proosten zonder oogcontact betekend slechte seks... daar had ik geen behoefte aan.
          'Cheers, babe.' Knipoog ik waarna ik een slokje nam van het drankje. Gold Strike is heerlijk, maar het brand ontzettend in je keel. Het gevoel was echter eerder fascinerend dan echt pijnlijk.
          'Was Matthew niet in een goede bui?' vroeg ik met een lichtelijk serieuze toon in mijn stem. Ik wilde er eigenlijk niet over praten, maar ik was toch nieuwsgierig. Ik zette mijn glas weer op tafel en liet mijn koude hand rusten op Lauren's bovenbeen, waar mijn vingers onverschillig overheen gleden.


    - thank you for existing -

    Lauren Aurelia Conley

    Let's have some fun


    Medicine • Gemini • Party • With Alex • outfit

    Net voor ze om wilde gaan lopen om via de andere kant terug plaats te nemen op de bank - greep Alex haar pols al vast en zat ze binnen een paar seconden op zijn schoot.
          ''Dit zit veel beter, vind je niet?'' zei hij zachtjes in haar hals, waar hij een klein kusje drukte. Zijn adem die tegen haar hals aan streelde zorgde ervoor dat de haartjes in haar nek overeind gingen staan en ze grinnikte zachtjes. Ze draaide zich wat zodat haar benen aan één kant lagen en ze hem aan kon kijken. Hij nam één van de glazen en hield die omhoog om te proosten, waardoor ze grijnzend het hare ook pakte terwijl ze hem aan bleef kijken.
          ''Cheers, babe.'' zei hij met een knipoog. Ze keek met een grijns toe hoe hij een slok nam. ''Cheers.'' zei ze, waarna ook zij een grote slok van het drankje nam. Ze zuchtte tevreden toen het spul in haar keel brandde en ze zette het glas weg. In haar ogen betekende dat dat het tenminste een goed drankje was - en er lekker veel alcohol in zat.
          ''Was Matthew niet in een goede bui?'' Ze keek op naar hem en trok haar wenkbrauw op om de toon die in zijn stem lag. Het klonk bijna alsof.. ze begon dan ook weer te grinniken toen ze zich besefte dat hij jaloers klonk. Zijn koude hand raakte haar bovenbeen en hij streek eroverheen, waardoor ook daar weer kippenvel ontstond. God, als hij zo doorging dan was zij straks diegene die hem mee naar huis zou ontvoeren. Ze boog weer naar zijn oor toe - al was die afstand nu erg klein omdat ze op zijn schoot zat - en streek zacht met haar lippen langs zijn oorschelp.
          ''Jealous, babe?'' Fluisterde ze plagerig in zijn oor. ''Don't you worry, ik ben veel liever bij jou.'' Ze legde haar hand met die woorden op zijn borstkas en streelde daar zacht overheen - al zat zijn shirt er natuurlijk nog wel tussen. Voordat ze weer recht ging zitten op zijn schoot, kon ze het niet laten om een zacht kusje te plaatsen net onder zijn oor. Zodra ze weer recht zat keek ze naar hem met een speelse grijns, waarna ze haar glas weer pakte en een slok van het drankje nam. Haar andere hand liet ze tegen zijn borstkas liggen en daar maakte ze wat cirkeltjes met haar vingers - al zou ze veel liever haar hand over zijn ontblootte borstkas laten gaan, dat ging misschien wat ver om dat hier in de club te doen. Alhoewel... met een speelse grijns keek ze hem aan terwijl ze haar hand omlaag liet gaan naar de rand van zijn shirt en er heel voorzichtig onder liet gaan, tot ze met haar koude vingers de warme huid van zijn buik aanraakte.


