• WAR • OF • HOUSES


                      THE BEGINNING

    Het is vrijdagmiddag. De laatste colleges van deze week zijn geëindigd, het huiswerk is opgegeven en iedereen kan met opgeheven hoofd terugkeren naar zijn of haar huis om een rustig weekend tegemoet te gaan. Oh wait, weekenden zijn nooit rustig rondom huize Aries, Gemini en Scorpio. Deze prachtige avond is het de beurt aan de mooie dames van Gemini om een feest te organiseren. Voor dit feest is er een luxueuze club* afgehuurd. Iedereen heeft van tevoren een kaartje, van maar liefst $20, moeten bemachtigen om toegang te krijgen tot dit feest.
    Datum: Vrijdag 28 september 2018
    Tijd: 17:30u
    Temperatuur: ☼ 24 ºc
    Dresscode: Geen

    * Beeld de vrouw in dat trapeze-achtige ding even weg.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:42 ]

    Oliver Sebastian Campbell
    23 || Veterinary Science || Aries Leader || Aries Front Yard || Let's see if the girls know how to throw a party || Lauren & Freya || Outfit


    Het was het einde van de week, maar dat betekende niet dat het werk gedaan was. Morgen had ik een baseball wedstrijd en dan de nacht van zaterdag op zondag nachtdienst in de kliniek. Vanavond was er een feest, en nu was het nog tijd om mensen te helpen met hun huiswerk. Mijn eigen huiswerk had ik gelukkig al af, maar ik had een berichtje gekregen van Lauren dat zij nog moeite had met een van haar vakken. Na de tweede training van vandaag was ik onder de douche gesprongen, had vast mijn outfit voor het feest aangetrokken, en was ik naar beneden gegaan om daar Lauren op te wachten. Onderweg naar de douche was ik ook Freya tegengekomen met nog wat vragen, dus die zou straks vast ook wel erbij komen zitten. Het was heerlijk weer, dus ik zag geen idee waarom we binnen zouden gaan zitten, zeker omdat Jax en Skye binnen zaten. Dit zou ook gewoon rustiger zijn. Ik liep dus met een kleed onder mijn arm naar buiten en liet de voordeur open staan. Ik wapperde in de voortuin het kleedje uit en ging er in kleermakerszit op zitten, voor ik het meisje een berichtje stuurde:
    to Lauren:
    Kom je? Ik zit klaar voor je.
    xoxox

    Ik haalde nog een hand door mijn haren en genoot even van de zon, voor Ben bovenop me sprong. "Oef, vent. Rustig aan. Ik ben breekbaar." zei ik terwijl ik de hond een flinke kroel over zijn hoofd gaf. Ik hield van mijn hond en was zo blij dat ik hem hier bij me mocht houden. Dan had ik toch nog iets van Oklahoma bij me. Ik gebaarde hem te gaan liggen en dat deed hij. Ben luisterde goed en ging liggen. Ik kon het echt niet hebben dat hij over me heen zou lopen terwijl we bezig waren. De grote dalmatier was een schat van een beest, voor bekenden in elk geval, maar zijn doofheid maakte het niet altijd makkelijk. Ik gaf hem nog een aai over zijn kop en hield zijn halsband vast, gewoon voor de zekerheid, wachtend op Lauren en Freya. Hopelijk waren we snel klaar en konden we lekker gaan feesten vanavond. Ik was namelijk wel toe aan een feestje, hoe hard ik morgen ook zou moeten werken met de kater.


    I'm a small town gay from the South. I know no fear.


    Bowties were never Cooler

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:43 ]

    ELEANORE RUTHERFORD
    gemini || business studies || nineteen || matt and sal || scorpio livingroom || outfit minus the jewelry and clutch + a heavy af backpack

