• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel’s tower • Tangled • Outfit

    Rapunzel voelde moeder’s vingers rond haar arm maar ze duwde haar hard weg toen ze op haar knieën naast Delmar neerviel. “Ohnee,” zei ze zacht voor ze haar vingers rond de dolk klemde. Snel trok ze hem eruit en legde hem naast zich neer. “Blijf wakker alsjeblieft,” ze keek kort op naar zijn gezicht voor ze aan haar haar trok. Met trillende handen legde ze het voorzichtig over de wond, het voelde meteen plakkerig aan. “Waag het,” hoorde ze moeders stem. Ze keek op naar haar en pakte de dolk op. Moeder liep op haar af en ze voelde hoe haar lichaam licht begon te trillen. “Je hebt genoeg van me afgenomen moeder,” Ze kneep haar ogen dicht toen ze de dolk vooruitstak. Ze hoorde vaag haar moeder naar adem happen maar Rapunzel richtte haar aandacht weer op Delmar. Met een hand pakte ze zijn hand vast, de andere op haar haar. ”Flower gleam and glow, let your power shine,” Ze voelde de magie door haar haar stromen terwijl ze zacht zong.


    --

    -

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 21:38 ]

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Rapunzel's Tower//Talking to: Delmar and Rapunzel//Outfit




    'Neeeee,' schreeuw ik terwijl ik kijk hoe de dolk in mijn broers buik kwam. 'Jij stomme heks, vind ik mijn broer eindelijk wil jij heb vermoorden,' roep ik woest en ik loop met de dolk op haar af, het andere meisje is me voor en ze steekt de dolk recht door haar hart. Ik laat mijn dolk los en ga naast Delmar op de grond zitten. Ik strijk met mijn handen over zijn haar. 'Gaat alsjeblieft niet dood,' ze ik zacht terwijl de eerste traan over mijn wang glijdt.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 15:27 ]

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones


    Mijn ademhaling ging steeds langzamer en langzamer, mijn ogen sloten langzaam mijn gezicht werd bleek en mijn lichaam werd koud uit eindelijk stopte ik met ademhalen, mijn lichaam leek te zweven of was het mijn ziel? ik keek opzij en ik zag daar mijn witte gezicht Rapunzel die naast mij neerviel. 'Ohnee,' hoorde ik haar zeggen, ik voelde dat er een traan over mijn wang gleed, konden doden huilen? 'Blijf wakker alsjeblieft,' maar het was te laat ik was gestorven, ik was niet sterk genoeg om tegen dat wond te vechten, het bloed stroomde nog steeds uit mijn wond maar eens zou het ophouden en zal al het bloed in mijn lichaam weg zijn, Sirena ik dacht aan mijn prachtige dochtertje wat zou ze wel niet denken dat ze niet alleen haar moeder kwijt is maar ook haar vader, dat arme kindje, deze pijn wilde ik haar zo graag besparen maar het was te laat. Ze trok aan haar haren en legde die op mijn wond ik fronsde met mijn wenkbrauwen en vroeg me af wat ze er mee ging doen, toen besefte ik me dat die krachten helende gave had. Vaag hoorde ik ze nog wat zeggen en ik zag dat Rapunzel een dolk in die heks zijn hart stopte. Mooi goed gedaan Rapunzel! Een andere meisje viel bij me neer, ik vroeg me af wie dat was, was zei diegene die me naam zei? Ik hoorde niet meer wat ze zeiden en werd afgeleid door een fel licht achter mij ik draaide me om en zag daar mijn prachtige vrouw staan, ze hield haar hand naar voren en ik wilde er heen lopen en haar hand vast pakken om samen het licht in te stappen, maar ineens verdween zei en het licht en werd ik ruw terug getrokken mijn eigen lichaam in, het eens zo koude lichaam werd nu warm, het eens zo bleke gezicht kreeg nu kleur het pijn van die dolk verdween, mijn ogen schoten wijd open en ik begon heftig adem te halen. 'W-wat is' hijgde ik. 'Er gebeurd.' wist ik mijn zin met moeite af te maken.



