• WAROFHOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SALVADOR 'SALVA' ANDRÉS CASTILLO
    23 | Psychology student | With Nore & Matt | Scorpio leader



    Ze glimlacht slechts lichtelijk bij mijn woorden en ik frons even. "Oh, dankje Sally," mompelt ze dan waarna ze zich tegen mijn borstkas aan nestelt. Ik glimlach zwakjes en sla mijn armen om haar heen. Mijn ene hand laat ik nog rusten op haar middel, terwijl de anderen zachtjes door haar haar begint te strelen. Zo nu en dan draai ik zachtjes een van haar lokken om mijn vingers, om die vervolgens weer los te laten. "En ik heb geen attitude, jullie hebben gewoon geen smaak." Ik haal lichtjes mijn wenkbrauw op en zucht diep. Ze snapte het ook gewoon niet, soms was ze echt blind mocht het om reputatie en dat soort dingen gaan. Soms was het fijn, maar op andere momenten..
    Ze trekt zich weer wat terug en ik kijk naar haar. "Ik moet wel zo gaan, ik wil nog even douchen voor het feest." Ik hou mijn hoofd wat schuin. 'Hmh.. Daar hoef je niet voor te gaan love, douche met mij..' ik grijns lichtjes en plaats wat zachte kussen op haar kaak. Dan trek ik me weer langzaam terug en kijk in haar ogen, waarna een lichte glimlach op mijn lippen plaats neemt. 'Maar misschien kan ik wel eens iets disney-achtigs organiseren hier, op één voorwaarde.' zeg ik en mijn glimlach veranderd langzaam in een speelse grijns. ''Alleen als jij gaat als mijn prinses,' zeg ik plagend. Ik druk een zachte kus op haar lippen, waarna ik mijn armen om haar heen sla. Mijn gezicht verstop ik in haar nek en voor een kort moment sluit ik mijn ogen. 'Moest die guy trouwens zo doen?' mompel ik, duidelijk duidend op de situatie van net. 'Dacht dat het wel duidelijk was dat jij bij mij hoort.' mompel ik.



    El Diablo.

    ⋆      Skylar Amanda Cartwright      ⋆

    "Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"

    “Volgens mij overdrijf je Sky. Niet over je onzedige onderbroeken, natuurlijk. Gelukkig heb ik voldoende ervaring met meisjes op de motor om ervoor te zorgen dat niemand ook maar één blik ziet van je ondergoed.” Ik wilde niet weten wat hij precies met die ervaring bedoelde, dus wijselijk besloot ik voor het eerst in mijn leven mijn mond daarover te houden. Als we ons twee zouden vergelijken, was ik nog maagdelijker dan de Heilige Maagd Maria – en dat wilde best wat zeggen.
          “Kom op, laten we wat uitkiezen. En dan gaan we naar de Pizza Hut.” Dat laatste klonk oprecht als muziek in mijn oren. Net op het moment dat ik op wilde staan, kreeg Jax het belachelijke idee in zijn hoofd om me in zijn armen op te tillen. “Hey, ik ben niet seniel - ” De rest van wat ik wilde zeggen ging verloren zodra zijn hand in een zachte klets tegen mijn achterste aan liet komen. “Jézus Christ, waar sloeg dat nou op?” Ja, op mijn reet, duhuh, dacht ik sarcastisch. “Laat me los, verdomme,” grauwde ik hem toe.
          Eenmaal op mijn kamer aangekomen, verlos ik mezelf van zijn greep en liep linea recta naar mijn kast. Ik had niet veel kleding – in tegenstelling tot een hoop andere jongedames. Het meeste wat ik bezat, was voornamelijk basic en zwart. “Succes.”
          Het eerste waar hij mee aan kwam zetten was een zwart-wit gestreept jurkje. Zonder te morren, trok ik mijn shirt en korte broek uit waardoor ik alleen nog mijn bh, onderbroek en zwarte kniesokken aanhad. Het jurkje trok ik over mijn hoofd en geringschattend keek ik naar mijn verschijning in de spiegel. Ikzelf had niet veel verstand van kleding – omdat het me gewoon niet veel kon schelen wat ik droeg. Voor mij bestond kleding maar voor één doel; zodat je niet naakt door de straten hoefde te zwalken.
          “Nee – probeer deze eens.” Met een zucht verruilde ik de ene jurk voor de andere – wat meer op een uit de kluiten gewassen trui leek. Ik wist niet eens meer waar ik deze vandaan had. In ieder geval rook hij nog prima – naar bloemen geurende wasmiddel. “Zeg, jij weet ook niet wat je wil,” mompelde ik. Na een zijlingse blik te hebben geworpen op Jax merkte ik op dat hij me ongegeneerd aan zat te staren – iedere ronding in zich op nemend. “Oi, wees eens even voor één keer geen vent en gedraag je daarnaar.” Ik rolde met mijn ogen.
          “Zo. Alles naar wens?” vroeg ik hem nadat het met uiteindelijk gelukt was om me in de trui te wurmen – na eerst het gat voor mijn armen te hebben aangezien voor degene voor mijn hoofd. Heel charmant – al zei ik het zelf. Jax keek op vanaf zijn mobiel en zijn mond viel daadwerkelijk open van verbazing. “Godver, Sky...” Een grijns speelde om zijn lippen. Als zelfs hij – de man die alles inmiddels gezien moest hebben – mij complimenteerde, zat het vast wel goed.
          “Hé, weet je wat daar goed bij zou staan...” Ik hield mijn hoofd schuin in afwachting tot de rest van zijn zin. Hij schudde zijn lederen jasje van zich af en gooide dit in mijn richting. Met één hand ving ik hem op. “Maar dit is je wederhelft,” zei ik quasi-verbaasd. Ik grijnsde alvorens ik mijn armen in het jasje stak en deze rechttrok voor de spiegel. Mijn haren viste ik ertussen uit en woelde er even doorheen.
          “Ik moet de mannen van je afslaan, vanavond.” Met één wenkbrauw opgetrokken, draaide ik me langzaam om in zijn richting. Mijn kapsel was dor het woelen verandert in een vogelnest. “Dan hou ik mijn haar wel op deze manier en bespaar ik je die moeite.” Ik gaf hem een knipoog waarna ik hem bij zijn schouders beetpakte om-om te draaien. Na hem een zachte trap tegen zijn achterste te hebben gegeven, vist ik een paar schoenen met blokhak uit het rek en deed de deur op slot. “Let’s make out with some pizza.”

