• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia and Belle • At the Dark One's place
    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Ik trok even mijn neus op maar glimlachte daarna naar haar, piraat... Ik had een hekel aan piraten maar ik was dankbaar dat ze nu bij me was, als ik alleen in de kleine cel had gezeten was er een grote kans geweest dat ik al lang van mijn stokje zou zijn gegaan. Ik trok nog een paar keer aan mijn handboeien maar ze kwamen met geen mogelijkheid langs. Mezelf bevreiden zat er overduidelijk niet in vandaag. Zo goed als mogelijk draaid ik mijn rug naar Lucia toe en omdat ik mijn handen vrij wel niet kon bewegen ging het erg moeilijk, maar ik had wel het idee dat het lukte en naar een paar minuten had ik haar handboeien eindelijk los. Ze kon dan misschien niet uit de cel dan was ze tenminste vrij.
    'Calyce Dahnea Pan' antwoord ik 'maar iedereen of nou ja net de mensen die me kennen en aardig vinden noemen me Lyce' ga ik verder met een lichte glimlach. Ze mag wel even opschieten vloekte ik in mezelf terwijl er een traan over mijn wang kroop.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2017 - 11:08 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."




    Delmar Alestorm Jones

    'Dus, je steelt als werk?' ik keek haar aan en ze glimlachte, een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Misschien dat ook wel, ik heb ook piratenbloed in mij, ik weet niet of je bekend bent met Killian Jones, ook wel bekend als Captain Hook? dat is mijn vader, soms zou ik wel willen dat ik niks wilde stelen maar soms is de verleiding te groot.' ik grinnikte even. 'Auw' zei Rapunzel ineens zacht, ze draaide haar hoofd en ik keek om ik zag dat haar haren vast zat achter een tak, ik grinnikte even. 'Misschien een brutale vraag maar waarom zijn jou haren zo lang? dat is toch ongemakkelijk? niet fijn? pijnlijk?' ik kijk haar vragend aan. 'Oke ik kan het niet weten hoe het is want ik heb uiteraard geen lang haar, maar toch lijkt het me vervelend.'

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    • Forest •

    De naam Captain Hook kwam Rapunzel bekend voor maar ze kon het zo snel niet plaatsen, misschien had moeder het eens over hem gehad. Piraten kwamen alleen voor in haar boeken, waar ze meestal niet de meest vriendelijke personen waren. “'Misschien een brutale vraag maar waarom zijn jou haren zo lang? dat is toch ongemakkelijk? niet fijn? pijnlijk?” Oh hij moest eens weten. De uitleg over haar haar lag al op het puntje van haar tong voor ze zich bedacht. Ze wist niet wat haar haar waard was, maar ze kon zich alleen maar indenken dat mensen veel geld zouden bieden op haar dat je kan verjongen en helen. En hoewel hij tot nu toe erg betrouwbaar was, wist ze niet of ze hem met de informatie over haar haar kon vertrouwen. “Het is niet lastig, tot ik mijn toren uit ging tenminste niet,” ze trok haar haar een stuk omhoog en legde het over haar arm heen, om ze de lengte die over de grond sleepte te beperken.


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's cell//Talking to: Calyce and Belle//Outfit




    Ik trek aan mijn handboeien, ze moeten af. Het heeft niet veel zin en dat andere meisje doet precies hetzelfde. Ze draait zich om en maakt mijn handboeien los. 'Dankje,' zeg ik en ik glimlach. Ik heb na een kort tijdje haar handboeien ook los gemaakt en ik ga naar die om mijn enkel die nu ook af is. 'Calyce Dahnea Pan' zegt ze dan 'maar iedereen of nou ja net de mensen die me kennen en aardig vinden noemen me Lyce' Ik glimlach naar haar. 'Dan noem ik je Lyce.' Ik zag hoe er een traan over haar wang kroop. 'Wat is er?'

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia and Belle • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Ik glimlach, misschien waren piraten nog niet zo erg als ik altijd dacht, al was Neverland een hele slechte ervaring geweest. Toch had ik ondertussen door dat het meisje naast me alles wat ze zei goed bedoelde.
    'Claustrofobie' antwoord ik terwijl ik mijn handboeien voorzichtig over mijn bloedende polsen trek. Nu ze eraf waren kon ik de schade pas echt zien en die was heel wat erger dan dat hij had geleken met handboeien om.
    'Belle mag wel opschieten' zeg ik terwijl ik met mijn handen de boeien om mijn voeten probeer los te maken, ook dit gaat moeilijk omdat ik serieus last had van mijn polsen, er zaten enkele diepe sneeën in en mijn magie om wonden te helen was nu niet echt foutloos, vaak maakte ik het alleen maar erger.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Dark Castle • Beauty and the Beast • Outfit