    Jo      Mari      Gold

    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    'Ja als ik klaar ben met eten doe ik het wel.' hij glimlachte naar me en pakte wat geld voor de pizza. En eerlijk gezegd, ik heb geen honger. Maar geld kom je nooit te kort dus waarom zou je het niet gewoon aan nemen? Ik pakte het geld en kijk nog even naar hem en Belle. Voor hoelang zouden die twee van elkaar kunnen houden? En hoelang zou ik het tussen twee tortelduifjes uithouden? Ik doe een paar stappen naar achter en verdwijn in het duister. Niet letterlijk, maar buiten hun gezichtsveld. Ik tel het geld, dat zou wel genoeg zijn voor-. Nee, als ik meer heb kan ik zelfs nog wat drank kopen. Maar dan mag pap dat natuurlijk niet weten. Ik heb geen idee of hij dat goed zou vinden. En misschien ligt er nog wel wat in de kast hier, zal ik zo wel eens kijken. Als Belle weg is.
    Snel stop ik het geld in mijn zak en ga op de trap zitten zodat mijn vader me niet zou zien.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel’s tower • Tangled • Outfit

    Het moment dat Delmar zijn ogen opende liet Rapunzel een opgeluchte zucht. Rapunzel sloeg haar armen om Delmar’s nek en deed haar best niet haar volle gewicht op hem te laten rusten. “Het werkte,” haar stem was niet meer dan een fluistering. Ze trok terug van hem, gaf hem ruimte om te ademen. Ze haalde voorzichtig haar haar weg van de wond.


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Rapunzel's Tower//Talking to: Delmar and Rapunzel//Outfit




    Delmar was bijna dood, maar het meisje heeft de wond op een of andere manier genezen en hij word wakker. Als het meisje klaar is met de knuffel, help ik Delmar om te zitten en daarna geef ik hem een knuffel en laat ik hem weer los. 'Hoe voel je je?' vraag ik, maar dan bedenk ik me dat hij me nog niet kent, ik wacht wel met vertellen totdat hij zich weer helemaal goed voelt.

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones

    Ineens kreeg ik armen om mijn nek, wat vesuft sloeg ik mijn armen om haar middel maar liet haar al gauw weer los toen ik merkte dat ik wat last had van mijn armen, vast de bijwerkingen van de dood. 'Het werkte.' kon ik net nog verstaan en wat zwakjes glimlachte ik. 'Je bent geweldig Rapunzel.' zei ik nog met een zwakke stem, ik streelde haar wang even geen idee waarom ik dat deed, maar ik deed het gewoon.
    Een meisje hielp me met rechtop zitten en ik leunde even op haar het koste nog wat te veel energie maar toch we moesten weg hier. 'Hoe voel je je?' vroeg ze. 'Alsof ik uit de dood ben opgestaan.' zei ik als antwoord en ik keek haar nieuwsierig aan. 'Wie ben jij eigenlijk? en hoe kom je hier?'

    [Center



    Rumplestiltskin


    “Het was rustig, maar ik had genoeg op te ruimen nog van de klas die gister langs kwam. Ik zit eraan te denken misschien voorleesmiddagen te beginnen voor de kinderen die nog niet naar school gaan,” ik keek haar glimlachend aan. 'Dat is een perfect idee! ik sta daar helemaal achter en ik zou het zeker doen.' ik pakte een hap van mijn eten en nam een slok van mijn drinken. 'Je bent echt zo geweldig.' ik voelde aan de zak van mijn jasje die ik had aangetrokken en voelde iets zitten, zonder dat Belle het zag pakte ik het eruit en zag ik een zwart dooseje

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Rapunzel's Tower//Talking to: Delmar and Rapunzel//Outfit




    'Alsof ik uit de dood ben opgestaan.' Ik glimlach het is een soort van waar. Hij kijkt me nieuwsgierig aan.
    'Wie ben jij eigenlijk? en hoe kom je hier?' Ik wist dat hij het zou vragen, ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen dus ik begin maar met praten. 'Het klinkt misschien raar en misschien geloof je het niet, maar mijn naam is Lucia Silvia Jones en ik ben je zusje,' eindig ik mijn verhaal. 'En ja hoe ik hier kom, the Dark One heeft me geholpen en me een toverdrank achtig iets gegeven zodat ik jou kon vinden,' zeg ik er steeds zachter achteraan. Een beetje verlegen kijk ik hem aan, wat zal zijn reactie zijn?

