• WAROFHOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:43 ]

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:43 ]

    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || matt and sal || scorpio livingroom || outfit minus the jewelry and clutch + a heavy af backpack

    "Kun je niet een van je eigen exen lastigvallen, Castillo?" bromt Alex.
          "Waarom zou ik?"
          Dat is het nadeel van je huidige vriendje en je ex die in hetzelfde huis zitten, het wordt vaak behoorlijk awkward. Als iemand mij een jaar geleden had verteld dat dit zou gebeuren, dan had ik diegene zachtjes uitgelachen.
          Ik verwacht half dat Alex er vandoor gaat, maar in plaats daarvan loopt hij mijn kant op. Mijn ogen worden langzaamaan groter, tot Alex een kus op mijn wang plant. Mijn wangen beginnen gelijk weer te gloeien en het liefst voorstop ik me nu achter de bank, of in de bank, als het even kan.
          "En waarom ben jij in zo'n slechte bui?" vraagt Matt aan Alex, gevolgd door de vraag of we wat drinken willen.
          "Ben ik ooit in een goede bui?"
          Niemand geeft echt antwoord op Alex' sarcastische vraag, en Matt verlaat de kamer om drinken te halen, of ergens vermoed ik dat hij vlucht. Dat is in elk geval wat ik zou doen. Om de ongemakkelijke stilte te doorbreken begin ik maar over eten. Eten is altijd een goed onderwerp, toch?
          "Dankje Nore."
          Ik glimlach wanneer ik zie dat Alex blij is met zijn burrito. Om een of andere reden hebben alle jongens voorliefde voor burritos. Terwijl Alex zijn burrito eet, kijkt hij mij aan het een vrolijke blik in zijn ogen. Dit is de Alex die ik ooit leuk vond. Sal lijkt het niet erg leuk te vinden, want onmiddellijk word ik tegen hem aangetrokken.
          "Babe... Je blijft bij mij vanavond hmh," mompelt hij in mijn oor. Het klinkt niet echt als een vraag, meer als een eis.
          Ik zit een pruillipje op. "Maar dansen," protesteer ik, "dat wil jij nooit de hele avond doen, en bar hangen is saai..."
          Of Sal het ook daadwerkelijk gehoord heeft, geen idee, want hij plaatst zijn lippen in mijn nek. Zodra ik door heb wat hij aan het doen is, maak ik een protesterend geluidje en ik probeer ik mijn nek van hem weg te draaien. "Sal, niet waar iedereen bij zit," murmel ik beschaamd, terwijl ik mijn donkere lokken zorgvuldig voor mijn nek manoeuvreer. Dit wordt de komende paar dagen met los haar rondlopen. Met dans gaat dat alleen niet echt en ik kan de opmerkingen nu al horen. De blos op mijn wangen staat er ondertussen zo'n beetje permanent op. Het is wel duidelijk dat ik nooit blush heb hoeven komen.
          Ondertussen keert Matt ook terug naar de woonkamer. De blik op zijn gezicht is haast... geamuseerd. Hij ging net dus niet weg om te vluchten. De burrito in zijn handen zou je haast kunnen vervangen met een bak popcorn. De spanning in de ruimte is haast om te snijden, waardoor het extra luid klinkt wanneer ik zachtjes mijn keel schraap.
          "Wanneer gaan jullie eens een Disney-themed feest organiseren?" vraag ik. "Iedereen houdt stiekem van Disney, ook jullie, dat weet ik zeker." Ik kijk op naar Sal met een glimlach op mijn gezicht. "Kan jij niet zoiets regelen?


    To: Elsa
    Please shoot me now.

