• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --




    Delmar Alestorm Jones

    Ik hoorde Rapunzel achter mij aan lopen maar sloeg er verder geen acht op. ´Je dochtertje zag er vriendelijk uit,´ zei ze uit eindelijk. Ik glimlachte en knikte. ´Ze is ook heel erg lief, ze is echt mijn meisje ze is...´ ik keek even verdrietig naar de grond toen ik dacht aan mijn vrouw die paar jaar geleden is overleden, aan haar mooie ogen met een bepaalde blik die je ook in die van Sirena zag ze leek zoveel op haar moeder. Ik voelde dat er een traan over mijn wang gleed. ´Ze is alles wat ik heb.´ bracht ik uit eindelijk uit.



    Kieran Jay of DunBroch


    ´Jaaa leuk! ik hou van feestjes!´ zei ze blij ik grinnikte, toen we de poorten door liepen en de wachter wegging stopte ik ergens uit het zicht van de mensen. ´We kunnen ook op een avontuur gaan we kunnen je papa en die mevrouw achter volgen.´ fluisterde ik in haar oor, ik grijnsde naar haar. ´Kieran!´ ik keek naar het plein waar ik mijn moeder zag lopen ik rolde even met mijn ogen.´Geef dadelijk maar je antwoord, kom mee.´ ik liep naar mijn moeder die mij als eerste begroette. ´Goedemiddag Sirena, ik heb gehoord dat je hier een tijdje blijft?' mijn moeder glimlachte naar haar en ik keek even naar Sirena. 'Dat vindt je toch wel goed toch mam?' smekend keek ik haar aan en ze grinnikte. 'Maar natuurlijk Sirena is een schat van een meid die is hier altijd welkom.' ik glimlachte en gaf haar een knuffel.

    Sirena Jones
    6 years//Forest//Talking to: Kieran



    ´We kunnen ook op een avontuur gaan we kunnen je papa en die mevrouw achter volgen.´ fluistert hij in mijn oor. Ik grijns naar hem. 'Dat is een heel goed idee,' fluister ik terug in zijn oor. We zijn inmiddels al de poorten doorgelopen. ´Kieran!´ Ik kijk om en zie de moeder van Kieran deze kant op lopen. Geef dadelijk maar je antwoord, kom mee.´ Kieran loopt naar zijn moeder toe. ´Goedemiddag Sirena, ik heb gehoord dat je hier een tijdje blijft?' Ik glimlachte. 'Goedemiddag mevrouw,' zeg ik en ik maakte een korte buiging. Ik knikte als antwoord op haar vraag. 'Dat vindt je toch wel goed toch mam?' Ik kijk haar ook smekend aan. 'Maar natuurlijk Sirena is een schat van een meid die is hier altijd welkom.' Ik glimlach. 'Dankjewel.' Ik denk weer aan wat Kieran had gezegd, we kunnen papa en Rapunzel achtervolgen en dan hebben we een echt avontuur. Ik hoop dat we weg mogen van de mama van Kieren en dat we niet heel de tijd hier moeten blijven, wat dan komen we niet snel weg denk ik.

    Bigby "Manuel" Wolf


    25 • Big Bad Wolf • 'Are you afraid for the wolf?' • Outfit •



    'Goed zo wolfje!' ik gromde naar de twee meiden, maar eigenlijk was deze grom voor de man bedoeld die mijn hart in zijn hand had. De twee meiden kregen plots kettingen om hun enkel en polsen. 'Wat hebben we hier twee meiden die de Dark one durven te bespieden.' Ik stopte met grommen en speurde de grond af naar mijn ketting, maar die kon ik niet vinden. Ik lette niet zoveel meer op de andere personen. Ik had nu een probleem, mijn ketting was weg en ik kon hem niet vinden. Plots verscheen er mist om ons heen en stonden we in een natte oude kerker. Verbaast keek ik om me heen en plots zag ik mijn ketting voor me in de handen van Rumplestiltskin. 'Kom.' Zei hij nadat ik mijn ketting terug had. Met de ketting in mijn mond liep ik achter hem aan en bij de deur draaide ik nog een keer om de twee meiden nog te kunnen zien. Vervolgens activeerde ik mijn ketting en zat ik op mijn handen en voeten. Ik kuchte wat ongemakkelijk waarna ik overeind kwam. 'Kan ik me ergens verkleden?' mompelde ik zachtjes. 'Wat ben je van plan om te doen met die traan?'


    Do I look like Mother Teresa?

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    • Forest •

    ”Ze is alles wat ik heb,” maakte Delmar eindelijk zijn zin af. Rapunzel hoorde het verdriet in zijn stem. Haar vingers bewogen nerveus over de rok van haar jurk, ze had geen idee wat ze nou zou moeten doen, hem geruststellen maar hoe? Ze zette een stap sneller zodat ze naast hem liep, het onderwerp veranderen klonk als de beste oplossing. “Dus, je steelt als werk?” Ze glimlachte zacht om te laten merken dat het niet als belediging was bedoeld, ze was oprecht benieuwd naar hem als persoon. Vooral aangezien hij haar zomaar hielp. “Auw,” bracht ze zacht uit voor ze haar hoofd draaide. Een deel van haar haar zat vast achter een tak, nee 22 meter lang haar was allesbehalve praktisch. Ze trok het snel los voor ze zich weer op Delmar focuste.