    "That's my girl."
          ''Je bent geweldig.''
          Ik glimlach tevreden terwijl ik naast hem ga zitten, nadat ik een kus op zijn wang druk. Het was dus inderdaad een goed idee om eten mee te nemen. De liefde van de man gaat door de maag, blijkt wel weer. Plus stiekem had ik zelf ook honger. Gelijk gaat om Sal's arm om me heen. God mag weten hoe hij het voor elkaar krijgt om zo die burrito te eten. Bij mij zou alles gelijk op mijn schoot belanden. Het is niet voor niks dat ik altijd een burritobowl neem in plaats van een echte burrito of taco.
          "En waar blijft mijn kus?''
          Matt's vraag zorgt er voor dat er een rode gloed over mijn wangen glijdt. De toon in zijn stem was overduidelijk plagend, maar zijn blik is serieus. Twijfelend kijk ik even met mijn groene kijkers naar Sal, waarna ik van de bank afglijd. Voorzichtig druk ik een vederlichte kus op wang, gewoon vriendschappelijk. Ik gok dat dat geen probleem moet zijn, want ik geef Elsa ook vaak genoeg zo'n kus op haar wang. Met nog steeds de blos op mijn wangen neem ik snel weer plaats naast Sal. "Zo goed?" Ik prik Sal zachtjes in zijn zij met mijn wijsvinger. "Anders wil Sal je misschien nog wel een flinke pakkerd geven."
          Vervolgens vraag ik de jongens of ze al zin in hebben in het feest.
          "Dat zal best, maar ik zal toch eerst moeten zien wat het wordt voor ik ook maar lichtjes onder de indruk zal zijn," zegt Sal, waarop Matt instemmend knikt.
          "Wel lief zijn voor Elsa, jullie allebei. We hebben ons ook gedragen op jullie feestjes." Plus, ik weet hoe teleurgesteld Elsa zal zijn als iets het feestje verpest wordt.
          Het gesprek wordt onderbroken door luid gevloek van de gang. "Godverdomme!" Alex, aan wie de stem toebehoort, loopt de woonkamer in. "Wat brengt jou hier?" Het is niet moeilijk te raden aan wie de vraag gericht is, gezien ik de enige ben hier die niet bij het Scorpio huis hoort. De irritatie is duidelijk te horen, waardoor ik zachtjes mijn tanden in mijn onderlip druk terwijl ik Alex ietswat onzeker aankijk. Sal's grip op mijn schouders verstrakt en een zachte, nauwelijks hoorbaar geluidje komt over mijn lippen. Ik breng mijn hand naar mijn schouder in een poging om Sal's greep te verslappen.
          "She brought food. En ze kwam ons even mededelen dat Elsa blijkbaar heel erg haar best heeft gedaan. Weet je, wat vrij normaal is als de leider," lacht Sal, waarna hij mij aankijkt. "Vind je niet?"
          Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren. Is zijn vraag spottend bedoeld omdat ik zonet zei dat Elsa veel moeite had gedaan? In plaats van echt te reageren, kijk ik dan ook stilletjes naar mijn voeten.
          ''En waarom ben jij in zo'n slechte bui?'' vraagt Matt aan Alex. ''Willen jullie iets drinken?''
          "Oh, gewoon water is prima." Ik kijk op zodat ik kan glimlachen naar Matt. "Dankje." Hierna kijk ik naar Alex. "Ehm, ik heb wat extra eten meegenomen, dus als je ook nog wat wilt." Ik gebaar naar de papierenzak op tafel. "Ga je gang."

    To: Elsa
    Lukt het met alles, of heb je nog hulp nodig?






