• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.❞


    • outside Rapunzel's tower / Friends house •

    Rapunzel luisterde aandachtig naar Delmar. “Ik beloof echt dat ik je zal beschermen en ik neem de hele verantwoording als die moeder van je kwaad wordt,” De lok haar viel uit haar hand en ze schudde haar hoofd. “Als dat je droom is dan moet je die droom waarmaken, je zat volgens mij heel lang in die toren, dus als je die lichten echt wilt zien, dan gaan we,”
    “Nee, Moeder mag niet weten dat hier iemand anders bij betrokken is,” Rapunzel praatte snel terwijl ze de paniek van het idee alleen al voelde. “Als ze denkt dat ik dit alleen heb gedaan kan het nog meevallen. Als ze weet dat iemand de toren heeft ontdekt wordt ze woest, dat wil je echt niet,” Ze voelde haar rug prikken bij de gedachte, ze had in haar toren moeten blijven. Dit was een vreselijk plan, maar zodra haar oog weer viel op de prachtige kleuren hierbuiten voelde het niet slecht. “Bedankt dat je me mee wilt nemen,” zei ze toen zacht.


    --

    DarkOne schreef:




    [center]Rumplestiltskin

    'Ik had gehoord dat je veranderd zou zijn Dark One.' Zei hij, ik lachte even. 'Eens een slechterik altijd een slechterik,' zei ik grijnzend. 'Voor een traan van angst moet je niet bij mij zijn maar.' Ik zag dat hij iemand zag, dezelfde persoon die mij ook al gelijk was opgevallen. 'Ik kan je er aan helpen.' Stelde hij voor, mij grijns werd breder en ik liet hem los ik hield hem in de gaten zodat ik iets kon doen als hij mij zou aanvallen. 'Wat stel je voor?' Vroeg ik aan de man.

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Forest//Talking to: Calyce//Outfit



    'Uhhh gewoon die kan ik bijzonder goed helen' Ik geloof er echt niks van. 'Dus je mag gaan nu' Ze loopt weg en stil sluip ik haar achterna. Ik ga achter een boom staan en zie dat zij zelf ook achter een boom staat. Ik kijk wat verder en dan zie ik de DarkOne met een andere jongeman staan. Wat hebben hun met dat huisje? Ik hoop dat ze mij niet zien, horen zullen ze niet, want ik kan enorm goed sluipen.

    DarkOne schreef:




    Delmar Alestorm Jones


    'Nee, moeder mag niet weten dat hier Iemand anders mee betrokken is.' Rapunzel praatte snel ik had even moeite om haar te blijven volgen. 'Als ze denkt dat ik dit alleen heb gedaan kan het nog wel mee vallen. Als ze weet dat iemand de toren heeft ontdekt wordt we woest, dat wil je echt niet.' Ik zuchten even maar keek haar wederom glimlachend aan. 'Ik ben niet bang voor jou moeder, goed je doet dit soort van alleen met wat hulp van mij, maar mocht die moeder ooit een bedreiging voor jou worden dan zal ik jou helpen. Ik vertrouw heel die moeder niet misschien is het maar een raar gevoel die het helemaal mis heeft maar misschien ook niet.' Zei ik tegen haar ze wist nu mijn mening over die hele moeder gedoe, haar eigen dochter opsluiten? Dat doe je toch niet. Ik zou er niet aan moeten denken om Sirena haar hele leven in een toren op te sluiten omdat de buitenwereld gevaarlijk was.
    'Bedankt dat je met me mee wilt.' Zei ze zacht ik knikte. 'Goed dus we kunnen gaan?' Zonder op antwoord te wachten liep ik aan richting het kasteel van Corona hun stad waar de festiviteiten zouden plaats nemen.


    Bigby "Manuel" Wolf


    25 • Big Bad Wolf • 'Are you afraid for the wolf?' • Outfit •



    'Eens een slechterik altijd een slechterik,' zei Rumplestiltskin nog altijd grijzend. Na mijn voorstel om hem te helpen liet hij me eindelijk los, waardoor ik mijn kleding wat afklopte. 'Wat stel je voor?' Vanuit mijn shirt haalde ik een ketting tevoorschijn. 'Wie doet het niet in zijn broek bij het zien van een grote boze wolf?' vroeg ik fluisterend aan Rumplestiltskin, zodat ik zeker wist dat het meisje het niet kon horen. 'Je zou om je leven smeken, hopend dat de wolf van gedachten zou veranderen. Je zou smeken om genade en dan denk je terug aan je verleden. De goede en slechte tijden.' Ik zette een stap dichter naar Rumple toe en boog me iets verder naar hem toe. 'Een traan van angst zal over je wang rollen,' na die uitspraak deed ik gelijk een stap naar achter en haalde luchtjes mijn schouders op. Ondertussen rook ik de aanwezigheid van nog een vrouw. 'Je bent geliefd, Dark One.' gniffelde ik terug naar hem.


    Do I look like Mother Teresa?