    Daniël Jace Swanson
    we live in a strange world


    You look stunning in a million ways,
    I wouldn't know how to explain


    22 — astronomy degree — dork — at the club with Eleanore — outfit

    'Een eer?' glimlachte Eleanore. 'Ik ben het maar hoor, niet de koningin. En het maakt niet uit als je niet kan dansen, het is straks toch donker, dus niemand die het kan zien. Of...' ging ze verder. Bij haar laatste woorden gingen mijn wenkbrauwen nieuwsgierig omhoog.
          'Of ik kan je wat dingen leren? Het is makkelijker dan het lijkt en ik zal je geen moeilijke pirouettes leren, pinky promise.' Eleanore pakte mijn hand vast bij haar woorden en verstrengelde haar pink vast in de mijne. Ik keek naar onze handen en slikte even door de gedachte dat Salvador ongeveer vijftien meter van ons af zat.
          'Alsjeblieft? Sal wilt nooit dansen, hij hangt liever saai aan de bar...' met een pruillipje keek ze me aan, waardoor ik een glimlach kreeg, ze was echt zo mooi, het was niet menselijk. Ze keek naar Salvador, waardoor ik ook even keek. Hij was wel heel erg close met die Skye.
          'Oké, vooruit, omdat je het zo lief vraagt,' glimlachte ik instemmend waarna ik haar naar de dansvloer verwees. Eenmaal op de dansvloer begon ik soort van te bewegen.
          'Ohh, en ik wilde nog vragen. Of eigenlijk, ik heb Jax ook al gevraagd, voor bijles, maar als hij niet snapt, zou jij dan willen helpen?' vroeg Eleanore nog, waarop ik knikte.
          'Jou altijd,' mijn wangen werden weer warm en ik voelde me echt vereerd dat ze met me wilde dansen en mijn hulp wilde. Misschien kwam het door Salvador, maar daar had ik helemaal geen problemen mee, alle korte momentjes met Eleanore waren om van te genieten.
          'En oh, misschien kan ik je dan betalen in danslessen? — Dat kunnen we dan wel gewoon bij jou of mij op de kamer doen, niemand die het dan ziet behalve jij en ik.' Glimlachte ze mijn kant op, waardoor ik even in haar ogen bleef staren. Wat was er in hemelsnaam gebeurd? kwam het door de nieuwe blouse? Eleanore was altijd aardig, maar dit was echt nieuw voor mij.
          'Dat klinkt echt perfect,' een zoete glimlach stond op mijn gezicht en ik keek Eleanore met grote ogen aan, waarna ik heel impulsief haar een pirouette liet draaien. Gek genoeg ging het goed, waardoor ik om mezelf moest lachen.




    - thank you for existing -

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Ash & Celine — party — outfit

    Celine en ik dansen samen en genietend steek ik mijn armen ook even in de lucht. Ik negeer Matthew voor het gemak ook maar even, want ik heb echt geen zin in drama. Als hij me alleen maar in zijn bed wil krijgen, hoeft het van mij niet. Ik ben niet zo makkelijk als hij misschien denkt en dat wil ik graag duidelijk maken. We stoppen met dansen zodra er een vreemd meisje naast ons komt staan.
          'Hoi, wat een geweldig feest, is het niet?' zegt ze en ik voel meteen Celines arm om mijn schouder. Voor ik wat kan zeggen, gaat zij er al op in.
          'Absoluut! En dit is de host van vanavond!' Ik grinnik zacht en steek mijn hand ook uit naar het meisje.
          'Elsa, uit Gemini dus,' glimlach ik en ik schud haar hand, maar kan het niet laten om toch zacht met mijn voet op de grond te tikken op de maat van de muziek. 'Ben je nieuw hier?' vraag ik dan toch wel nieuwsgierig als ik haar even in me opneem. 'Als dat zo is, welkom!' Ik lach een keer en trek Celine naar me toe en laat haar dit keer een rondje onder mijn arm door draaien. Nu Matthew even uit mijn hoofd is, kan ik past echt genieten.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MERCY ''ASH'' LILITH TWAIN



    ''I can be a lover, a hater, a fighter, a player, but that just ain't my style. I'm nothing but a mystery with a pretty smile.''