    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    ETHAN WILLIAM BURKE

    Musical Jerk/Weirdo || House Aries



    "Honey, whatchu waitin’ for? Welcome to my candy store !" Bulderde ik luid mee met de muziek die ik wel vaker opzet tijdens het studeren door, het was vast zelf tot buiten te horen gezien mijn ruit open stond al deerde me dat niet veel. Ik had al enkele klachten gehad, maar ik overtrad niet echt de regels hiermee. . Musical Esthetica was niet zo simpel als het klonk en het was dan ook veel om te onthouden voor onze docent. Echter had ik toch echt genoeg van alle jaartallen op te schrijven. "It's time for you to prove you're not a pussy anymooooore." zong ik automatisch mee verder, waardoor ik niet meteen doorhad dat mijn deur geopend werd. 'Het feest kan beginnen!' Klonk er een welbekende stem wat me meteen deed grijnzen en ik me omdraaide "Fucking finally!" zei ik tevreden bij het zich van Audrey. Waarna ik na al dat ijsberen mijn papieren op mijn bureau gooide en me vervolgens neerplotfte op mijn kleine uittreksofa. 'Hee' begroette mijn beste vriendin me met een kus op mijn mondhoek wat me kort deed grijnzen. "Hey, jij hebt er al zin in." zei ik geamuseerd terwijl ik even keek naar wat ze bij had. Audrey had een plateautje bij zich met daarop twee goedgevulde glazen ik nam één van deze glazen aan en stak er ook een groot stukje limoen bij , waarna ik meteen een wat gulzige slok nam. Het goedje brandde geweldig door mijn keel heen en een genietende. 'God' rolde over mijn lippen heen. Na een lange study dag was dat ook net wat ik nodig had. 'Ik heb honger, laten we pizza bestellen' mekte Audrey op zonder me eerst voor toestemming te vragen. Ze ging even langs de spullen op mijn bureau langs waarna haar blik op mijn zakje wied viel. Veel had ik nu ook weer niet bij me, amper 2 gram maar het was genoeg om enkele goede joints mee te roken. Het ander spul had ik ergens anders op mijn kamer liggen, maar dat hield ik mooi voor mezelf. " Domino's? meer geld heb ik niet echt sinds de club tickets me twintig dollar armer hebben gemaakt." zuchtte ik ietswat grommend terwijl ik een hand door mijn donkere lokken haalde. Audrey wist wel dat ik iets doelde op de dure smaak van de meiden bij Gemini, maar van mij kon ze dat wel aan. "Bestel jij? Wie weet krijg je er van die gratis dingetjes bij met je charmes." knipoogde ik naar haar waarna ik nog een slok nam, Ze had ondertussen al een joint tussen haar lippen steken. Eens ze zich dan ook goed en wel naast me genesteld had, nam ik de andere joint van haar aan, stak deze tussen mijn lippen en boog me dichter naar Audrey toe tot onze joints elkaar raakten en ik zo de mijne kon oplichtten. Eens dit gebeurd was nam ik een goede heis van het spul. "Oh ja dit is het goede spul". mompelde ik terwijl ik me wat meer onderuit nestelde zodat Audrey ook confortabelder met haar hoofd op mijn schoot lag. "OOoahoaah" kirlde ik nog luid mee met het laadje van het liedje waarna ik Audreys haar even uit haar gezicht streek zodat ik haar kon aankijken. "Hoe was je dag?"





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elisabeth “Elsa” Miller
    22 — architecture (junior) — Gemini leader — Fih — Gemini common room — outfit

    Het blijft stil in het huis en ik doe mijn best om alles zo goed mogelijk op orde te krijgen. Toch is het moeilijk, omdat ik mezelf continu afleid door naar mijn telefoon te staren. Het lijkt gewoon alsof ik verwacht dat mensen ineens massaal af gaan zeggen, of me nu al duidelijk willen maken dat ze het feest totaal niet zien zitten, of dat ze de regels van 'geen drugs' nu al aan hun laars willen lappen. De club heeft me heel duidelijk gemaakt dat ze niet willen dat iemand marihuana of andere drugs naar binnen smokkelt, want dan krijgen zij problemen. Ik weet me weer vijf minuten te concentreren, tot ik ineens op word geschrikt door een zachte stem.
          'Hé, gaat het een beetje?' vraagt Fin en ik kijk naar de jongen met het out of control haar. Dan glimlach ik toch en ik knik. Ik kan er niet aan wennen dat iedereen gewoon binnenloopt hier, ook al doe ik precies hetzelfde als ik besluit vriendin in Aries of Scorpio op te zoeken. Fin is pas op deze universiteit aangekomen, maar lijkt zich al compleet op zijn gemak te voelen. Dat doet me ook wel goed, want het betekent dat ook hij naar het feest zal komen en zich hopelijk zal vermaken. Ik glimlach dan toch even naar hem en zie dat mijn telefoon oplicht.
          'Oh, ja, het is gewoon nogal stressvol,' leg ik uit, maar ik wuif het meteen weg. 'Het komt goed, ik moet leren ontspannen.' Met een kleine lach op mijn gezicht lees ik het berichtje dat ik van Nore heb binnengekregen. Ze is zo lief, zoals altijd.

    To: Nore
    Ja, alles prima, thanks ^^ Zorg jij ervoor dat iedereen zich gedraagt? x


    Ik leg mijn telefoon weer weg en ik kijk kort naar Fin, waarna ik achterover leun. 'Hoe bevalt het tot nu toe? Vermaak je je een beetje?' vraag ik met een glimlach.

    The sky’s awake, so I’m awake!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    NENA      MAEGAN      GRANT

    ''You deserve the WHOLE UNIVERSE,
    but I am just a STAR.



