• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Jo      Mari      Gold
    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    Weer nam hij een slok en begint luid te lachen waardoor ik op schrik. 'Hoe ironisch ook, ik blijk een zus te hebben, nee niet een zelfs twee.' Hij grinnikt en schud zijn hoofd, nee, dit vindt hij helemaal niet leuk, hij doet maar alsof. Hij lacht erom, niet dat hij het grappig vind, 'Hij heeft een andere dom wijf gevonden die verliefd op hem werd, of nee waarschijnlijk was het gedwongen. Wie valt er nou op die Pan.' hij kijkt me aan na nog een slok drank, mijn hart staat even stil, het gevoel dat hij door draait deinst door mijn gedachten. 'Ik had de pan kind en de Jones kind gevangen genomen in een kerker waar niemand vanaf wist en ze zijn daar ontsnapt, hoe? Ze konden niet bij de sleutel.' hij begint te hoesten waardoor ik opsta. 'Wat een rare dag.' ik glimlach zwak, "Laat dat maar los, er zijn belangrijkere dingen te doen hier he..." mijn glimlach gaat over in een grijns, 'Wat maakt jou die vieze Peter Pan nou uit, hij is toch geen familie, wat maakt jou die vage kinderen nou uit. Ga je niet voor iets beters? Waarom niet een hele wereld?" mijn eten, wat ik voor de helft op had, verdween. Ik had wel genoeg gegeten. Ik ga tegenover hem op de tafel zitten, "Je weet dat je daar sterk genoeg voor bent, en ik weet dat je er misschien al wel mee bezig bent..." ik kijk hem recht aan, niet eens hatelijk, bijna behulpzaam.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    [Center



    Rumplestiltskin


    Wat Jo zei maakte me weer heel wat vrolijk ja ik had de macht om over de wereld te heersen en ja ik ben er mee bezig. Ik grijnsde en gelijk kwam er een gedachte naar de mindere tijden die ik met Jo had gehad. Dom wicht! Ik zou willen dat je nooit voor mijn deur was gelegd! Dat je niet mijn kind was.' Woedend keek ik haar aan. 'Je hebt me niks meer dan ellende gebracht, ellende zeg ik je!' Ik duwde haar ruw tegen de muur aan. 'Waarom is het toch zo moeilijk om met je om te gaan, waarom doe je altijd zo vervelend en doe je alleen maar wat je zelf wilt?' Door haar gedrag had ze zich zelf al meerdere malen in gevaar gebracht niet alleen bij mij, maar ook bij andere ik wilde haar alleen maar beschermen maar ik leek het alleen maar erger te maken. Daarom moest ik ook beseffen dat ik haar nou eenmaal niet beschermen kon, ze was sterk en dat moet ik goed beseffen, ze wilt graag sterk nee sterker dan mij zijn, machtiger en ik weer dat ze zo ver zou komen ik wil dat ze machtiger wordt dan mij. Mocht iemand mij ooit met die vervloekte dolk vermoorden en diegene de Dark one worden wist ik zeker dat ze hem aan zou kunnen, nee als het zo ver zou komen dan zou ik Jo vragen of ze mij met die dolk wilde dode zei zou een goede opvolger zijn. 'Waarom deed je dat? Waarom heb je zijn hart verpulverd!? Ik had hem nog nodig.' terug in het nu keek ik Jo grijnzend aan. 'Je hebt gelijk dearie, je hebt helemaal gelijk.' Ik stond op en toverde de fles wijn weg. 'Volg mij.'

    Delmar Alestorm Jones
    'Wauw,' hoorde ik haar zacht zeggen ik grinnikte, ze liep het water in en ik glimlachte. 'Is het lekker?' Vroeg ik aan haar ik zag dat ze weer naar Corona keek en ook ik keek er naar tot dat ik een takje hoorde breken waardoor mijn aandacht naar dat geluid ging, langzaam liep ik naar de bosjes toe en keek ik erom heen waar ik een klein jongetje en een klein meisje zat zitten. 'Sirena Jones en Kieran Jay wat heeft dit te betekenen?' Vroeg ik streng aan de twee.