    Flirt / Party Ash — Rechtenstudie • 21 jaar (outfit) — At the Party (Elsa & Celine)

    Ash werd gelijk in een enthousiaste sfeer gesloten met deze twee dames. 'Absoluut! En dit is de host van vanavond!' Zei het meisje met de donker-bruine haren, terwijl de andere glimlachte. 'Ik ben Celine!' zei de ene met een hand uitgestoken. ''Ash, uit huize Aries.'' Zonder twijfelen nam Ash haar broers naam. Ze schudde braaf de hand van Celine, en daarna ook degene Elsa. 'Elsa, uit Gemini dus,' Ash knikte, ''leuk feest, dit zou ik echt niet zo kunnen regelen. '' Ash keek even naar de jongen aan de bar die de meiden net had verlaten. Hij was wel knap, maar Ash viel niet op jongens. Ze verkoos dames en zou ook niet anders gewild hebben. 'Ben je nieuw hier?' Deze vraag schrok haar uit haar gedachten. ''Als dat zo is, welkom!'' Ash knikte, ''net aangekomen vanmiddag. Het was een langere reis dan verwacht, maar anders had ik mijn vakken nog moeten meemaken.'' Ze zuchtte kort, ''of ik zou spijbelen, want uugh vliegtuigen.'' Als teken van sarcasme glimlacht ze, haar party Ash tandpasta, verleidende glimlach. Ze haalde kort haar hand door haar haren heen en liet haar blik glijden over de feestgangers. Ze gingen allemaal los op de goed gekozen muziek en het zou niet lang duren tot... ''Worden mensen hier nooit dronken?'' Haar blik ging weer naar de twee meiden, ''of laat ik het anders zeggen. Nuchter voor meer dan één uur, want ik wed dat ik dat record zo kan verbreken.'' Opnieuw deed Ash haar haren naar achteren, omdat ze steeds weer voor haar gezicht vielen. Langzaam begon de jongedame mee te neuriën met de muziek en nog een paar minuten later was ook Ash Twain aan het dansen, iets wat zelden iemand voor elkaar kreeg behalve als ze zich zelf overgaf.
         




    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 16:39 ]


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]


    ETHAN WILLIAM BURKE

    Musical Jerk/Weirdo || House Aries




    Zo high als wat was ik na het vertrek van Alex en Audrey nog naar beneden gegaan om wat te drinken te halen. Vodka was wel heerlijk, maar ik had toch even wat cola nodig om de pizza van net goed en wel weg te spoelen. Daardoor was ik naar beneden geslenterd en was ik bezig met iemands fles cola uit te drinken, er stond geen naam op dus vanaf nu was de fles van mij. Ik was net bezig met van de fles te drinken als de deur openging en ik me verslikte bij het zien wie er ook binnen kwam. “Oh God.” Klonk er dan ook over Freya's lippen door ik mijn best deed de cola niet uit te proestten en ik even wist te hoesten... Oh god indeed. De laatste keer dat ik Freya had gezien was een donderdag avond... Mijn blik ging even onbewust naar beneden waar ik nu gelukkig wel kleren aanhad, dus gleden mijn blauwe kijkers weer naar de brunette die even tussen haar vingers spiekte. "Kust is veilig." kwam er met een klein lachje over mijn lippen waarna ik de fles cola weer dichtdraaide en even tegen het aanrecht aanleunde. Freya leek opgelucht te zijn dat ze me niet weer 'betrapte' en liet haar hand rusten op haar borst “Je liet me schrikken,” mompelde ze vervolgens waardoor ik even lachtte. No shit sherlock. "Sorry I guess, de keuken is voor iedereen toch right?" kwam er lichtelijk plagend over mijn lippen waarna mijn blik haar bewegingen volgden naar de koelkast waar ze een flesje water uithaalde. Ik wendde mijn blik weer van haar af en haalde lichtelijk vermoeid een hand door mijn haren. Eens ik de koelkast terug dicht hoorde slaan keek ik weer even over mijn schouder naar Freya “Ben je van plan om zo naar het feest te gaan?” vroeg ze eerde uit vriendelijkheid dan echte intresse, ze keek me niet eens aan. Echter boiede het me vrij weinig en haalde mijn schouders weer even op. " Yup, op aandringen van Audrey eigenlijk." mompelde ik waarna ik mijn handen in mijn zakken liet glijden waarbij mijn vingers enkele sigaretten vonden, ah bingo. "En jij Freya? Een partygirl als jij gaat er vast ook heen niet?" vroeg ik lichtelijk geamuseerd waarna ik een sigaret tussen mijn lippen stak, maar deze nog niet aanstak. "We kunnen samen gaan of is dat de akward voor je?" een grijns sierde mijn lippen en even haalde ik mijn mobiel boven waar Skye me een berichtje had gestuurd, ik wilde antwoorden maar stuurde in de plaats een foto van mijn schoenen whoops.

