• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    [Center



    Rumplestiltskin


    Woedend keek ik Jo aan maar toen ik iets hoorde vallen wende ik me tot de keuken. 'Jou spreek ik later wel weer.' zei ik tegen Jo en ik liep naar Belle toe om haar te helpen. 'Ik snap niet waarom ze zo doet, ze zit echt in de puberteit.' zei ik tegen Belle en ik deed afkeurend mijn hoofdschudde. 'Ik hoop als ze een stukje ouders is het wat beter gaat want deze gedrag tolereer ik niet langer.' Ik deed de scherven weg en hielp Belle met de rest opruimen.

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones


    Nadat ik met alles klaar was en ik wat gedronken had en die glas weer had afgeruimd liep ik van mijn restaurant terug naar huis, mijn kinderen waren al op school dus die zou ik een tijdje niet meer zien, mijn vrouw tja ik liep even te twijfelen ik weet niet of ze nou moest werken of vrij was maar daar komen we zo wel achter snel kocht ik nog haar lievelingsbloemen. Thuis pakte ik uit mijn bruine jas mijn sleutels en stak ik die in de slot, iets te hard liet ik de deur weer dicht vallen. In de woonkamer pakte ik een vaas waar ik de bloemen inzitten en pakte ik uit de la een kaartje die we nog over hadden.

    Voor de liefste vrouw.
    X Del

    Kieran Jay Dunbroch
    Sirena pakt mijn hand vast en samen lopen we naar school toe, iedereen was al naar binnen en daarom probeerde ik wat harder te lopen, ik hield nog steeds Sirena hand vast en liet die pas los toen we de klas binnen kwamen. 'Sorry dat we zo laat zijn mevrouw Jones, we waren de tijd vergeten.' zei ik en ik glimlachte onschuldig.

    Lucia Silvia Jones
    17 years//School//Talking to: Kieran and Sirena//Outfit




    Als alle kinderen zitten zie ik dat er twee lege stoeltjes staan, die van Kieran en Sirena. Dan gaat de deur open. 'Sorry dat we zo laat zijn mevrouw Jones, we waren de tijd vergeten,' zegt Kieran met een onschuldige glimlach. Ik glimlach. 'Maakt niet uit, ga maar snel zitten,' zeg ik en ik wacht tot zij ook op hun plek zitten. 'Ik heb een paar sommetjes die jullie moeten uitrekenen.' Ik pak het stapeltje papier en deel ze uit. Een moeilijke voor de oudere kinderen en een makkelijke voor de jongere. 'Veel succes,' zeg ik als ik alles heb uitgedeeld. Sommige zijn heel snel klaar, want het zijn niet hele moeilijke rekensommen, maar andere toen er toch wat langer over.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2017 - 17:26 ]

    Belle French

    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Rumple’s house • Beauty and the Beast


    Belle keek iets op richting Rumple toen hij naast haar neerknielde. “Ik hoop als ze een stukje ouders is het wat beter gaat want deze gedrag tolereer ik niet langer.” Ze veegde het laatste beetje scherven bij elkaar voor ze overeind kwam. “Geef der wat ruimte, de puberteit is zwaarder dan je denkt,” Ze gooide de scherven in de vuilnisbak en streek een lok haar uit haar gezicht. “Het komt echt wel goed,” glimlachte ze en leunde tegen het aanrecht.
    “Het eten was trouwens heerlijk,” zei ze voor ze de theedoek van de haak pakte en één van de mokken oppakte om hem af te drogen.


    --

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    22 • Home • Tangled • Outfit

    Rapunzel zette uiteindelijk haar kwast neer en stapte weg van het canvas. Een tevreden glimlach gleed over haar lippen voor ze haar haar in een knot bond met het elastiekje wat zich rond haar pols bevond. Ze keek om toen ze de voordeur hoorde dicht vallen. Ze pakte een nat washandje mee voor ze de kamer verliet en de overloop overliep. “Delmar?” Terwijl ze de fel gekleurde spetters verf van haar arm af waste liep ze de trap af. Ze duwde de deur naar de woonkamer open met haar schouder voor ze opkeek. “Hey,” glimlachte ze breed.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 22:57 ]


    --