    Belle French

    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Library/Town hall • Beauty and the Beast •


    Belle glimlachte voor ze een hap van het eten nam. “Oh dit is echt heerlijk,” zuchtte ze voor ze nog een hap nam. Haar blik schoof over de tafel, van de kaarsen naar het sjieken tafelkleed. “Is er een speciale gelegenheid? Als ik wist dat je zou ging uitpakken had ik me eerst omgekleed naar wat netters,” Ze pakte haar glas op om nog een slok te nemen. Hoewel haar blauwe jurkje al wel netjes was, voelde ze zich toch iets underdressed. Belle schoof haar krullen uit haar gezicht voor ze haar glas neer zette en keek weer op naar Rumple.


    --

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones


    'Het klinkt misschien raar en misschien geloof je het niet, maar mijn naam is Lucia Silvia Jones en ik ben je zusje,' zei ze mijn ogen werden groot 'En ja hoe ik hier kom, the Dark One heeft me geholpen en me een toverdrank achtig iets gegeven zodat ik jou kon vinden,' Ik keek even naar Rapunzel daarna weer terug naar Lucia ik begon wat te mompelen. ´N-nee dit kan niet waar zijn ik heb geen zusje!' riep ik. 'Dat kan niet, deze wereld het wordt alleen maar gekker.' ik stond wat wankelend op en liep naar het raam. 'Dit is gewoon allemaal een droom.' ik verloor mijn evenwicht even waardoor ik bijna uit het raam viel.

    [Center



    Rumplestiltskin

    Ik glimlachte toen ze liet merken dat ze het lekker vondt, ik stond op en schudde lachend mijn hoofd. 'Je ziet er perfect uit zo.' zei ik en ik ging naast haar staan met het zwarte doosje in mijn hand. 'Belle sinds ik jou in mijn leven hebt voel ik me weer gelukkig, jij haalt het goede in mij naar boven en daar ben ik blij mee daarom...' onzeker keek ik even naar het doosje maar ik besloot om het toch maar te doen het is nu of nooit. 'Ik hou van je.' ik ging op een knie en hield het doosje voor haar open. 'Wil je met mijn vrouw worden?' vroeg ik.

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    18 • Rapunzel’s tower • Tangled • Outfit

    Rapunzel keek toe hoe beide het gesprek voerde. Ze duwde zichzelf overeind van de vloer, en veegde snel het stof van haar rok af. Ze zette een stap achteruit toen Delmar overeind kwam om hem de ruimte te geven, maar zodra hij wankelde bij het raam greep ze zijn arm vast. “Misschien is het handiger als je nog even blijft zitten,” stelde ze voor, haar vingers rond zijn pols. “Wil je wat water?”


    --

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Rapunzel's Tower//Talking to: Delmar and Rapunzel//Outfit




    ´N-nee dit kan niet waar zijn ik heb geen zusje!' Roept hij. 'Dat kan niet, deze wereld het wordt alleen maar gekker.' Hij staat op en loopt naar het raam. 'Dit is gewoon allemaal een droom.' Ik sta ook op. Hij wankelt bij het raam en het meisje pakt zijn arm vast. “Misschien is het handiger als je nog even blijft zitten,” Ik knik. 'Ze heeft gelijk.' Ik klop het stof van mijn Jurk af en kijk mijn broer aan. 'Ik ben echt je zusje, Killian Jones is mijn vader en moeder vertelde me dat jij een hele lieve baby was, het enige wat ik had van jou was je naam en je babydekentje,' zeg ik terwijl ik mijn handen samenvouw.