    To Skye: omw pretty


    geamuseerd liet ik mijn mobiel weer in mijn achterzak glijden en wachtte rustig af op wat Freya had te zeggen, haar iets in de gaten houdend.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Yeah, I'm a dick

    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ at the club ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    Zodra ik over Matthew begon verscheen er een grijns op Lauren's gezicht en ze grinnikte dan ook even.
          ''Jealous, babe?'' fluisterde Lauren plagerig in mijn oor. ''Don't you worry, ik ben veel liever bij jou.' Ging ze verder waardoor er een grijns op mijn gezicht verscheen. Haar hand nam plaats op mijn borst en ze streelde er zacht overheen, waardoor ik even op mijn lip beet. Ze nam een slok van haar drinken en ik volgde haar voorbeeld. Zodra ik het glas weg had gezet ging Laurens hand wat naar beneden, over mijn shirt richting de rand van mijn broek. Net voor ze mijn riem had bereikt ging ze onder mijn shirt en haar koude vingers raakte mijn onderbuik aan. Door de koude prikkels spande mijn buikspieren zich aan en verliet een grom mijn lippen. De hand die op Lauren's bovenbeen lag kneep zacht terwijl ik haar aankeek.
          'Ik zou maar oppassen met wat je doet,' gromde ik zacht in haar oor. Ze was me gek aan het maken en dat had grote gevolgen. Ze zou hier zo niet lang blijven zitten als ze zo door ging. Ik had echt de neiging om haar mee te sleuren naar de wc's of terug naar het huis.
          'Je maakt me echt gek,' fluisterde ik in haar oor. 'en als je zo door gaat...' begon in met een iets wat dreigende toon in mijn stem.
          'Dan gaan er dingen gebeuren, Lauren.' gromde ik terwijl de grip op haar been verstrakte. Iets in mijn broek was vervelend aan het doen, maar ik liet het zijn gang gaan, Lauren deed het zelf, dus ze mocht de gevolgen voelen.
          'Zie je nou wat je doet?' grijns ik met een donkere blik in mijn ogen haar kant op. Mijn blik viel even op de dansvloer, waar een paar meiden aan het dansen waren, maar al snel gingen mijn ogen weer naar Lauren.