    To: Jax
    Drie uur is goed! Dan moet je wel uitgebrakt zijn. En bosbessen staat genoteerd c:



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Fih — Gemini common room — outfit

    'Het is echt een stuk beter dan ik vooraf verwacht had,' beantwoordt hij mijn vraag en ik glimlach wel eventjes tevreden. Wel, ik kan niet zeggen dat ik altijd sta te springen om na de vakantie weer te gaan studeren, maar het is toch ook altijd weer leuk om hier te zijn. Dit is zeker het geval nu ik Gemini leid en mezelf eindelijk echt kan bewijzen. 'De lessen zijn wel oké, maar wat ik toch wel het leukste vind is het feit dat ik mijn tijd door kan brengen met zulke lieve, geweldige meiden als jij.' Ik rol wel kort met mijn ogen door de ondertoon in zijn stem door die opmerking. Ja hoor. Ik ben niet vies van een beetje flirten, daar ligt het niet aan, maar het is zo duidelijk. Toch trekt hij meteen mijn aandacht weer door te zeggen dat hij een café in de buurt heeft gevonden. En hij wil me mee uitnemen. En me trakteren.
          Even blijf ik stil en ik staar naar zijn wilde bos haar. Ik weet bij god niet wat ik moet antwoorden, en ik ben blij dat mijn telefoon weer afgaat. Dat zal Nore zijn. Toch slaat mijn hart een slag over als ik Jax' naam zie staan en ik lees dat hij vanavond wat wil drinken. Oh, heb ik dit weer. Al snel komt er ook weer een bericht van Nore binnen en ik laat mijn hand door mijn blonde haren glijden. Even kijk ik kort op naar Fin en ik glimlach.
          'Sorry, ik moet hier echt mee verder,' wijs ik hem zo vriendelijk mogelijk af. Mijn hart klopt in mijn keel als ik het gesprek met Jax open en haast met trillende vingers een berichtje terug begin te typen.

    To: Jax
    Misschien, waarom?

    Daarna open ik het gesprek met Nore en ik moet licht glimlachen.

    To: Nore
    Komt goed. Also, Fin vraagt me mee uit????

    Nu heb ik niets meer om mezelf mee af te leiden en ik kijk weer op naar Fin. 'Een andere keer misschien, oké?' zeg ik hem en ik wijs wat wanhopig naar de stapel papieren, mijn laptop en lege koffiemokken. 'Ik heb nu echt heel veel te doen.' Jezus, waarom word ik hier zo ongemakkelijk door? Het kwam nogal uit het niets... eerst dat compliment en daarna ineens die vraag of hij me mee uit mocht nemen. 'Ik heb eten in de koelkast... dus ik sterf niet van de honger, dat beloof ik,' zeg ik toch grappend, met een kleine knipoog.
          Om mezelf een houding te geven sta ik op van de stoel en loop ik met de drie lege mokken naar de keuken. Van alles spookt door mijn hoofd. Waarom wil Jax met me praten? En wáárom als hij drinkt? Ik kan nu niet zeggen dat ik daar echt heel goede herinneringen aan heb overgehouden. De laatste keer dat we een gesprek probeerden te voeren kon hij zijn handen niet thuishouden. Waarom zou hij dat nu wel kunnen?

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ bedroom ━ Eleanore, Matt and Sal
    _____________________________________________________________

