• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --



    Kieran Jay of DunBroch


    ‘Mam, mag ik alsjeblieft naar Sirena toe?’ smeekte ik naar mijn moeder ze grinnikte even en keek me liefdevol aan, ze aaide even over mijn rode haren. ‘Natuurlijk maar neem wel een wachter mee.’ Zei ze streng en ik knikte, ze wende zich naar een wachter die op mij moest passen. ‘Zorg dat de jonge prins niks overkomt.’ Zei ze tegen hem, de man maakte een buiging en nam mij mee we liepen het kasteel uit en de bossen in richting waar Sirena woonde.
    Bij haar huis was er niemand dan zal ze misschien wel bij die vriend van haar vader zijn al gauw hoorde ik stemmen en zag ik vaag Sirena staan een brede glimlach verscheen op mijn gezicht en ik rende. ‘Hoogheid!’ hoorde ik de wachter nog roepen maar ik sloeg er geen acht op. ‘Sirena!’ riep ik en ik stond voor haar stil, ik wende me tot haar vader. ‘Goedemiddag meneer.’ Zei ik tegen hem ik merkte ook een vrouw op en wende me tot haar. ‘Goedemiddag mevrouw.’

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 16:14 ]




    Delmar Alestorm Jones


    Ik glimlachte toen Sirena naar Rapunzel toe liep en zichzelf voorstelde. ‘Wat een mooie naam, aangenaam, Sirena.’ Mijn glimlach werd even breder, wat zijn ze toch lief samen, ik keek naar Rapunzel. ‘Zeg Rapunzel weet je al waar je graag naar toe zou willen?’ ik glimlachte naar haar en was nieuwsgierig wat ze graag eens zou willen zien, er zijn zoveel mooie dingen hier.
    Ineens kwam er een roodharig jongetje op Sirena afgerend. ‘Sirena!’ Al gauw merkte ik dat het Kieran was en ik grinnikte. ‘Goedemiddag meneer.’ Zei hij tegen mij en hij wende zich tot Rapunzel. ‘Goedemiddag mevrouw.’ Zei hij tegen haar ik grinnikte even. ‘’Hoe vaak moet ik het nog zeggen dat je me gewoon Delmar mag noemen?’ de jongetje verontschuldigde zich.
    Ik wende me weer tot Rapunzel in afwachting van haar antwoord.

    Sirena Jones
    6 years//Daddy's friend's house//Talking to: Kieran, Delmar and Rapunzel


    ‘Wat een mooie naam, aangenaam, Sirena.’ Ik glimlachte toen Rapunzel dat zei. ‘Sirena!’ Die stem herken ik uit duizenden, ik draai me om en zie Kieran naar me toe rennen. 'Kieran!' Hij staat voor mij stil en begroet Rapunzel en papa. Ik geef Kieran een knuffel. 'Hoe gaat het met jou?' vraag ik lief aan hem met een glimlach op mijn gezicht. Ineens komt er een grijns op mijn gezicht. 'Wil je een chocolade koekje?' fluister ik in zijn oor.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    'Die heb ik nodig en dan nog hoef je je neus niet in mijn zaken te steken. Zoek iemand anders uit om lastig te vallen' zuchten raapte ik nog wat van de paddenstoelen van de grond en stopte deze in mijn mandje. Wat was het volgende ingrediënt ook alweer? Oh ja een gouden horloge en daarna kwam dat van een gebroken hart. Al deed de volgorde waarin ik het verzamelde er waarschijnlijk niet heel veel toe.
    'Wacht trouwens nog even, heb je toevallig een gebroken hart?'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Forest//Talking to: Calyce//Outfit



    'Die heb ik nodig en dan nog hoef je je neus niet in mijn zaken te steken. Zoek iemand anders uit om lastig te vallen.' Wauw, volgensmij was zij degene die begon met praten maar oke.
    Ze is zeker iets van plan. Ik denk dat ik haar in de gaten moet houden. 'Wacht trouwens nog even, heb je toevallig een gebroken hart?' Ik kijk haar verbaast aan. 'Nee, hoezo?' Dit is pas verdacht, een ding is zeker ik moet haar de komende tijd in de gaten houden.



    Kieran Jay of DunBroch


    Sirena gaf mij een knuffel en ik sloeg zachtjes mijn armen om haar een. ´Hoe gaat het met jou?' vroeg ze lief aan mij, ik knikte hevig met mijn hoofd. 'Met mij gaat het goed met jou? ik heb je gemist.' zei ik tegen haar. Er kwam een grijns op haar gezicht en nieuwsierig keek ik haar aan. 'Wil je een chocolade koekje?' fluisterde ze in mijn oor weer knikte. 'Ja lekker.' ik grinnikte en volgde haar mee naar binnen. 'Sirena,' sprak ik haar naam wat verlegen uit. 'Ik hoop dat jij ooit mijn koningin wordt.' zei ik mompelend tegen haar, ik wist niet of ze wist wat ik er mee bedoelde, maar Sirena is zo lief en knap, zei is de enigste die ik aan mijn zijde wil als ik aan de macht kom.


