|
"Hmh.. Daar hoef je niet voor te gaan love, douche met mij..."
Ik frons lichtelijk en schud verwoed mijn hoofd. "Maar ik moet me toch nog omkleden en klaar maken, dus dat kan ik beter gewoon thuis gelijk doen. Misschien een andere keer." Bovendien heb ik niet zoveel zin om hier nu te gaan douchen, omdat Sal waarschijnlijk wel meer zal willen doen dan enkel douchen, en daar heb ik op het moment alles behalve behoefte aan. En ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik anders uiteindelijk toch wel overstag zou gaan als ik bij hem die douche in stap, omdat ik hem dan niet verder wil teleurstellen.
"Maar misschien kan ik wel eens iets Disney-achtigs organiseren hier, op één voorwaarde. Alleen als jij gaat als mijn prinses."
Ik glimlach lichtelijk terwijl hij een kus op mijn mond drukt. Zie, hij kan wel lief zijn. Gelijk voel ik me schuldig over wat ik zonet dacht. Zijn reputatie en de reputatie van het huis is belangrijk voor hem, dus als hij zoiets zou willen doen, dan betekent het wel iets. "Alleen als je het zelf echt wilt, ik wil niet dat je hele huis straks boos wordt op jou, door mij."
Sal slaat zijn armen om mij heen en ik voel zijn warme adem in mijn nek, wat me lichtelijke kippenvel bezorgd. "Moest die guy trouwens zo doen? Dacht dat het wel duidelijk was dat jij bij mij hoort."
"Het is niks," sus ik Sal. "Hij ziet waarschijnlijk gewoon niet graag klefheid in het openbaar, wat ik kan snappen. Het wordt al snel wat yuk." Ik duw Sal iets van me af en kijk hem twijfelend aan. "Dus geen zuigzoenen in het openbaar meer, alsjeblieft?" vraag ik op een zachte, iets onzekere toon. "Ik vind het niet zo fijn en dan gaat iedereen kijken." En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel wanneer alle ogen op mij gericht zijn. "Matthew is daarom waarschijnlijk ook weggevlucht van ons, de arme jongen. En lief zijn tegen Alex, oké? Hij is een goede vriend."
Alex heeft ook geantwoord op mijn berichtje, en hoewel hij zegt dat hij in orde is, geloof ik het niet helemaal, alleen wil ik hem niet te veel pushen nu.
To Alex
Oooh, dat is goed. Ik had trouwens laatst wat nieuwe horrorfilms gevonden, misschien kunnen we die binnenkort kijken?
|