    Skye ⋆ 21 ⋆ w. Jax ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ tired AF ⋆ @ Aries Common Room

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 10:20 ]


    I have seen my own sun darkened

    Lauren Aurelia Conley


    Medicine • Gemini • Aries front yard • With Oliver & Freya • outfit


    Lauren had een lachje niet onderdrukken door Freya - die duidelijk maakte dat ze tevreden was met hun antwoorden. Niet veel later kwam ze terug met drie blikken Beavertown en een zak chips. ''Zijn jullie al een stuk wijzer geworden zonder mij?'' Ze grijnsde eens en haalde haar schouders op, waarna Lauren haar blik op Ollie richtte. "Ik denk dat ik niet lang blijf, moet nog klaarmaken voor het feest vanavond," En daarmee trok Lauren een schuldbewust gezicht. ''Ik eigenlijk ook als het nog even kan maar dat ligt er eerder aan hoelaat we klaar zijn..'' zei ze en keek met die woorden naar Oliver. Ze keek op toen haar telefoon zich weer liet horen.
    From Alex:
    Nu wel (; Hoelaat pik ik je op?

    Ze kon een grijnsje niet onderdrukken en binnen een minuut had ze een reactie getypt en die ook weer verzonden.
    To Alex:
    Wanneer je weg ben uit huize Aries en je bent omgekleed? Je ziet eruit alsof je gaat inbreken :') En anders kies ik je outfit uit en dwing ik je om jezelf om te kleden.

    Verzond ze vervolgens naar hem, eens zien of hij de hint snapte dat ze hem net had zien lopen terwijl hij haar overduidelijk niet had gezien. Ze vond het alleen wat lullig om achter hem aan te gaan en Oliver achter te laten hier - aangezien ze zelf had gevraagd om bijles.Net toen ze zich dan ook weer op Oliver en haar eigen boeken wilde focussen - stopte er een jongedame bij hen.
    ''Hoi. Ik ben nieuw hier, is dit huize Aries?'' Ze keek op en glimlachte eens, waarna ze knikte. Lauren hield echter verder haar mond - dit was immers niet haar huis dus het was niet aan haar om kennis te maken met het meisje en haar eventueel wegwijs te maken in het huis. Ze opende het blik Beavertown en nam er tevreden een slok van, waarna ze met een schuin oog naar haar telefoon keek. Ze was benieuwd naar het antwoord van Alex - en of hij überhaupt de hint snapte.

    Oliver Sebastian Campbell
    23 || Veterinary Science || Aries Leader || Aries Front Yard || Let's see if the girls know how to throw a party || Lauren & Freya & Ash || Outfit