    Sirena Jones
    6 years//Daddy's friend's house//Talking to: Kieran



    'Met mij gaat het goed met jou? ik heb je gemist.' Ik kijk hem blij aan. 'Met mij ook en ik heb jou ook gemist,' zeg ik met een lief stemmetje. Hij knikt 'Ja lekker.' Ik loop naar het huis van papa's vriend. 'Sirena,' zei Kieran een beetje verlegen toen we binnen waren, ik draaide me om. 'Ja.'
    'Ik hoop dat jij ooit mijn koningin wordt.' Ik begin te blozen. 'Ik ook,' zeg ik en ik knuffel hem. 'Ik vind jou heel lief Kieran,' zeg ik een beetje verlegen. Als ik ooit koningin ga worden dan is dat als Kieran mijn koning is en anders niet.

    Bigby "Manuel" Wolf


    25 • Big Bad Wolf • 'Are you afraid for the wolf?' • Outfit



    Snel verstopte ik mezelf weer achter de boom, toen Rumplestiltskin mijn kant opdraaide. Ik hoorde de bladeren kraken en wist dus dat de tovenaar wegliep. Geruisloos kwam ik vanuit mijn verstopplaats en op een gepaste afstand bleef ik de man volgen. Ik trok verbaast mijn wenkbrauw op toen ik zag dat ook Rumple zich schuil hield achter een boom, kijkend naar een huis waar schapen random liepen en net een man naar buiten kwam. Ik wilde nog wat dichterbij, maar ik stapte met mijn voet in een kuiltje, waardoor ik bleef haken en op de grond viel. Gelukkig was het achter een bosje, maar ik wist vrijwel zeker dat ik gehoord was.


    Do I look like Mother Teresa?




    [center]Rumplestiltskin

    Ik wilde aanstalten maken om de boer te begroeten toen ik ineens een geluid achter me hoorde ik draaide me vlug om en keek woedend rond. ‘Wie is daar!’ schreeuwde ik met een dreigende ondertoon in mijn stem, ik liep richting de bosjes en daarna een rondje goed kijkend of ik iets zag, ik grijnsde en verdween even later verscheen ik achter een jongeman die achter de bosjes op de grond lag. ‘Jij durft om zomaar de dark one te bespieden.’ Ik lachte en trok hem ruw omhoog tegen een boom aan. ‘Zeg jongeman, waarom volg jij mij? Ben je niet bang voor de dood?’ Ik grijnsde en duwde hem wat ruwer tegen de boom aan. ‘Ach laat die boer maar zitten jij bent ook goed, zeg als jij nou eens een traan van angst laat dan laat ik je leven dearie.’ Weer grijnsde ik.


    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.❞


    • House of Delmar's friend •

    'Zeg Rapunzel, weet je al waar je naar toe zou willen?' Rapunzel schrok op uit haar gedachte. Ze begroette kort de roodharige jongen die aan kwam rennen voor ze naar Delmar keek. Haar vingers verstrakte iets om het plukje haar. 'Ik wil de zwevende lichtjes zien,' het was er uit voor ze er erg in had. 'Ik kan ze elkaar jaar vanuit mijn toren zien, maar moeder zal me nooit laten gaan.' Vroeger was ze wijsgemaakt dat het sterren waren, sterren die zo elk jaar haar verjaardag vierde omdat ze de magie van de zon in haar haar zou hebben. Maar nadat ze jaren lang elk boek over sterren dat moeder mee wilde nemen had gelezen was het vrij duidelijk dat dat niet het geval was. De lichtjes bleven een raadsel voor haar maar ze waren prachtig.


    --




    Delmar Alestorm Jones


    Ik merkte dat ze even ergens anders met haar hoofd zat omdat ze schrok ik zag dat haar vingers wat verstrakte om haar haren. ‘Ik wil de zwevende lichtjes zien, maar moeder zal me nooit laten gaan.’ Ik knikte en keek even bedenkelijk. ‘Oke, we kunnen er heen gaan maar eerst moet ik zorgen dat iemand een paar dagen op Sirena kan passen het is een lange reis, we zullen een paar dagen weg zijn.’ Ik liep een stukje naar haar toe. ‘Ik beloof echt dat ik je zal beschermen en ik neem de hele verantwoording als die moeder van je kwaad wordt.’ Vriendelijk en bemoedigend glimlachte ik naar haar. ‘Als dat je droom is dan moet je die droom waarmaken, je zat volgens mij al heel lang in die toren, dus als je die lichten echt wilt zien dan gaan we.’ Ze zal het vast wel spannend vinden om de wijde wereld in te trekken er zullen vele onbekende dingen op haar pad komen maar het is juist goed dat ze zich daaraan blootstelt wordt ze sterk van en daar groeit ze alleen maar van.



