• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Delmar's house//Talking to: nobody



    Ik besluit om naar het gedeelte van het bos te gaan waar ik nog niet ben geweest. Na een half uurtje lopen zie ik in de verte een huisje, het zit er bewoond uit. Ik loop erheen en klop op de deur. Na even wachten en niemand die open doet besluit ik om te kijken of de achterdeur open is.
    Nee dus, ik kijk door het raam en zie een zwaard liggen, dat is precies hetzelfde zwaard als dat ik heb! Ik pak een haarclipje uit mijn haar en maak het slot van de deur open, er leggen een paar foto's van een man en een klein meisje, vast zijn dochtertje. Ik loop naar het zwaard, precies dezelfde als die ik van vader heb gekregen. Ik loop naar de tafel waar een paar brieven liggen, mijn hand glijdt over de eerste envelop. Ik schrik als ik de naam zie staan.

    Delmar Jones

    Maar dat is de naam van mijn broer!! Hij woont hier dus, ik hoop tenminste dat hij hier nog woont. Ik loop door de rest van het huis en stop bij elke foto. Mijn broer die ik nooit heb gezien, jaren naar heb gezocht woont hier. Ik kan nu niet weg, ik blijf hier.

    [ bericht aangepast op 28 april 2017 - 16:49 ]




    Delmar Alestorm Jones


    Ik had een mooie ketting in mijn handen die ik snel in mijn zak stopte dat zal mijn meisje wel mooi vinden, ik schrok toen ik ineens een vrouwen stem hoorde ´Wat doe je hier?' vroeg ze ik draaide me om naar haar en zag een meisje met de langste haar die ik ooit heb gezien. 'Die heeft lang haar.' mompelde ik en ik keek haar aan ik rechte mijn rug. 'Het spijt me zeer, ik wist niet dat hier iemand woonde.' ik keek even de kamer rond en daarna weer naar het meisje voor me. 'Ik bedoel, de deur was verstopt achter de stenen, dus ik dacht eigenlijk dat hier niemand meer woonden.' ik schraapte even mijn keel voordat ik verder sprak. 'Ben je hier een gevangene?' vroeg ik. Waarschijnlijk niet netjes om te vragen, natuurlijk ging het mij niks aan maar ach wat boeit mij dat nou.
    'Hoe heet je?' vroeg ik er nog achterna.

    [ bericht aangepast op 28 april 2017 - 17:13 ]

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞


    • Dark Castle •

    Hoewel iedereen in het kasteel al meerdere malen had gezegd dat het toveren van eten makkelijker en sneller was, hield Belle van het eten klaarmaken. Het gaf haar een gevoel van controle, vooral aangezien het meeste in huis met magie werd gedaan. 'Waar is pap, of Angelo?' Belle keek kort om naar Maurita. 'Ik heb ze nog niet gezien, Rumple was al wakker dus ik denk dat hij in de bibliotheek is,' Belle draaide terug naar het eten en legde de stukken gesneden fruit op een bord. Ze veegde daarna haar handen kort af aan de theedoek. Ze pakte twee borden op en gaf er een aan Maurita. 'Als jij eet, zoek ik je vader,' glimlachte ze voor ze de keuken verliet. Belle's vingers streken kort over haar jurk voor ze de bibliotheek deur open duwde. 'Rumple?'


    --

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.❞


    • Rapunzel's tower •

    Hij verontschuldigde zich? Rapunzel deed haar best om zich niet achter haar haar te verstoppen, wat een gewoonte was geworden. Terwijl ze keek naar de man voelde ze zich langzaam aan underdressed, haar blote voeten onder haar jurk voelde ineens ongemakkelijk. Ze herstelde zich snel, hij was hier de indringer en ze hoefde zich niet te schamen. 'Ben je hier een gevangene?' De vraag kwam hard aan. Was ze een gevangene? Ze wist niet veel van de buitenwereld maar ze had haar boeken gelezen. Nu ze er zo over nadacht klonk het wel logisch. 'Hoe heet je?' Vroeg hij daarna. Rapunzel schudde het nare gevoel van zich af, natuurlijk was ze geen gevangene, Mother had vaak uitgelegd waarom het belangrijk was dat ze hier bleef. 'Ik ben Rapunzel,' zei ze, de eerste vraag negerend. 'Wie ben je en wat doe je hier?'


