• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's place//Talking to: Calyce, The Dark One and Bigby //Outfit




    'Een Pan in mijn kasteel!' begon Rumple kwaad te schreeuwen. 'Eruit, eruit! Of jullie zullen een vreselijke dood sterven!' Er verschijnen vlammen tussen ons in en ze komen steeds meer onze kant op. Ik doe een stap naar achteren, maar ga niet weg. 'Maak dat jullie weg wezen!' Hij werpt dolken naar ons toe die ik behendig ontwijk, ik vang er twee op en hou die in mijn handen, voor het geval dat. 'Nee! We hebben nog geen antwoord gehad!' roep ik terug naar de Dark One. Ik zag mist en daarna was hij verdwenen.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Ik draai me geïrriteerd om, die verdomde mist. Ik pakte Lucia bij de hand en volgde hem, iets wat weer geheel verkeerd uitpakte. We kwamen terecht in een ander deel van zijn kasteel en ik zuchtte luid. Wat was er mis met mijn verdomde magie, het likte me echt nooit om iemand net zoals iedereen dat kon te volgen. Ik poefte ons naar buiten toe en legde daar een hand tegen een boom. De bomen wisten vrijwel alles.
    'Nu weet ik precies waar hij is dan moet het me wel lukken ons daarheen te brengen.'
    De donkergroene mist kwam om ons heen en daar stonden we weer, voor hem.
    'Zo gemakkelijk kom je niet van ons af en wat heb jij tegen de familie Pan' met ieder woord dat ik zei werd mijn stem woedender en luider. En met ogen van vuur keek ik hem aan.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    [center]Rumplestiltskin


    Ik kwam terecht in een grote donker grot ik wilde mijn ketel en alle spullen die ik nodig had om de vloek te ontketenen hier heen toveren maar helaas stond dat Pan meisje voor me, ik gromde. ´Zo gemakkelijk kom je niet van ons af en wat heb jij tegen de familie Pan.´ zei ze met ieder woordt die ze sprak werd ze woedender, ook de woede in mij begon gelijk weer te kolken. ´Pan heeft mij in de steek gelaten, heeft mijn dierbare pijn gedaan.´ ik begon hevig te ademen. ´En nu heeft hij een nieuw kind gemaakt?' ik begon op zo psychopatische manier te lachen. 'Wilde hij graag een dochter of wat kan mij het toch schelen, hij heeft jou zeker gestuurd om mij in de gaten te houden, mijn leven zuur te maken!' mijn woede werd als maar erger en ik had mijn eigen magie even niet meer in bedwang de grot begon te beven en stenen kwamen naar beneden. 'Het enigste wat ik wil is gewoon rust!' schreeuwde ik het uit.

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's place//Talking to: Calyce, The Dark One and Bigby //Outfit




    Lyce pakt mijn hand en we zitten nu in een ander deel van het kasteel. Ze zucht en we staan nu buiten. Was ze nou met die boom aan het praten? Ik steek de twee dolken in mijn riem. 'Nu weet ik precies waar hij is dan moet het me wel lukken ons daarheen te brengen.' Dat bevestigd het dus, ze kan met bomen praten. 'Het lukt je wel,' zeg ik bemoedigend en opnieuw komt er groene mist om ons heen, maar nu staan we voor de Dark One. 'Zo gemakkelijk kom je niet van ons af en wat heb jij tegen de familie Pan.' Ik kijk naar Rumple om te slikken hoe hij hierop reageert. Hij ziet er woest
    uit en zo klinkt hij ook. ´Pan heeft mij in de steek gelaten, heeft mijn dierbare pijn gedaan.´ hij begint hevig te ademen. ´En nu heeft hij een nieuw kind gemaakt?' Hij begint heel eng te lachen, hij lijkt zo net een psychopaat. 'Wilde hij graag een dochter of wat kan mij het toch schelen, hij heeft jou zeker gestuurd om mij in de gaten te houden, mijn leven zuur te maken!' Hij word steeds Woesten en de grot begint hevig te geven en er vallen een paar stenen naar beneden. 'Het enigste wat ik wil is gewoon rust!' schreeuwt hij uit. 'Wij gaan niet weg totdat we een antwoord hebben!' schreeuw ik woest terug. Hij komt echt niet makkelijk van ons af.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Ik schud met mijn hoofd naar hem en mijn hand schoot naar boven, samen met een schietgebedje voor dat deze spreuk zou werken. Ik zorgde er met een handbeweging voor dat er geen magie meer gebruikt kon worden in de grot niet van hem of mij.
    'Om je te verbeteren, hij heeft twee kinderen gemaakt, ik heb een tweelingzus. Dan als je hem ook maar een beetj zou kennen zou je weten dat hij is overleden' tranen kwamen opzetten in mijn ogen en ik keek bewust de andere kant op ket hernieuw gevonden kracht ging ik verder met mijn verhaal 'Neverland is niet zoals het ooit was geweest. En je krijgt rust als je onze vragen hebt beantwoord.'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Bigby "Manuel" Wolf