    Van alle jongens op de campus koos Eleanore voor Salvatore... zelfs de namen zijn verschrikkelijk om aan te horen in duo. Een zucht verliet mijn lippen waarna ik weer een hap van de burrito nam. Salva was zoals verwacht klef aan het doen en het liet me bijna mijn lunch wurgen. Salvador fluisterd dan ook iets in haar oor en ik zie Nore protesterend een pruillipje trekken. Dat pruillipje was iets dat ze al jaren deed als ze het stiekem ergens niet mee eens was. Ook hoorde ik haar mompelen dat ze niet afgelebberd wilde worden waar iedereen bij zat - goh- wat compleet begrijpelijk is. In stilte at ik mijn burrito terwijl ik mijn mobiel in mijn hand nam.
    TEXT to Ethan:
    I'm going on a killing spree, get me out of here.
    Terwijl ik snoof verstuurde ik het berichtje. Het was absoluut niet gelogen. Matthew kwam met een geamuseerde blik de kamer weer ingelopen en zette de glazen drinken neer voor Nore en Salva.
          'Wanneer gaan jullie eens een Disney-themed feest organiseren?' klonk het plots. Echt Eleanore... kun je niet nog beter op een ongemakkelijke manier van onderwerp switchen? Ik rolde met mijn ogen en keek haar kant op.
          'Dat lijkt me een goed plan, dan ben ik wel Aurora.' Begin ik spottend. 'Kan ik slapen tijdens het feest.' Met een glimlach maak ik mijn zin af en ik knipoog speels naar Eleanore. Mijn burrito was op, dus ik stond op, nam mijn tas in mijn hand en verliet de woonkamer.
          'Bedankt voor het Mexicaanse voedsel lieverd,' bedankte ik Nore nog terwijl ik richting de trap liep. Met een flinke pas ging ik de trap op, ik kon die slechte film in de woonkamer niet meer aanzien, stelletje idioten. Vooral Salvadore, hij weet hoe ik in elkaar zit en binnenkort krijgt hij nog een keer een stomp op zijn neus. Hij is zo anders als hij bij dames is en vooral bij Eleanore. Spijtig, want verder is het een redelijke gozer. Met een ruk ging mijn kamer deur open en ik smeet mijn tas naar de hoek van de kamer. Mijn ogen gingen mijn slaapkamer rond en ik plofte neer op het bed. Met een zucht zette ik via mijn mobiel muziek aan op de boxen. Een harde bass ging door mijn kamer en ik sloot mijn ogen terwijl ik met mijn hoofd op het kussen rustte.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 1:27 ]


    - thank you for existing -

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy• Scorpio livingroom • With Nore, Salv & Alex outfit


    Matthew zat nog maar net op zijn plek of hij zag dat Sal zijn lippen in de hals van Nore zette en Nore daarop protesteerde. Oh geweldig. Hij vond het prima als ze bij elkaar zaten maar moesten ze nu echt klef doen? Waarschijnlijk was het alleen maar om Alex te zieken - maar Matt had hier weinig zin in. ''Wanneer gaan jullie eens een Disney-themed feest organiseren?'' Meende ze dat? Waarom stelde ze dat niet voor aan haar eigen leider. Als de jongens kwamen met een Disney-themed feest dan werden ze vast vierkant uitgelachen en Matthew was er niet zo zeker van of hij dan zelf wel naar dat feest zou willen gaan.
    Hij keek op toen Alex het ook niet echt een goed idee leek te vinden - en daar was hij het mee eens, al hield hij deze keer een sarcastische opmerking voor zich. Alex had die al gemaakt en de sfeer was al niet bepaald gezellig hier.. normaal kon het hem weinig schelen maar hij wilde graag nog vanavond naar het feest gaan en iemand opduikelen om de nacht mee door te brengen. Dat ging niet als het hier uit de hand zou lopen - althans, de kans zat er dik in dat hij dan vanavond geen succes had.
    Alex verdween de woonkamer uit en hij zuchtte eens aangezien hij nu dus alleen was met Salvador en Eleanore. Hij hoopte dan maar dat ze nu stopten met dat kleffe gedoe - al besloot hij dat hij voor de zekerheid een back up plan wilde hebben. Hij nam de laatste hap van zijn burrito en spoelde die weg met de wodka, waarna hij zijn telefoon greep.
    To: Audrey
    Hey, wat ben je aan het doen?

    Even keek hij naar het berichtje maar drukte al snel op verzenden. Hij hoopte dan maar dat Audrey niets aan het doen was en hij daarheen kon gaan om wat alcohol te nuttigen. Hij nam nog een slok en legde zijn voeten op de salontafel, waarna hij op keek naar Eleanore. ''Waarom doen jullie dat niet? Lijkt me meer een thema voor de meiden.'' mompelde hij met een geamuseerde grijns. Bij de gedachte aan de meiden en meteen aan Elsa - besloot hij om ook haar maar een berichtje te sturen voor het geval Audrey het te druk had. En daarbij, wat extra slijmen bij Elsa kon geen kwaad.
    To: Elsa
    Hi love, kan ik je nog ergens mee helpen?
    xo.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 16:10 ]

    Mt


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Oliver Sebastian Campbell
    23 || Veterinary Science || Aries Leader || Aries Front Yard || Let's see if the girls know how to throw a party || Lauren & Freya || Outfit


