• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Mt

    Heiii


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Geen specifiek begin, een gewonde dag in EF c:


    --

    Mt


    After such an epic tale we deserved a better ending

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞


    • Dark Castle •


    Belle was gewend geraakt aan het feit dat Rumple altijd eerder wakker was dan zij. Beide hadden last van nachtmerries maar vrijwel altijd was het Rumple die Belle gerust stelde, en nog nooit andersom. Het eerste wat Belle deed toen ze langzaam wakker werd was haar arm strekken naar de andere kant van het bed. Hoewel hij altijd eerder wakker was besteedde hij meestal zijn tijd naast haar, lezend, tot ze ook haar ogen opende. Dus toen haar vingers alleen maar een leeg kussen vonden was ze meteen klaarwakker. Belle duwde zich overeind en keek kort de slaapkamer rond voor ze haar voeten op de grond liet zakken. Ze wisselde haar nachtjurk om voor haar lievelings simpele blauwe jurk. Ze verliet de slaapkamer en maakte haar weg door het grote kasteel. Meestal vond ze Rumple in de grote eetzaal maar deze was verlaten. Ze liet haar vingers over het lege tafelblad glijden voor ze naar de keuken vertrok, het zou niet lang duren voor iedereen in het kasteel wakker zou zijn dus kon ze beter aan het ontbijt beginnen.


    --

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.❞


    • Rapunzel's tower •

    Rapunzel zette een nieuw streepje bij de reeks met haar kwast voor ze het gordijn weer voor het stuk muur liet zakken Vroeger had ze elke dag geteld en opgeschreven in een klein schrift wat ze die dag had gedaan. Maar na de jaren was het saai geworden, en de streepjes waren puur een gewoonte geworden. Ze plaatste de borstel terug in de dekselloze glazen pot voor ze een lange lok haar over haar schouder duwde. Rapunzel duwde de luiken voor het enkele raam open. Ze pakte een appel mee uit de schaal voor ze naar haar slaapkamer liep. Ze liet zich op het hemelbed zakken en pakte een boek van het nachtkastje terwijl ze een hap van de appel nam.
    Ze liet het boek bijna uit haar handen vallen toen ze een geluid uit de woonkamer hoorde komen. Rapunzel sprong op van het bed en duwde zichzelf tegen de muur naast de opening naar de woonkamer, er had waarschijnlijk ooit een deur ingezetten maar niet sinds Rapunzel hier leefde. Ze begon haar haren, die verspreid lagen door de slaapkamer, naar zich toe te trekken.

    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 23:31 ]


    --




    Rumplestiltskin

    All magic comes with a price


    Ik opende mijn ogen en keek naar de dichte rode gordijnen, de zon was nog niet op en dat was mooi, ik keek naar Belle die nog vredig lag te slapen, ik gunde mezelf een klein glimlachje en streelde even haar wang, zachtjes zodat ik haar niet wakker zal maken voorzichtig stond ik op en met de behulp van mijn magie wisselde ik van kleding, zachtjes om Belle niet wakker te maken liep ik de slaapkamer uit en liep ik naar de bibliotheek die ik een paar jaar geleden aan Belle had gegeven, ik gebruikte het als een verstopplek voor dingen die ik verborgen hield voor mijn gezin en andere nieuwsgierige mensen. Ik liep naar een boekenkast en met behulp van magie ging die boekenkast als een deur open, er was echter alleen een muur te zien maar ik trok aan de kandelaar er naast en de muur ging open, een lange trap die naar beneden leidde was te zien en ik liep die af tot ik bij een grote ruimte kwam, met allemaal drankjes en ingrediënten in het midden stond een zwarte grote ketel waar nu nog witte damp vanaf kwam, ik liep erheen en keek er even naar een gemene grijns kwam op mijn gezicht. ´Ze weten niet wat ze te wachten staat.´ zei ik zachtjes. Ik liep naar de kast en pakte een rol perkament die ik ooit van iemand had gestolen en waar de ingrediënten op staan die ik nodig had.
    ´Traan van angst.´ las ik zachtjes voor, ik had nog nooit gehoord dat een vloek tranen nodig had maar het stond er dus dan zal het wel zo zijn.