    - thank you for existing -

    F R E Y A M A R S H A L L


    21 Aries Creative Therapy Aries' kitchen Outfit w/ Ethan

          Zelfs Ethan moest controleren of hij wel was bedekt met kleren, waardoor Freya haar grijns niet kon onderdrukken. Hij was zeker niet honderd in zijn hoofd.
          “Kust is veilig,” hoorde Freya waardoor een zucht als een zachte vlaag wind aan haar lippen ontsnapte. Om Ethan weer bezig te zien met zijn kleine vriend, had Freya zeker geen zin in. Ze wilde niet voor de tweede keer dat haar ogen bloedde door haar uitzicht. God, wat voelde ze toen erg oncomfortabel. Freya liet haar handen weer langs haar lichaam hangen terwijl ze naar de koelkast liep, de ogen van Ethan vermijdend.
          “Sorry, I guess, de keuken is voor iedereen toch right?” vroeg Ethan met een plagende ondertoon. Freya beet lichtjes op haar onderlip om een lach die in haar opborrelde te onderdrukken. Ze voelde zich op de een of ander manier erg ongemakkelijk bij hem. Ze wilde graag de beelden die vastzaten in haar hoofd wissen – echt héél graag – maar telkens wanneer ze Ethans gezicht zag, moest ze onbewust aan die nacht denken. Freya lag zelfs die nacht klaarwakker in haar bed omdat ze zich zo rot en ongemakkelijk voelde.
          “Maakt niet uit. Ik deed het meer voor mijn eigen veiligheid. Tenslotte wil ik niet dat mijn ogen – voor de tweede keer zelfs – bloeden door het uitzicht.” Als Ethan nog erover kon plagen, kon Freya het zeker. Zij was wel diegene die hem betrapte, niet andersom. Een tevreden grijns sierde om Freya's lippen nadat ze haarzelf had voorzien van water. Met de fles in haar ene hand leunde ze met haar schouder tegen de koelkast aan, haar lichaam gericht op de jongeman die voor haar stond.
          “Ben je van plan om zo naar het feest te gaan?” vroeg Freya nieuwsgierig. Ethans ogen waren rood geworden, dat kon Freya vanaf een afstand al zien. Stoned, honderd procent zeker. Al zou Freya amusant toekijken wanneer Ethan iets flikte bij het feest. Elsa zou zeker niet blij zijn, but who cares?
          “Yup, op aandringen van Audrey eigenlijk.” Hij klonk niet echt enthousiast over het feest. Misschien dat hij al moe was gezien het leek alsof hij paar minuten geleden al een feest in zijn kamer had. “En jij Freya? Een partygirl als jij gaat er vast ook heen niet?” vroeg Ethan waardoor er een lach over Freya’s lippen rolde.
          “Zeker,” zei ze knikkend waarna ze de laatste slokken in een teug dronk om vervolgens de lege fles in de prullenbak te gooien.
          “We kunnen samen gaan of is dat te awkward voor je?” grijnsde Ethan. Verrast – en ietwat geamuseerd - rezen Freya’s wenkbrauwen omhoog. Hij had lef. “Voor mij of voor jou?” vroeg ze met een grijns. “Als jij je handen maar kan beheersen, maakt het voor mij niet uit.”



    Some people are like clouds.
    When they disappair, it's a beautiful day


    Celine Oceana Alexander
    hey cutiepie!

    20 ━ literature ━ at the club ━ outfit ━ with Elsa and Ash

    De onbekende dame had zichzelf voorgesteld als Ash en ik had vriendelijk haar hand geschudt.
          'leuk feest, dit zou ik echt niet zo kunnen regelen.' Merkte ze op waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. Elsa had haar uiterste best gedaan en dat was zeker te zien! Elsa had gevraagd of ze nieuw was en naar aanleiding daarvan de dame welkom geheten.
          'Net aangekomen vanmiddag. Het was een langere reis dan verwacht, maar anders had ik mijn vakken nog moeten meemaken.' Vertelde Ash waarop ik even moest lachen. Ja, een lange reis was beter dan een lange schooldag, dat is iets dat zeker is. De nieuwe dame ging met haar hand door haar haren en uit automatisme deed ik het ook snel.
          'Worden mensen hier nooit dronken? ━ 'of laat ik het anders zeggen; nuchter voor meer dan één uur, want ik wed dat ik dat record zo kan verbreken.' Hoorde ik Ash vragen waardoor ik moest lachen.
          'Nou, ik ben niet nuchter hoor,' grinnik ik waarop ik even naar Elsa kijk. 'Elsa ook niet,' grijns ik. Mijn blik viel op de dame en ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan.
          'Je bent niet meer nuchter hoop ik toch? want dan moeten we daar verandering in brengen!' mijn ogen gingen even richting de bar. Mijn drankje was al bijna op, dus ik kon dan meteen een drankje mee nemen voor Ash.
          'Wat wil je drinken?' vroeg ik dan ook met een glimlach.