    Lauren stuurde me al snel een berichtje terug dat ze eraan kwam. Dat gaf mij de tijd om nog even Ben's riem te halen, zodat hij net wat minder in de weg zat tijdens de bijles. Ik zat net weer op het kleedje toen ze de hoek om kwam. Ik zwaaide even met een glimlach op mijn gezicht. Ik vond het wel gezellig, al was het meer werk in het weekend. Ik kon zo de dame een beetje uithoren over het belachelijk dure feestje van vanavond. Hopelijk was er een open bar, anders moest ik echt mijn best gaan doen om überhaupt een drankje in handen te krijgen. Ik grinnikte bij haar woorden. "Volgende keer misschien, als niet al mijn geld naar een feestje gaat." grapte ik, al meende ik het ergens wel. Ik had weinig inkomsten naast mijn beurzen, en al dat geld ging maar mijn studie en bijbehorende kosten. Ik wuifde haar excuses weg, al kon ik de shotjes zeker waarderen. "Ik doe het graag, maar gratis drank sla ik nooit af." zei ik met een grijns. Ik keek even naar de boeken die uit haar tas kwamen. Daar kon ik wel wat mee. Op dat moment ploft ook Freya haar tas neer. Een lach rolde over mijn lippen bij haar woorden. Freya stortte zich op de hond, die haar gelukkig accepteerde. Hij accepteerde lang niet iedereen, en velen moesten dit ook echt niet bij hem flikken, maar die wisten dat dan ook. "Die hond krijgt meer liefde dan ik." zei ik fake beteuterd. Het was zo, maar dat had ik al lang geaccepteerd. Toch leek Freya nog niet helemaal aanstalte te maken om aan haar huiswerk te beginnen. "Een biertje op een zonnige vrijdagmiddag gaat er altijd wel in." zei ik met een lach, voor ik dan toch echt naar de boeken keek waar Lauren hulp mee nodig had. Het waren niet hele lastige vakken, maar je moest het wel doorhebben. Hopelijk kon ik haar helpen om het door te krijgen, net als Freya. Ik aaide Ben nog even over zijn kop. "Dus, waar heb je moeite mee, Lauren?" vroeg ik aan haar. Ik kon het niet van haar gezicht aflezen. Ik hoopte dat het snel gedaan was en ik mijn haar kon doen voor het tijd was om naar het feest te gaan. Mensen dachten wel dat ik weinig moeite in mijn uiterlijk stak, maar ik deed wel echt mijn best om er goed uit te zien als ik uitging. Ik was toch sterk in de minderheid op feestjes, maar wilde toch echt wel in een ander bed eindigen dan die van mij.


    I'm a small town gay from the South. I know no fear.


    Bowties were never Cooler

    SALVADOR 'SALVA' ANDRÉS CASTILLO
    23 | Psychology student | With Nore & Matt | Scorpio leader



    "Maar dansen," protesteert ze, "dat wil jij nooit de hele avond doen, en bar hangen is saai..." Ik hou mijn hoofd wat schuin. 'Ik heb het over na het feest, darling..' fluister ik nog voor ik mijn lippen in haar nek plaats. Een protesterend geluidje rolt over haar lippen maar weg draaien is te laat. Tevreden kijk ik naar het kleine merkje, mooi. Weet iedereen het meteen. "Sal, niet waar iedereen bij zit," Ik haal licht mijn schouders op. 'Oops.'
    Ik pak mijn glas en neem een grote slok, waarna ik tevreden knik als het licht brand in mijn keel. "Wanneer gaan jullie eens een Disney-themed feest organiseren? Iedereen houdt stiekem van Disney, ook jullie, dat weet ik zeker." Ik kijk naar Nore die ook al naar mij kijkt. "Kan jij niet zoiets regelen?" Ik haal licht mijn schouders op. 'Zou kunnen,' mompel ik. 'Dat lijkt me een goed plan, dan ben ik wel Aurora.' Begint Alex spottend. 'Kan ik slapen tijdens het feest.' Ik blijf even stil. 'Bedankt voor het Mexicaanse voedsel lieverd,' Ik vernauw mijn ogen weer en kijk hem even na, waarna ik diep zucht. Ondertussen wordt mijn arm om Nore's schouder ook losser en ik leun naar achter.
    ''Waarom doen jullie dat niet? Lijkt me meer een thema voor de meiden.'' Ik lach zachtjes. 'Daar heeft hij ook weer een punt. We hebben een reputatie hier.' zeg ik en neem nog een slok. 'Misschien halloween, thema is zombie disney.' ik grijns even naar Matt en zet mijn glas weg. 'Nee maar echt love, vraag het aan Elsa. Met een naam als die van haar...' zeg ik en kijk naar Nore. 'She can't just let it go.' spreek ik plagend en knipoog snel. Ik pak dan mijn burrito weer op en het duurt niet lang voor ook de laatste hap door mijn keel gaat. Ik besefte eigenlijk niet wat voor honger ik had, maar ach.
    .