    [ bericht aangepast op 28 april 2017 - 10:35 ]

    MT





    Delmar Alestorm Jones




    Mijn liefste dochtertje Sirena had ik vandaag voor een paar uur bij een vriend van me achtergelaten, ik wilde even alleen naar het dorp, een verassing voor mijn meisje kopen ik hoopte alleen dat ze wel bij hem zou blijven, het is vaak voorgekomen dat ze als hij even niet oplette stiekem er vandoor ging en mij volgde maar we zullen wel zien hoopte gewoon dat ze een keer bij hem zal blijven, zo slechte man is het ook weer niet. Ik besloot om een keer via een andere weg naar het dorp te gaan ik kende deze weg niet maar wist dat deze wel naar het dorp zou leiden, dat hoopte ik tenminste. Ik leunde even tegen een muur aan en wilde mijn hand er tegen aan leggen ik merkte dat een paar van mijn vingers in de grasslierten verdwenen en er dus een opening was, nieuwsgierig liep ik er heen en schoof ik het aan de kant, een opening werd zichtbaar en ik liep er helemaal doorheen tot ik op een open plek kwam met een toren in het midden. ‘Wat is dit voor een plek.’ Nieuwsgierig liep ik er heen en liep ik een paar rondjes om de toren. ‘Zal er hier iemand wonen?’ dat was onmogelijk dat wist ik, er zat geen deur in, toch liep ik er wat dichterbijer en liet ik mijn handen en vingers over de stenen glijden, bestuderend kijken of er iets is veranderd op de plek waar ooit een deur zat, al gauw had ik iets gevonden, het was moeilijk te zien maar dankzij mijn vader kon ik vrijwel de moeilijkste dingen onderscheiden, diegene die deze deur wilde verbergen had het goed gedaan, maar toch had ik hem gevonden. Met volle geweld probeerde ik de stenen eruit te krijgen, ze zaten niet goed vast waarschijnlijk had diegene gedacht dat toch niemand zal proberen om de stenen los te krijgen. Maar na wat zeker langer dan een uur leek te duren had ik de stenen los gekregen en kon ik naar binnen dit moment was dat de piraat in mij naar boven kwam, dat ik iets deed wat niet mocht en waar ik problemen mee kreeg, maar ik was nieuwswierig naar deze toren.
    Het leek of er hier iemand woonde of tenminste had gewoond, het leek op een woonkamer uit nieuwsgierigheid en in de hoop iets interessants te vinden begon ik te rommelen.

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Forest//Talking to: nobody



    Ik loop naar het zwaard die ik van mijn vader heb gekregen, hij staat op een kastje. 'Ooit vind ik je.' Ik weet zelf niet veel van hem en van mijn broer nog minder, ik weet alleen hoe hij eruit zag als baby/peuter en hoe hij heet. Ik kan hem dus alleen maar herkennen als ik zijn naam hoor. Ik loop naar buiten en ik sta meteen in het bos, mijn huisje staat ook in het bos, het is rustiger en overal zijn bomen en dieren. Ik loop een stukje en begin zachtjes een liedje te zingen, het was een liedje die mijn moeder altijd zong.

    Sirena Jones
    6 years//Daddy's friend's house//Talking to: nobody



    Papa had me vandaag bij zijn vriend gelaten, het zal niet lang duren voordat hij terug is, maar ik wil nog steeds met hem mee. Ik zit op de bank en kijk om me heen, papa's vriend -van wie ik de naam steeds vergeet- kijkt heel de tijd of ik er nog wel ben. Ik ben namelijk vaker weggegaan toen hij het niet in de gaten had, maar nu gaat dat denk ik niet lukken. Hij is niet gemeen, hij is eigenlijk best aardig, maar het is stom om hier te blijven. Maar gelukkig heeft hij wel een lief hondje, Sammie. Ik loop naar Sammie toe en begin haar te aaien. Ik draai me om, om te kijken of hij nog steeds op mij let, maar jammer genoeg doet hij het. Ik ga straks wel weg, nu blijf ik even hier bij Sammie.