    Jo      Mari      Gold
    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    Ik zie dat hij grijnst. In zijn ogen zie je ook dat hij wat 'vrolijker' is geworden. Zou dat door mij zijn? Toch sterft het even weg, alsof hij heel diep aan het denken is, waaraan? Het duurde eventjes voordat hij weer uit zijn gedachte kwam, ik had wijselijk er niets tussendoor gezegd, en hij kijkt me meteen grijnzend aan, "Je hebt gelijk dearie, je hebt helemaal gelijk." Ik haal opgelucht adem, gelukkig, ik had gelijk. Hij tovert zijn wijn weg, wat voor mij nog een opluchting was, geen dronken vader om me heen, en hij gaat staan. "Volg mij.." ik ga ook staan, nog even en ik zou hem inhalen qua lengte, als ik nog zou groeien dan. "Waar wil je heen?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sirena Jones
    6 years//Corona//Talking to: Kieran and Delmar




    'Sirena Jones en Kieran Jay wat heeft dit te betekenen?' Ik schrik als ik de strenge stem van papa hoor, hij heeft ons gevonden. 'Wij eeehhhh, waren jullie aan het volgen,' zeg ik steeds zachter. Ik kijk naar beneden toe. Het zand is lekker koud, ik begin er een beetje mee te spelen.

    CICILY MARIA SATURNINA HOOD

    • 16 Years • weerwolf • Daughter of Ruby • Talking to: Sirena, Kieran& Delmar •

    Een prachtige dag om door de bossen te rennen, of ben ik de enige die dat voelt? Ik gooi de deur open en de geur van vochtige bossen gaan mijn neus binnen. Ik rek me één keer uit voordat mijn handen veranderen in wolvenklauwen en mijn lichaam een zachte vacht wordt. In één klap begin ik een willekeurige kant uit te rennen en accepteer ik de wind die door mijn oren suist. Natte bladeren onder mijn poten en de vogels die zachtjes zingen maken me diep van binnen ergens gelukkig, maar dat wordt verpest als ik de geur ruik van een persoon... Zelfs meerdere... Ik besloot mijn neus te volgen en bekeek van een afstandje de personen. Een paar mensen zaten bij elkaar in het bosje en dit is z'n moment dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 11:21 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Forest • Tangled • Outfit

    Rapunzel knikte voorzichtig toen Delmar vroeg of het lekker was, het was heerlijk. Ze hield de rok van haar jurk wat omhoog zodat de onderkant niet nat zou worden voor ze weer het water uit stapte. Haar voeten voelde een stuk beter. Ze bleef bij de rand van het beekje staan terwijl ze keek naar Delmar en de twee kinderen. Ze was stiekem best benieuwd hoe Delmar zou reageren op de twee kinderen, ze wist al dat het sowieso een stuk rustiger zou zijn dan haar eigen moeder zou reageren.


    --




    Delmar Alestorm Jones

    'Wij eeeh waren jullie aan het volgen.' zei ze steeds zachter, ik keek naar Kieran die snel knikte. 'Weet je wel niet hoe gevaarlijk dit is! jullie hadden vermoord kunnen worden! ontvoerd kunnen worden!' boos keek ik ze beide aan. 'En al helemaal als ze horen dat dit de kroonprins van DunBroch is, levens gevaarlijk om op jullie leeftijd alleen door de bossen te trekken, jullie hadden verdwaald kunnen zijn, en weet Merida hier van?' ik keek naar Kieran. 'Nee.' zei hij zachtjes. 'Wat zal ze wel niet denken als ze er achter komt dat jullie weg zijn, ze zal zich zorgen maken.' ik zag dat Sirena met het zand ging spelen, ik tilde haar op en zette haar op haar benen neer van beide kinderen pakte ik hun handje vast. 'We gaan een bode sturen naar jou ouders Kieran om te zeggen wat er gebeurd is, en dan wel dan moeten jullie maar mee het is niet anders.' ik keek naar Rapunzel. 'We moeten gaan.' met de twee nog aan mijn handen loop ik richting de stad. 'Doe dit nooit meer Sirena, moet je mij een hartaanval bezorgen?'