    25 • Big Bad Wolf • 'Are you afraid for the wolf?' • Outfit



    'Ik ga hun harten afpakken zodat ze me niet kunnen verraden aan Belle.' was het antwoord van de DarkOne op mijn vraag naar de de twee dames. Ik reageerde er verder niet meer op, maar gaf gaf enkel een kort knikje. Vervolgens duwde hij het hart weer terug in mijn lichaam. Ik nam een grote hap lucht als reactie. ''Ik viel even in mijn oude slechte gewoonte.' zei hij nog enkel. 'Dankjewel,' mompelde ik zachtjes.
    Toen ging plots de deur open en kwamen de twee gevangenen de kamer binnenstormen. 'Oké jij eerst, geloof me je kan een douche gebruiken, we konden jullie ruiken' begon de blondine op een boze toon. Voorzichtig rook ik aan mijn eigen oksel en ik trok een vies gezicht. Ze had gelijk... 'en jou wil ik graag even spreken.' zei ze al wijzend naar Rumplestiltskin. 'Wij, willen jou graag spreken,' verbeterde de andere vrouw de blondine. Beide dames hielden me goed in de gaten, maar ik deed ze helemaal niks. Zelfs niet gegrom. Ik had mijn hart terug, dus Rumplestiltskin kon dit nu lekker zelf gaan oplossen.
    'Hoe zijn jullie in vredesnaam ontsnapt?'' was de reactie van de magiër. Ik kon overduidelijk de irritatie in zijn stem horen, waardoor ik toch even moest gniffelen. Dat was sowieso niet mijn slimste zet geweest, maar toch kon ik het niet laten. ''Waarom zouden jullie mij willen spreken? ik heb jullie niets te vertellen, blijkbaar zijn jullie ontsnapt dus ga maar.' Hij gaf mijn hart terug en liet deze twee dames plots gaan? Iets klopte er hier niet. Rumplestiltskin zou dit nooit doen. Belle zou er op deze manier achter komen dat hij nog steeds zijn magie voor slechte doeleindes gebruik.
    Terwijl de twee dames een discussie aangingen met de DarkOne ging ik verder met mezelf om te kleden en negeerde de twee dames. Ik had ze 'aangevallen', so what? 'Een Pan in mijn kasteel!' klonk het plots kwaad. 'Eruit, eruit!' De kamer werd verdeeld in twee helften door vuur, waardoor ik iets naar achter sprong. Vuur deed me denken aan bozige menigte met hooivorken en fakkels. De DarkOne leek pogingen te proberen om de dames het zwijgen op te brengen en ik kon enkel toekijken. Uiteindelijk verscheen er mist om hem heen en was hij weg en al gauw daarna verdwenen de dames ook. 'Wow,' sprak ik verbaast uit.


    Do I look like Mother Teresa?

    [Center



    Rumplestiltskin

    Het meisje vertelde me dat hij twee kinderen had gemaakt en dat hij is overleden iets in mij vertelde me dat ik dat had moeten weten maar om de een of andere reden kon ik het me niet meer herinneren, ik schudde zachtjes mijn hoofd om de een of andere reden raakte het me dat hij er niet meer is een van de personen die ik het meest haatte. 'Pap is dood.' Zei ik zachtjes en ik liep een stukje naar achter.
    'Prima ten eerste weet ik niet waarom ik jullie precies op sloot, jullie luisterde mij en de wolf af, ik viel even terug in oude gewoontes.' Zei ik maar.

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's place//Talking to: Calyce and The Dark One//Outfit




    'Om je te verbeteren, hij heeft twee kinderen gemaakt, ik heb een tweelingzus. Dan als je hem ook maar een beetje zou kennen zou je weten dat hij is overleden' Ik zie dat Lyce tranen in haar ogen krijgt, ik weet hoe het is om geen vader te hebben. Ze herpakt zichzelf en begint weer te praten. 'Neverland is niet zoals het ooit was geweest. En je krijgt rust als je onze vragen hebt beantwoord.' Ik knik, ik ben het met haar eens.
    'Pap is dood.' hoor ik Rumple zacht zeggen. Wacht wat? Maar, dan is hij de broer van Lyce? Ik kijk van Rumple naar Lyce en kijk haar vragend aan. 'Prima ten eerste weet ik niet waarom ik jullie precies op sloot, jullie luisterde mij en de wolf af, ik viel even terug in oude gewoontes.' We hadden hier dus ons antwoord. 'Eigenlijk was ik jullie niet aan het afluisteren en Lyce ook niet, zij moest die kant op en ik was haar gevolgd,' zeg ik maar nu niet gemeen, maar vriendelijk.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Ik verstond niets meer, zijn woorden bleven zich in mijn hoofd herhalen. En ik wist niet zeker of ik het goed had verstaan, ik keek hem slechts met grote ogen aan. No way dat hij mijn broer ook maar kon zijn.
    Ik schudde met mijn hoofd en nerkte dat al mijn magie wegviel en zo dus ook de spreuk die ik over de grot had gelegd.
    'Je bent zijn zoon?' Vroeg ik met onzekere stem en ik leunde tegen de muur aan om stevigheid te vinden. Ik hoorde niets meer maar wou ook niet nog langer met hem doorbrengen, ik dacht dat Calvine alles was dat ik nog had.
    'Je kan gaan als je wil' zei ik afwijkend en ik kon hem niet meer in zijn ogen aankijken.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    [Center