    Ik ging in op Freya's knuffel, waardoor Ben weer jaloers werd en prompt op mijn schoot sprong. Ik rolde met mijn ogen, zowel door Ben's gedrag als door Freya's opmerking. Het was zeker waar wat ze zei, maar toch. "Liefde en lust zijn twee compleet verschillende dingen." zei ik lachend, voor ik een biertje bij haar bestelde. Freya was duidelijk nog niet klaar voor de bijles, maar Lauren gelukkig wel. Of nouja, meer dan Freya.
    Ik kende Lauren's gevoel goed. Ik lachte toch een beetje. "Jou patiënten kunnen in elk geval praten en zeggen waar en hoe het pijn doet. Als ik geluk heb wordt ik een dag niet gebeten, gekrabd, of getrapt." lachte ik, voor ik naar de stof keek. "Je kan je in het begin het best focussen op wat de normale situatie is en vanaf daar gaan redeneren. Als je niet weet hoe dingen normaal werken, weet je ook niet waar dingen mis kunnen lopen en wat voor gevolgen dit heeft, maar dat zullen je docenten je ook wel hebben vertelt. Ook bij zo'n casus start je vanuit wat je weet van de gezonde situatie en werkt daaruit verder wat er waar mis kan zijn gegaan en hoe dat past binnen de symptomen. Daarbij kan je altijd nog geslacht, leeftijd, en achtergrond meenemen in je overwegingen, omdat dit ook ermee te maken heeft wat logisch is en wat niet." Ik draaide haar boek naar me toe en keek naar de opdracht.
    Op dat moment kwam Freya aanzetten met het bier. "Je bent een held." zei ik met een lach, voor ook zij haar boeken uitstalde met de mededeling dat ze niet lang zou blijven. Het was duidelijk dat beide meiden zo snel mogelijk voor de spiegel wilde gaan staan, en zelf vond ik het ook wel een goed idee om dit goed en snel af te handelen, gezien ik nog een paar zaken te doen had voor het feest.
    De hele situatie veranderde opeens toen Ben als een dolle begon te blaffen en te grommen en aan de lijn begon te trekken, nog voor ik een slok bier had kunnen nemen. Ik keek in de richting van zijn agressie en zag een onbekend meisje door het hek komen. Hem had ik tijdens de introductieweek niet gezien, bij geen enkele vereniging. Vreemd. Ik gebaarde naar de hond dat hij moest stoppen met blaffen en gelukkig deed hij dit ook, maar hij bleef wel trekken met een opgetrokken lip, terwijl het meisje zei dat ze nieuw was. Het was alsnog heel vreemd. Ik gebaarde tegen Ben dat hij moest zitten, voor ik opstond en naar haar toe liep, met een schuin oog op de dalmatier. "Oliver Campbell, leider van Huis Aries. Welkom. Klopt het dat ik je niet bij de introductie heb gezien?" Mijn accent was dik als altijd, maar dat ging er gewoon niet meer uit. Je kon de jongen wel uit het zuiden halen, maar het zuiden ging nooit uit de jongen. Ik stak mijn hand naar haar uit, maar ik was wel benieuwd naar haar antwoord.


    I'm a small town gay from the South. I know no fear.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2018 - 14:19 ]


    Bowties were never Cooler


    ETHAN WILLIAM BURKE

    Musical Jerk/Weirdo || House Aries




    ‘That I can do.’ Had Audrey me nog verzekerd voordat ons gesprek van Pizza weer over ging naar bootycalls . ‘Jax…’ had ze meteen zonder er echt bij te hoeven nadenken geantwoord. ‘Ik weet niet wat ie soms wilt. Hij wilde weten wat ik vanavond aan doe, maar als ik dan zeg dat ie hierheen moet komen en me vanavond mag helpen omkleden, antwoord ie alleen dat ie me wel helpt met uitkleden. Dat is toch precies wat ik zeg?’ ratelde Audrey lichtelijk geïrriteerd waarna ze me haar mobieltje haf al las ik het berichtje niet gezien het me ook niet echt zoveel boeide. “Woa woah, Audrey geen toyboys uitnodigen op mijn kamer, de enige die hier laid word ben ik.” Zei ik fronsend waarna ik mijn vinger even tegen haar wang aandrukte. Daarbij kende ik Jax niet eens zo goed en mocht hij ook lekekr uit mijn kamer blijven. ‘Ik snap jullie jongens soms niet, antwoord jij maar. Jij bent tenslotte ook een jongen.’ Ja hoor nu moest ik wel kijken, uuh ik trok mijn neus even op wat moest ik hier nou op antwoorden. Dus ik deed dan ook maar wat iedere dude op deze unief zou doen, ik ghoste de kerel en zette haar mobieltje aan de kant, het enigste waar ik nu aandacht voor had was pizza.
    Audrey was een natuurtalent en het was dan ook hillarisch om haar bezig te zien. ‘Hee sexy’ veel moeite doen om mijn lach in te houden deed ik dan ook niet waarna ik meer dan geamuseerd aankeek. ‘ik wil graag wat van jouw heerlijke eten bestellen’ haar woorden waren zo droog als wat waardoor ik echt in een deuk lag. Eens ze dan ook eindigde met het de woorden ‘verrassing voor je ‘ kon ik gewoon niet meer Ik was ineengezakt van het lachen op mijn sofa en moest echt de tranen van het lachen wegvegen. Oh god. ‘Die sukkels hebben echt even een goede beurt nodig, want dit is wel heel erg makkelijk’ Zei Audrey zelf nog half hikkend van het lachen daarna reikte ze weer naar de vodka en goot onze glazen weer vol. ‘Shots?’ Ik klinkte mijn glas tegen het hare als teken dat ik de uitdaging aanging waarna ik het glas in één keer probeerde te salamanderen. “whoo” rolde er over mijn lippen en schudde kort mijn hoofd door het straffe spul als er net op dat moment mijn duer ook opgengegooid werd.
    ’Daddy is home!’ klonk de bekende stem van Alex waardoor ik de jongen met een brede grijns begroette. “ Zaddy, how I missed you.” Grimaste ik lachend naar Alex waarna Audrey hem ook begroette met een kus op zijn lippen. Alex haf me nog een klap op mijn schouder gegeven maar trok even pijnlijk zijn hand terug, waardoor ik in een glimps kon opmerken dat deze open lag met schaafwonden. Gezien ik Alex wel al goed kende wist ik dar erover beginnen de mood zou laten zaken, dus nam ik de fles vodka en haf deze aan mijn vriend. Mijn wenkbrauwen gingen licht omhoog als teken dat hij het beter kon gebruiken als ik. “Jij ziet eruit alsof je het goed kunt gebruiken.” Kwam er dan ook geamuseerd over mijn lippen, daarna reek ik met wat moeite naar mijn bureau toe- wat best moeilijk ging met Audrey op mijn benen- en wist nog een joint van tafel te grissen, welke ik ook aan Alex aanbood. You only share when you care.
    Erg lang duurde het niet of er werd alweer op mijn deur geklopt, ik hoopte maar voor Audrey dat het de pizza was en niet Jax. He wouldn’t get shit from me. Grijnzend leek Audrey op te staan en liep haar heupwiegend naar mijn deur toe, onderweg haar kleren strippend waardoor ze enkel in haar slipje en shirt voor de deur stond, kort richtte ik mijn blik naar haar billen, waarna ik weer naar Alex keek en teken deed dat hij naast me mocht zitten op de sofa als hij wilde. Ik nam een diepe hijs en keek geamuseerd toe hoe ze de deur opende en de pizza bezorger even charmeerde. De arme jongeman leek me nog een freshman die geen idee had wat hem aan het overkomen was. Eens ze haar lippen ook op die van hem drukte joelde ik even enthouasiast wat hem deed opschrikken waardoor Audrey vlug moest handelen. ‘Niks door vertellen hè, dit blijft ons’ en met die woorden sloeg ze de deur ding en kwam triomphantelijk terug naar ons toegelopen. ’Zo doe je dat’ grijnsde ze me toe waarna ik een pizzadoos toegerijkt kreeg en ik deze gretig opende. Hmm Pizza Pollo bleef gewoon heerlijk Audrey ging vervolgens zonder pardon bij Alex op schoot zitten waarna ze haar charmes weer in de strijd wist te gooien, god wat had deze dame een hoog libido. ‘Zin om met me mee te eten?’ ik schudde geamuseerd mijn hoofd, nam nog een hijs van mijn joint, waarna ik een pizzapunt in mijn mond propte. “Mocht ik dit doen bij een pizzabezorger, dan sturen ze de politie op me af.” Lachtte ik geamuseerd waarna ik de twee even aankeek. “Zouden ze erg streng zijn met drugscontroles vanavond? “ vroeg ik ze , een feestje zonder verdovende middelen? Ik weet niet of ik dat wel zou gaan overleven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________