    Kieran Jay of DunBroch

    Sirena sprong in de lucht van blijdschap ik grinnikte . 'Yes nu kunnen we heel lang spelen.' Zei ze tegen mij ik glimlachte en at ook mijn koekje op daarna pakte ik Sirena haar handje vast en trok haar mee mijn wachter rende ons achterna roepend dat we moesten lopen, we onze nek nog zouden breken en dat een kroonprins zich moet gedragen, o ja ik kreeg ook nog naar mijn hoofd geslingerd dat ik op mijn moeder leek. 'Ik kan je leren boogschieten, we kunnen paardrijden, dit weekend is er een feestje op het hof, hou je van feestj e zijn,' vroeg ik lachend aan Sirena.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 9:33 ]

    Foutje ^^

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 23:16 ]





    Delmar Alestorm Jones


    'Nee, moeder mag niet weten dat hier Iemand anders mee betrokken is.' Rapunzel praatte snel ik had even moeite om haar te blijven volgen. 'Als ze denkt dat ik dit alleen heb gedaan kan het nog wel mee vallen. Als ze weet dat iemand de toren heeft ontdekt wordt we woest, dat wil je echt niet.' Ik zuchten even maar keek haar wederom glimlachend aan. 'Ik ben niet bang voor jou moeder, goed je doet dit soort van alleen met wat hulp van mij, maar mocht die moeder ooit een bedreiging voor jou worden dan zal ik jou helpen. Ik vertrouw heel die moeder niet misschien is het maar een raar gevoel die het helemaal mis heeft maar misschien ook niet.' Zei ik tegen haar ze wist nu mijn mening over die hele moeder gedoe, haar eigen dochter opsluiten? Dat doe je toch niet. Ik zou er niet aan moeten denken om Sirena haar hele leven in een toren op te sluiten omdat de buitenwereld gevaarlijk was.
    'Bedankt dat je met me mee wilt.' Zei ze zacht ik knikte. 'Goed dus we kunnen gaan?' Zonder op antwoord te wachten liep ik aan richting het kasteel van Corona hun stad waar de festiviteiten zouden plaats nemen.


    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 23:17 ]

    Sirena Jones
    6 years//Forest//Talking to: Kieran



    Kieran pakt mijn handje vast en trekt me mee. Ik moet lachen door wat zijn wachter allemaal zegt. 'Ik kan je leren boogschieten, we kunnen paardrijden, dit weekend is er een feestje op het hof, hou je van feestjes,' vraagt hij lachend. 'Jaaa leuk!! Ik hou van feestjes,' zeg ik blij. Ik ben nog maar een paar keer bij Kieran thuis geweest, hij komt bijna altijd naar mij toe.




    [center]Rumplestiltskin

    Hij haalde een of andere ketting tevoorschijn. 'Wie doet het nou niet in zijn broek bij het zien van de grote boze wolf' vroeg hij fluisterend tegen mij
    Ik lachte dacht hij nou echt dat ik bang was voor wolven
    'Je zou smeken om je leven, hopend dat de wolf van gedachte zal veranderen. Je zou smeken om genade en dan denk jd terug aan je verleden. De goede en slechte tijden. Hij zette een spat dichter naar me toe, ik vertrouwde die wolf niet helemaal zou hij mij aanvallen of die meisje. Toch kon ik geen risico's nemen. Hij boog zich wat naar me toe. 'Een traan van angst zal over je wang rollen.' Hij nam een stap naar achter en hij haalde lichtjed zijn schouders op. 'Je bent geliefd Dark one.' Ik grinnikte en liep langzaam wat stappen naar hem toe. 'Ow ja geliefd misschien, gevreesd zeker, een man die je niet kan vertrouwen en die vrijwel nergens bang voor is.' Ik grijnsde. Ik tilde mijn hand op stak die in zijn borst en trok zijn hart eruit. 'Wat prachtig een wolvenhart, het is jammer dat het geen ingrediënt is voor die ene spreuk.' Mompelde ik. Ik grijnsde en keek naar de boom waar een meisje achter stond en daarna naar de boom waar de andere achter stond. Ik kneep in het hart van de wolf. 'Wolf maak ze aan het huilen van angst en neem ze gevangen.' Bevool ik hem.

    Bigby "Manuel" Wolf


    25 • Big Bad Wolf • 'Are you afraid for the wolf?' • Outfit •



    De Dark One had mijn verhaal rustig aangehoord, dus ik was van plan om hem te helpen. Ik zou die oude boer de stuipen op het lijf jagen en dan hij zelf een traan van angst aftappen. Grinnikend liep hij dichter naar me toe. Ik werd niet snel bang, maar dit was zeker creepy. Het deed me een beetje denken aan zo'n horrorfilm die ik in Storybrooke had gezien. 'Ow ja geliefd misschien, gevreesd zeker, een man die je niet kan vertrouwen en die vrijwel nergens bang voor is.' Ik trok mijn wenkbrauw op en gniffelde nog een beetje, maar op dan moment greep ik naar mijn borstkas waar een enorme pijn vandaan kwam. De pijn verdween toen Rumplestiltskin zijn hand weer uit mijn borstkas had gehaald. 'Wtf?!' hijgde ik. 'Die hulp kan je wel vergeten,' mompelde ik, maar toen pas zag ik een groot rood hart in de handen van de Dark One. 'Wat prachtig een wolvenhart, het is jammer dat het geen ingrediënt is voor die ene spreuk.' Mijn ogen werden groter en met moeite wist ik mijn ketting niet af te rukken. Een kleine steek kwam weer uit de plaats waar mijn hart hoorde te zitten en zowel in mijn hoofd als in mijn oren hoorde ik de woorden van Rumplestiltskin. Zonder enige twijfeling, trok ik mijn ketting los en al snel was ik pijnloos getransformeerd in een gigantische wolf. Met een grote sprong was ik bij de eerste boom waar de blondine zich achter had verscholen. Met mijn voorpoten duwde ik haar tegen de grond en al snel deed ik hetzelfde met de andere vrouw. Deze trok ik aan haar jurk mee terug naar de Dark One. Grommend ging ik naast hem staan, klaar om een achtervolging in te zetten als het moest.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 23:42 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    DarkOne schreef:




    [center]Rumplestiltskin

    Ik keek toe hoe hij veranderde in een gigantische wolf ik grijnsde.'prachtig, prachtig!' Op zo enge psychopatische manier begon ik te lachen, hij ging achter de meiden aan en ik juiste de wolf toe. 'Goed zo wolfje!' De meiden lagen nou voor mijn voeten kettingen toverde ik om hun enkels en polsen. 'Wat hebben we hier twee meiden die de Dark one durven te bespieden.' Ik lachte. 'Jullie hebben problemen.' Bij een van de dames zag ik een traan uit hun ooghoek komen ik toverde een flacon te voorschijn en ving de traan op. 'Mooi.' Ik maakte een handbeweging en mist kwam om ons heen, we verschenen in een koude natte kerker die ik ooit gebouwd had waar Belle niks vanaf wist. De twee dames sloot ik op en de wolf gaf ik zijn ketting terug. 'Kom.' Zei ik tegen hem en ik liep weg.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    • Forest •

    Rapunzel hield zich in om tegen Delmar in te gaan over moeder, hij zou bang moeten zijn voor wanneer ze boos werd, maar daarnaast was het wel haar moeder en ze had genoeg goede momenten. Zodra Delmar begon te lopen volgde ze hem. De bosgrond begon langzaam pijn te doen aan haar voeten, maar het zou het waard zijn maakte ze zichzelf wijs. Het bos zelf was al prachtig, niet dat Rapunzel veel had om het mee te vergelijken, maar er waren zoveel verschillende tinten groen te zien, ze kon stiekem niet wachten tot ze thuis met verf kon gaan mengen om dit op een lege plek op een muur na te schilderen, als ze plek kon vinden. De lichtval door de blaadjes na maken zou een uitdaging worden maar ze met de goede verf zou ze een eind komen. “Je dochtertje zag er vriendelijk uit,” zei Rapunzel in een poging om de stilte te doorbreken.


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Forest//Talking to: Calyce//Outfit



    Ik kijk wat er allemaal gebeurt en dan zie ik die jongeman die daar met the Dark One staat veranderen in een grote wolf. Hij moet ons doorhebben. Ik voel om mijn middel en nou net vandaag heb ik een dolk of zwaard meegenomen. Als hij het andere meisje heeft gepakt breek ik een tak af, het zal wel niet veel nut hebben. Als hij naar mij toe komt gebruik ik de tak als zwaard, maar zoals ik al dacht brak de tak. Hij sleept me voor de Dark One. Ik kijk om me heen om te kijken of ik kan ontsnappen, maar ik kreeg kettingen om mijn enkels en polsen. 'Wat hebben we hier twee meiden die de Dark one durven te bespieden.' Hij lachte of wat dat ook moest voorstellen. 'Nou eigenlijk bespied ik haar,' zeg ik en ik knik richting het andere meisje. 'Jullie hebben problemen.' Er komt allemaal mist om ons heen en vlak daarna staan we in een natte kouder kerker. Hij sloot ons op. Als de Dark One uit het zicht is verdwenen richt ik me tot het meisje. 'Wat moest jij daar eigenlijk hebben?'

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    'Wat teleurstellend' begon ik spottend 'de dark one kan niet eens zijn eigen klusjes oplossen' schreeuwde ik hem na toen de deur dichtviel. Wat een eerste rang loser. Al vervloekte ik het meisje naast me ook wel, ik had gezegd dat ze me niet moest volgen als ze dat nou gewoon niet had gedaan dan was er niets aan de hand geweest. Of althans, met haar niets.
    'Ik had een oude antieke klok nodig die alleen daar hangt' ik antwoorde schouder ophalend en vroeg of me af of ik in deze kelder magie kon gebruiken. Al was dat waarschijnlijk een nee, gezien het wel de kelder van de dark one was en die waarschijnlijk niet zo dom zou zijn maar ach het was het proberen waard niet. Die wolf was best indruk wekkend geweest en ik hield van wolven, het waren echt de mooiste beesten die ik had gezien. Toch was deze anders geweest groter en ik vroeg me af met grote vraagtekens aan wat voor een drankje Rumplestilskin aan het werken was en wat zijn lieve Belle daar wel niet van zou vinden.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."