    --




    Rumplestiltskin

    All magic comes with a price

    'Rumple' hoorde ik ineens toen ik de muur en de boekenkast wilde open doen om weer de bibliotheek in te gaan snel staakte ik wat ik wilde doen, zachtjes vloekte ik en dacht ik na wat ik nu kon doen, al snel bedachte ik me dat ik magie bezat en ik mezelf hier uit kon toveren, grijze mist kwam om mij heen en al gauw stond ik ergens tussen wat boekenplanken in, ik haalde een boek uit de plank die ik op een bepaalde bladzijde opensloeg lezend kwam ik te voor schijn en keek ik liefdevol naar Belle. ´Belle, ik wist niet dat het zo laat was.´ ik legde de boek neer op het tafeltje en liep naar haar toe, ik gaf een kus op haar wang en glimlachend keek ik haar aan. ´Heb je lekker geslapen? Is Maurita ook al wakker.’ Ik dacht even na hoe heette die andere ook al weer? Ik fronsde mijn voorhoofd even. ‘En Anges?’ vroeg ik aan haar, ik hoopte dat ik deze keer zijn naam goed had.

    [ bericht aangepast op 28 april 2017 - 20:14 ]




    Delmar Alestorm Jones

    Het was even stil afwachtend keek ik haar aan, benieuwd naar dat meisje met haar lange lokken. ‘Ik ben Rapunzel.’ Zei ze mijn eerste vraag negerend, ik knikte. ‘Wie ben je en wat doe je hier?’ deze vraag had ik uiteraard kunnen verwachtte ik brak in, in haar huis al zal ik dit geen huis noemen maar eerder een gevangenis ook al ziet dat meisje Rapunzel het misschien niet zo. ‘Mijn naam is Delmar Alestorm Jones, en ik ben hier per ongeluk gekomen.’ Ik zuchtte even. ‘Ik liep via een andere route naar het dorp, ik ging even uit ruste tegen een muurtje en naja zo ben ik hier terecht gekomen, ik wist niet dat hier iemand woonde echt waar, ik was gewoon nieuwsgierig naar wat hier binnen zat.’ Ik keek haar aan, hopelijk zou ze het niet erg vinden en me heel huids zou laten gaan, al zou ik haar prima aan kunnen. ‘Maar goed ik ga wel weer, moet zo mijn dochtertje op halen voordat ze weer weg loopt bij een vriend van mij, in ieder geval het spijt me voor deze vergissing.’ Ik glimlachte wat ongemakkelijk naar haar.

    Sirena Jones
    6 years//Daddy's friend's house//Talking to: nobody



    Yes hij kijkt niet, ik hoop naar de deur. 'Sirena wil je koekjes maken?' hoor ik papa's vriend roepen vanuit de keuken. Nu moet ik kiezen buiten of koekjes. Papa komt wel, koekjes winnen. Ik ren naar de keuken. 'Lekker!' hij laat me zien wat je allemaal bij elkaar moet doen en ik mix alles bij elkaar. Vervolgens schuiven we het in de oven en dan is het wachten totdat ze klaar zijn. De lekkere geur van koekjes is snel verspreid over het hele huis.

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞


    • Dark Castle •

    Belle plaatste het bord op een tafel. Ze zuchtte zacht terwijl Rumple vroeg naar Maurita en 'Anges'. Belle pakte Rumple's handen vast. 'Maurita is al wakker. Angelo heb ik nog niet gezien maar zal al wel wakker zijn,' Ze begreep niet hoe Rumple na 17 jaar nog steeds niet de naam van zijn zoon kon onthouden. 'Ik wil zometeen naar het dorp gaan, heb je nog iets nodig?' Ze was allang gestopt met vragen of hij meeging, na elke keer een nee te krijgen.


    --

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.❞


    • Rapunzel's tower •

    Rapunzel trok iets haar wenkbrauw op. Als in 18 jaar niemand haar hier had gevonden, hoe was het voor hem zo makkelijk geweest. De man draaide zich al om om te vertrekken. Het woord gevangene wat hij had gebruikt bleef door haar hoofd spoken. 'Wacht!' Het woord was uit haar mond voor ze er erg in had, voor ze kon nadenken wat haar doel was. Haar gedachte schoten terug naar de streepjes op haar slaapkamermuur. Gevangene. Haar vingers grepen als automatische naar een lok van haar haar. 'Je moet me helpen,' terwijl ze sprak besefte ze hoe wanhopig ze klonk. 'Ik wil hier weg,'. Oh god waar begon ze aan?


    --




    [center]Rumplestiltskin

    Belle pakte mijn handen vast ik voelde me gelijk even warm worden en een onzeker lachje verscheen op mijn gezicht. ‘Maurita is al wakker. Angelo heb ik nog niet gezien maar zal al wel wakker zijn.’ Ik knikte. ‘Ik wil zometeen naar het dorp gaan, heb je iets nodig?’ ik dacht even diep en goed na, ik had wat ingrediënten nodig voor toverdrankjes maar ze wist niet dat ik me daar weer mee bezig hield en dat wilde ik ook zo houden vooral door dat ene waar ik mee bezig ben, toen bedacht ik me dat het hooi voor mijn spinnewiel bijna op was. ‘Kan je wat hooi meenemen? Om te spinnen?’ vroeg ik aan haar en ik glimlachte lief naar Belle. ‘Ik ben trouwens dadelijk ook even weg, moet wat dingen regelen.’ Zei ik.