    Yeah, I'm a dick



    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ Ethan's room ━ Ethan&Audrey
    _____________________________________________________________

    Een warm welkom vond plaats in Ethan's kamer. Audrey sprong meteen op en gaf me een kus op mijn lippen, wat was het toch een monster soms. Een zachte grom verliet mijn lippen in combinatie met een geniepige grijns.
          'Zaddy, how I missed you.' Hoor ik Ethan zeggen. Met een glimlach gaf ik hem een klop op zijn schouder, maar trok mijn hand al snel pijnlijk weg. Ethan's ogen hadden het waarschijnlijk gezien, want hij hield meteen de fles vodka in de lucht.
          'Jij ziet eruit alsof je het goed kunt gebruiken.' Zei hij dan ook plagend. Even stak ik mijn tong uit en nam ik de fles aan, ik kon hem inderdaad wel gebruiken. Gotta love the liquid courage. Ethan rolde op zijn stoel, met Audrey op zijn schoot naar zijn bureau en ritste daar iets van het bureau af. Voor ik kon zien wat het was had ik de fles vodka aan mijn lippen gezet en er een paar flinke slokken van genomen. Ik trok een zuur gezicht en zette de fles vodka weer weg. Heerlijk, dat hete en brandende gevoel in je lichaam. Ethan hield vervolgens een joint in de lucht, waardoor er een grijns op mijn gezicht verscheen.
          'Yes!' roep ik enthousiast door de kamer. Meteen haal ik een clipper uit mijn broekzak. Met een grijns stak ik de joint aan en nam ik er een diepe hijs van. De rook vulde mijn mond en ik liet hij vervolgens via mijn neus mijn longen in gaan. French inhale was een specialiteit, het zag er altijd leuk uit. Met een plof kwam ik neer op de sofa.
    Er werd op de deur geklopt en Audrey sprong enthousiast op, waarna ze zichzelf uit haar kleren werkte. Mijn wenkbrauwen gingen in de lucht en ik beet even op mijn lip. Vrolijk trok Audrey de deur open, ze nam een pizza aan, gaf de bezorger een zoen en bedankte hem. Audrey deed de deur dicht en kwam vervolgens bij mij op schoot zitten. Een grijns verscheen op mijn gezicht en mijn hoofd ging over haar schouder om naar de pizza te kijken die ondertussen bij Ethan lag. De geur van haar parfum en shampoo drong door mijn neus en ik sloot heeeeel even mijn ogen. Tevreden liet ik mezelf achterover vallen op de bank en nam ik nog een hijs van de joint.
          'Waarom ben ik hier nu pas?' vroeg ik duf. Ik gaf de joint weer aan Ethan, waarna hij meteen een hijs nam.
          'Mocht ik dit doen bij een pizzabezorger, dan sturen ze de politie op me af.' Hoor ik Ethan lachen, waardoor ook ik begon te lachen.
          'Nou je weet maar nooit Ethan, misschien is hij wel homo?' Grinnik ik. Ethan werkte een pizzapunt naar binnen, waardoor ik zijn joint weer pikte. Ik schonk Ethan even een knipoog als bedankje en nam vervolgens een flinke hijs. Met een grijns blies ik de rook uit in Audrey's gezicht.
          'Ga je in deze kleding blijven zitten?' grijns ik haar kant op. Mijn telefoon trilde in mijn broekzak en ik probeerde hem onder Audrey's billen vandaan te krijgen.
    TEXT from Eleanore:
    Sorry van alles van daarnet. U okay? Ik wilde nog naar je toekomen maar je was zo snel alweer weg...