    El Diablo.



    ETHAN WILLIAM BURKE

    Musical Jerk/Weirdo || House Aries




    'Altijd' Had Audrey geantwoord, er was bijna geen enkel feest die Audrey ooit gemist had, iedere week zat ze wel in een feestzaal met haar lijf te schudden om de muziek. Ik kon zo ook wel genieten van een feestje nu en dan, maar enkel ook met mijn vriendenkring, mij op een feestje zonder vrienden zou je me niet vinden. Of op een feestje georganiseerd door de scorpio's, daar moeten ze me niet eens proberen mee naartoe te lokken. Toen we begonnen over eten wist Audrey haar grijns groter te worden. 'Wat denk je dat ik moet doen om ze zover te krijgen dat we alles gratis krijgen?" wost ze lichtelijk uitdagrnd uit te brengen waardoor ik kort even nadacht. " Show some ass, some tits." begon ik bedenkelijk. " En als het een homo is stuur ik hem wel naar Ollie toe en gooi ik de deur mooi dicht na alles in ontvangst te nemen." zei ik sarcastisch. "Wie weet die ik Ollie wel een plezier." ik haalde mijn schouders op waarna ik nog een trekje nam van de joint. Hoewel ik zelf graag alleen stoned op mijn bank zat was het met twee altijd wel zo dat ik altijd vage gesprekken begon. Iets wat Audrey ook even deed zuchten en een subtiele "sssst' haar lippen verliet. Echter om zeker te zijn dat ik het melige gesprek niet voort zou zitten nam ze een diepe hijs, nam mijn gezicht tussen haar handen en haf me vervolgend een weed shot. Terugtrekken deed ik niet, terugzoenen ook niet. Mijn relatie met Audrey was dan ook puur platonisch en haar actie kon me enkel laten lachen, zeker gezien het hierdoor sneller lichter in mijn hoofd werd. " Nou okay, dan houden we het enkel op leuke dingetjes." grimaste ik en nam een slokje wodka.
    'ik wil genieten van mijn tijd samen met mijn beste vriendje' vervolgde ze onschuldig waardoor ik mijn wenkbrauwen optrok. " Okay okay, je hebt een punt." lachte ik kort. " Al wat bootycalls voor vanavond?" dat was een leuk onderwerp niet? Althans voor de jongedame die al genoeg manvolk om haar vingers kan winden. Ook had ik opgemerkt dat ze een lichte uitdagende blik had eens ze een berichtje aan het lezen was en hierop duidelijk meteen antwoorde. Dit haf mij ook wat tijd om mijn mobiel te checken waar ik tot mijn lichte verbazing een bericht had van Alex. Hij was de enige Scorpio die ik echt als een vriend wist te beschouwen.
    From Alex:
    I'm going on a killing spree, get me out of here.


    Kort fronste ik even, Alex was meestal één lopende bol teenangsthatred maar het vergde toch veel frustratie dat de jongen ook echt me een bericht hierover stuurde. Ik stak mijn joint weer even tussen mijn lippen waarna ik een bericht terug wist te typen.