    --

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞


    • Dark Castle •

    Nadat Belle niemand had gevonden had ze er voor gezorgd dat haar trip naar het dorp zo kort mogelijk was geweest. Ze hield niet van de blikken die ze van mensen kreeg. Hoewel ze het met de meeste mensen in het dorp het goed kon vinden waren er altijd een paar die het niet konden laten om over haar en Rumple te fluisteren al ze langs liep, altijd luid genoeg zodat ze het kon horen. Ze had de mand met stro in de grote eetzaal gezet, naast het spinnenwiel van Rumple voor ze met een bos rozen in haar arm op zoek ging naar een goede vaas. Ze had haar cape over een van de stoelen in de eetzaal gelegd voor ze door de gangen van het kasteel was gaan lopen. Belle had eigenlijk een specifieke vaas in haar hoofd, maar ze had hem sinds de dark curse niet meer gezien, zelfs niet in Rumple’s winkel in Storybrooke. Als ze hem vond was het mooi, anders zou elke vaas goed zijn. Vlak voor ze bij de kast aan voelde ze koude wind langs haar armen. Ze bleef stil staan midden in de gang en keek om zich heen. Er was geen open raam hier of iets waar de wind vandaan kon komen. Belle stapte naar de deur recht voor haar en liet haar vrije hand langs de deurpost gaan. Ze voelde hoe de wind tussen de deurpost en deur vandaan kwam. Nieuwsgierig reikte ze naar de deurknop en tot haar opluchting was hij niet op slot. Achter de deur kwam een trap vandaan en ze keek kort de gang rond voor ze hem afliep. Ze kwam in een ruimte terecht wat ze niet anders kon uitleggen dan een kerker. Haar blik viel op twee meisjes, iedereen in een andere cel. Een zucht ontsnapte tussen haar lippen terwijl haar grip op de rozen verstrekte. Rumple.


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's cell//Talking to: Calyce and Belle//Outfit



    'Ik had een oude antieke klok nodig die alleen daar hangt' Ik kijk haar verbaast aan. 'Een klok? Wat moet je met een klok?' Ik zucht. 'Ach laat ook maar, we moeten eerst hier uit zien te komen.' Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze iets zou zeggen over dat ik haar aan het volgen was, maar ik vind het niet erg dat ze er niks over vraagt. Ik hoor geluid, er komt iemand aan. Een vrouw komt naar binnen, maar wacht eens, dat is Belle! Misschien kan zij ons hieruit halen, als ik hier eeuwig moet blijven kan ik mijn broer nooit zien en ik ben nu zo dichtbij. 'Kunt u ons hier uit halen?' Vraag ik aan haar.

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    'Ja een klok' ik draaide me de andere kant op waardoor de dame die naar binnenliep me dan ook opviel. Belle.
    Het meisje naast me had haar ook opgemerkt en vroeg of ze ons hieruit kon halen, ik rolde met mijn ogen van ergernis.
    'Ik hoop echt dat jij niet de slimste bent thuis' snauwd ik haar toe. 'De Dark One gaat toch niet zomaar de sleutel aan zijn vrouw geven vor het geval dat. Er is een honderd procent kans dat ze niet eens van deze ruimte afwist, hetzelfde geldt voor het feitdat hij met een tweede spreuk bezig is.' Ik irriteerde me aan haar domme gedrag en het was dat mijn armen en voeten geketend waren anders had ze al lang een klap voor haar mooie gezichtje gekregen. Als ik nu gewoon iets van mijn magie kon gebruiken...
    'Denk je hem goed genoeg te kennen om te weten waar hij de sleutels laat?'


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    • Dark Castle •


    Belle richtte zich op de blonde dame. “Een tweede vloek?” vroeg Belle nadat de dame had gesproken. Ze knielde voor de deur neer en bestudeerde het slot. Rumple had haar ooit geleerd om te zien of een object betoverd was. Over de tijd was ze de details vergeten maar ze was bijna zeker dat er iets van een spreuk op dit slot zat. “Wat voor spreuk bedoel je??” vroeg ze aan de dame voor ze overeind kwam. Ze fronste haar wenkbrauwen bij de gedachte dat Rumple bezig was met een spreuk of vloek. “Bijna elke sleutel bewaart hij in dezelfde kast, tenzij hij hem bij zich draagt,” De opmerking over of ze dacht hem goed genoeg te kennen stak, Belle kende Rumple beter dan iedereen. Als iemand het wist zou het Belle zijn.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 16:56 ]


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's cell//Talking to: Calyce and Belle//Outfit



    'De Dark One gaat toch niet zomaar de sleutel aan zijn vrouw geven vor het geval dat. Er is een honderd procent kans dat ze niet eens van deze ruimte afwist, hetzelfde geldt voor het feitdat hij met een tweede spreuk bezig is.' Ik zucht, je weet het nooit hè, ik wilde iets terugzeggen maar toen viel het woord tweede spreuk bij me binnen. Hij wil nog een vloek maken? 'Bedoel je net zo een als die van Regina?'