    TEXT from Lauren:
    Wanneer je weg ben uit huize Aries en je bent omgekleed? Je ziet eruit alsof je gaat inbreken :') En anders kies ik je outfit uit en dwing ik je om jezelf om te kleden.
    Goh, had ze me gespot? Eleanore had me ook een berichtje gestuurd, maar ik had even geen zin in drama. Snel tikte ik naar beide dames een berichtje terug.
    TEXT to Eleanore:
    I'm fine.

    TEXT to Lauren:
    Stalker (; Wat wil je dat ik aan doe? niks?
    Met een duivelse grijns op mijn gezicht verstuurde ik het berichtje en stopte ik mijn mobiel weer onder Audrey's billen. Mijn handen liet ik vervolgens rusten op haar heupen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 13:24 ]


    - thank you for existing -

    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || sal || scorpio livingroom || outfit minus the jewelry and clutch + a heavy af backpack

    "Hmh.. Daar hoef je niet voor te gaan love, douche met mij..."
          Ik frons lichtelijk en schud verwoed mijn hoofd. "Maar ik moet me toch nog omkleden en klaar maken, dus dat kan ik beter gewoon thuis gelijk doen. Misschien een andere keer." Bovendien heb ik niet zoveel zin om hier nu te gaan douchen, omdat Sal waarschijnlijk wel meer zal willen doen dan enkel douchen, en daar heb ik op het moment alles behalve behoefte aan. En ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik anders uiteindelijk toch wel overstag zou gaan als ik bij hem die douche in stap, omdat ik hem dan niet verder wil teleurstellen.
          "Maar misschien kan ik wel eens iets Disney-achtigs organiseren hier, op één voorwaarde. Alleen als jij gaat als mijn prinses."
          Ik glimlach lichtelijk terwijl hij een kus op mijn mond drukt. Zie, hij kan wel lief zijn. Gelijk voel ik me schuldig over wat ik zonet dacht. Zijn reputatie en de reputatie van het huis is belangrijk voor hem, dus als hij zoiets zou willen doen, dan betekent het wel iets. "Alleen als je het zelf echt wilt, ik wil niet dat je hele huis straks boos wordt op jou, door mij."
          Sal slaat zijn armen om mij heen en ik voel zijn warme adem in mijn nek, wat me lichtelijke kippenvel bezorgd. "Moest die guy trouwens zo doen? Dacht dat het wel duidelijk was dat jij bij mij hoort."
          "Het is niks," sus ik Sal. "Hij ziet waarschijnlijk gewoon niet graag klefheid in het openbaar, wat ik kan snappen. Het wordt al snel wat yuk." Ik duw Sal iets van me af en kijk hem twijfelend aan. "Dus geen zuigzoenen in het openbaar meer, alsjeblieft?" vraag ik op een zachte, iets onzekere toon. "Ik vind het niet zo fijn en dan gaat iedereen kijken." En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel wanneer alle ogen op mij gericht zijn. "Matthew is daarom waarschijnlijk ook weggevlucht van ons, de arme jongen. En lief zijn tegen Alex, oké? Hij is een goede vriend."
          Alex heeft ook geantwoord op mijn berichtje, en hoewel hij zegt dat hij in orde is, geloof ik het niet helemaal, alleen wil ik hem niet te veel pushen nu.

    To Alex
    Oooh, dat is goed. Ik had trouwens laatst wat nieuwe horrorfilms gevonden, misschien kunnen we die binnenkort kijken?





    To the stars who listen — and the dreams that are answered

                      TIME TO SKIP                 

    Hell yes, it's time to party!
    Iedereen heeft zich weer helemaal opgedoft voor een feestje van huize Gemini. Dit betekent veel drank, dansen, overmatig zoenen met vreemden en vooral de volgende dag niets herinneren van dit fantastische feest.

    In de beginpost staan de details over het feest.


    * Ik zou het op prijs stellen als iedereen lekker mengt met elkaar, zodat verschillende mensen interactie hebben met elkaar.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 18:36 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ⋆      Skylar Amanda Cartwright      ⋆

    "Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"

          Pizza was geen goed idee geweest. Als er eten in het spel was – en dan voornamelijk eten dat met een P begon – had ik geen remmen. Met iemand zoals Jax kon me dat geen barst schelen, maar ik had wel degelijk een schaamtegevoel. Ergens heel diep verstopt, maar hij was er wél. Dus met het gevoel alsof ik een tientonner ben, waggel ik naar de bar. Het beste is om je meteen maar vol te gieten, dan had je dat gehad.
          Met een felblauw mixje in mijn hand vist ik mijn telefoon uit mijn bh. Ik had geen zakken in mijn uit de kluiten gewassen trui en ik was te lui om de hele tijd een tasje met me mee te zeulen. Gelukkig waren bh’s multifunctioneel.
    To: Ethan
    Time for an appointment with your best friend in life!
    ALCOHOL! And me... *bright smile-emoji*