    Belle sloot de deuren van de grote kast voor ze de eetzaal verliet. De sleutel voelde zwaar in het kleine zakje en ze hoopte erg dat ze Rumple niet tegen kwam onderweg, ze had geen zin tegen hem te liegen, en op een of andere manier had hij haar toch altijd door. Ze liep al bijna voorbij de deur toen ze weer de koude wind voelde. Ze trok de deur open en snelde de trap af, bijna struikelend over haar eigen voeten. Haar knieën raakte hard de koude stenen vloer toen ze zich voor de celdeur liet vallen. “Als het goed is, is dit de goede,” Belle haalde de sleutel uit het zakje en stak hem in het slot, het voelde bijna alsof ze een schok kreeg toen ze de sleutel omdraaide. Ze schoof achteruit om de deur open te laten gaan en keek kort naar haar hand waar inderdaad een mini brandplekje zat. “Lukt het?” Belle schoof naar het meisje terug en haalde de ketens rond haar enkels weg. “Je polsen,” zei ze zacht toen ze het bloed zag. Ze duwde zichzelf overeind van de vloer en liep snel naar de emmer water die in een hoek stond. Ze pakte een doek van een stoffige plank en dompelde hem onder in het water. “Waarom heeft Rumple jullie opgesloten?” vroeg ze terwijl ze terug naar de twee dames liep. Ze knielde opnieuw neer en haalde de natte doek over de sneden van het blonde meisje, in de hoop de wonden een beetje schoon te krijgen.


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's cell//Talking to: Calyce and Belle//Outfit




    'Claustrofobie' antwoord Lyce. Dat is echt heel vervelend. 'Belle mag wel opschieten'
    'Ik ben het met je eens,' zeg ik terwijl ik haar polsen bekijk die vol bloed zitten. Als ik nou magie had, kon ik haar helpen, maar dat heb ik niet. Ik hoor wat geluid en even later komt Belle binnen. "Als het goed is, is dit de goede,” ze stopt de sleutel in het slot. 'Ik hoop het.'
    “Waarom heeft Rumple jullie opgesloten?" Vraagt ze terwijl ze terug komt om de wonden van Lyce schoon te maken. 'Dat vraag ik mezelf ook af, maar waarschijnlijk omdat hij dacht dat we hem aan het bespieden waren'

    Bigby "Manuel" Wolf


    25 • Big Bad Wolf • 'Are you afraid for the wolf?' • Outfit •



    Samen met Rumplestiltskin liep ik naar een kamer waar ik me rustig kon omkleden. Terwijl ik bezig was met mezelf weer om te kleden vroeg de Dark One naar mijn naam. Ik twijfelde welke ik moest zeggen, maar besloot toch voor de schuilnaam te gaan. "Manuel," antwoordde ik kortaf. 'Niks wat je wilt weten, anders wil je dadelijk ook een belangrijke rol hebben.' gaf Rumplestiltskin grijzend antwoord, waardoor ik nog meer nieuwsgieriger was geworden, maar ik wilde dit niet laten blijken. 'Wat ga je met die dames doen? En..' ik knikte kort naar mijn hart wat hij nog altijd in zijn handen had.


    Do I look like Mother Teresa?

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia and Belle • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Ik slaakte een opgeluchte zucht toen de deur open vloog en Belle de ketens van mijn voeten afhaalde. Ik vloog op haar af en gaf haar een voor mijn doen best wel dikke knuffel.
    'Dankjewel' mompelde ik. 'Ik denk niet dat het alleen was omdat wij hem aan het bespieden waren, ik denk dat jij ook een grote rol speelt. Behandel hem niet te hard hij bedoelt het waarschijnlijk niet zo slecht en je betekent veel voor hem' oke ik kwam echt als een stalker over. Hoe kon ik anders zoveel van hem en haar weten. Ach whatever ik bedoelde het goed toch.
    'Al wil ik wel eens een hartig woordje met hem spreken' zei ik terwijl ik best wel boos de deur uit liep, me nog een keer omdraaide en Lucia met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. 'Ga je mee of niet?'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Dark Castle • Beauty and the Beast • Outfit


    Belle trok haar wenkbrauw iets op terwijl de blonde dame praatte. Ze duwde zichzelf omhoog van de grond. Ze veegde snel wat viezigheid van haar rok. “Je kan het beste via de wester vleugel het kasteel verlaten, ik denk dat het het veiligst is als Rumple jullie niet ziet, de vorige keer vatte hij het niet heel goed op toen ik iemand weg liet gaan,” Ze hield de sleutel stevig in haar hand. Ze volgde de blonde dame de trap op. Het drong langzaam door dat ze geen idee had wie de dames waren. Ze wierp een blik in de verlaten gang voor ze zich op de dames richtte. “Hoe heten jullie eigenlijk?” Schijnbaar wisten ze precies wie zij was, ookal was dat wel te raden waarschijnlijk.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2017 - 16:26 ]


