• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --



    Kieran Jay of DunBroch


    Ik was trots op mijn kleine vriendinnetje hoe snel ze het al onder de knie had, natuurlijk zou ze nog veel moeten oefenen maar ze zal vast een goede boogschutter worden, na het eten zei ik mijn moeder gedag en liep ik samen met Sirena naar mijn kamer we werden nu nog gevolgd door mijn persoonlijke bediende maar ik bevool hem om weg te gaan en dat ik Sirena naar haar kamer zal begeleiden als we moesten gaan slapen, natuurlijk zou ik dat niet doen ik pakte mijn pijl en boog die ik even op mijn bed had neergelegd en ik liep mijn kamer uit even keek ik Sirena glimlachend aan. ´Ben je er klaar voor?' zonder om nog op reactie te wachten liep ik aan op weg naar Corona, Sirena haar vader en die vrouw stiekem achtervolgen.




    Delmar Alestorm Jones


    Haar woorden dat het de magie van de zon is spookte even door mijn hoofd net zoals dat die lampionnen sterren zijn, ik vertrouw heel dat mens niet al weet ik nog steeds niet waarom.
    Ik glimlachte toen ik haar gezicht zag ze leek wel te stralen zou ze dat door hebben? ik glimlachte en keek even naar haar blote voeten. ''We komen vast wel ergens een beekje of meer tegen daar kan je voeten even in laten baden, zullen ze vast wel even fijn vinden.' zei ik en ik grinnikte even.
    Ik liep weer aan want anders zou het langer duren voordat we er zouden zijn en dadelijk missen we die lampionnen.
    'Wat ga je doen als je die lampionnen hebt gezien? laat je weer opsluiten in je toren?' vroeg ik nieuwsierig aan haar.

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's place//Talking to: Calyce, The Dark One and Bigby //Outfit




    'Oké jij eerst, geloof me je kan een douche gebruiken, we konden jullie ruiken' Ik knik instemmend. 'en jou wil ik graag even spreken.' Ik kijk naar Lyce. 'Wij, willen jou graag spreken,' verbeter ik Lyce. Ik ben benieuwd hoe hun gaan reageren, niet aardig in ieder geval dat weet ik.

    Sirena Jones
    6 years//Kieran's place//Talking to: Kieran




    ´Ben je er klaar voor?' Vraagt Kieran glimlachend aan mij. Ik knik. 'Ja!' We lopen door de bossen, we lopen iets sneller dan normaal anders komen we er nooit, mijn mini beentjes gaan best wel snel en het schiet al op. 'Kieran, wat doe je eigenlijk allemaal als ik er niet ben?' vraag ik nieuwsgierig, ik wil wel weten hoe het is om als een prinses te leven, misschien dat ik ooit wel de koningin van Kieran word, ik hoop het echt en ik weet dat Kieran dat ook wil.

    Jo      Mari      Gold
    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    In een ruk open ik mijn ogen, niets niet rustig opstaan. Hoelaat was het? Ik kijk naar buiten, ziet er licht uit. Meteen sta ik op en tover kleding aan. Rustig opstaan zat er voor mij niet in. Ik loop naar mijn raam en kijk naar buiten, misschien eerst naar buiten? Ik loop door de gangen, uch, mensen. Ik negeer iedereen en loop naar buiten waar ik tegen een boom aan ga zitten. Hier heb ik waarschijnlijk meer rust dan binnen, daar kon iedereen mij storen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 18:18 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    [center]Rumplestiltskin

    'En jou wil ik graag even spreken,' zei een van de meiden, de andere keek naar de andere en verbeterde haar. 'Wij, willen jou graag spreken,' Ik keek ze alllebei omstebeurt vragend aan. 'Hoe zijn jullie in vredesnaam ontsnapt?'' kleine irritatie was te horen in mijn stem hoe konden ze ontsnappen, hoe? alleen ik wist waar die kekers zaten. ''Waarom zouden jullie mij willen spreken? ik heb jullie niets te vertellen, blijkbaar zijn jullie ontsnapt dus ga maar.' ik keek ze omstebeurt aan in de hoop dat ze ook weg zouden gaan.