    [ bericht aangepast op 28 april 2017 - 11:08 ]

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.❞


    • Rapunzel's tower •

    Rapunzel’s hart ging te keer, en ze legde haar ene hand over haar mond, in de hoop niet te veel geluid te maken. Met haar vrije arm probeerde ze zoveel mogelijk van haar haar vast te houden, wat niet heel veel effect had. Haar blik schoot naar de streepjes op de muur, de zwarte waren de dagen met Mother en de rode zonder, het was haar manier van grip houden op de tijd, maar dat zou betekenen dat ze nog ongeveer 3 dagen had voor Mother terug kwam. Voorzichtig keek ze iets om het hoekje voor ze zichzelf weer tegen de muur aanduwde. Er stond een man midden in haar woonkamer. Haar ademhaling versnelde en ze duwde haar hand steviger tegen haar mond aan. Rapunzel probeerde te focussen op een rustige ademhaling voor ze verder zou denken. Ze liet langzaam haar hand van haar mond zakken en liet haar haar op de grond vallen. Haar vingers streken kort over haar jurk voor ze van de muur weg stapte. Ze stapte in de woonkamer in en duwde een lok haar over haar schouder. “Wat doe je hier?” Haar stem klonk sterker dan ze van zichzelf had verwacht.


    --

    ANGELINO ANGELO TIMEUS FRENCH


    17 Jaar • Zwarte magie, zwaarden&messen • Met Maurita Maure

    Het was een mooie ochtend. Een gleufje licht scheen tussen de gordijnen, iets wat me vaker wekte. Ontspannen stond ik op waarna ik me van kleren wisselde en zachtjes over de gangen liep. Ik keek naar de deur en wist dat de kamer van mijn zuster hier achter lag. Maurita zou vast nog slapen en het was vast de hoogste tijd dat zij ook van de zon zou genieten. Ik opende de deur en had eigenlijk verwacht dat een schoen naar mijn hoofd zou vliegen, maar ik kon veilig naar haar bed lopen en haar wakker schudden. ''Maure, het is een mooie dag. Kom je?'' Ik lachte zachtjes en aaide haar over haar wang. ''Belle is vast al eten aan het klaar maken.''


    I ALWAYS FIND BEAUTY IN THING THAT ARE ODD& IMPERFECT. THEY ARE MUCH MORE INTERESTING.

    [ bericht aangepast op 28 april 2017 - 12:16 ]


    After such an epic tale we deserved a better ending

    MT


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    MAURITA MAURE TIMANDRA GOLD

    Ik lag lekker te slapen, tot er een irritante stem mijn dromen in één klap verpeste. ''Maure, het is een mooie dag. Kom je?'' hij liep mijn kamer in en wekte me, fout 1. Hij streelde me over mijn wang, fout 2. ''Belle is vast al eten aan het klaar maken.'' Hij praatte tegen me, fout 3. ''Hoe heet je ook al weer, Triangel? Vast wel, ga beneden en smeer je eigen brood even lekker.'' Ik duwde hem van mijn bed af en gaf hem een trap naar buiten waarna ik de deur ook sloot. Met mijn zwarte magie deed ik de deur op slot en besloot me aan te kleden. Een goede keuze, al zeg ik het zelf. Ik deed de deur van het slot en liep droogjes naar beneden, waar ik Angelo had verwacht. Ik zag hem hier niet, ik zag alleen Belle. ''Waar is pap, of Angelo?''

    I'm a beautiful angel jumped out of heaven.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'