• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones


    'Ik wist niet dat het zo mooi hier was buiten.' Zei ze ik knikte. 'Er zijn zoveel mooie dingen hier buiten meer dan alleen dit bos en Corona. De toren kwam in zicht en ik wilde met haar naar binnen lopen toen ik abrupt stil stond omdat ik er een vrouw zag staan. Ik keek Rapunzel even aan en glimlachte bemoedigend naar haar toe. Ik ging ergens staan zodat die vrouw mij niet kon zien maar ik haar wel kon horen en ik kon ingrijpen als dat nodig was.

    [Center



    Rumplestiltskin


    Ze vroeg of ik naar die briefje wilde kijken ik knikte. 'Ja als ik klaar ben met eten doe ik het wel.' Ik glimlachte naar haar en gaf haar geld voor Pizza daarna draaide ik me om naar Belle. En keek ik even snel naar het lekkere eten tenminste ik hoopte maar dat het lekker was aangezien normaal Belle kookte. 'Zullen we gaan eten?' Vroeg ik aan haar en ik school haar stoel naar achter zodat ze kon gaan zitten.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel's Tower • Tangled • Outfit

    Rapunzel ving nog net een glimps op van moeder voor ze de trap op rende. Ze viel bijna door de deur heen en snel sloot ze hem achter zich. “Rapunzel!” De zangerige stem hoorde ze van onder het raam. “Ik kom eraan moeder!” Ze deed haar best haar stem rustig te houden terwijl ze snel wat kleine blaadjes uit haar haar plukte. Ze wierp een blik in de spiegel terwijl ze naar het raam liep, ze zag niks anders aan zichzelf. Rapunzel legde haar haar over de haak boven het raam voor ze de rest van het meters-lange haar naar buiten gooide. Het voelde alsof het omhoog tillen van moeder zwaarder was dan ooit. Maar zodra ze binnen was begon moeder als vanouds als te praten en de spullen uit haar mand op te ruimen. “Wat is er gebeurd met je voeten?” Rapunzel schrok op uit haar gedachte en keek direct naar haar blote voeten, op de plekken waar ze had gelopen zaten vage bloedvlekken. “Je bent buiten geweest,” constateerde ze terwijl ze op Rapunzel afliep. In plaats van wegkruipen achter haar haar, zoals ze gewoonlijk zou doen bleef ze nu staan en keek de vrouw recht aan. De vingers van moeder duwde hard in de huid van haar schouders toen ze vast gepakt werd.
    Haar gedachte vlogen terug naar een schilderij wat ze had gezien van de koninklijke familie van Corona en ze fronste haar wenkbrauwen. “Ik ben de verdwenen prinses,” haar stem klonk hard in de stille ruimte. Voor ze zich kon opvangen kwam ze hard op de vloer terecht. “Ik had maar één regel voor je, Rapunzel,” De stem klonk eng kalm en Rapunzel krulde zichzelf iets op in de hoop de impact van de komende trappen te verkleinen.


    --


    Belle French

    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 •Rumple's house • Beauty and the Beast •


    ”Zullen we gaan eten?” Belle knikte enthousiast voor ze ging zitten op de stoel die Rumple naar achter had geschoven. “Het ruikt echt heerlijk,” zei ze met een glimlach en keek op naar hem. Ze sloeg haar benen over elkaar en liet haar handen op haar schoot rusten. “Hoe was je dag?” vroeg ze voor ze een bruine krul achter haar oor schoof.


    --





    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 18:35 ]

    Delmar Alestorm Jones

    Ik stond op de trap Rapunzel en die moeder af te luisteren. 'Wat is er gebeurd met je voeten?' ik probeerde zo stil mogelijk te ademen en geen andere geluiden te maken die mijn positie zou verraden. 'Je bent buiten geweest, nu moest ik opletten nu kon het mis gaan. 'Ik ben de verdwenen prinses.' hoorde ik haar net zeggen. 'Ik had maar een regel voor je, Rapunzel.' hoorde ik haar zeggen. 'Ik wist dat er iets niet klopte ha!' zei ik wat te enthiasiaust waardoor ik mijn evenwicht verloor en door de deur naar binnen viel, op Rapunzel, snel ging ik van haar af en herstelde ik me weer. 'Laat haar met rust, laat haar gaan heks!' riep ik en boos keek ik de vrouw voor me aan.