    Rumplestiltskin

    Ik voelde dat ze ineens veranderde ze praatte onzeker en ze durfde me niet aan te kijken, ik keek naar de jonge dame langs haar en bedacht me dat ik haar ergens van kende. 'Lucia Jones.' Zei ik zachtjes. Ik merkte dat de magie weg was en toverde een flacon te voorschijn. 'Ik weet dat je een broer hebt die niet van jou bestaan afweet maar die je wel graag wilt vinden doe dit spul op iets wat van hem is en je zal hem vinden.' De flacon legde ik op de grond voor haar en ik verdween ik verscheen voor Manuel en glimlachte even vaag naar hem dan draaide ik me om en liep ik naar de keuken.

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's place//Talking to: Calyce and The Dark One//Outfit




    'Ik weet dat je een broer hebt die niet van jou bestaan afweet maar die je wel graag wilt vinden doe dit spul op iets wat van hem is en je zal hem vinden.' Dus Search weet niet eens dat ik besta? Ik kijk Rumple dankbaar aan. 'Dankje,' zeg ik nog voor hij verdwijnt. Ik pak de flacon van de grond. 'Ik kan eindelijk mijn broer vinden, ik heb hier zo lang op gewacht,' zeg ik zacht maar ook blij. Ik draai me om naar Lyce. 'Gaat het?' vraag ik aan haar, ze is er zojuist achtergekomen dat ze een broer heeft en dat is niet niets.

    Jo      Mari      Gold
    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    Na een tijdje sta ik op. Voedsel! Leven zonder eten is geen leven. Ik besluit niet te flitsen, gewoon te lopen, waarom zou ik. Zo te horen zijn er wat problemen binnen in het kasteel. Ik doe de deur weer open en loop naar binnen. Op weg naar de keuken, ik zie mijn vader tegenover een andere man staan. Hij draait zich om en loopt naar de keuken. Rumple, mijn vader dus, ziet er niet erg 'vrolijk' uit. Vandaag ben ik niet in mijn 'slechte' stemming. Tenminste, nu ben ik daar niet in. Ik loop hem achterna en ga naast hem staan, "Goedemorgen" zeg ik, gek genoeg, vriendelijk, "Ook honger of ben je hier niet voor eten?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    [Center



    Rumplestiltskin


    Ik pakte een fles wijn uit de kast en zette die op tafel ik maakte hem openen ging aan de tafel zitten. 'Goedemorgen.' Hoorde ik en ik keek op ik zag daar mijn prachtige dochter staan die blijkbaar in een goed humeur zat. 'Ook honger of ben je hier niet voor eten?' Vroeg ze zwak glimlachte ik even en nam ik nog een slok uit de fles. 'Nee ik ben niet om te eten en het is al middag lieverd.' Zei ik tegen haar en ik toverde een bord met eten voor haar.

    Jo      Mari      Gold
    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    Rumple glimlacht zwak en neemt een slok uit een fles. Mijn ogen worden even spleetjes om te kunnen zien wat erin zat, wijn. 'Nee ik ben niet om te eten en het is al middag lieverd.' hij tovert een bord met eten voor me. Snel loop ik erheen, "Dan ben ik laat op gaan staan." zeg ik en ga zitten om een hap te nemen, "Je keek daarnet niet blij, is er iets gebeurd?" vraag ik onder het eten en stop even om hem aan te kijken

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 23:48 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    [Center



    Rumplestiltskin


    'Je keek daarnet niet zo blij is er iets gebeurt.' Ik nam weer een slok en zette de fles met een klap neer luid begon ik te lachen. 'Hoe ironisch ook, ik blijk een zus te hebben, nee niet een zelfs twee.' Ik grinnikte en schudde mij hoofd. 'Hij heeft een andere dom wijf gevonden die verliefd op hem werd, of nee waarschijnlijk was het gedwongen.' Ik grijnsde. 'Wie valt er nou op die Pan.' Ik nam nog een teug drank en keek Jo aan. 'Ik had de pan kind en de Jones kind gevangen genomen in een kerker waar niemand vanaf wist en ze zijn daar ontsnapt, hoe? Ze konden niet bij de sleutel.' Ik begon even te hoesten en keek naar de tafelblad. 'Wat een rare dag.'