    - thank you for existing -

    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || daniel || dancefloor ||

    "Oké, vooruit, omdat je het zo lief vraagt," stemt Daniel toe.
          Ik glimlach enthousiast. Sal wil dan wel bijna nooit dansen, tenzij het salsa of een andere latin dans is, maar gelukkig weet ik meestal wel anderen te overtuigen om met mij te dansen, dus yaay voor mensen die dat willen. Daniel beweegt wel een beetje houterig, eenmaal op de dansvloer, maar dat maakt mij niet uit. Hij is tenminste zo lief om het wel te doen. Hij maakt mij er een stuk vrolijker mee. Nu hij ook in een goede bui lijkt te zijn, vraag ik hem ook of hij mij eventueel zou willen helpen met bijles.
          "Jou altijd." Zijn wangen zijn rood, wat vast door het dansen en warmte in de zaal komt. Het ziet er best wel behoorlijk schattig uit. Gelijk stel ik voor dat ik hem wel kan betalen in vorm van danslessen, wat hij blijft een beetje een houten plankje.
          "Dat klinkt echt perfect." Tot mijn verbazing laat Daniel mij een rondje draaien, misschien heb ik zijn dansskills toch een onderschat. Op mijn beurt laat ik hem ook een rondje draaien, wat ook goed gaat.
          "Wie weet schuilt er wel een prima ballerina in je," lach ik zachtjes. "Misschien kan je dan wel mijn danspartner worden, ik heb er nog altijd eentje nodig. Je moet alleen nog wel wat lossere heupen krijgen." Ik plaats mijn handen op zijn heupen en beweeg ze heen en weer, in een quasi-poging om ze wat losser te krijgen. "Al kan je ook nog altijd in echt geld betalen, als je dat liever hebt. Jij mag kiezen, mij maakt het niet zoveel uit."
          Daniel heeft nog steeds wat rode wangen en ik trek hem mee van de dansvloer af. "Volgens mij ben je een beetje oververhit." Ik plaats mijn hand op zijn voorhoofd. Het voelt als gewone hitte, niet koortshitte. "Iets te drinken?"