    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel’s tower • Tangled • Outfit

    Rapunzel keek op van tussen haar armen toen ze Delmar’s stem hoorde. “Je hebt een vriend gemaakt? Wat lief. Wilde hij je helpen voor of na je over je haar vertelde?” Rapunzel duwde zich overeind terwijl moeder praatte. Haar vingers grepen haar haar vast, haar blik op moeder gericht die door de kamer liep. “Genoeg met deze onzin, Rapunzel. Kom hier,”
    Rapunzel keek kort naar Delmar voor ze om hem heen stapte. Ze was bang voor wat moeder zou doen tegen hem als ze niet luisterde. Toen ze moeder bereikte beet ze zacht op haar lip. Moeder legde kort haar hand op Rapunzel’s haar en richtte zich toen op Delmar. “Nu moet hij dood. Oh Rapunzel je hebt er zo’n rotzooi van gemaakt,”


    --

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones

    ''Je hebt een vriend gemaakt? Wat lief. Wilde hij je helpen voor of na je over je haar vertelde?' ik gromde wat een achterlijke heks. 'Ik hielp haar omdat ze graag weg wilde.' 'Genoeg met deze onzin, Rapunzel. Kom hier.' Rapunzel keek kort naar mij. 'Rapunzel luister niet naar haar,' zei ik tegen haar maar ze deed wat die vrouw haar vertelde. 'Nu moet hij dood. Oh Rapunzel je hebt er zo'n rotzooi van gemaakt,' mijn hart leek even stil te staan toen ze vertelde dat ik nu dood moest, ik schudde hevig mijn hoofd en wilde mijn zwaard pakken maar kkwam er achter dat ik die niet bij me had, snel zocht ik naar iets anders wat als wapen kon dienen en pakte ik een koekenpan, zou vast werken. Ik liep dreigend op haar af. 'Ik ga niet dood en ik ga niet weg zonder Rapunzel!' ik klonk misschien wel heldhaftig maar dat was ik totaal niet angst stroomde door mij heen wat ik echter niet liet merken.

    CALVINE ALATHEA PAN

    • 17 Years • Outfit • Daughter of Pan&Wendy • Talking to: Pupils • Ice, flying, Black magic, blood magic and The Future.

    Ik was meestal degene die het huis schoonhield, omdat mijn zuster dat nooit deed. Ik was misschien niet de beste persoon uit het bos, ik hield wel van schoon. Behendig maakte ik het raam schoon, maar toen ik me één keer omdraaide om zeep te pakken werd het duister. Paarse rook had het huis omhult en ik kon niets meer, behalve alles over me heen laten komen en hopen dat mijn zus niets over komt.

    ''Goed klas, lees hoofdstuk 1 en 2 door voor de toets van volgende week donderdag. Lever eerst maar jullie rekenen in op mijn bureau, daarna mogen jullie weggaan voor het middageten.'' Ik zag hoe alle kinderen hun rekenen op de tafels neerlegde en kletsend de deur uitliepen. Genietend van mijn thee bekeek ik de rekenschriften waarna ik krullen neerzetten bij de goede antwoorden en foute aanstreepten bij de verkeerde. Na alles nagekeken te hebben besloot ik de spellingschriften in mijn tas te stoppen en die bij Granny's na te kijken, omdat ze hier vast geen chocomel hebben voor de leraren. Ik liep snel naar het cafeetje en opende de deuren waarna ik chocomel bestelde.


    Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 19:12 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Rapunzel's Tower//Talking to: Delmar and Rapunzel//Outfit




    En ja het werkt, ik volg het dekentje. Het zal vast wel raar zijn voor Delmar om ineens erachter te komen dat hij een zusje heeft, maar ik heb hier zo lang op gewacht. Na een tijdje rennen kom ik aan bij een toren. Ik zie in ingang en ik loop naar boven toe. 'Ik ga niet dood en ik ga niet weg zonder Rapunzel!' Hoor ik een mannenstem roepen. Ik pak een van de dolken vast die ik bij heb en loop naar boven, ik zie een man, een vrouw en een rare oude vrouw. De man lijkt op die van de foto's zou hij mijn broer zijn. 'Delmar?' vraag ik. Ik kijk naar de koekenpan in zijn hand, waarom een koekenpan?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 19:21 ]

    Mr. Gold
    'Hoe was je dag?' Vroeg Belle ik schonk haar lievelingswijn in en hetzelfde deed ik bij haar toen ging ook ik zitten. 'Goed het was vrij rustig wat dingen moeten afhandelen maar verder niks speciaals.' Ik glimlach soms is het moeilijk om te liegen over je dag als je gewoon alles nog weer. 'Hoe was jou dag? Was het druk? Bevalt je werk je nog?'

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 19:34 ]

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Daughter of Peter Pan • Dark magic, Nature, Flying and Neverland • 17 years • Talking to Lucia • At the Dark One's place

    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    Zodra ik de paarse wolk zag wist ik dat het de vloek was en wist ik dat we zouden verdwijnen allemaal. Ik prentte Calvine voor het laatste maal in mijn hoofd, in de hoop haar straks te kunnen vinden. Calvine... De paarse lucht slokte me op.

    In mijn oude kleren stond ik op straat, ik was een zwerver. Ik vervloekte iedere dag het leven weer, al had ik een veilige plaats gevonden. De basisschool, soms lukte het me ongezien de bibliotheek binnen te komen, dan had ik eindelijk een droge nacht en soms zelfs eten. Vandaag probeerde ik weer de school in te komen, de stroom kinderen werkte dit echter nogal tegen, toch wurmde ik mezelf er door en ging op zoek naar de bieb.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 20:46 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel’s tower • Tangled • Outfit

    Rapunzel voelde moeder’s vingers stevig om haar arm. Hoe kon ze zo dom zijn geweest om te geloven dat dit goed zou aflopen, dat ze weg kon gaan zonder dat moeder het door had. Ruw duwde moeder haar naar achter en ze zag kort de glinstering van een dolk. “Moeder, laat hem gaan, hij verteld niemand er over,” Ze hoorde zelf hoe smekend haar ton was, ze wilde naar haar moeder’s arm reiken maar hield haar armen langs haar lichaam. “Je bent zo naïef, Rapunzel,” Het moment dat moeder naar voren stapte greep Rapunzel haar arm vast. “Nee!” de schreeuw was haar mond uit voor ze het kon tegen houden toen ze de dolk in Delmar’s buik zag verdwijnen.


    --

    Belle French

    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Rumple's house • Beauty and the Beast


    ”Hoe was jou dag? Was het druk? Bevalt je werk nog?” Belle glimlachte kort bij de hoeveelheid vragen en pakte haar glas van tafel. “Het was rustig, maar ik had genoeg op te ruimen nog van de klas die gister langs kwam. Ik zit eraan te denken misschien voorleesmiddagen te beginnen voor de kinderen die nog niet naar school gaan,” ze nam een slok wijn en zette haar glas terug. Het was altijd een gekke gedachte dat Rumple indirect nog haar baas was, de bibliotheek viel onder gemeentebezit en voor budget moest ze nog steeds naar hem toe, ookal kreeg ze dat altijd wel voor elkaar. Dat was ook nog steeds een van de grootste redenen dat haar vader zo tegen hun relatie was, naast het grote leeftijdsverschil natuurlijk. Maar het moment dat ze bij haar vader uit trok en in het appartement boven de bibliotheek ging wonen had ze duidelijk gemaakt dat ze niet aan hem verantwoorde qua haar relaties.


    --

    Delmar Alestorm Jones

    'Delmar?' Hoorde ik iemand zeggen, maar voordat ik me wilde omdraaien hoorde ik die heks wat zeggen en voordat ik het wist verdween er een dolk in mijn buik. Ik kreunde van de pijn en liep een paar stappen achter uit en viel ik op de grond met mijn handen pakte ik de heft van de dolk vast maar ik had geen kracht meer om hem eruit te trekken bloed stroomde eruit en heel mijn handen zaten onder het bloed, ik hapte naar adem en had moeite met mijn ogen open te houden alles werd wazig. 'Rapunzel?' Zei ik zwakjes.