    Kieran Jay of DunBroch

    'Kieran, wat doe je eigenlijk allemaal als ik er niet ben?' vroeg ze aan mij ik keek haar even aan en dacht goed na. 'Ik doe dingen die kroonprinsen moeten doen als voorbereiding voor mijn heerschapij, ik leer lezen en schrijven, ik leer verschillende talen ik leer over de politiek, zwaardvechten en pijl en boog heb ik ook geleerd om mee te werken.' ik was even stil om na te denken wat ik nog meer deed. 'Ik leer paardrijden en hoe ik oorlog zou moeten voeren, ik leer van alles wat ik moet weten als ik koning wordt, er komen verschillende edellieden op bezoek of andere mensen die op audentie komen bij mijn ouders, soms moet ik het allemaal afhandelen want dat moet ik leren, later moet ik dat ook doen.' ik keek haar glimlachend aan. 'Ze zeggen altijd je weet nooit wanneer jij koning zal worden het kan al over 6 jaar zijn maar het kan ook nog goed 10 of 14 jaar duren.'
    Ik liep verder door het leek alsof ik stemmen hoorde die me vaag bekend voor kwamen, zachtjes liep ik wat dichterbij.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 13:08 ]


    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Forest • Tangled • Outfit

    Een beekje klonk echt perfect op het moment. Rapunzel maakte voorzichtig haar hand los uit de zijne terwijl ze naast hem bleef lopen. "Wat ga je doen als je die lampionnen hebt gezien? Laat je je weer opsluiten in je toren?" Rapunzel sloeg haar armen over elkaar heen en beet zacht op haar lip terwijl ze nadacht. "Het is voor mijn veiligheid. Toen ik klein was wilde mensen mijn haar afknippen om voor zichzelf te gebruiken," ze duwde haar haar over haar schouder en liet het korte bruine plukje zien.


    --

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    'Luister je eigenlijk wel? We zeggen net dat we willen praten en dat verklaart dus gewoon al dat we niet weg gaan. Daarnaast zijn we echt niet achterlijk' ik keek hem vijandig aan. Met een prikkende vinger wees ik naar hem.
    'Geef maar eens een goede reden om ons op te sluiten. Want ik Calyce Dahnea Pan beloof plechtig dat als je nog een keer zoiets doet er niet zo gemakkelijk van af komt!' Ik was pissig en ik wou eigenlijk mijn naam helemaal niet verklappen, het was gewoon om een standpunt duidelijk te maken. Ik wist hoeveel je met namen kon doen, maar ach nu was het toch al te laat.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."




    Delmar Alestorm Jones

    ''Het is voor mijn veiligheid. Toen ik klein was wilde mensen mijn haar afknippen om voor zichzelf te gebruiken,'' ze duwde haar haar over haar schouder en ze liet een kort bruin plukje zien. 'Ik snap het al wat beter ja.' ik knikte even. 'Maar toch is het vreemd.' mompelde ik zachtjes. Ik hoorde in de verte water en ik liep die kant op Rapunzel moest daardoor wel weer even de takken trotseren, maar de uitzicht die ik zag was prachtig, in de verte zag ik een kasteel met prachtige muren erom heen. 'Zou dat Corona zijn?' vroeg ik eigenlijk aan niemand in het bijzonder. 'Het ziet er wel prachtig uit.' gelijk spookte er vragen door mijn hoofd heen, zou het kasteel goed beveiligd zijn? zouden er mooie juwelen te vinden zijn? vast wel, zou ik proberen om er in te breken?