          Bij dat berichtje voeg ik nog een prachtige foto van mij erbij en meteen daarna flikker ik de inhoud van mijn plastic bekertje achterover. Na nog even dubbel gecheckt te hebben in mijn camera merk ik dat ik een blauwe bakkes heb gekregen. Supersexy. Jax zou me recht in mijn gezicht uitgelachen hebben. Gelukkig voor hem was hij er niet om dat te doen.
          Lamlendig liet ik me tegen de bar aanzakken en liet mijn blik over de nog bijna lege dansvloer glijden. Mij zou je pas aan het dansen krijgen als ik liters alcohol naar binnen geslobberd had – niet eerder. Ik leek wel een half-dode vis op het droge die spastisch spartelt. Ja, ik wist precies wat er dan gedacht werd. ‘Och arm dier...’ Met die blik keken mensen mij dan ook vaak aan en mijn ego wilde ik nog graag intact houden.
          Vanuit mijn ooghoeken zag ik een jongeman op de bar af komen lopen. Als mijn slechte geheugen me niet in de steek had gelaten, was zijn naam Salvador. Ik stak nonchalant mijn vinger in de lucht als een soort welkomstgroet. “Kleine tip, de blauw shotjes zou ik laten staan. De bluetooth van je telefoon is echt wel voldoende.” Ik grijns om mijn eigen verschrikkelijke grap terwijl ik Sal in me op neem om te zien of hij ook bij hem binnenkomt.


    Skye ⋆ 21 ⋆ w. Salvador&Ethan (?) ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ tired AF ⋆ @ Gemini Party


    I have seen my own sun darkened

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Yeah, I'm a dick

    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ Lauren's room ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    Aangeschoten en stoned had ik huize Aries verlaten en was ik naar huize Scorpio geslingerd. Met moeite kreeg ik de sleutel in het sleutelgat, maar na wat geprutst ging de deur eindelijk open. Zelfs aangeschoten had ik mijn schoenen nog uitgetrapt bij de deur voor ik het huis binnen ging. Snel trappelde ik de trap op, naar mijn kamer, waarvan de deur nog open stond van toen ik weg was gegaan. Eenmaal in mijn kamer liet ik mezelf op bed vallen en verliet een lach mijn lippen. In mezelf lachen was een talent, vooral als ik dronken of stoned was. Ik moest me eigenlijk omkleden, maar het bed lag zo lekker... Voor ik het wist zat ik in mijn kast te snuffelen, wat moest ik aan doen. Mijn kast hing ongeveer voor de helft vol met Tommy Hilfiger, dus dat ging hem vast weer worden, maar dan met meer kleur, want volgens Lauren was ik gekleed voor een begrafenis. Zwart was nou eenmaal een perfecte kleur, vooral voor mij. Mijn mobiel trilde in mijn kontzak en een glimlach stond op mijn gezicht. Snel haalde ik het ding uit mijn broekzak en ik probeerde de letters te lezen.
    TEXT from Lauren:
    Not my fault, ik zat in de voortuin en je liep ons straal voorbij ;C
    En doe maar wel kleren aan voordat alle meiden je bespringen ;p
    Voor zover ik het kon lezen stond er dat ik niet naakt mocht komen, wat saai. Als Lauren denkt dat meiden me gaan bespringen, dan vind ze me vast een goed lichaam hebben, hehehe. Een geniepig lachje ging over mijn lippen waarna ik een berichtje terug tikte.
    TEXT to Lauren:
    Okeeeeee, tot strakkies Lauuuuu! xxxx
    Voor ik het wist had ik het berichtje al verstuurd en waarschijnlijk was duidelijk te zien dat ik niet meer nuchter was. Snel wurmde ik mezelf in een andere jeans, een wit Tommy Hilfiger t-shirt en tot slot een leren jasje. Even bekeek ik mezelf in de selfie camera, ik zag er geweldig uit, al zei ik het zelf. Snel trok ik mijn schoenen nog aan en spoot ik wat parfum van wederom; Tommy Hilfiger in mijn hals. Snel liep ik de deur uit, de trap af en het huis uit. In de tuin van huize Virgo trok ik snel een roos uit de grond, waarna ik heel snel weg liep om niet betrapt te worden, ze konden nogal heftig reageren die dames. Met een flinke pas liep ik door richting huize Aries, om Lauren op te halen. Voor ik het wist stond ik al in het huis, waar ik mijn schoenen bij de voordeur had achtergelaten. Met de roos in mijn hand liep ik door naar Lauren's kamer, waar ik zonder kloppen naar binnen liep.
          'Your date has arrived! with a flow...' voor ik mijn zin af kon maken zag ik dat Lauren in haar ondergoed in haar kamer stond, blijkbaar was ik te vroeg? Verward keek ik op mijn horloge. Het was 20:02, ik was absoluut niet te vroeg. Snel stapte ik de kamer in en deed ik de deur achter me dicht.
          'Sorry eh, ik zei dat ik je acht uur op kwam halen! het is twee minuten over... ik dacht dat je wel klaar zou zijn.' Mompelde ik terwijl ik Lauren's lichaam even bekeek. Ik betrapte mezelf op het feit dat ik aan het staren was en ik draaide me snel om.
          'Ik heb een roos voor je?' zei ik met een zielig stemmetje terwijl ik met mijn rug naar Lauren stond. Het feest was dichtbij, maar als Lauren niet snel kleding aan ging doen kwamen we er nooit aan.
          'Kleed je maar snel aan,'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 20:27 ]


