• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Dark Castle • Beauty and the Beast • Outfit


    Belle glimlachte naar de twee dames. "Ik kan niet liegen tegen Rumple. Doe je best niet weer vast te komen zitten, dan zoek ik een vaas voor mijn rozen," Ze sloot de deur achter ze en stopte de sleutel van de cellen in haar zak. "Succes!" Belle draaide weg van de dames en liep de andere richting op. De namen echode door haar hoofd voor de achternamen tot haar doordrongen. Jones en Pan, oh god. Ze bleven even twijfelen of ze terug moest gaan naar ze, maar ze zagen eruit als twee dames die zichzelf wel konden redden, hoopte ze


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's cell//Talking to: Calyce and Belle//Outfit




    'Calyce Pan. Luister ik waardeer je hulp echt heel erg maar ik moet dit even afhandelen, ik laat me niet zomaar bedreigen. Daarnaast zal ik geen woord over je zeggen. Sorry' Ik word bij mijn hand gepakt en meegetrokken. We staan op het punt om naar rechts te staan als Lyce zich omdraait. 'Je kan ons anders ook zogenaamd aan hem uitleveren, dan is hij niet boos op jou en kunnen we toch ons gesprek voeren' Het was geen slecht idee. "Ik kan niet liegen tegen Rumple. Doe je best niet weer vast te komen zitten, dan zoek ik een vaas voor mijn rozen," Zegt ze. "Succes!" Voordat ze weg gaat zeg ik nog snel iets. 'Bedankt.' Ik draai me om en kijk Lyce aan. 'Dus laten we gaan,' zeg ik en nu pak ik haar hand en ik trek haar mee naar rechts.

    Sirena Jones
    6 years//Kieran's place//Talking to: Kieran




    Ik loop met Kieran naar binnen toe en gaan zijn kamer binnen. 'Oke, we kunnen het beste na het avond eten gaan, mijn ouders zullen ons nooit laten gaan, we zijn te jong en moeten hun tweeen niet in de weg lopen.' Hij draait zich om en grijnst. 'Maar als jij echt wilt gaan, dan gaan we gewoon ik ben wel in voor een avontuur en ik zal je beschermen.' Ik knik hevig. 'Jaaa goed idee! We gaan dan gewoon na het eten!' zeg ik blij. Ik volg hoe hij naar een kast loopt. 'Wil je leren boogschieten?' vroeg ik aan haar. 'Jaaa leuk!!' Ik pak zijn spullen uit de kast en duw het in zijn handen, ik pak zijn hand vast en trek hem zijn kamer uit. 'Kom,' lach ik.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Blij dat ze meedeed aan het plan volgde ik haar of nou ja nadat ik Belle nog een dankbaar knikje toe had geworpen. De geur van die hond kwam me tegemoet drijven, oke niet letterlijk eigenlijk gewoon niet maar ik rook wel iets.
    Ik kneep mijn neus dicht een wees naar een deur links, zonder een woord te zeggen, straks zouden onze stemmen ons verraden. Ik legde mijn oor tegen de deur en knikte bevestigend naar Lucia. Vervolgens probeerde ik het nog duidelijker te maken met gebaren, en ik moest toegeven. Mijn gebarentaal was vreselijk.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2017 - 19:23 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's cell//Talking to: Calyce and Belle//Outfit




    Ik ruik iets raak, dat moet een goed teken zijn. Het ruikt een beetje naar hond. Lyce knijpt haar neus dicht en wijst naar de deur links. Ik knik als teken dat ik het snap. Ze legt haar oor op de deur en knikt naar mij, vervolgens maakte ze allemaal rare gebaren. Oké dat knikken snap ik, maar wat die gebaren zijn? Ik weet mijn lach in te houden. Ik wijs naar de deur en kijk haar vragend aan, dan probeer ik met gebaren te vragen of Rumple en die wolf daar zitten.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Ik zucht en kijk haar met stralende ogen aan waarna ik vervolgens mijn handen voor mijn mond moet slaan maar er toch al een kleine gniffel is ontsnapt. Ik knikte naar haar waarna nog een kleine gniffel ontsnapt en naar haar terugloop. Met weer allerlei vage gebaren probeer ik haar duidelijk te maken dat we binnen moeten vallen. Of althans als Rumple of de hond me misschien niet al had gehoord/geroken.
    Binnen vijf seconde naar binnen lopen seinde ik.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's place//Talking to: Calyce //Outfit