    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Aurelia Conley

    Let's have some fun


    Medicine • Gemini • Party • With Alex • outfit

    Schijnbaar beviel haar reactie Alex wel aangezien hij begon te grijnzen toen ze hem zei dat ze veel liever bij hem was dan bij Matthew. Ze was echter nog een stapje verder gegaan door met haar hand over zijn borst te strelen en daarna haar hand te verplaatsen naar zijn buik, onder zijn shirt. Zijn spieren spanden zich aan onder haar vingers waardoor ze begon te glimlachen. Gosh, ze hield ervan als ze de spieren bij een man kon voelen. Hij kneep opnieuw zacht in haar bovenbeen.
          ''Ik zou maar oppassen met wat je doet.'' Ze keek op naar hem en keek hem met een onschuldige glimlach aan nadat hij in haar oor had gegromd. Het wond haar alleen maar meer op als hij dat deed maar ze was niet van plan om dat meteen te laten merken.
          ''Je maakt me echt gek en als je zo door gaat..'' Hij fluisterde in haar oor en ze beet zachtjes op haar lip om die dreigende toon. Het maakte hem nóg sexyer. ''Dan gaan er dingen gebeuren, Lauren.'' Zijn grip op haar bovenbeen verstrakte nog meer en eerlijk gezegd begon het wat zeer te doen - maar ze liet er niets van merken. Ze trok haar wenkbrauwen op en begon te grijnzen toen ze iets.. voelde.
          ''Zie je nou wat je doet?'' Alex zijn blik leek wel twee tinten donkerder te zijn.. god, waarom had ze hem nooit eerder op die manier zien staan? Hij was echter even afgeleid door de dansvloer en ze volgde zijn blik naar een paar dansende meiden. Aha. Ze beet zacht op haar lip terwijl ze nog even naar hen keek, waarna ze dan toch maar haar blik op Alex richtte - die inmiddels ook naar haar keek.
          ''Ik doe niks hoor.'' zei ze vervolgens met een onschuldige grijns tegen hem, al verraadde de speelse twinkeling in haar ogen haar. Ze verschoof expres iets op zijn schoot zodat ze met haar billen over zijn schoot schuurde. Hij vroeg er gewoon om vond ze. Ze boog naar hem toe en zette haar lippen in zijn hals, waar ze een zuigzoen zette. Ze kon het niet laten, dan had hij maar niet naar die meiden moeten kijken. Nu stond hij voor tenminste vanavond gemarkeerd als de hare en dat vond ze alleen maar leuk. Met een goedkeurende grijns bekeek ze de plek in zijn hals dan ook, waarna ze met haar vingers zacht eroverheen streek.
          Voor hij verder iets kon doen, klom ze van zijn schoot af en liep ze met een grijns naar de bar. Ze wist dat hij haar toch niet meteen achterna kon komen met dat.. 'probleempje' in zijn broek, of hij moest willen dat iedereen het zag. Of hij moest op tijd zijn en haar terug trekken maar ze hoopte ergens dat ze hem een beetje had overdonderd en met wat geluk kon hij binnen een minuut gewoon weer overeind komen, en anders keerde ze zelf wel terug met nieuwe drankjes.


    Daniël Jace Swanson
    we live in a strange world

    You look stunning in a million ways,
    I wouldn't know how to explain
    22 — astronomy degree — dork — at the club with Eleanore — outfit

    Eleanore was blij om mijn reactie te horen. Enthousiast liep ze naar de dansvloer en braaf ging ik achter haar aan. Eenmaal op de dansvloer had de mooie dame om bijles gevraagd, iets waar ik natuurlijk nooit nee tegen zou zeggen. Ik liet Eleanore met een glimlach een pirouette draaien, waarna ze hetzelfde bij mij deed. Een glimlach stond op mijn gezicht en mijn wangen waren warm. Ze was zo mooi en ik wist niet waarom ze nou met me wilde dansen.
          'Wie weet schuilt er wel een prima ballerina in je,' lachte Eleanore zacht. 'Misschien kan je dan wel mijn danspartner worden, ik heb er nog altijd eentje nodig. Je moet alleen nog wel wat lossere heupen krijgen.' Ging ze verder waardoor ik het weer warm kreeg. Een bescheiden glimlach sierde mijn gezicht terwijl ik haar iets wat bedenkelijk aan keek.
          'Ik weet niet of ik dat wel durf,' zei ik zacht. Eleanore trok me mee van de dansvloer af en ging met haar hand naar mijn gezicht en voelde mijn voorhoofd, waardoor ik haar even verward aankeek.
          'Volgens mij ben je een beetje oververhit. Iets te drinken?' vroeg ze waarop ik knikte. Het was inderdaad heel warm, maar niet door het dansen, het kwam door Eleanore.
          'Een gin tonic lijkt me wel lekker ja,' glimlach ik naar Eleanore. Met grote ogen keek ik hoe ze drankjes bestelde en een glimlach stond op mijn gezicht. Ik bewoog voorzichtig mee op de muziek en dacht na over Nore's woorden. Mijn heupen moesten dus soepeler, daar zou ik aan werken.
          'Wat dans je dan?' vroeg ik nieuwsgierig. Als ze ballet zou doen, zou het geen succes worden, maar een iets wat modernere dans zou misschien wel lukken. De salsa enzo ging ook lastig worden, maar het viel te proberen natuurlijk.


    - thank you for existing -