    Sirena Jones
    6 years//Corona//Talking to: Kieran, Delmar and Rapunzel




    'Weet je wel niet hoe gevaarlijk dit is! jullie hadden vermoord kunnen worden! ontvoerd kunnen worden!' Ik kijk omhoog en zie hoe papa ons boos aankijkt. 'En al helemaal als ze horen dat dit de kroonprins van DunBroch is, levens gevaarlijk om op jullie leeftijd alleen door de bossen te trekken, jullie hadden verdwaald kunnen zijn, en weet Merida hier van?' Ik kijk naar Kieran. 'Nee,' zei hij zachtjes. 'Wat zal ze wel niet denken als ze er achter komt dat jullie weg zijn, ze zal zich zorgen maken.' Papa tilt mij op en zet me op mijn beetjes dan pakt hij mijn hand en die van Kieran vast. 'We gaan een bode sturen naar jou ouders Kieran om te zeggen wat er gebeurd is, en dan wel dan moeten jullie maar mee het is niet anders.' We mogen nu wel mee, maar papa is boos en dat is niet leuk. 'Doe dit nooit meer Sirena, moet je mij een hartaanval bezorgen?' Ik kijk hem verdrietig aan. 'Sorry,' zei ik zachtjes. Ik kijk weer naar de grond en we lopen verder richting de stad.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Forest • Tangled • Outfit

    Rapunzel volgde snel de rest en legde een stuk van haar haar weer over haar arm. Ze duwde met haar vrije hand een lok haar uit haar gezicht terwijl ze een kleine glimlach niet kon onderdrukken, ze had op zijn minst verwacht dat Delmar boos zou worden omdat ze niet hadden geluisterd, in plaats van boos omdat hij bezorgd was. Langzaam begon ze zich af te vragen of alle ouders zo waren en haar moeder een uitzondering, of dat Delmar de uitzondering was.


    --

    [Center



    Rumplestiltskin

    Ik grijnsde toen ze vroeg waar naartoe, ik liep naar de bieb en weer door de geheime doorgang naar mijn toverdranken kamer.
    Ik toverde de glas traan van angst tevoorschijn en goot die leeg in de ketel nog een keer keek ik op de ingredienten lijst het enigste wat ik nog moest hebben was een boekje waar de namen van de vervloekte in stonden met de band die ik wilde. De band met Jo zou eigenlijk als nu zijn af en toe onze ruzies, maar we hielden wel van elkaar als vader en dochter, Manuel die wolfman zou de sherrif zijn en heb ik een redelijke goede band mee, die pan kind zou een zwerfkind zijn, alles is ze kwijt, geen huis, geen geld, geen familie ze zal zwerven over de straten en dingen moeten stelen. Dan hebben we nog de zusje van Delmar ik zou willen dat ze herenigt was met haar broer maar ik heb geen idee waar hij is en of hij in de bereik van mijn vloek zit daarom vergeet zei dat ze een broer had, en ik zodat ik alles kon overzien en de touwtjes in hadden had maakte ik mezelf burgemeester, Ik schreef de rest nog op en gooide het in de ketel aan Jo gaf ik een briefje waarin stond Helaas zal jij alles vergeten maar maak ruzie met mij dan zal je het je weer herinneren.' het was vaag maar ik hoopte dat ze het snapte. Paarse rook kwam uit de ketel wat steeds maar groter werd