    To Alex;
    Woah Calm down pretty, Audrey en ik zijn op mijn kamer. Need a hit? Spill your guts out


    Het was misschien wat kort, maar ik wist dat ik bij Alex ook niet eromheen moest draaien of hem tot rust te bedaren. Misschien zou een trekje van mijn joint en een slok Wodka hem wat beter doen. 'Dus... pizza?' liet Audrey me uit mijn gedachten te halen waardoor ik haar met een glimlachje aankeek. "Yess, ik bel wel." zonder haar nog wat te laten zeggen drukte ik op één van mijn speeddials wat natuurlijk Domino's was. Eens deze over ging duwde ik mijn phone haast in haar gezicht waarna ik even knipoogde als teken dat het haar beurt was om de buit zo cheap mogelijk binnen te halen.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MEMPHISKEATONKOWALSKI


    21 • Scorpio • Fysiotherapie • With Nena

    ''Natuurlijk. Ik moet alleen even een outfit regelen en ervoor zorgen dat ik niet alleen kom. Sowieso is alleen komen onmogelijk, heel Gemini huis gaat waarschijnlijk.'' vertelde Nena. Memphis luisterde rustig, terwijl hij op zijn gemak zijn ijsje opat. ''Wil ik het verhaal horen achter het bed mysterie? Vond Charlotte jou of jij Charlotte?' vroeg ze vervolgens.
          Memphis kon het niet laten om te lachen. Hij haalde even nonchalant zijn schouders op. 'Zij vond mij, uiteraard,' sprak hij vol eigendunk. Het was dan ook geen leugen. Charlotte liep al zeker een jaar achter hem aan, in de hoop dat hij haar ooit de aandacht zou geven die ze zo ernstig van hem verlangde en Memphis was gisteren dronken genoeg om dat te doen. 'Maar kun je het haar kwalijk nemen?' grijnsde hij plagerig. Nena en hij hadden niet zo'n relatie, maar toch kon hij het niet laten om af en toe zo'n grapje te maken.
          ''ik heb echt spijt van mijn jas. Ik vraag me nu echt af waarom ik hem op zijn minst heb meegenomen.' zuchtte Nena. Memphis keek naar haar kledingkeuze en knikte. 'Heb je het weerbericht niet meegekregen ofzo?' vroeg hij. 'Het is bloedheet, joh. En dat is gunstig voor mij, want dat betekent dat iedereen vanavond zich kleedt op de temperatuur.' Opnieuw verscheen er een grijns op zijn gezicht. ''Misschien ga ik vanavond een klassieke jurk aandoen, gewoon om ervoor te zorgen dat niet iedereen flauwvalt van mijn enorme schoonheid.' grapte Nena.
          'Iedereen valt toch wel flauw als ze jou zien,' zei Memphis met een knipoog. Hij bedoelde dat eerder als compliment dan als flirtpoging. Nena mocht er wezen en daar moest ze zich bewust van zijn. ''En voor de verandering een keer niet dronken worden, zou ook goed zijn voor jou en je gezondheid. Zo meteen zie je eruit als een belabberde hond en dan kan je alleen nog maar met Charlotte naar bed.'' sneerde Nena lachend.
          'Je weet dat ik en niet dronken worden niet samen gaat, hè?' lachte Memphis. 'Wil je haar plek toevallig innemen dan? Ik ben bereid om te ruilen hoor.'

    I'M AS SINGLE AS A DOLLAR AND I'M NOT LOOKING FOR CHANGE


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ⋆      Skylar Amanda Cartwright      ⋆

    "Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"

          Zodra ik Jax te kennen gaf wat mijn plannen waren qua kleding kneep hij zijn ogen tot spleetjes. Uitdagend keek ik hem aan en trok mijn wenkbrauw op. Blijkbaar maakte dit niet zoveel indruk als ik dacht aangezien hij me alleen maar steviger tegen zich aantrok. Hierdoor voelde ik iets onder mijn achterwerk dat ik liever niet had willen weten. “Hou je grote vriend een beetje in toom, ja,” gromde ik terwijl ik expres heen en weer schoof om wat comfortabeler in zijn armen te zitten.
          Grijnzend liet hij zijn wijsvinger langs mijn zwart sokken glijden. “Ik vind deze leuk,” zei Jax simpelweg waardoor ik me gemaakt gechoqueerd naar hem toe draaide. “De rest niet? Nu voel ik me toch wel gekrenkt in mijn trots, Steele.” Wat had ik toch een geweldige humor – al zei ik het zelf. Ik liet een snuivend lachje horen. “Waarom doe je deze kniekousen niet aan en doe je een van je jurkjes aan? Succes gegarandeerd. Niet dat ik de jongens dan in je buurt laat komen, hoor. God, ze moesten het eens proberen.”
          Ik liet een afkeurend geluidje horen. “Jij hebt het te druk met de duizenden meiden die om je nek vliegen om op mij te letten, thank God. Daarbij ben ik te lui om naar mijn kamer te lopen, dus stel ik dat succes nog maar even uit.” Loom zette ik mijn vilten hoed over mijn oogleden om zo Jax even privacy te gunnen voor zijn gesprek. Ik kon zijn smachtende fans toch niet laten wachten door hem voor mezelf op te eisen, dacht ik sarcastisch.
          Vanonder mijn hoed keek ik Jax geringschattend aan zodra hij zijn handen op mijn bovenbenen zette en er zachtjes in kneep. “Hmmm?” gromde ik. “Wat denk je? Mogen wel al beginnen met drinken?” Ik trok mijn wenkbrauw naar hem op. “Ga me nou niet vertellen dat jij niet allang twee flessen leeg gezopen heb. In tegenstelling tot jou ben ik niet gezegd met een hoge alcohol tolerantie niveau. Ik wil me nog wel graag herinneren wat ik gedaan heb de volgende ochtend, als je het niet erg vind.” Ik haalde mijn hoed van mijn hoofd af en plantte deze op die van Jax. “Sexy,” grijnsde ik.

    Skye ⋆ 21 ⋆ w. Jax ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ tired AF ⋆ @ Aries Common Room

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 14:11 ]


    I have seen my own sun darkened

    Lauren Aurelia Conley


    Medicine • Gemini • Aries front yard • With Oliver & Freya • outfit


    ''Volgende keer misschien, als niet al mijn geld naar een feestje gaat.'' Oliver zei het als een grapje maar ze kon wel raden dat het de waarheid was. ''Volgende keer zeg je het maar, dan regel ik eten.'' zei ze met een grijnsje. Iets te snacken tijdens het leren kon nooit kwaad en dan hoefde Oliver daar ook geen geld aan uit te geven - hij gaf haar immers al bijles.
          ''Ik doe het graag maar gratis drank sla ik nooit af.'' zei hij grijnzend en ze kon een glimlach ook niet onderdrukken. Dan was dat alvast geregeld, anders voelde ze zich toch wat schuldig. Lauren keek op toen Freya aan kwam zetten en bij hen plofte, waarna ze de mogelijkheid zag om haar telefoon eens te pakken. Nu ze dacht aan het zich schuldig voelen - bedacht ze dat ze niks had laten weten aan Alex en dat vond ze ergens toch wat.. lullig. Ze waren immers bevriend.
    To: Alex
    Hi Rivers, heb je al gezelschap voor vanavond?
    xo.

    Even overwoog ze om ook Memphis een berichtje te doen - maar dat vond ze wat te opvallend. Hij hoefde niet te weten dat ze hem als meer zag dan gewoon.. af en toe een pleziertje. Het zou hem alleen maar de mogelijkheid geven om haar belachelijk te maken en daarbij, ze wist niet eens of ze er wel mee zou kunnen dealen dat hij ook op jongens viel. Daarbij kreeg ze van hem nou ook niet echt de indruk dat hij zat te wachten op een relatie - dus hield ze haar gevoelens maar voor zich.
          ''Willen jullie nog iets drinken? Of snacks misschien?'' Lauren schrok op van haar telefoon en legde die maar snel naast zich neer. Ze zou zich zometeen toch moeten concentreren op de stof. ''Een biertje op een zonnige vrijdagmiddag gaat er altijd wel in.'' Ze kon een lachje niet onderdrukken en glimlachte eens. ''Doe maar wat er in huis is, zolang er maar alcohol in zit.'' zei ze met een grijns. Lauren was daarin niet heel moeilijk - als het moest dronk ze zelfs bier en vond ze het niet verkeerd smaken. Al gingen daar meestal wel wat shotjes met Jax aan vooraf.
          ''Dus, waar heb je moeite mee, Lauren?'' Ze keek om naar Oliver en kreunde eens wat klaaglijk. ''Waar niet mee?'' verzuchtte ze toen en pakte een boek van de stapel. ''Soms vraag ik me echt af waar ik aan begonnen ben.'' Maar stoppen zou ze niet doen - ze wilde gewoon dolgraag haar diploma halen en haar baan hiervan maken.. maar dan moest ze eerst door haar tentamens komen.
    ''Al die ziektes.'' verzuchtte ze dan ook. ''Een groot gedeelte gaat allemaal wel maar er zijn zoveel ziektes waarvan de symptomen hetzelfde zijn en als je dan een casus van een patiënt krijgt die zulke symptomen heeft.. dan kom ik er echt niet uit welke ziekte het dan zal zijn.'' Het was iets anders dan de studie van Oliver maar eigenlijk kwam het op hetzelfde neer. Hij zou ook 'patiënten' krijgen en daarbij een diagnose moeten vaststellen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 18:23 ]

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________



    Yeah, I'm a dick



    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ Ethan's room ━ Ethan&Audrey
    _____________________________________________________________

    Na een paar seconden zat ik al weer recht op. De muziek maakte het allemaal niet veel beter en met een grom stond ik op. Even haalde ik diep adem, waarna ik met mijn vuist vol richting de muur ging. Herhaaldelijk sloeg ik tegen de muur en na ongeveer vijf keer liet ik mijn hand weer zakken. De muur was nog heel, voor zo ver ik kon zijn. Mijn hand was er echter minder goed aan toe. Een zucht verliet mijn lippen waarna ik naar mijn telefoon keek, die op mijn bed lag. Ik hoorde hem trillen.
    TEXT from Ethan:
    Woah Calm down pretty, Audrey en ik zijn op mijn kamer. Need a hit? Spill your guts out
    Een grijns verscheen op mijn gezicht zodra ik het berichtje las. Dit is echt de reden waarom ik bevriend ben met Ethan, hij heeft de beste oplossingen. Met een tevreden blik op mijn gezicht tikte ik snel een berichtje terug.
    TEXT tot Ethan:
    Omw cupcake, get me some greens
    Snel verstuurde ik het berichtje terwijl ik mijn kamer verliet. Met een snelle pas ging ik de trap af, de mensen in de woonkamer negerend. Bij de hal trok ik mijn schoenen aan, maar besloot mijn jas toch maar thuis te laten. Voor ik het wist was ik onderweg naar het huis van Ethan, Aries. Bij binnenkomst trapte ik - zoals gewoonlijk - mijn schoenen uit. Meteen liep ik door naar de slaapkamer van Ethan. Voor ik de kamer binnen kwam, trilde mijn telefoon weer.
    TEXT from Lauren:
    Hi Rivers, heb je al gezelschap voor vanavond?
    xo.
    Een gigantische grijns verscheen op mijn gezicht. Hell yeah, I do now babe. Voor ik het wist had ik al een reactie terug getypt.
    TEXT to Lauren:
    Nu wel (; Hoelaat pik ik je op?
    Tevreden verstuurde ik het berichtje. Lauren was bloedmooi en ik moest eerlijk toegeven dat ik het bij haar wel een beetje warm kreeg. Mijn humeur was ondertussen een heel stuk beter geworden en met een glimlach opende ik de deur, waar ik Audrey en Ethan trof, omringd door een heerlijke geur.
          'Daddy is home!' roep ik dan enthousiast door de kamer. Even knipoog ik naar Audrey, waarna ik Ethan een klap op zijn schouder geef. Helaas voor mij was ik even vergeten dat ik een muur had geramd. Met een pijnlijk gezicht trok ik meteen mijn blauwe hand weer weg.


    - thank you for existing -

    MT


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]