• Ik heb op de desktop de laatste tijd erg veel problemen met Quizlet. Ik moet overal minstens vijf keer op klikken voordat ie m een keertje pakt. Het valt mij ook op dat de site erg traag is.
    Even een voorbeeldje: zojuist wilde ik een bêta-reader aanvragen. Na vijf keer geklikt te hebben op dat kleine groene linkje, kwam ik op die pagina dat je hoe en wat mag vertellen, maar het multiplechoice tabje werkte niet. Na tien keer klikken klapte hij een keertje uit en daarna meteen weer in, dus ik heb hem niet kunnen opsturen en dat vind ik best vervelend.
    Op de mobiele site heb ik eigenlijk helemaal geen problemen. Volgens mij is dit echt iets van de laatste tijd, want op mijn vorige account had ik nergens last van.

    Herkent iemand dit?

    XX Mendes


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ligt waarschijnlijk aan je computer. Hoe werken andere sites?


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Probeer anders eens je cookies te verwijderen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Is Quizlet de enige site die traag gaat of andere sites ook? Hoe zit het met jouw browser?
    Ik gebruik thuis Firefox en als Firefox een update moet doen, gaat alles bij mij super sloom. Dus dan moet ik een update doen. Mogelijks ligt het daar aan, een verouderde versie van je browser?

    En op je mobiel/gsm, zit je dan op jouw wifi of op dataverbruik? Want het zou eventueel ook aan je wifi kunnen liggen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit altijd op mijn mobiel, dus ik heb er geen idee van. Ik merk geen verschil met nu ik op mijn laptop ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, ik heb het nog eens geprobeerd op Girlscene en YouTube en die sites werken prima.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik heb er wel last van dat de site traag kan zijn, maar dat heb ik werkelijk met alle websites (zelfs google) dus ik ben 99% zeker dat het aan mijn wifi netwerk ligt en niet aan de site.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ik merk niks. Heb je cookies verwijderd?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Poudlard schreef:
    Ik merk niks. Heb je cookies verwijderd?

    Ja.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~



    Het kan zijn dat je op een oudere computer zit (en Chrome draait) waarbij Quizlet gewoon te zwaar wordt voor je pc. Youtube en andere websites laden makkelijker omdat ze speciaal gedesigned zijn om makkelijk op elk systeem te draaien. Quizlet is daarbij ook nog onder constructie en hebben ze nog geen manier gevonden waardoor het makkelijker draait op alle systemen. Chrome zuigt Ram geheugen tijdens het gebruiken by the way, dus als je pc maar 2 of 4 GB aan RAM heeft, heb je de verklaring al. De mobiele versie draait waarschijnlijk smooth omdat hij minder zwaar is = mobiel vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 16:57 ]

    ScribbleTheFox schreef:


    Het kan zijn dat je op een oudere computer zit (en Chrome draait) waarbij Quizlet gewoon te zwaar wordt voor je pc. Youtube en andere websites laden makkelijker omdat ze speciaal gedesigned zijn om makkelijk op elk systeem te draaien. Quizlet is daarbij ook nog onder constructie en hebben ze nog geen manier gevonden waardoor het makkelijker draait op alle systemen. Chrome zuigt Ram geheugen tijdens het gebruiken by the way, dus als je pc maar 2 of 4 GB aan RAM heeft, heb je de verklaring al. De mobiele versie draait waarschijnlijk smooth omdat hij minder zwaar is = mobiel vriendelijk.

    Ik gebruik Internet Explorer. Maar dat klinkt op zich best logisch :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Ik gebruik Internet Explorer.Maar dat klinkt op zich best logisch :)



    Daar heb je het probleem al.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 17:19 ]

    Hahaha how about Chrome? Tijd voor vernieuwing!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 17:24 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Is Internet Explorer niet goed voor Quizlet?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    Is Internet Explorer niet goed voor Quizlet?


    Internet Explorer is nergens goed voor.xD

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Ik gebruik Internet Explorer. Maar dat klinkt op zich best logisch :)

    Internet Explorer is echt slecht. Daar krijg je ook meer virussen van dan elk andere browser. Het is geen betrouwbare browser.


    Don't walk. Run, you sheep, run.