    20 — Psychologie studente • 23 jaar — outift • Wachtend op Memphis ---- > bij Memphis

    Het duurde niet lang voordat haar laatste les afgelopen was, maar toch had Nena nog wat langer moeten blijven voor bijles. Ze had wat moeite met een paar dingetjes, die natuurlijk voor haar geen probleem waren. Voor haar latere baan wel, daardoor had ze zich zelf gedwongen glimlachend haar bijlessen te volgen. Natuurlijk had de jongedame ze vervelend gevonden, al vanaf de eerste keer dat ze haar bijles docent ontmoette was hij irritant en arrogant geweest, toch had ze niks te klagen. Nena stond er nu goed voor en dat was wat telde.
          Lachend was ze nog even op de gangen blijven staan om te kletsen met een paar medeleerlingen uit haar klas. Ze was in een goede bui vandaag, gunstig voor haar medemens. Niet dat ze vaak boos was, juist helemaal niet. Alleen toch was Nena nu beter in vorm dan anders. Ze zei het gesprek gedag en pakte haar telefoon.


    To: Memphis
    Zijn je lessen af voorbij?


    De jongedame had besloten buiten te wachten en als een havik de deur in de gaten te houden, maar ook dat raakte verveeld. De deur, die ze na een paar minuten wazig begon te zien, was al snel niet belangrijk meer. Nena had een neus voor de geur van eten, dus besloot ze Memphis even te laten om ijsjes voor hen te halen. Het was zonnig en warm, waardoor haar kleren niet de beste keus waren.
          Toen ze toch maar weer naar binnen liep, met twee ijsjes in d'r handen, liep ze bijna tegen een jongen op. Nena herpakte zich zelf en mompelde snel iets van sorry, tot ze haar hoofd naar de jongen richtte en zich zelf wel voor haar hoofd kon slaan. Knap gezicht, getint huidje, modellen blik. ''Fuck, jij bent het. Ik dacht dat ik tegen een snotjong aanliep.'' Ze glimlachte naar Memphis, ''ik heb een ijsje voor je meegebracht. Het is smeltweer buiten en ik zit hier me een beetje uit te zweten.''


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    MEMPHIS • KEATON • KOWALSKI


    21 • Scorpio • Fysiotherapie • With Nena

    Memphis vond het al een hele prestatie dat hij überhaupt naar zijn lessen was gegaan die ochtend. De avond, of zeg maar nacht, ervoor had hij iets te diep in het gaatje gekeken en was hij in bed bij een vreemdeling beland - een jongedame van huis Virgo. Daarom was hij die ochtend in zijn vieze kleding en de alcoholgeur nog rondom zich naar zijn colleges gestrompeld. Gelukkig voor hem had hij slechts twee hoorcolleges waarbij hij hoogstens zijn ogen open hoefde te houden om actief deel te nemen aan de lessen.
          Toen zijn les voorbij was, ontving hij een berichtje. Hij griste zijn telefoon uit zijn broekzak en bekeek het berichtje dat hij had gekregen van niemand minder dan Nena. Gauw pakte Memphis zijn spullen bij elkaar om het gebouw uit te lopen. Bijna meteen werd hij verwelkomd door Nena, maar dan op een ongebruikelijke manier. Ze botste vrij hard tegen hem op. 'Fuck, jij bent het. Ik dacht dat ik tegen een snotjong aanliep.'' zei ze ietwat verward. Memphis lacht kort en haalde zijn schouders op als teken dat het hem niet uitmaakte. ''ik heb een ijsje voor je meegebracht. Het is smeltweer buiten en ik zit hier me een beetje uit te zweten.''
          'Thanks, Nena.' sprak Memphis opgewekt terwijl hij het ijsje van haar kreeg. 'Ben je al klaar voor het feest vanavond?' vroeg hij. Hij zakte neer op een bankje in de zon. 'Ik heb zo'n megakater,' lachte hij vervolgens. 'Ik ben vannacht geëindigd bij Charlotte van Virgo, die ken je wel toch?'
          Memphis sloot zijn ogen en genoot van de zon. Hij hoopte snel de alcohol van gisteren eruit te zweten, zodat hij er die avond weer flink tegenaan kon gaan.

    I'M AS SINGLE AS A DOLLAR AND I'M NOT LOOKING FOR CHANGE

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 10:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    NENA      MAEGAN      GRANT

    ''You deserve the WHOLE UNIVERSE,
    but I am just a STAR.