    CALYCE LYCE DAHNAE PAN
    Never say goodbye, because goodbye means going a way and going away means forgetting.

    'Ik heb nooit wat over een vloek gezegd' verdedigde ik mezelf, straks had ik nog meer problemen met hem 'een spreuk. Hij had een traan nodig, my guess een traan van angst maar dat weet ik niet zeker' antwoorde ik op haar vraag. Ik trok met mijn armen wild aan de kettingen, ik was best wel heel claustrofobisch en begon me al aardig benauwd te voelen. Na enkele keren trekken voelde ik de kettingen lichtelijk meegeven, mijn polsen zaten ondertussen al onder het bloed maar zolang mijn handen vast gebonden waren kon ik mijn magie niet gebruiken.
    'Wat is er met het slot? Je kijkt er zo moeilijk, vertel me alsjeblieft dat ik hier met magie uit kan komen, ik ben mega claustrofobisch en ik moet hier echt weg' er zat iets smekend in mijn stem, zelf moest ik er van walgen maar ik had door dat er tranen omhoog kropen en ik huilde niet snel, echt niet. Je kon mij niet gauw bang maken maar een kleine ruimte en ik ging dood.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    • Dark Castle •


    Een traan van angst, het klonk bekend maar Belle kon zo snel niet meer bedenken wat ze er over had gelezen. “Er zit iets van magie in het slot,” gaf ze toe, ze veegde haar handen af aan de rok van haar jurk. Ze zag de paniek op het gezicht van het meisje. “Ik ga de sleutel halen, houdt het nog een paar minuten vol,” probeerde Belle haar gerust te stellen. Ze keek nog kort naar de andere dame. “Ik ben zo terug,” beloofde ze voor ze de trap oprende. Een paar minuten, hoopte ze. Belle haastte zichzelf door de gangen richting de eetzaal, ze wist dat de meeste sleutels in een doosje die weer in de grote kast lagen. Maar de kans was groot dat Rumple deze sleutel niet zomaar rond zou laten slingeren en heb bij zich had. Een traan van angst, ze wist dat er een kans was dat het meisje daarover loog, maar soms was het altijd nog lastig om Rumple in te schatten. Belle bereikte de eetzaal en duwde de grote deuren open met haar schouders, de bos rozen nog steeds in haar armen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 17:26 ]


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Dark One's cell//Talking to: Calyce and Belle//Outfit



    'Ik heb nooit wat over een vloek gezegd' Ik draai me om naar haar. 'Dat is wel waar,' geef ik toe. 'een spreuk. Hij had een traan nodig, my guess een traan van angst maar dat weet ik niet zeker' Een traan van angst? Die spreuk is denk ik niets leuks. “Er zit iets van magie in het slot,” zegt Belle. Fijn. “Ik ga de sleutel halen, houdt het nog een paar minuten vol,” . “Ik ben zo terug,” en met die woorden was ze weg. 'Dus hoe heet je eigenlijk we hebben onszelf nooit voorgesteld.' Ik heb nu toch niets beters te doen dus ja. 'Ik ben Lucia Jones.' Ik wilde mijn hand uitsteken maar dat gaat niet echt makkelijk met die boeien om mijn polsen.

    [center]


    De wolf veranderde weer terug. 'Kan ik me ergens verkleden?' Vroeg hij ik knikte en liep samen met hem naar een kamer waar hij zich kon omkleden. 'Zeg wat is jou naam eigenlijk wolf?' Ik keek even naar de hart die ik nog steeds in mijn handen heb eigenlijk geen idee waarom ik hem eruit heb gerukt. I schudde even met mijn hoofd.
    'Wat ben je van plan met die traan?' Ik keek hem aan. 'Niks wat je wilt weten, anders wil je dadelijk ook een belangrijke rol hebben.' Ik grijnsde

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    • Dark Castle •


    De rozen belandde op de eettafel terwijl Belle naar de hoge kast snelde. Ze trok de kast deuren open en zette een stap naar achter om de verschillende planken te bekijken. Haar blik vloog over de verschillende items op de planken. Uiteindelijk viel haar oog op het kleine doosje op een wat hogere plank. Belle ging op haar tenen staan en reikte naar het doosje maar ze raakte net aan de plank zelf. Haar gedachte schoten terug naar het meisje in de cel en vluchtig keek ze om zich heen. Snel pakte ze het krukje wat verderop stond en plaatste hem op de grond voor de kast voor ze erop ging staan. Ze pakte het doosje van de plank en liep snel naar de eettafel waar ze hem neer zette. Een zucht ontsnapte tussen haar lippen toen ze het klepje openklapte. Er lagen tientallen sleutels in, elke verschillend van uiterlijk. Ze begon verschillende sleutels eruit te gooien en zocht naar een die paste bij het slot. Haar vingers sloten om een sleutel, en snel schoof ze hem in het kleine zakje van haar jurk. Daarna gooide ze de sleutels terug in het bakje en ruimde hem weer op, op de juiste plek.


    --