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's place//Talking to: Calyce and Belle//Outfit




    'Al wil ik wel eens een hartig woordje met hem spreken,' zegt Lyce terwijl ze de cel uit loopt. Ze draait zich om. 'Ga je mee of niet?' Ik loop achter haar de cel uit. 'Natuurlijk!'
    “Je kan het beste via de wester vleugel het kasteel verlaten, ik denk dat het het veiligst is als Rumple jullie niet ziet, de vorige keer vatte hij het niet heel goed op toen ik iemand weg liet gaan,” zegt Belle. Maar wij moeten juist naar hem toe dus we pakken alles behalve de wester vleugel. “Hoe heten jullie eigenlijk?” Ik glimlach naar haar. 'Lucia Silvia Jones,' zeg ik en ik steek mijn hand naar haar uit.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia and Belle • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    'Calyce Pan. Luister ik waardeer je hulp echt heel erg maar ik moet dit even afhandelen, ik laat me niet zomaar bedreigen. Daarnaast zal ik geen woord over je zeggen. Sorry' ik pakte Lucia bij haar hand en trok haar mee. Links of rechts? West was links, dat werd dus rechts. Ik trok haar mee op zoek naar Rumple. Nog een laatste keer keek ik naar Belle.
    'Je kan ons anders ook zogenaamd aan hem uitleveren, dan is hij niet boos op jou en kunnen we toch ons gesprek voeren' probeerde ik nig. Ze was lief en aardig tegen mij geweest en dat verdiende ze dus terug.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    [center]Rumplestiltskin

    'Manuel.' antwoorde hij kortaf. 'Wat ga je met die dames doen? En...' hij knikte kort naar zijn hart.
    'Ik ga hun harten afpakken zodat ze me niet kunnen verraden aan Belle.' ik keek nog een keer naar zijn hart en ik dacht terug aan vroeger toen Belle wel eens bij me weg is gegaan juist door mijn gedrag en het uit zijn op macht, ik ben wel weer terug gevallen in mijn normale gewoontes maar harten uitrukken zou ik nooit meer doen. Ik zou nooit meer iemand zijn vrije wil afnemen maar toch stond ik hier met de hart van de wolvenjong en wilde ik de hart van die dames eruit rukken, waarom zei ik dat en waarom had ik zijn hart? ik moet die vloek gewoon gauw activeren zodat ik en andere helemaal opnieuw konden beginnen. Zachtjes schudde ik even mijn hoofd en stopte ik zijn hart weer bij hem terug. ''Ik viel even in mijn oude slechte gewoonte.' zei ik alleen maar, als nog hield ik hem in de gaten zodat hij me niet zou aanvallen of wat dan ook zou doen.



    [ bericht aangepast op 5 mei 2017 - 17:30 ]




    Delmar Alestorm Jones

    'Het is niet lastig, tot ik mijn toren uit ging tenminste niet.' Ik grinnikte even. 'Het haar van mijn dochter kan ik vlechten, helaas zou ik dat bij jou haar niet kunnen anders had ik het graag gedaan zodat ze misschien wat korter zouden worden en wat makkelijker te dragen.'' Ik keek naar de richting waar we heen moesten het zou nog wel even duren voor we het kasteel zouden bereiken maar het was het waard, hoop ik, denk ik.
    'Ik heb ooit verhalen gehoord over de koninklijke familie van Corona.' zei ik terwijl ik stevig door liep.
    'Ik heb gehoord dat die lichtjes waar je graag heen wilt lampionnen zijn die elk jaar op de verjaardag van hun dochter die 16 of 17 jaar geleden verdween omhoog worden gelaten, in de hoop dat ze ooit herenigd wordt met haar ouders en haar koninkrijk.' ik keek haar glimlachend aan. 'Ik weet niet of het precies waar is want zo lang woon ik hier ook weer niet en heb ik het ooit alleen maar gehoord.' zei ik.



    Kieran Jay of DunBroch


    Mijn moeder liep weg en ik ging met Sirena naar binnen toe, richting mijn kamer, daar sloot ik de deur en liepen we de soort van woongedeelte in, waar ik bij de haard ging staan die mijn bediendes hadden aangestoken. 'Oke, we kunnen het beste na het avond eten gaan, mijn ouders zullen ons nooit laten gaan, we zijn te jong en moeten hun tweeen niet in de weg lopen.' ik draaide me om naar Sirena en grijnsde. 'Maar als jij echt wilt gaan, dan gaan we gewoon ik ben wel in voor een avontuur en ik zal je beschermen.' ik grinnikte en liep daarna naar een kast waar een koker met pijlen stond en een boog die speciaal voor mij gemaakt was. 'Wil je leren boogschieten?' vroeg ik aan haar.