    20 — Psychologie studente • 23 jaar — outift • bij Memphis

    Nena keek glimlachend overhandigde hem met een zomerse glimlach het ijsje, waarna ze zich omdraaide om samen met Memphis naar buiten te gaan. 'Thanks, Nena.' sprak Memphis, nog over het ijsje. Ze haalde haar schouders op, de jongedame had een neus voor eten en vooral met dit weer hadden ze wel iets nodig. 'Ben je al klaar voor het feest vanavond?' vroeg hij. Nena haalde haar schouders op. Feestjes waren altijd wel iets voor haar, ook al had ze nog huiswerk liggen of was er andere drukte. ''Natuurlijk. Ik moet alleen even een outfit regelen en ervoor zorgen dat ik niet alleen kom. Sowieso is alleen komen onmogelijk, heel Gemini huis gaat waarschijnlijk.'' Nena rolde lachend haar ogen terwijl ze naast hem op een bankje ging zitten. 'Ik heb zo'n megakater. Ik ben vannacht geëindigd bij Charlotte van Virgo, die ken je wel toch?' Nena haar glimlach werd breder en breder, Memphis met zijn meiden en zijn feestjes. ''Wil ik het verhaal horen achter het bed mysterie? Vond Charlotte jou of jij Charlotte?'' Natuurlijk kende Nena dat wicht, maar ze was gewoon niet zo van dat huis. Ze leunde achterover en dekte haar ogen af voor de felle zon, ''ik heb echt spijt van mijn jas. Ik vraag me nu echt af waarom ik hem op zijn minst heb meegenomen.'' Nena slikte een paar keer van haar ijsje, voordat deze zou smelten. ''Misschien ga ik vanavond een klassieke jurk aandoen, gewoon om ervoor te zorgen dat niet iedereen val flauwt van mijn enorme schoonheid.'' Ze stak haar tong uit, als teken van haar sarcasme. ''En voor de verandering een keer niet dronken worden, zou ook goed zijn voor jou en je gezondheid. Zo meteen zie je eruit als een belabberde hond en dan kan je alleen nog maar met Charlotte naar bed.'' Ze lachte om haar eigen grappen en stond op, waarna ze even heen en weer begon te lopen. Ze wist dat niet dronken worden nooit zou gaan lukken, niet voor hen beiden.


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    ━ALEX      CROSBY      RIVERS━

    fuck off, I'm a scorpio

    _____________________________________________________________________________________________________________________

    Alex ━ 20 ━ OUTFIT ━ going home ━ Eleanore, Matt and Sal
    _____________________________________________________________

    Mijn ogen gleden geïrriteerd over Eleanore als ik zie dat Salvador zijn tengels om haar heen heeft. Mijn kaaklijn verstrakte en ik kneep in mijn eigen hand terwijl ik probeerde mijn pokerface te onderdrukken. Na mijn scéne van binnenkomst had iedereen zijn ogen op mij gericht.
          'Wat brengt jou hier?' vraag ik dan ook niet zo geamusseerd aan Elenaore. Echter nog voor Eleanore kon antwoorden, trok Salvador zijn mond los.
          'She brought food. En ze kwam ons even mededelen dat Elsa blijkbaar heel erg haar best heeft gedaan. Weet je, wat vrij normaal is als de leider, vind je niet?' natuurlijk moest hij opscheppen, terwijl hij wist dat het mij niks interesseerde.
          'Kun je niet een van je eigen exen lastigvallen, Castillo?' grom ik zijn kant op terwijl ik naar de bank loop. Voor ik plaats neem gaf ik Eleanore een zachte kus op haar wang, waarna ik me nonchalant in de bank liet vallen.
          'En waarom ben jij in zo'n slechte bui?' hoor ik Matthew vragen. Mijn ogen gaan zijn kant op en mijn wenkbrauwen gingen iets wat de lucht in.
          'Ben ik ooit in een goede bui?' vroeg ik sarcastisch en met een tikkeltje zelfspot. Ik was soms wel in een goede bui... soms. Matthew vroeg of we wat wilde drinken, maar ik bleef stil en schudde alleen mijn hoofd met een soort van glimlach. Eleanore gaf aan dat ze wel water wilde, de bescheiden dame.
          'Ehm, ik heb wat extra eten meegenomen, dus als je ook nog wat wilt.' Hoorde ik Nore vragen, gericht aan mij. In mijn ooghoeken zag ik dat ze mijn kant op keek, waardoor ik ook even in haar ogen keek. Ik wil zijn arm breken.
          'Dankje Nore,' zei ik terwijl mijn ogen over de zak gleden. Ik had niet echt honger, maar Mexicaans eten kon er altijd in. 'Ga je gang,' hoor ik haar nog zeggen. Ik keek in de zag en zag een verpakte burrito, waardoor er een grijns op mijn gezicht verscheen. Ik had een grote liefde voor Mexicaans eten. Voorzichtig nam ik de burrito er uit en peuterde ik het papiertje los. Met een glimlach nam ik een hap van de burrito en ik keek met een tevreden twinkel in mijn oogjes naar Eleanore.