    Delmar Alestorm Jones


    Ik voelde dat Sirena verdrietig was en ik zuchtte even, ik liet Kieran zijn handje los en ging tegen over Sirena zitten zodat ik op ooghoogte was haar zachtjes pakte ik haar beide handjes vast en liefdevol keek ik haar. 'Ik wil alleen dat je beseft dat dit levens gevaarlijk is voor een jong meisje als jou, ik wil niet dat jou iets overkomt liefste, wat moet ik zonder jou? je bent het enigste wat ik heb.' ik streelde haar wang en glimlachte naar haar. 'Ik zou er niet aan moeten denken wat er met mij zal gebeuren als ik jou zou verliezen.' Ik gaf haar een kus op haar kruin en keek Kieran aan. 'Hetzelfde geldt ook voor jou, jou ouders zouden kapot gaan van verdriet als ze jou zouden verliezen.' hij knikte en ik glimlachte, ik ging weer staan en keek Rapunzel even glimlachend aan. 'We kunnen weer.' zei ik.

    Sirena Jones
    6 years//Corona//Talking to: Kieran, Delmar and Rapunzel




    Papa ging tegenover mij zitten zodat hij me aan kon kijken en hij pakt allebei mijn handjes vast. 'Ik wil alleen dat je beseft dat dit levens gevaarlijk is voor een jong meisje als jou, ik wil niet dat jou iets overkomt liefste, wat moet ik zonder jou? je bent het enigste wat ik heb.' Hij streelt over mijn wang en glimlacht, ik glimlach terug. 'Ik zou er niet aan moeten denken wat er met mij zal gebeuren als ik jou zou verliezen.' Hij geeft mij een kus op mijn kruin en ik glimlach blij. Papa gaat weer staan en hij kijkt naar Rapunzel. 'We kunnen weer.' Ik hou papa's hand vast en loop weer verder.

    Jo      Mari      Gold
    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    Ik loop mee naar de bib, daar had hij een geheime kamer, toverdranken. Natuurlijk, want er zijn waarschijnlijk ook tienduizend geheime kamers in dit huis. Hij tovert wat dingen in een grote ketel, was hij bezig met een vloek? Hij schrijft verschillende dingen in het boekje. Ik besluit er niet teveel aandacht aan te schenken. Ik schenk überhaupt niet zoveel negatieve aandacht meer naar hem. Zover ik weet is er deze week nog niet echt iets heel ergs gebeurd, wel een paar kleine ruzies, maar niet zoals vroeger. Toch zal ik er altijd aan herinnerd worden door de drie tattoos die ik op mijn armen heb.
    Na een gegeven moment gooit hij het boekje in de ketel, zonde... Dan geeft hij iets aan mij, mijn ogen flitsen over het papiertje heen,
    Helaas zal jij alles vergeten maar maak ruzie met mij dan zal je het je weer herinneren.
    In mijn hoofd bedenk ik meteen allemaal dingen, ik vergeet dus alles, maar hoe moet ik dit dan opvolgen om het uit te voeren, ik zou dan niet weten wat voor papier het was. Hoe moe-. Veel tijd om er verder over na te denken heb ik niet, de paarse wolk word groter, ik doe snel een stapje achteruit, wow.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Dark Castle • Beauty and the Beast • Outfit


    Belle liet bijna het boek dat ze in haar handen had vallen. Er leek een soort schok door het kasteel te gaan. Ze duwde zichzelf omhoog van de stoel en legde het boek neer. Net op tijd wist ze haar gezicht achter haar armen te beschermen terwijl de ramen uit elkaar sprongen. Het glas vloog door de lucht en zodra het gerinkel was gestopt keek ze weer op. Belle voelde de paniek opkomen voor ze richting de grote deur rende, het glas knarste luid onder haar schoenen. “Rumple?!” Haar stem echode door de hal, en ze schrok zelf van de paniek ondertoon. De laatste keer dat ze zo’n schok had gevoeld was in haar cel in het kasteel van de Evil Queen, toen duurde het enkele seconden tot de paarse mist haar zicht hadden belemmerd.


    --