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's place//Talking to: Calyce, The Dark One and Bigby //Outfit




    Ik negeer de vraag van The Dark One. ''Waarom zouden jullie mij willen spreken? ik heb jullie niets te vertellen, blijkbaar zijn jullie ontsnapt dus ga maar.' Ik wil iets zeggen, maar Lyce begint al. 'Luister je eigenlijk wel? We zeggen net dat we willen praten en dat verklaart dus gewoon al dat we niet weg gaan. Daarnaast zijn we echt niet achterlijk' Ik knik instemmend. 'Geef maar eens een goede reden om ons op te sluiten. Want ik Calyce Dahnea Pan beloof plechtig dat als je nog een keer zoiets doet er niet zo gemakkelijk van af komt!' Ze was echt heel pissig en ik leg een hand op haar schouder om haar een beetje te kalmeren. Ik haal hem er weer af en kijk naar Rumple en die wolf. 'Ja, geef ons maar is een goede reden!' zeg ik boos na Lyce.



    [center]Rumplestiltskin



    ''Calyce Dahnea Pan....'' dat was het laatste wat ik nog kon horen, de rest van de woorden ging aan mij voorbij het enigste wat nog door mijn hoofd raasde was; Pan, Pan, pan. Woede kolkte in me op en het werd zwart voor me ogen. 'Een Pan in mijn kasteel!' riep ik kwaad. 'Eruit, eruit!' dreigde stapte ik op de twee af. 'Of jullie zullen een vreselijke dood sterven!' vlammen kwamen tussen de dames en mij en werden steeds groter naar hun toe. 'Maak dat jullie weg wezen!' ik toverde dolken die ik naar ze toe wierp, vuur ballen kwamen uit mijn handen ik rakelings ze gooide. Mist kwam om me heen en ik verdween terwijl de kamer nog steeds in brand stond.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 17:04 ]

    DNCE schreef:

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Dark Castle • Beauty and the Beast • Outfit


    Belle vond uit eindelijk de juiste vaas. Terug in de grote eetzaal plaatste ze de rozen in de vaas, die ze weer midden op de grote eettafel plaatste. Ze borg de sleutel op in het doosje voor ze begon met de planken af te stoffen. Soms had ze het idee dat het stof gewoon deel was van het kasteel, ze kon er niet tegen op schoonmaken en het voelde alsof zodra ze zich omdraaide er een nieuwe laag lag. Het schoonmaken hielp om niet aan de twee dames en Rumple te denken, ze durfde niet in te schatten hoe Rumple zou reageren op de naam Pan. Misschien maakte ze zich om hem nog de meeste zorgen.


    --

    Sirena Jones
    6 years//Kieran's place//Talking to: Kieran




    'Ik doe dingen die kroonprinsen moeten doen als voorbereiding voor mijn heerschapij, ik leer lezen en schrijven, ik leer verschillende talen ik leer over de politiek, zwaardvechten en pijl en boog heb ik ook geleerd om mee te werken.' Hij was even stil en leek te denken. 'Ik leer paardrijden en hoe ik oorlog zou moeten voeren, ik leer van alles wat ik moet weten als ik koning wordt, er komen verschillende edellieden op bezoek of andere mensen die op audentie komen bij mijn ouders, soms moet ik het allemaal afhandelen want dat moet ik leren, later moet ik dat ook doen.' Wow echt veel. 'Wow, jij hebt het druk,' zeg ik met een glimlach. Ze zeggen altijd je weet nooit wanneer jij koning zal worden het kan al over 6 jaar zijn maar het kan ook nog goed 10 of 14 jaar duren.' Ik glimlach en we lopen verder. Ik hoor stemmen in de verte en loop wat langzamer. Ik zie Rapunzel en papa al voor ons lopen. 'Daar zijn ze,' fluister ik naar Kieran.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Forest • Tangled • Outfit

    Rapunzel beet kort op haar lip toen ze weer op de takken stapte. “Zou dat Corona zijn?” Haar hart miste een slag bij de vraag en ze duwde zich bijna naar voren om het uitzicht te zien. “Wauw,” Zei ze zacht terwijl ze naar de stad keek. Voor ze het doorhad stapte ze in het water en met een ruk keek ze weg van het uitzicht. Het water voelde zo verkoelend en ze kon het niet laten een opgeluchte zucht te laten. Meteen keek ze weer op naar het zich op de stad. “Het is zo mooi,”


    --