    - thank you for existing -

    Lauren Aurelia Conley


    Medicine • Gemini • Home -> Aries front yard • Alone -> With Oliver • outfit


    Het einde van de week was aangebroken en dat betekende dat vanavond het feest van haar huis plaats zou vinden. Ze had er zin in. De club was zeker de moeite waard en eigenlijk kon ze niet wachten tot ze in de club stond vanavond, shotjes te drinken met Jax. Verder zou ze wel zien met wie ze de avond doorbracht maar ze stond al te popelen om Jax op te zoeken en ervoor te zorgen dat ze wat shotjes achterover zouden slaan. Ze was zojuist thuis aangekomen en meteen door gegaan naar haar kamer, waar ze zich omgekleed had. Het was vandaag warmer geworden dan ze verwacht had en dus verwisselde ze de skinny jeans en het topje voor een jurkje. Als de bijles met Oliver uit zou lopen dan zou ze dit nog prima aan kunnen naar de club - en daarbij zat het gewoon veel comfortabeler met dit warme weer. Lauren keek op toen haar telefoon begon te trillen, het teken dat ze een berichtje binnen had. Ze liep erheen en ontgrendelde die ,waarna ze het berichtje opende.
    From Oliver:
    Kom je? Ik zit klaar voor je.
    xoxox

    Shit, ze was de tijd vergeten. Snel greep ze haar spullen bij elkaar, waarna ze terug begon te typen.
    To: Oliver:
    On my way
    x.

    Ze drukte op verzenden en gooide daarna haar telefoon in haar tas, waar ze ook meteen de boeken die ze nodig had, in gooide. Ze liep snel de trap af en meteen de voordeur uit, waarna ze naar het huis van de Aries begon te lopen. Gelukkig voor haar was het niet enorm ver, waardoor ze er al snel aan kwam. Al vanaf een afstandje had ze Oliver en zijn hond zien zitten in de voortuin. Toen ze dichterbij kwam zag ze het kleed en ze lachte zacht. ''Hey there.'' Ze liet haar tas op het kleed zakken en keek er even naar. ''Waar is de picknickmand?'' vroeg ze plagerig aan hem, waarna ze zich bij hem op het kleed liet zakken. ''Sorry dat ik je weer lastig val in het weekend.'' zei ze met een onschuldige glimlach. ''Je krijgt vanavond een rondje shots, mijn kosten.'' Dat was wel het minste wat ze kon doen, toch? Of hij moest een andere 'beloning' willen - maar dan hoorde ze dat vanzelf wel. Ze nam alvast haar boeken uit haar tas en legde die op het kleed.

    JAX STEELE


    23 • Aries • @ Aries, common room • & Skylar


          'Oi, Old Man.'
          Wanneer Skylar haar bovenlichaam naar me toe weet te draaien op schoot, voelt Jax zijn onderbuik knetteren en verschuift hij stilltjes wat heen en weer waardoor ze zijn plotselinge opwinding niet kan voelen. Stomme mannelijkheid. Niet dat Skylar hem ontzettend geil maakt, maar niemand kan een kont negeren die volop schoot is geplaatst.
          'Volgens mij is het aan mij om die laatste zin uit te spreken. Ik was van plan om een oud Halloween kostuum aan te trekken, je weet wel — toen ik dat dat gigant dicks een geweldig idee was. Geef maar eerlijk toe, zelfs daarin zag ik er goed uit.'
          Jax knijpt zijn kijkers voor enkele seconden samen tot twee smalle streepjes, waarbij hij zijn wenkbrauwen omlaag laat glijden in een diepe, nadenkende frons. Uiteindelijk trekt hij Skylar wat dichter tegen zich aan en grijnst.
          'Ik vind deze leuk.'
          Jax laat zijn wijsvinger omhoog glijden over Skylar's zwarte paar kniekousen, totdat ze uiteindelijk bij de strook blote huid komen tussen de broek en kousen. Die zouden goed staan met alleen maar lingerie erboven.
          'Waarom houd je deze kniekousen niet aan en doe je een van je jurkjes aan? Succes gegarandeerd. Niet dat ik de jongens dan in je buurt laat komen, hoor. God, ze moeten het eens proberen.'
          Jax friemelt zijn mobiele telefoon uit zijn broekzak en scrollt door whats'app, waarbij hij her en der wat berichten schrijft.