    Kieran Jay of DunBroch


    ‘Met mij ook en ik heb jou ook gemist.’ Zei ze met een lief stemmetje ik grinnikte. Ze draaide zich om toen ik haar naam noemde. ‘Ja.’ Zei ze na dat ene wat ik had gezegd begon ze te blozen dat was schattig. ‘Ik ook. Zei ze en ze knuffelde mij, ik knuffelde haar stevig terug. ‘Ik vind jou heel lief Kieran.’ Zei ze een beetje verlegen, ik grinnikte en gaf haar een kusje op haar wang. Ik pakte een koekje en gaf er een halve aan haar. ‘Alsjeblieft voor de toekomstige koningin van DunBroch.’ Ik glimlachte en liep naar buiten. ‘Ik moet zorgen dat iemand een paar dagen op Sirena kan passen het is een lange reis.’ Hoorde ik Delmar zeggen ik rende naar hem toe en keek hem smekend aan. ‘Sirena kan mee naar DunBroch, mijn wachter zal ons daarheen brengen. Alsjeblieft.’ Ik keek hem met mijn liefste blik aan wat hij blijkbaar niet kon weerstaan aangezien hij knikte en. ‘Goed.’ Zei.

    Sirena Jones
    6 years//Daddy's friend's house//Talking to: Kieran



    Kieran gaf me een leuke op mijn wang en ik begon weer te blozen, hij is echt heel lief. Hij gaf mij de helft van zijn koekje. ‘Alsjeblieft voor de toekomstige koningin van DunBroch.’ Ik glimlachte 'Dankjewel.' We lopen weer naar buiten toe. ‘Ik moet zorgen dat iemand een paar dagen op Sirena kan passen het is een lange reis,' hoor ik papa zeggen. Kieran rende naar hem toe en ik rende hem achterna. ‘Sirena kan mee naar DunBroch, mijn wachter zal ons daarheen brengen. Alsjeblieft.’ Ik kijk papa smekend aan. 'Alsjeblieft?'
    'Goed.' Ik sprong in de lucht van blijdschap. 'Yes! Nu kunnen we heel lang samen spelen,' zeg ik blij tegen Kieran en in eet mijn koekje op.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    'Uhhh gewoon die kan ik bijzonder goed helen' mijn haar krullend om een vinger. Na de laatste paddestoelen in mijn mandje gestopt hebben stond ik op en liep verder. Het klokje, het volgende ingrediënt. Ergens in dit bos was een huisje, daar hing een klok, die moest ik hebben.
    'Dus je mag gaan nu' zei ik geirriteerd en liep de juiste kant op. Met mijn rug naar haar toe. Snel had ik het huisje gevonden, maar er zo naar binnenlopen zat er zeker niet in. Voor ik het doorhad stond de Dark One daar ook met een jongeman. Snel wenste ik dat ik nog bij het meisje was of dat ze naast me stond maar niets. Slechts de boom.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Bigby "Manuel" Wolf


    25 • Big Bad Wolf • 'Are you afraid for the wolf?' • Outfit



    Stilletjes bleef ik op de grond liggen, hopend dat Rumplestiltskin me niet gehoord zou hebben. ‘Wie is daar!’ klonk de dreigende stem van de tovenaar. Voorzichtig kwam ik overeind, maar ik kon niemand meer zien bij de boom, waar eerst Rumple zou hebben gestaan. ‘Jij durft om zomaar de dark one te bespieden.’ klonk er plots een stem achter me. Geschrokken keek ik om en al lachend werd ik ruw omhoog getrokken door de man. Met mijn rug kwam ik hard tegen een boom aan, waardoor ik heel even een zacht kreuntje uit mijn mond liet komen. ‘Zeg jongeman, waarom volg jij mij? Ben je niet bang voor de dood?’ Opnieuw duwde Rumple me tegen de boom aan, alleen iets harder. Ik vertrok heel even mijn gezicht, maar gaf voor de rest geen kick. ‘Ach laat die boer maar zitten jij bent ook goed, zeg als jij nou eens een traan van angst laat dan laat ik je leven dearie.’ al die tijd was een grijns op het gezicht van Rumplestiltskin te lezen. 'Ik had verhalen gehoord dat je veranderd zou zijn Dark One,' zei ik met volle moed. 'Voor een traan van angst moet je niet bij mij zijn, maar...' In mijn ooghoeken zag ik een blond meisje naast een boom staan. In mijn gedachte wist ik dat de Dark One haar ook al doorhad. 'ik kan je eraan helpen,' stelde ik snel voor, terwijl ik hem recht bleef aankijken.


    Do I look like Mother Teresa?