    Als er uit Lyce's mond een paar kleine gniffels ontsnappen begin ik ook zachtjes. Ik doe heel hard mijn best om het in te houden, wat best goed lukt. Ze begint weer allemaal rare gebaren te maken en ik kijk haar met stralende ogen aan en probeer niet te lachen, maar ik snap wat ze bedoelt. Ik knik naar haar al teken dat ik het snap. Ik gebaar met mijn vingers. 5....4....3....2...1.. nu! Ik maak de deur open.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Forest • Tangled • Outfit

    Lampionnen, dat klonk logischer dan wat moeder had beweerd. “Waar woonde je eerst?” Rapunzel deed haar best om Delmar bij te houden. “Ben je weleens in Corona geweest, of dat nog niet?” haar stem klonk nieuwsgierig terwijl haar handen samenvouwde. Ze keek voor zich uit, stiekem in de hoop dat ze al iets kon zien, ook al was het waarschijnlijk nog een lang stuk lopen. Het bos was rustig, ze hoorde enkele vogels fluiten in de verte maar voor de rest was er geen teken van leven in de directe omgeving.


    --




    Delmar Alestorm Jones


    'Waar woonde je eerst?' vroeg ze, ik had ineens zin om mijn hele levens verhaal te vertellen geen idee of ze het wilde aan horen maar toch had ze pech. 'Ben je ooit in Corona geweest of dat nog niet?' vroeg ze. 'Tot mijn vijfde ben ik eigenlijk op het schip van mijn vader mee geweest, we waren in Agrabah waar hij ineens verdween hij of iemand anders heeft me voor een weeshuis neergelegd waar ik dus tot mijn 16e ben opgegroeid, toen ben ik eigenlijk de wereld rond gereist tot ik op mijn 18e een vrouw leerde kennen die mij op het rechte pad hield.' over mishandelingen en andere slechte dingen die ik heb gedaan hield ik dan wel weer achterwegen. 'Ik ontmoette haar in Arendelle waar ik dus ook een tijdje vast heb gewoond, ik was 20 toen ik met haar verloofd was en 22 toen ik met haar trouwde.' ik keek Rapunzel aan om te kijken of ze me nog snapte, daarna ging ik gewoon verder met praten. 'Datzelfde jaar werd Sirena geboren, toen ik 24 jaar was en Sirena 2 overleed mijn vrouw en bleef ik alleen met haar achter in Arendelle toen ze 5 jaar was besloot ik om naar hier te verhuizen om een heel nieuw leven op te bouwen, met helaas wel af en toe het stelen erbij.' biechte ik op. 'Op je vraag of ik ooit in Corona ben geweest, ik heb er alleen verhalen over gehoord, ben dicht bij de grens geweest maar verder ben ik er nooit echt heen geweest, maar dat ik weet moeten we er in de buurt zijn, dan is het nog maar eventjes lopen voor we in de stad zijn, op tijd voor de lampionnen.' ik glimlachte vriendelijk naar haar.


    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Forest • Tangled • Outfit

    “Ik heb wel eens over Arendelle gelezen,” zei ze enthousiast. “Zo te horen hield je veel van je vrouw,” Een glimlach verscheen op haar gezicht bij de gedachte aan de lampionnen. Ze keek hier al zo lang naar uit. Maar ondertussen gaf het ook een licht beangstigend gevoel, de kans dat het tegen zou vallen was zo groot, vooral omdat ze er zo veel van verwachtte. Ze schudde het gevoel van zich af en keek kort naar Delmar. Ze voelde zich ineens nog heel jong na het horen van wat hij al had meegemaakt. Haar moeder was misschien niet de makkelijkste om bij te wonen, ze had nog nooit iemand verloren, niet dat ze iemand had om te verliezen. Haar oog viel op de blauwe plek op haar arm, ze trok haar mouw er goed overheen voor ze diep ademhaalde. Hij had zoveel over zichzelf verteld, ze kon hem vertrouwen besloot ze. “Mijn haar licht op als ik zing,” de woorden waren haar mond uit voor ze er erg in had.