          > Audrey
          Hé sexy, wat doe je vanavond aan?
          > Elsa
          Kunnen we vanavond praten? Of een drankje doen?
          > Nore
          Morgen, drie uur. Geen chocolade, doe maar bosbessen.

          Zuchtend laat hij zijn mobiele telefoon tussen zijn heup en de bank laat glijden, waarna hij zijn handen weer op Skylars bovenbenen plaatst en zachtjes knijpt. Grijnzend kijkt hij omhoog, een twinkeling in zijn beide kijkers.
          'Wat denk je? Mogen we al beginnen met drinken?'
          Waarheid is dat Jax vanmorgen om elf uur al is begonnen met drinken — wodka. Hoe moest hij anders zijn lessen doorkomen?



    •

    SALVADOR 'SALVA' ANDRÉS CASTILLO
    23 | Psychology student | With Nore, Matt & Alex | Scorpio leader



    ["En waar blijft mijn kus?'' Had Matt nog gevraagd aan Nore en voor een kort moment verstrakt mijn kaak wat. Ik richt me kort op de burrito en peuter het eerste stukje papier los, tot Nore weer naast me plaats neemt. "Zo goed?" Ze prikt me zachtjes in mijn zij en ik kijk op van het heerlijke stuk Mexicaans voedsel. "Anders wil Sal je misschien nog wel een flinke pakkerd geven." Ik haal mijn wenkbrauw wat op. 'Ik kijk wel uit.' zeg ik en neem dan nog een hap, waarna ik weer mijn arm om haar schouders plaats. "Wel lief zijn voor Elsa, jullie allebei. We hebben ons ook gedragen op jullie feestjes." Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Altijd, je kent me toch.' mompel ik.
    Dan worden we onderbroken door Alex. Reageren op mijn woorden doet Nore niet en in plaats daarvan kijkt ze stilletjes voor zich uit. Ik zucht even, maar laat het verder gaan. 'Kun je niet een van je eigen exen lastigvallen, Castillo?' Ik haal mijn wenkbrauw licht op. 'Waarom zou ik?' zeg ik koeltjes en ik vernauw mijn ogen als hij een kus op Nore's wang drukt. Wat denkt hij dat dit is? Ik kijk even strak voor me uit en leg de burrito op tafel. ''Willen jullie iets drinken?'' vang ik dan op en ik kijk naar Matt. 'Whiskey.' mompel ik en kijk naar Nore die ondertussen ook het eten aanbied aan Alex. Ik schud mijn hoofd lichtjes als ik zie hoe hij naar haar kijkt en ik trek Nore lichtjes tegen mijn borstkas. Ik leun wat naar haar oor. 'Babe... Je blijft bij mij vanavond hmh.' mompel ik zodat alleen zij het hoort. Het was niet eens een vraag, het was vanzelfsprekend vind ik. Ik druk een zachte kus in haar nek, waarna ik ook gelijk een miniscuul merkje plaats. Ik grijns lichtjes en trek me weer terug, al hou ik wel mijn arm om haar middel geslagen.


    El Diablo.