    - thank you for existing -

    Lauren Aurelia Conley


    Medicine • Gemini • Her room • With Alex • outfit

    Oliver had haar en Freya nog bijles gegeven en daarna was ze al vrij snel terug naar het huis gegaan. Ze had een douche genomen en daarna eerst haar haren en make up gedaan - simpelweg omdat ze nog niet wist wat ze aan wilde doen. Ze keek op toen haar telefoon begon te trillen en ontgrendelde die.
    From Alex:
    Okeeeeee, tot strakkies Lauuuuu! xxxx

    Ze begon te lachen en schudde haar hoofd eens, die was duidelijk aangeschoten. Nu had ze zichzelf ook niet ingehouden met het bier en voordat ze was gaan douchen had ze nog een glas vodka op - maar ze was er nog niet zó aangeschoten als Alex door. Ze reageerde er maar niet op aangezien ze hem zo wel zou zien en legde haar telefoon neer, waarna ze opnieuw voor haar kledingkast ging staan, starende naar de kleren. Tot de deur ineens open vloog.
    Ze keek over haar schouder en zag daardoor Alex binnen komen met een roos. ''Your date has arrived! With a flow...'' Hij maakte zijn zin niet af toen hij haar zag en ze begon te lachen toen hij naar zijn horloge keek. ''Sorry eh, ik zei dat ik je acht uur op kwam halen! Het is twee minuten over... ik dacht dat je wel klaar zou zijn.'' mompelde hij terwijl hij haar bekeek en ze begon opnieuw te grinniken toen hij zichzelf wat betrapt omdraaide.
    ''Ik heb een roos voor je?'' Zijn stem klonk zielig en ze liep grinnikend naar hem toe. Achter hem bleef ze staan en ze legde haar handen op zijn schouders, om hem vervolgens om te draaien en hem grijnzend aan te kijken. ''Sinds wanneer ben jij zo preuts?'' vroeg ze plagerig aan hem. ''Alsof je meer ziet dan wanneer ik een bikini aan heb...'' Ze drukte een kus op zijn wang ter begroeting en nam de roos over, die ze vervolgens op haar bureau legde. ''Ik weet niet wat ik aan moet doen, help eens.'' zei ze wat klaaglijk terwijl ze naar haar kast gebaarde. ''Jurk, rokje of broek?'' vroeg ze dan maar als eerste en ze keek eens over haar schouder naar Alex.

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Yeah, I'm a dick
    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ Lauren's room ━ Lauren
    _____________________________________________________________

    Met mijn rug naar Lauren gekeerd stond ik in haar kamer, te staren naar de deur. Hoe had ik nou kunnen weten dat ze hier in haar lingerie zou staan, dat was niet de bedoeling. Ik hoorde haar grinniken en vervolgens dichterbij komen, waarna ik twee kleine handen op mijn schouders voelde rusten. Mijn lichaam werd omgedraaid en ik keek Lauren met onschuldige ogen aan.
          'Sinds wanneer ben jij zo preuts?' hoorde ik haar plagerig vragen waardoor er een grijns op mijn gezicht verscheen. 'Alsof je meer ziet dan wanneer ik een bikini aan heb...' Lauren leunde naar voor om me een kus op mijn wang te drukken en ik grinnikte even. Mijn wangen werden wat warmer, maar zodra Lauren zich had omgedraaid schudde ik hevig mijn hoofd, zodat het weg zou trekken. Ze had de roos aangenomen en hem op het bureau gelegd.
          'Ik weet niet wat ik aan moet doen, help eens.' Zei Lauren zeurderig terwijl ze voor haar kast stond. 'Jurk, rokje, of broek?' vervolgde ze waarna ze over haar schouder mijn kant op keek. Mijn ogen waren echter niet op haar kast gericht, maar op haar billen. Zodra ze over haar schouder keek gingen mijn ogen vlug naar haar gezicht.
          'Ja, ehm,' twijfelde ik terwijl ik dichterbij ging staan. 'Je mag ook gewoon zo gekleed hoor?' grijns ik haar kant op. Mijn ogen gingen even haar kledingkast in en mijn oog viel op een zwart jurkje. Met een grijns haalde ik hem uit de kledingkast en bekeek ik het jurkje.
          'Deze? of pas hem in ieder geval even aan?' glimlachte ik zoet naar Lauren. Ik had een grote liefde voor zwarte jurkjes, vooral als ze strak zaten en al helemaal als Lauren ze aan had. Ik liet mijn hand even over haar schouder gaan en aan het bh-bandje peuteren.
          'Nogmaals, dit is ook niet erg hoor,' grijns ik.





    - thank you for existing -

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Matthew — party — outfit

    Matt was blijven hangen en we hebben nog uren doorgebracht, tot ik me ook ging klaarmaken voor het feest. Ik wil er tiptop uitzien en ik wil geen steek laten vallen. Ik draai een doek in mijn haar en zorg dat de rest van mijn grijsblonde lokken losjes over mijn schouders vallen. Dan trek ik de bijbehorende jumpsuit aan, zonder beha, weliswaar, en als ik helemaal klaar ben, loop ik weer naar Matt toe.