    --



    Kieran Jay of DunBroch


    Ze pakte mijn pijl en boog uit de kast en drukte die in mijn handen. Sirena pakte mijn hand en trok me mee mijn kamer uit. 'Kom.' zei ze lachend en ik grinnikte. We liepen samen naar een veld toe waar van die schietschuiven stonden, de pijlenkoker gaf ik aan Sirena en ik pakte een pijl eruit ik schoot een paar vlug achter elkaar naar de schietschuif toe en glimlachte toen ik steeds goed schoot. 'Ik wordt steeds beter.' zei ik grijnzend, ik nam de pijlenkoker van Sirena over en gaf haar mijn boog ik legde precies uit hoe ze moest staan en hoe ze moest richten vervolgens gaf ik haar een pijl aan. 'Probeer maar.' zei ik en ik glimlachte bemoedigend naar haar.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature and Neverland • 17 years • Talking to Lucia, the Dark One and Bigby • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Ik had goed geroken, zodra we naar binnen liepen stonden daar Rumple en de wolf oftewel hond.
    Ik draaide me naar hen toe terwijl ik naar de hond wees.
    'Oké jij eerst, geloof me je kan een douche gebruiken, we konden jullie ruiken' ik draaide me naar Rumple 'en jou wil ik graag even spreken.'
    Woedend kijk ik hem aan terwijl ik ook goed op de hond let om te voorkomen dat hij iets doet al had ik Lucia ook nog natuurlijk.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."




    Delmar Alestorm Jones

    ''Ik heb wel eens over Arendelle gelezen,' zei ze. 'Zo te horen hield je veel van je vrouw,' ik knikte. 'Ja, klopt.' ik zag dat ze moest glimlachen, waar zou ze aan denken? aan de lampionnen? vast wel het was haar droom om die te zien. 'Mijn haar licht op als ik zing,' zei ze ineens ik draaide me om en keek haar met grote ogen aan. 'Wat? hoe? maar dat kan niet.' ik schudde even met mijn hoofd. 'Nee, er zijn zoveel dingen die eigenlijk niet kunnen, magie, grote zeemonsters en andere monsters dus dan zal dit ook wel kunnen.' Ik keek even verward. 'Ik vraag me alleen af hoe dat mogelijk is.' Ik dacht diep na, zou misschien zij? nee, nee dat kan niet, ik dacht nog een keer na wanneer die prinses van Corona was ontvoerd, was het nou 16? 17 of 18?, ik wist het niet meer zeker. Zei kan het niet zijn, maar toch heel haar toestand met die moeder en die toren, dat haar is vreemd. Ik liet even mijn blik over haar gaan. Ik moet meer over haar te weten komen, haar in de gaten houden en haar beschermen er zullen vast mensen uit zijn op dat haar, zou dat de reden zijn waarom ze in dat toren opgesloten zat? Ik kreeg bijna hoofdpijn van al die speculaties die door mijn hoofd gingen, ik schudde even mijn hoofd en keek haar glimlachend aan, ik pakte onverwachts haar hand vast en trok haar mee, door de verandering van bos wist ik dat we nu in Corona waren.
    'Welkom in Corona Rapunzel.' zei ik tegen haar en ik liet haar hand los. 'Het is nog een halve dag lopen en dan zijn we in de stad.'


    Sirena Jones
    6 years//Kieran's place//Talking to: Kieran




    Samen lopen we naar een veld toe waar allemaal schietschijven staan. Kieran geeft de pijpkoker aan mij, pakt een pijl eruit en schiet een paar keer achter elkaar. 'Wow, jij kan dit echt goed,' glimlach ik naar hem. 'Ik wordt steeds beter,' zei hij grijnzend. Hij kan dit heel goed. Hij pakt de pijlenkoker uit mijn handen en geeft mij de boog. Hij zegt wat ik allemaal moet doen en daarna geeft hij mij een pijl.
    'Probeer maar.' Ik glimlach terug naar hem en ik leg de pijl op de boog. Ik span de boog aan, richt en ik schiet. Het is niet heel slecht hij zit wel op de schijf, maar wel in de tweede witte band (naast de zwarte). Ik glimlach. 'Jij zit er wel op,' lach ik. Ik pak nog een pijl en die schiet ik al iets beter.

    quote]DNCE schreef:

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Forest • Tangled • Outfit

    Rapunzel kon het niet laten om zacht te giechelen om zijn reactie. "Moeder zegt dat het de magie van de zon is, en dat de lampionnen de sterren zijn die elk jaar mijn verjaardag vieren, maar zo werken sterren niet," Legde ze uit. Zodra hij haar hand pakte moest ze zich erg inhouden niet weg te trekken. "Welkom in Corona, Rapunzel," ze glimlachte breed toen hij praatte, het verschil in bos was vrij snel duidelijk, de grasweg maakte plaats voor een stenen weg, wat heerlijk voelde onder haar voeten, de takken en nootjes hadden haar voeten zwaar toegetakeld en de stenen voelde verfrissend.


    --