    Matthew Joseph Puccio


    Accountancy• Scorpio livingroom • With Nore, Salv & Alex • outfit


    Het was amusant om te zien dat Eleanore een rode gloed op haar wangen kreeg nadat hij gevraagd had waar zijn kus bleef. Ze keek even naar Salv maar kwam daarna van de bank af en gaf hem een kus op zijn wang - weliswaar een hele zachte maar goed, een kus was een kus en hij vond het geweldig dat hij haar in verlegenheid had gebracht met zijn vraag. Of althans, daar leek het dan toch op. ''Zo goed? Anders wil Sal je misschien nog wel een flinke pakkerd geven.'' Zijn glimlach verdween weer en voor een moment verstrakten zijn kaken. Nee, ze kon nooit weten dat hij ook op jongens viel, toch? ''Ik kijk wel uit.'' Was het antwoord van Sal daarop, waarop Matt met zijn ogen rolde. ''Mocht hij willen.'' bromde hij als antwoord. Ergens vond hij het vervelend, hoewel ze het waarschijnlijk alleen plagend had bedoeld en niet eens de intentie had gehad die hij er nu bij invulde.
    ''Wel lief zijn voor Elsa, jullie allebei. We hebben ons ook gedragen op jullie feestjes.'' Daar op gaf Sal al antwoord en Matthew hield maar gewoon wijselijk zijn mond - daar kon hij geen normaal antwoord op geven. Daarbij, nog voor hij antwoord had kunnen geven kwam Alex de rust verstoren. Dat Nore een ex van Alex was, was overduidelijk en hij snapte niet waarom hij daar zo'n big deal van maakte. Als het hem zo dwars zat dan kon hij beter uit het huis vertrekken maar dat was Matthew zijn mening en Sav zou het vanzelf wel oplossen als dat nodig was.
    ''Ben ik ooit in een goede bui?'' reageerde Alex sarcastisch op de vraag waarom hij in zo'n slechte bui was. Matthew rolde eens met zijn ogen en stelde daarna de vraag of ze iets wilden drinken. Alex schudde zijn hoofd, Eleanore wilde water en Sav wilde whiskey. Hij knikte eens en liep naar de keuken terwijl hij de glazen vulde. Voor zichzelf nam hij Wodka mee. Eenmaal terug zette hij de glazen voor Eleanore en Sav voor hun neus op het tafeltje, waarna hij zijn eigen glas vast nam en er een slok van nam. Hij zuchtte eens tevreden terwijl hij zich weer op de bank liet zakken en het glas op de tafel plaatste, om zijn burrito weer te nemen en er een hap van te nemen. Het hele gebeuren tussen Sav en Alex ontging hem niet en ergens was hij benieuwd waar dit op uit zou draaien - vandaar dat hij ook niet de moeite nam om ergens anders te gaan zitten. Dit was veel te leuk om te zien.

    F R E Y A M A R S H A L L


    21 Aries Creative Therapy Aries' front yard Outfit w/ Oliver, Lauren and Ben

    Uitgeput haalde Freya haar hand door haar haren en sloot de voordeur achter haar dicht. Het was weer heerlijk weekend, maar toch zaten haar gedachtes nog steeds op school. Hoewel ze pas in het begin van het schooljaar waren, had ze al veel huiswerk op haar plank liggen en wilde het zo snel mogelijk afkrijgen zodat ze nog van dit weekend kon genieten. Elisa had voor vanavond een club gereserveerd en eerlijk gezegd had Freya best wel zin in, ook al werd het door een Gemini georganiseerd.
          Onderweg naar haar kamer kwam ze Oliver tegen, alsof de jongeman wist dat Freya hem nodig had. Hoewel ze niet dezelfde opleiding volgden, was deze jongeman nog steeds nuttig voor haar. Na een paar vragen gesteld te hebben, nodigde hij haar uit om buiten verder te gaan studeren. Freya stemde natuurlijk meteen in. Het was tenslotte heerlijk weer en ze wilde niet alleen in haar kamer haar huiswerk maken.
          In sneltreinvaart kleedde Freya zich om zodat ze niet op haar moesten gaan wachten. Al twijfelde ze om nog een snelle douche te nemen, maar besloot toch niet te doen. Vanavond zou ze toch weer douchen gezien ze fris naar het feest wilde gaan, alhoewel ze wist dat ze zo niet terug zou keren.
          Ze greep haar tas waar de nodige boeken al in zaten en liep richting de tuin, waar Oliver en Lauren – en zelfs Ben – op haar zaten te wachten.
          “Hoe kan ik me concentreren als een deze schattebout zo sexy naast mij ligt,” grapte Freya terwijl ze haar tas op de grond liet vallen en op Ben afliep. Ze aaide over zijn kop terwijl ze allerlei liefkozende woorden opnoemde. Freya vond het geweldig dat ze door Oliver een hond in het huize Aries hadden. Ze had altijd wel eentje gewild, maar door haar thuisomstandigheden leek het niet erg verstandig. Haar moeder was nooit thuis te vinden en haar oma kon amper voor Freya zorgen. Misschien had Freya’s luiheid om een hond uit te laten ook een part, maar daar ging het - volgens Freya - niet om.
          ”Willen jullie nog iets te drinken? Of snacks misschien?” vroeg ze voordat ze aanstalten maakte om richting de keuken te lopen.



    Some people are like clouds.
    When they disappair, it's a beautiful day

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 20:01 ]