    Delmar Alestorm Jones



    Toen ik bijna bij de deur was sprak Rapunzel tegen me. ‘Wacht!’ abrupt stond ik stil en langzaam draaide ik me om. ‘Je moet me helpen,’ ik trok mijn wenkbrauwen op. ‘Ik wil hier weg.’ Ik keek haar aan even stil door haar woorden en even nadenkend wat ik hier mee moest. ‘Oké, dus je vindt jezelf een gevangene, dat snap ik.’ Ik grinnikte even maar zette daarna een lieve glimlach naar haar op. ‘Als je echt graag hier weg wilt mag je mee.’ Ze leek me niet zo zeker van haar zaak maar toch als ze mee wilde mocht ze wat mij betreft mee. ‘Weet je het heel zeker dat je weg wilt?’

    Belle French
    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞


    • Dark Castle •

    Belle had niet verwacht dat Rumple zelf zou voorstellen mee te gaan, maar van binnen hoopte ze het elke keer. “Natuurlijk, hoeveel heb je nodig?” antwoorde ze op de vraag of ze hooi mee wilde nemen. “Ik ben trouwens dadelijk ook even weg, moet wat dingen regelen,” Belle trok der wenkbrauw kort iets op. “In het dorp? Dan kunnen we samengaan,” Ze liet zijn handen los en streek kort over haar jurk. “Anders vraag ik of Angelo of Maurita misschien mee willen gaan,” Hoewel ze beter wist, raakte ze nooit echt van het nare gevoel af als Rumple het had over ‘dingen regelen’. Ze vertrouwde hem, maar ze was zich er erg van bewust dat Rumple nogal vaak de neiging had in zijn oude gewoontes terug te vallen. Ze duwde het onderbuikgevoel weg met de gedachte dat hij beloofd had dat hij veranderd was. Belle haalde haar vingers door haar haar.


    --

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.❞


    • Rapunzel's tower •

    Rapunzel liet haar vingers over haar haren gaan. “Nee, ik moet terug zijn voor moeder terugkeert, ze mag van niks weten,” Ze was zich heel bewust van hoe verwarrend dit over kwam. Mother wilde haar alleen beschermen, ze kon niet zomaar weglopen. Gevangene. Ze keek op naar de man en dacht er over na hoe dit eruit zag, een meisje wat hier alleen zat wilde dat hij haar hielp ontsnappen maar ook weer terug bracht, zonder iets terug voor hem. Ze moest beter doen dan dit. Ze rechte haar rug voor ze opnieuw sprak, deze keer zekerder van zichzelf. “Ik zag je de ketting pakken, als je me helpt is hij voor jou,” Hij had de ketting vast met een reden gepakt, maar ze moest nu eerst aan zichzelf denken. De vingers over haar haar voelde rust gevend.


    --




    [center]Rumplestiltskin

    Ik zag dat ze haar wenkbrauw iets optrok na mijn mededeling dat ik iets moest regelen en dus oolk weg zou gaan. ‘In het dorp?’ dan kunnen we samen gaan,’ zei ze, ze liet mijn handen los en streek kort over haar jurk ik keek even naar de boekenkasten en beet even zenuwachtig op mijn liep. ‘Anders vraag ik of Angelo of Maurita misschien mee willen gaan.’ Ik glimlachte vriendelijk naar haar. ‘Neem Maurita of Anges maar mee, ik moet ergens anders zijn dan in het dorp.’ Ik gaf haar een kus op haar lippen. ‘Ik moet nu echt gaan anders wordt het te laat, ik zie je vanavond wel samen dineren?’ vroeg ik aan haar ik keek haar smekend aan. ‘Ik zorg voor het eten.’




    Delmar Alestorm Jones


    ‘Nee ik moet terug zijn voor moeder terugkeert, ze mag van niks weten,’ ah een opstandige dochter dus, toch vindt ik het vaag dat die moeder van haar in een toren opsluit. ‘Ik zag je de ketting pakken, als je me helpt is hij voor jou,’ ik voelde even aan mijn broekzak en voelde de ketting zitten ik was even vergeten dat ik die had gepakt. ‘Oke eerst, jou moeder heeft jou opgesloten in deze toren?’ vroeg ik wat verward keek ik haar aan. ‘Wat is dat voor een moeder!’ zei ik met wat walging in mijn stem, zachtjes schudde ik mijn hoofd en vriendelijk keek ik haar aan. ‘Goed je mag mee en ik zal je weer terug brengen, maar ik moet nu echt mijn dochter op gaan halen, dus kom me maar achterna als je het nog steeds zeker weet.’ Vriendelijk glimlachte ik naar haar en liep ik de deur uit.