    Het feest is bezig en hoewel er nog weinig mensen op de dansvloer te herkennen zijn, begin ik mensen aan te sporen te gaan dansen. De muziek is goed, er is genoeg alcohol, dus ze zouden zich niet tegen moeten laten houden om lekker los te gaan. Dat doen ze normaal ook, als de feesten in de huizen worden gegeven, dus een club zou alleen maar bij moeten dragen aan het feestgevoel.
          Matt staat naast me met een drankje in zijn hand en ik kijk af en toe opzij naar hem. Die opmerking van vanavond, waarbij hij weleens wilde laten zien dat hij niet zo jong en schattig was, zit me nog altijd een klein beetje dwars. Ik heb sinds Jax niets meer met een jongen gedaan, simpelweg omdat ik de noodzaak niet zie en me er gewoon niet prettig bij voel. Maar god, Matt houdt wel van een beetje uitdagen en plagen. Daar kan ik af en toe niet zo goed tegen, dus worden mijn wangen rood, draai ik mijn hoofd weg en begin ik meteen over een nieuw onderwerp te praten. Als ik mijn eerste drankje achterover heb geslagen, grijns ik wel een keer naar de jongen naast me en ik loop achterom richting de dansvloer. Niemand lijkt nog te willen dansen, maar ik wil koste wat het kost dat dit feest goed verloopt en dat mensen mij als leidster kunnen accepteren, waarderen en respecteren. Dus ik moet zelf het goede voorbeeld geven.
          'Kom op!' roep ik. Ik zie Skylar aan de bar zitten en Sal loopt op haar af, en ik doe ook mijn uiterste best om Nore te vinden.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lauren Aurelia Conley


    Medicine • Gemini • Her room • With Alex • outfit

    Ze had Alex eigenlijk niet vaak zo gezien - met die onschuldige blik. Al had ze zo het idee dat dat grotendeels kwam omdat hij minstens aangeschoten was en ze dacht ergens vaag de geur van een joint te herkennen maar zijn parfum overheerste. Ze had hem geplaagd door te vragen sinds wanneer hij zo preuts was en hij begon daarop te grijnzen maar antwoordde niet.
    Zodra ze over haar schouder om keek naar hem schoot zijn blik omhoog en ze trok haar wenkbrauwen even op maar hield haar mond - het was immers haar eigen schuld dat ze hem had laten omdraaien terwijl ze hier in lingerie rond liep. ''Ja, ehm. Je mag ook gewoon zo gekleed hoor?'' zei hij grijnzend, waarop de brunette met haar ogen rolde. ''Grapjas.'' zei ze met een grijns. ''You wish.''
    Ze keek naar het jurkje dat hij uit de kast haalde - en het was natuurlijk zwart. ''Deze? Of pas hem in ieder geval even aan?'' Die glimlach - god, misschien moest ze altijd met Alex omgaan als hij aangeschoten was. Het was gewoon aandoenlijk en ze begon dan ook te lachen terwijl ze het jurkje aan nam. 'Wat heb jij toch met zwart?'' vroeg ze met een grijnsje.
    ''Nogmaals, dit is ook niet erg hoor.'' ze voelde zijn hand over haar schouder gaan en hoe hij aan haar bh bandje peuterde. Ze kon het niet helpen maar de haartjes in haar nek gingen overeind staan en ze schudde haar hoofd eens, waarna ze de hanger uit het jurkje haalde en die terug in de kast hing.
          ''Ik wilde graag genieten van een avondje uit, niet van mensen die me de hele tijd aangapen omdat ik daar in lingerie rond loop.'' Want het was nu niet echt het thema om in een bikini of lingerie rond te gaan lopen. Ze trok het jurkje aan en trok het wat rechter, waarna ze op keek naar Alex. ''Het zal vast wel goed gekeurd zijn want het is zwart.'' plaagde ze hem weer, terwijl ze de bijpassende armbanden aan deed en een paar zwarte hakken. Ze spoot nog wat van haar parfum in haar hals en griste daarna haar tasje mee, waarna ze met haar vrije hand Alex zijn arm pakte en hem mee trok.
          ''Kom, anders zijn we al helemaal laat.''


    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || sal --> daniel || the club ||

    Uiteindelijk was ik gewoon in het Gemini huis gaan douchen, ook al was Sal daar niet helemaal blij meegeweest. Voor even was bang dat hij mij niet meer op zou halen, maar hij stond voor mijn deur precies op het tijdstip dat we afgesproken hadden. Ondertussen zijn we al enkele minuten in de club, en hebben we net bij de bar een drankje besteld. Ik doe het eerst nog maar rustig aan met mijn cola, want anders begint de boel al snel te draaien. Geen goed idee, ook al weet ik dat Sal in de buurt is en hij een hele hoop op kan. Ik heb alleen wel eens eerder geprobeerd om het vroeg beginnen met drinken vol te houden, maar toen hing ik om tien uur al boven de wc, dus niet meer. Normaal houd ik ook niet heel erg van feestjes, maar door de muziek die opstaat voel ik me al een stuk sneller en onbewust beweeg ik er al wat op mee.
          Eigenlijk ben ik opzoek naar Elsa, maar in plaats daarvan vind ik Daniel. Met een vrolijke glimlach op mijn gezicht stap ik op hem af. "Hey, Daniel!" Het is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, dus bij wijze als begroeting geef ik hem een korte knuffel. "Alles goed? Ik heb je al een tijdje niet gezien. Wil je zo mee dansen?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered