⋆ Skylar Amanda Cartwright ⋆
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"
|
Zodra ik Jax te kennen gaf wat mijn plannen waren qua kleding kneep hij zijn ogen tot spleetjes. Uitdagend keek ik hem aan en trok mijn wenkbrauw op. Blijkbaar maakte dit niet zoveel indruk als ik dacht aangezien hij me alleen maar steviger tegen zich aantrok. Hierdoor voelde ik iets onder mijn achterwerk dat ik liever niet had willen weten. “Hou je grote vriend een beetje in toom, ja,” gromde ik terwijl ik expres heen en weer schoof om wat comfortabeler in zijn armen te zitten.
Grijnzend liet hij zijn wijsvinger langs mijn zwart sokken glijden. “Ik vind deze leuk,” zei Jax simpelweg waardoor ik me gemaakt gechoqueerd naar hem toe draaide. “De rest niet? Nu voel ik me toch wel gekrenkt in mijn trots, Steele.” Wat had ik toch een geweldige humor – al zei ik het zelf. Ik liet een snuivend lachje horen. “Waarom doe je deze kniekousen niet aan en doe je een van je jurkjes aan? Succes gegarandeerd. Niet dat ik de jongens dan in je buurt laat komen, hoor. God, ze moesten het eens proberen.”
Ik liet een afkeurend geluidje horen. “Jij hebt het te druk met de duizenden meiden die om je nek vliegen om op mij te letten, thank God. Daarbij ben ik te lui om naar mijn kamer te lopen, dus stel ik dat succes nog maar even uit.” Loom zette ik mijn vilten hoed over mijn oogleden om zo Jax even privacy te gunnen voor zijn gesprek. Ik kon zijn smachtende fans toch niet laten wachten door hem voor mezelf op te eisen, dacht ik sarcastisch.
Vanonder mijn hoed keek ik Jax geringschattend aan zodra hij zijn handen op mijn bovenbenen zette en er zachtjes in kneep. “Hmmm?” gromde ik. “Wat denk je? Mogen wel al beginnen met drinken?” Ik trok mijn wenkbrauw naar hem op. “Ga me nou niet vertellen dat jij niet allang twee flessen leeg gezopen heb. In tegenstelling tot jou ben ik niet gezegd met een hoge alcohol tolerantie niveau. Ik wil me nog wel graag herinneren wat ik gedaan heb de volgende ochtend, als je het niet erg vind.” Ik haalde mijn hoed van mijn hoofd af en plantte deze op die van Jax. “Sexy,” grijnsde ik.
|
Skye ⋆ 21 ⋆ w. Jax ⋆ Aries ⋆ outfit ⋆ tired AF ⋆ @ Aries Common Room
[ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 14:11 ]
I have seen my own sun darkened